Ik kom tenminste openlijk voor mijn homoseksualiteit uit.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat jij er tussenin zit en mag skieen?
Hey pikquote:
Ik heb er geen problemen mee om in jouw homoseksualiteit te komen hoor.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kom tenminste openlijk voor mijn homoseksualiteit uit.
Wowquote:
Okéquote:Op donderdag 12 december 2013 10:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een 0 haalt voor economie
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 12-12-2013 om 10:22:55Te gast in het Mekka van de koffie. #mikokoffie http://t.co/7fIkabE1u2 reageer retweet
quote:Op donderdag 12 december 2013 10:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 12-12-2013 om 10:22:55Te gast in het Mekka van de koffie. #mikokoffie http://t.co/7fIkabE1u2 reageer retweet
Waarom zit hihj dan niet in starbukcsquote:Op donderdag 12 december 2013 10:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 12-12-2013 om 10:22:55Te gast in het Mekka van de koffie. #mikokoffie http://t.co/7fIkabE1u2 reageer retweet
quote:Op donderdag 12 december 2013 09:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouja, 350 voor een wereldappartement in het centrum van metropool Zwolle is inderdaad zo gek niet.
Helaas was het dus 350 voor een klein kutkamertje buiten het centrum van dorp Zwolle terwijl ik de keuken, badkamer en toilet met een grefo moest delen die al begon te janken dat ze last van haar longen kreeg als ze op haar kamer zat en wanneer ik een sigaretje uit het raam van mijn eigen kamer aan het roken was.
Hopelijk was het een gezwel en ligt ze nu gorgelend en piepend op sterven
Dan zal je ook vast smullen van mijn reportage op Hart van NLquote:Op donderdag 12 december 2013 10:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat een mooi verhaal
[ afbeelding ]
Spijtig ja. Dat gif had Ajax in veel wedstrijden goed kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:01 schreef GGMM het volgende:
Poulsen stond in Duitsland in het elftal van meest gehaatte spelers allertijden ofzo. Was echt een smerige speler vroeger.
Moet zeggen dat hij zich bij Ajax prima gedraagt.
Laat zienquote:Op donderdag 12 december 2013 11:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan zal je ook vast smullen van mijn reportage op Hart van NL
Ja, ellebogen en natrappen moeten we echt willen ja.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spijtig ja. Dat gif had Ajax in veel wedstrijden goed kunnen gebruiken.
Liever bijten ja.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ellebogen en natrappen moeten we echt willen ja.
Inderdaad. Gewoon als een stelletje huilende, niets creërende wijven eruit vliegen is veel beter.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van mijn leven nooit niet dat die beelden ooit door anderen gezien gaan worden dan mij, familie, vrienden waarvoor mijn moeder mij voor lul wilde zetten en die tokkies die op de desbetreffende avond naar de uitzending hebben gekekenquote:
Uh, nee, ook niet.quote:
Ja, want er is absoluut geen tussenweg.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Inderdaad. Gewoon als een stelletje huilende, niets creërende wijven eruit vliegen is veel beter.
Soms wel ja.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja Poulsen, maar ik dacht dat je chargeerde toen je stelde dat hij niks anders deed dan natrappen/ellebogenquote:Op donderdag 12 december 2013 11:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, nee, ook niet.
[..]
Ja, want er is absoluut geen tussenweg.
Gattusoquote:Op donderdag 12 december 2013 11:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soms wel ja.
1:01 blijf ik om lachen hoe vaak ik het ook kijk
Klopt, maar buiten dat is het een heldquote:Op donderdag 12 december 2013 11:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou nee. Hij wordt hier maximaal voor lul gezet door Poulsen.
Hoe kan datquote:Op donderdag 12 december 2013 11:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godverdomme ik zit in de verkeerde trein
Hij is voetballerquote:Op donderdag 12 december 2013 11:29 schreef Neuroscience het volgende:
Gattuso kwam altijd over als een enorme simpele.
Nu is Seedorf boosquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |