quote:Bonera richtte zijn ergernis echter niet op de Engelsman, maar op Christian Poulsen. Hij werd slachtoffer van de charge van Montolivo, maar volgens Bonera was er maar heel weinig aan de hand. “We gingen niet het veld in met de bedoeling een gelijkspel te behalen, maar we moesten wel toen Riccardo er vanaf ging”, verdedigt Bonera de speelstijl. “Die rode kaart was overdreven, maar we weten allemaal hoe Poulsen is”, aldus de Italiaan.
Meest gehate speler in alle competities waar hij speelde. In ieder geval in Italië, Duitsland en Spanje.quote:
*gehatequote:Op donderdag 12 december 2013 10:01 schreef GGMM het volgende:
Poulsen stond in Duitsland in het elftal van meest gehaatte spelers allertijden ofzo. Was echt een smerige speler vroeger.
Moet zeggen dat hij zich bij Ajax prima gedraagt.
Hij schrijft het, dus bestaat het.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
*gehate
gehaatte bestaat niet.
quote:Op donderdag 12 december 2013 10:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
*gehate
gehaatte bestaat niet.
quote:
Hij heeft toen wel Toivonen een keer goed aangepakt. Dat is te prijzen.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:01 schreef GGMM het volgende:
Poulsen stond in Duitsland in het elftal van meest gehaatte spelers allertijden ofzo. Was echt een smerige speler vroeger.
Moet zeggen dat hij zich bij Ajax prima gedraagt.
Gelijk na de aftrap al, BAM!quote:Op donderdag 12 december 2013 10:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij heeft toen wel Toivonen een keer goed aangepakt. Dat is te prijzen.
Was het direct duidelijk wie de baas was.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Gelijk na de aftrap al, BAM!En die stinkzweed maar huilen
quote:Op donderdag 12 december 2013 10:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb om 11:00 een economie toets
Tevens is het 'toets economie' of 'economietoets'.quote:
2 blonde kasthomo's die elkaar aanpakken. Dat verdient een mop.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij heeft toen wel Toivonen een keer goed aangepakt. Dat is te prijzen.
Dat jij er tussenin zit en mag skieen?quote:Op donderdag 12 december 2013 10:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
2 blonde kasthomo's die elkaar aanpakken. Dat verdient een mop.
Ik kom tenminste openlijk voor mijn homoseksualiteit uit.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat jij er tussenin zit en mag skieen?
Hey pikquote:
Ik heb er geen problemen mee om in jouw homoseksualiteit te komen hoor.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kom tenminste openlijk voor mijn homoseksualiteit uit.
Wowquote:
Okéquote:Op donderdag 12 december 2013 10:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een 0 haalt voor economie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |