Ik zit te kijkenquote:Op donderdag 12 december 2013 18:36 schreef Uccie het volgende:
Opschieten, want ze zijn er al over bezig.
Ik heb die hele soap gemist, alleen dat telefoontje heb ik geluisterd.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:34 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga maar eens naar RTL Boulevard kijken om te zien wat ze te melden hebben over Gordon en Connie.
Dat was me het niveautje wel.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:37 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik heb die hele soap gemist, alleen dat telefoontje heb ik geluisterd.
quote:Op donderdag 12 december 2013 18:38 schreef Specularium het volgende:
Die advocaat van Connie, die kop,.
Soort Gargamel.
Om haar een eenzaam oud vrouwtje te noemen wel, haar nummer noemen is niet zo netjes.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:39 schreef Latert het volgende:
Hahaha
"Gordon noemde woensdag tijdens de benefietavond voor het ouderenfonds tot twee keer toe haar telefoonnummer, live op tv.
Gordon riep de mensen op om een "echt eenzaam oudje" te helpen, om vervolgens Connies nummer te noemen."
Best leuke grap eigenlijk
Ik vind telefoonnummers openbaar maken een stap te ver.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:39 schreef Latert het volgende:
Hahaha
"Gordon noemde woensdag tijdens de benefietavond voor het ouderenfonds tot twee keer toe haar telefoonnummer, live op tv.
Gordon riep de mensen op om een "echt eenzaam oudje" te helpen, om vervolgens Connies nummer te noemen."
Best leuke grap eigenlijk
quote:Op donderdag 12 december 2013 18:43 schreef sp3c het volgende:
godverdomme wat kinderachtig enzo
zo kinderacht dat ik geeneens zin heb om er dat plaatje te zoeken
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind telefoonnummers openbaar maken een stap te ver.
Uitschelden prima, maar dit kan net niet.
Dat had ik bij Command & Conquerquote:Op donderdag 12 december 2013 18:39 schreef Specularium het volgende:
Ik noemde Gargamel vroeger trouwens Kankermel omdat ik dacht dat ie zo heette.
dank uquote:
Apart? Waddan?quote:Op donderdag 12 december 2013 18:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Om haar een eenzaam oud vrouwtje te noemen wel, haar nummer noemen is niet zo netjes.
Vervolgens verschijnt Gordon's nummer ook nog eens op Twitter en is het oorlog.
Valt mij overigens wel op dat beide nummers erg apart zijn, alsof BN'ers een speciaal 06-nummer krijgen van de providers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |