Hij is voetballerquote:Op donderdag 12 december 2013 11:29 schreef Neuroscience het volgende:
Gattuso kwam altijd over als een enorme simpele.
Nu is Seedorf boosquote:
Van Hoofddorp in Almere hoe doe je dat?quote:Op donderdag 12 december 2013 11:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik mag er pas in Almere uit, daar ben ik nog nooit geweest
Soms niet. Zoals gisteren. Dus zul je jezelf anders moeten wapenen.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want er is absoluut geen tussenweg.
Op Schiphol in de trein naar Groningen stappen. En pas bij Duivendrecht doorhebben dat het niet goed gaat.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van Hoofddorp in Almere hoe doe je dat?
Ja, onzin.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Soms niet. Zoals gisteren. Dus zul je jezelf anders moeten wapenen.
Stond niet in het Japans weergevenquote:
Daar ga je nooit meer weg willenquote:Op donderdag 12 december 2013 11:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik mag er pas in Almere uit, daar ben ik nog nooit geweest
Dat zie ik als ik uit het raam kijkquote:Op donderdag 12 december 2013 11:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ah daar heb je het IJsselmeer
Oke.quote:
Wat moet ik bij Ajax vriend?quote:Op donderdag 12 december 2013 11:36 schreef Dven het volgende:
Knut kom je naar Bulgarije als Ajax Ludogorets loot
Juichen voor Ludogorets?quote:Op donderdag 12 december 2013 11:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat moet ik bij Ajax vriend?
Zie je nu een trein langsrijden met mij zwaaiend voor het raam?quote:Op donderdag 12 december 2013 11:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat zie ik als ik uit het raam kijk
Alsof hier treinen rijden.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zie je nu een trein langsrijden met mij zwaaiend voor het raam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |