SEEEGAAAAAquote:Op donderdag 12 december 2013 14:11 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Geen Arcade thuis hebben staan
Splinter Cell, that still pisses me off.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:12 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]![]()
Splinter Cell & CS waren de enige shooters die ik vroeger speelde
Dat vond ik echt awesomequote:Op donderdag 12 december 2013 14:13 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Splinter Cell, that still pisses me off.
quote:Op donderdag 12 december 2013 14:11 schreef LittleBrownie het volgende:
y u do dis BBQ?
Ik associer je nu met Donie
Sorry.quote:
Echt, 3 kogels voor 12 man. FAK DAT.quote:
Wat een kut UI.quote:
Nee.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:13 schreef DonnieDarkno het volgende:
BBQ wijzig je UI pl0x. Anders gaat LB nog gemenere dingen over mij zeggen.
weheheh, RQ. James Bond natuurlijkquote:Op donderdag 12 december 2013 14:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Echt, 3 kogels voor 12 man. FAK DAT.
IK KAN DAAR NIET TEGEN. AAAAAAAAAAAAARGH
quote:
Zolang het maar bestel en niet besteel is is er niets aan de hand.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:15 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik wil niet dat de overheid weet dat ik Russische vrouwen bestel!
Slavernij vormt ook geen probleem?quote:Op donderdag 12 december 2013 14:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zolang het maar bestel en niet besteel is is er niets aan de hand.
Nu dacht ik het weerquote:
Ik hou van je, Donniequote:
Geel toch?quote:Op donderdag 12 december 2013 14:18 schreef BBQSausage het volgende:
Wordt tijd dat m'n naam een kleurtje krijgt.
quote:Op donderdag 12 december 2013 14:20 schreef DonnieDarkno het volgende:
Bitterlemon is wel een coole gast ja
Ik wil naar Mexico.quote:
Morgen, Foo Fighters.quote:
Katja & Ellen!quote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 14:17 schreef Lt.Surge het volgende:
Dit blijft me nog steeds blij maken
Heeft ie nou Mickey Mouse handschoenen?quote:Op donderdag 12 december 2013 14:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
[ afbeelding ]
Ik word geknuffeld door een ninja [ afbeelding ]
Bedankt voor deze infoquote:
Foo Fighters.quote:
OPquote:
Chatroulettequote:Op donderdag 12 december 2013 14:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
OP![]()
Die Omegle/Chatroulette whutever filmpjes zijn ook epic
Wat?quote:Op donderdag 12 december 2013 14:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Chatroulette
Dat deed je vroeger (twee jaar geleden) in het klaslokaal, en dan richten op het leukste meisje uit de klas wanneer een gestreelde fallus voorbijkomt.
quote:Op donderdag 12 december 2013 14:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Chatroulette
Dat deed je vroeger (twee jaar geleden) in het klaslokaal, en dan richten op het leukste meisje uit de klas wanneer een gestreelde fallus voorbijkomt.
Zijn 2 verschillende sites o.óquote:Op donderdag 12 december 2013 14:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ken je Chatroulette (nu Omegle)?
Kan, maar dat valt opquote:Op donderdag 12 december 2013 14:25 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]Kun je hele tijd daar op richten.
u srs? ik d8 dat chatroulette was overgekocht ofzoquote:Op donderdag 12 december 2013 14:26 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zijn 2 verschillende sites o.ó
Neenquote:Op donderdag 12 december 2013 14:26 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
u srs? ik d8 dat chatroulette was overgekocht ofzo!
quote:Op donderdag 12 december 2013 14:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Gewoon oefenen en geduld hebben, dan komt het vanzelf goed!quote:Op donderdag 12 december 2013 13:55 schreef LittleBrownie het volgende:
Eigenlijk wil ik ook een eigen UI maken, maar ik heb de skills van Hajee en HeaN niet
Hierquote:Op donderdag 12 december 2013 13:59 schreef LittleBrownie het volgende:
Waar is HeaN wanneer je hem nodig hebt?
Iddquote:Op donderdag 12 december 2013 14:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
OP![]()
Die Omegle/Chatroulette whutever filmpjes zijn ook epic
Omegle is toch heel iets anders dan Chatroulette?quote:Op donderdag 12 december 2013 14:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik pak wel een kat,quote:Op donderdag 12 december 2013 14:30 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Nee joh, daar ga je toch niet alleen op
Ja, ik dacht dat het hetzelfde wasquote:Op donderdag 12 december 2013 14:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omegle is toch heel iets anders dan Chatroulette?
Ik kan me herinneren dat ik hier in ONZ al mee heb gepost in Omegle topics voordat iemand überhaupt ChatRoulette kende
Hehe en dan gelijk denken dat het overgekocht is omdat jij het niet eerder kendequote:Op donderdag 12 december 2013 14:31 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat het hetzelfde was. Chatroulette zat ik zo'n 3 jaar geleden voor het eerst op. Omegle ken ik pas sinds dit jaar.
Ik heb in m'n FOBO heel veel UI's staan die ik in de loop der jaren heb gebruikt. Denk dat het ongeveer de helft is van wat ik op de PC heb staanquote:Op donderdag 12 december 2013 14:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik vond die van net ook wel heel tof
Nja, ik had al zo lang niets meer over CR gehoordquote:Op donderdag 12 december 2013 14:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hehe en dan gelijk denken dat het overgekocht is omdat jij het niet eerder kende![]()
Tofquote:Op donderdag 12 december 2013 14:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb in m'n FOBO heel veel UI's staan die ik in de loop der jaren heb gebruikt. Denk dat het ongeveer de helft is van wat ik op de PC heb staan
quote:Op donderdag 12 december 2013 14:39 schreef Dagoduck het volgende:
Rollercoaster Tycoon 1/2/3 veel op de PC
GTA V nog niet gespeeld, verder heb ik alleen van GT gehoordquote:Op donderdag 12 december 2013 14:39 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben nooit echt een gamer geweest, eerste spel dat ik heb uitgespeeld is GTA V ^^ Speelde wel Die Hard Trilogy 2 op de PSone en Grand Turismo (1 denk ik) en Driver 2 ook op PSone. Driv3r en Rollercoaster Tycoon 1/2/3 veel op de PC
Rollercoaster heb ik ook nog wel gespeeld ja. Niet heel veel.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:39 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben nooit echt een gamer geweest, eerste spel dat ik heb uitgespeeld is GTA V ^^ Speelde wel Die Hard Trilogy 2 op de PSone en Grand Turismo (1 denk ik) en Driver 2 ook op PSone. Driv3r en Rollercoaster Tycoon 1/2/3 veel op de PC
Driver is een soort tegenhanger van GTA alleen was GTA beter, maar ik had nou eenmaal Driver dus speelde ik dat gewoonquote:Op donderdag 12 december 2013 14:40 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
GTA V nog niet gespeeld, verder heb ik alleen van GT gehoord
Blijft een leukonnn spelquote:Op donderdag 12 december 2013 14:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit
Vorig jaar nog een hele tijd gespeeld
Dat kun je nu als app downloaden hequote:Op donderdag 12 december 2013 14:42 schreef HeaN82 het volgende:
Carmageddon heb ik ook een lange tijd gespeeld
Same!quote:Op donderdag 12 december 2013 14:42 schreef HeaN82 het volgende:
Carmageddon heb ik ook een lange tijd gespeeld
Ik heb een oude phone, die kan dat niet aan!quote:Op donderdag 12 december 2013 14:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat kun je nu als app downloaden he
hehe herkenbaar probleemquote:Op donderdag 12 december 2013 14:43 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik heb een oude phone, die kan dat niet aan!
Fuck, die van mij ookquote:Op donderdag 12 december 2013 14:44 schreef Maringo het volgende:
[..]
Bakuryu by far (en natuurlijk Koryu). Maar ik was uiteindelijk ook goed met Buszima en Jenny.
Mijn Nokia 3410 heeft ook geen apps!quote:Op donderdag 12 december 2013 14:43 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik heb een oude phone, die kan dat niet aan!
Snake app toch wel?quote:Op donderdag 12 december 2013 14:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn Nokia 3410 heeft ook geen apps!
Snake en nog een paar andere spelletjes.quote:
Met wat maak je gifjes?quote:Op donderdag 12 december 2013 14:29 schreef HeaN82 het volgende:
Een naam topiekkkkk
[..]
Gewoon oefenen en geduld hebben, dan komt het vanzelf goed!
[..]
Hier
Nice.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Fuck, die van mij ook
En dan Long & Gado.
Ik ook nietquote:Op donderdag 12 december 2013 14:49 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik snap die 3D functie in photoshop niet
Die heb ik nog op PSone en PCquote:Op donderdag 12 december 2013 14:49 schreef Moira. het volgende:
Ik speelde altijd RaymanHadden we een tijdje ook zo'n joystick voor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 12 december 2013 14:49 schreef Moira. het volgende:
Ik speelde altijd RaymanHadden we een tijdje ook zo'n joystick voor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Heldquote:
Omg jaquote:Op donderdag 12 december 2013 14:42 schreef Dagoduck het volgende:
En Knights & Merchants
[ afbeelding ]
Die heb ik dan op PSone denk ik.quote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 14:48 schreef Dagoduck het volgende:
Die soundtrack van Knights and Merchants
Is dat van Jasc?quote:Op donderdag 12 december 2013 14:49 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Met animation shop kan je het gifje maken, maar je heb ook een photosoep programma nodig!
hè wat? Nee, ik lees ze met alle plezierquote:Op donderdag 12 december 2013 14:52 schreef BBQSausage het volgende:
Mijn posts falen, maar idontcare.
Die hadden wij ook, maar ik weet geen enkel spel meer ervan. We gingen wel vrij snel over op DOS met Nibbles, Gorilla, Digger en Castle.quote:
Denk niet dat iemand die wil verkopenquote:Op donderdag 12 december 2013 14:53 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Koop een c64 op marktplaats, uren speel plezier!
Summer Games, kijk hard rukken aan de Joystick!quote:Op donderdag 12 december 2013 14:53 schreef Maringo het volgende:
[..]
Die hadden wij ook, maar ik weet geen enkel spel meer ervan. We gingen wel vrij snel over op DOS met Nibbles, Gorilla, Digger en Castle.
Lief van je, maar er staan wel fouten in.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:52 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
hè wat? Nee, ik lees ze met alle plezier
Ah die heb ik ookquote:Op donderdag 12 december 2013 14:54 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Summer Games, kijk hard rukken aan de Joystick!
ps3 ook in het rijtje.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:54 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Denk niet dat iemand die wil verkopen. Ik heb nog wel alle consoles van vroeger staan: n64, gbc, gba, gba sp, ds, ps1, ps2, ps3
Maar ps3 heb ik wel al 3 jaarquote:Op donderdag 12 december 2013 14:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
ps3 ook in het rijtje.![]()
Ps4 is net een week uit.
Ik dacht dat dat Destruction Derby wasquote:Op donderdag 12 december 2013 14:56 schreef Dagoduck het volgende:
Hhhhhhhhhhhhhejeeeueuunnngg!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
broem broem!!
quote:Op donderdag 12 december 2013 14:56 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat Destruction Derby was
Daarom zet ik de tijd van m'n pc als ik thuis kom een paar uur achteruit.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:03 schreef DonnieDarkno het volgende:
Guts wat gaat de tijd snel jongens.
quote:Op donderdag 12 december 2013 15:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Daarom zet ik de tijd van m'n pc als ik thuis kom een paar uur achteruit.
Soms wel vervelend want dan denk ik goh, ik moet nog naar school. Maar #care #yoloquote:
-weg-quote:
Stoute Moira!quote:
Ik zal ook maar 'ns toestemming vragen.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:18 schreef Moira. het volgende:
Hmm, had misschien beter naar KPD kunnen linken
Ik zoek een spel.quote:
Ditquote:Op donderdag 12 december 2013 15:24 schreef DonnieDarkno het volgende:
Wtf Moira. Nu kan ik nooit meer naar youtube-filmpjes van die kerel kijken
2 keer 8 uur in de week onbetaald, echt een feest ja.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zeg dat nog maar eens als je fulltime werkt.
waarom werk je onbetaald broeder?quote:Op donderdag 12 december 2013 15:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
2 keer 8 uur in de week onbetaald, echt een feest ja.
Dat noemen ze practicum.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
waarom werk je onbetaald broeder?
Ik dacht ik deel mijn leed ff met julliequote:Op donderdag 12 december 2013 15:24 schreef DonnieDarkno het volgende:
Wtf Moira. Nu kan ik nooit meer naar youtube-filmpjes van die kerel kijken
quote:Op donderdag 12 december 2013 15:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik dacht ik deel mijn leed ff met jullie
ERMAHGERD JAAAA! Dit ben ik echt weer helemaal vergeten sinds ik het voor het laatst gespeeld heb in 1999 ofzoquote:Op donderdag 12 december 2013 15:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, hoor, dankzij het ik zoek een spel topic gevonden:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Hè, dit heb ik ook gespeeldquote:Op donderdag 12 december 2013 15:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, hoor, dankzij het ik zoek een spel topic gevonden:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Die spellen heb ik ooit eens weggedaanquote:Op donderdag 12 december 2013 15:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
ERMAHGERD JAAAA! Dit ben ik echt weer helemaal vergeten sinds ik het voor het laatst gespeeld heb in 1999 ofzo
Dit was toch die ene waar je bij de Weasleys thuis kwam en ik kan me iets vaags herinneren met varkens gooien ofzo?quote:
Jaquote:Op donderdag 12 december 2013 15:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit was toch die ene waar je bij de Weasleys thuis kwam en ik kan me iets vaags herinneren met varkens gooien ofzo?
Die.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:36 schreef Dagoduck het volgende:
Deze heb ik ook nog gespeeld:
[ afbeelding ]
Was gewoon Lego'en op de PCNiet veel gedaan, speelde meestal met echt Lego
Hu, wat?quote:Op donderdag 12 december 2013 15:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
2 keer 8 uur in de week onbetaald, echt een feest ja.
Aan het begin moest je loden pijpen naar een monster gooien ofzo, daarna jellybeans rapen...quote:
Jij weet het wel nog veel beter dan ik hehequote:Op donderdag 12 december 2013 15:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Aan het begin moest je loden pijpen naar een monster gooien ofzo, daarna jellybeans rapen...
Ik heb niet veel gespeeld maar de laatste keer zal pas een paar jaar terug zijn geweestquote:Op donderdag 12 december 2013 15:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jij weet het wel nog veel beter dan ik heheik speelde het alleen als ik bij een vriendin was die het had
quote:Op donderdag 12 december 2013 15:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb niet veel gespeeld maar de laatste keer zal pas een paar jaar terug zijn geweestToen had ik m'n PSone aangesloten en al die spellen weer eens gespeeld. Die pixels
Afgelopen september toch maar geüpgrade naar een PS3
Ok, Game on.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:52 schreef Dagoduck het volgende:
HALO CE
[ afbeelding ]
Met 30 man in de pauze op school inbreken in het computerlokaal en LAN-multiplayer spelenCapture the flag enzo, lekker snipen in de rotsen.
Er stonden plastic kamerplanten op de gang, dan pakte we daar een blaadje van af, maar in de plastic blaadje zat een ijzerdraad. Die haalden we eruit en daar maakten we een hoefijzer vorm van. Die paste dan tussen de deur en de muur om het slot heen, beetje trekken en open was de deur!quote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 15:54 schreef Dagoduck het volgende:
En aan het eind van het jaar stond er een kamerplant met allemaal lege takken
Is daar tegenwoordig niet iets soortgelijks voor?quote:Op donderdag 12 december 2013 15:56 schreef Dagoduck het volgende:
Of Mini Quake 2, die was makkelijk te downloadenOok met z'n allen spelen in de pauze:
[ afbeelding ]
Geen idee, ik wilde graag Halo CE weer spelen maar m'n PC opent hem niet dus toen zocht ik was anders en heb ik een paar weken Team Fortress 2 gespeeld. Toen kwam GTA V uit en ging ik daar gewoon Team Deathmatch in doen.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:56 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Is daar tegenwoordig niet iets soortgelijks voor?
Hean staat op scherp.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geen idee, ik wilde graag Halo CE weer spelen maar m'n PC opent hem niet dus toen zocht ik was anders en heb ik een paar weken Team Fortress 2 gespeeld. Toen kwam GTA V uit en ging ik daar gewoon Team Deathmatch in doen.
'Steve's Quake 2 Site' heet trouwens die site waar je de 'cut down version' van Quake 2 genaamd MiniQuake kon downloaden. Mag die link hier vast niet posten
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Stunts!quote:Op donderdag 12 december 2013 16:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
WAT WAS DAT OOK ALWEER?!
DAAR WERD IK ZO KWAAD VAN HE
Juhhhhhh ik ook.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:15 schreef Maringo het volgende:
[..]
Stunts!
Vele uren aan besteed vroegah.
Inderdaad ja.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
die bug wanneer je ineens kk hoog de lucht in gaat en er een tijdje blijft hangen
Trackmaniaquote:Op donderdag 12 december 2013 16:18 schreef Maringo het volgende:
Thuis misschien maar een nieuwer en vergelijkbaar spel kopen.
http://store.steampowered.com/app/232910
Ik weet ff niet welke je bedoelt..quote:Op donderdag 12 december 2013 16:19 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Trackmania
En dat motor spel is ook tof![]()
Naam vergeten
Trials oid?quote:Op donderdag 12 december 2013 16:22 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik weet ff niet welke je bedoelt..
Daar speelde ik op spele.nl als tijd een versie van en dan zong een man in het Italiaansquote:
Nooit gedaan op spele.nlquote:Op donderdag 12 december 2013 16:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar speelde ik op spele.nl als tijd een versie van en dan zong een man in het Italiaans
Ik speelde altijd bomberman. Altijd. Altijd.quote:
Jaquote:Op donderdag 12 december 2013 16:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik speelde altijd bomberman. Altijd. Altijd.
Dit. En Boxhead.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik speelde eerst vaak een groene, en daarna die pinguin versie.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja
Je had ook zo'n watervariant, zo'n oranje.
Ook als je dat wel moet.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:32 schreef DonnieDarkno het volgende:
Alweer 4 uur! Tijd gaat snel als je nergens heen hoeft.
Klok ook 32 minuten terug gezet?quote:Op donderdag 12 december 2013 16:32 schreef DonnieDarkno het volgende:
Alweer 4 uur! Tijd gaat snel als je nergens heen hoeft.
Jaquote:Op donderdag 12 december 2013 16:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Klok ook 32 minuten terug gezet?
Succes!quote:Op donderdag 12 december 2013 16:35 schreef Lt.Surge het volgende:
* Lt.Surge gaat een leuke film op Netflix uitzoeken.
quote:Op donderdag 12 december 2013 16:38 schreef DonnieDarkno het volgende:
[ afbeelding ]
M'n favoriete meme
Huh wat?quote:
Bomberman.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En?quote:
Nu chillenquote:
Okee, chill.quote:
Chilllllquote:
Nieuwe kopen!quote:Op donderdag 12 december 2013 17:21 schreef Dagoduck het volgende:
Ik raak een beetje uitgekeken op deze PC.
Kost geldquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |