SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Forza Ajax
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?![]()
Nou, het tijdrekken zal nu voluit gaan beginnen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Penalty tegen incalculerenquote:
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?![]()
Als ie 'm brengt dan zal het als targetman zijn.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Commentator met z'n revanche
Hand van god doelpuntje...Evolution is from the Devil
Tot nu toe vallen mijn verwachtingen reuze mee.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Molfan en dat soort gekken ook![]()
Valt Ajax niet veel te verwijten, dit soort verdedigende tegenstanders komen ze niet vaak tegen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Weer 2 minuten voordat de vrije trap genomen wordt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Is uiteindelijk ook gewoon een slimmigheid.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Die balotelli moeten ze voor het levenschorsen![]()
Ook al is het een slimmigheid, het verpest gewoon alles.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
Is uiteindelijk ook gewoon een slimmigheid.![]()
Had Hoesen het moeten doen als jullie nu 1-0 voor stonden, was het een held geweest.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook al is het een slimmigheid, het verpest gewoon alles.
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Speelt geweldig.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Die balotelli moeten ze voor het levenschorsenWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Wat een zielige kut wedstrijdAC Milan is echt de meest trieste club die ik ooit gezien heb
.
"You gotta ride a few ponies before you can run with the bulls"
.![]()
nee gohquote:Op woensdag 11 december 2013 22:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Had Hoesen het moeten doen als jullie nu 1-0 voor stonden, was het een held geweest.![]()
![]()
Omdat het irriterend is, misschien?quote:
Als je voor staat, juich je erom, is het tegen je, erger je kapot.![]()
Milan doet het goed maar wat een vreselijke ploeg om naar te kijken.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik snap je frustratie.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boeit me geen ene reet, die klootzak verpest mijn hele avondWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
5 minuten....Evolution is from the Devil
eens.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:34 schreef Tyron het volgende:
Die schoten van Fischer, Bojan en Schone konden vandaag echt niet.![]()
Als je nauwelijks kansen creëert, kun je ook niet winnen.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
EL is ook niet slecht.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Waarom niet meer geel voor het doorlopen met de bal
stupidity has become as common as common sense was before![]()
Webb is echt een tyfes mongool
En vanaf nu haat ik ALLE Italiaanse clubs![]()
![]()
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Wat ajax hier van leert is dat ze alleen maar overtredingen moeten uitlokken zoals dat gedrocht van een balotelli doet__!
.
.![]()
Balotelli is echt de grootste K-mongool ter wereld. En Webb trapt er iedere keer in
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ajacieden die dachten dat ze gingen winnen._!!!
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Het lag aan Webb ja.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:39 schreef FireFox1 het volgende:
Webb is echt een tyfes mongool
En vanaf nu haat ik ALLE Italiaanse clubs![]()
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
AC Milan vliegt er de eerstvolgende wedstrijd toch meteen weer uit, dat scheelt..
.![]()
Mja, ik vond dit eigenlijk niet zo'n kutwedstrijd. Vond die eerste wedstrijd tegen Milaan veel erger vanwege die penalty.Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Snap sowieso niet waar al die optimisme vandaan kwam maar ach. Als je Milan vandaag de shirtjes van Stormvogels Telstar aan had laten trekken had Ajax gewoon met 0-3 gewonnen hiervan![]()
Mad bro?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu koop je geen ene flikker voor die kutoverwinning op Barça
-
Het zat er niet echt in. Begin van de wedstrijd wat kansen gehad maar na de rode kaart Milan alleen maar verdedigd. Was niet in het voordeel van Ajax blijkt achteraf.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hou toch op zeg.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:41 schreef ejfaar het volgende:
Webb floot wel heel slecht zeg.
Ajax ook weinig gecreëerd helaas.
stupidity has become as common as common sense was before![]()
Ja hoor. Blijft gewoon een mooie overwinning die de vooruitgang van Ajax belichaamd.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu koop je geen ene flikker voor die kutoverwinning op BarçaAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Goeie verliezer ben jijquote:Op woensdag 11 december 2013 22:42 schreef Syntix het volgende:
kutvolk italianen![]()
balotelli gvd wat een teringmongool ben jij![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:42 schreef Syntix het volgende:
kutvolk italianen![]()
VBL / De stylist
Zeventig minuten spelen tegen dit Milan met 10 man, makkelijker dan dat krijg je het niet snel in de CL.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:42 schreef ajacied4lf het volgende:
Volgend jaar een makkelijkere loting is te hopen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Ik vond Fischer nóg slechterquote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Dit was dus de kans
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Baasotelliquote:Op woensdag 11 december 2013 22:42 schreef Syntix het volgende:
kutvolk italianen![]()
-
Jongens, kijk eens gewoon nuchter. Dit is gewoon een normale wedstrijd waar we niet bij genaaid zijn....Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Balotelli mag wel een doodschop krijgen.
Iedereen bij ac milan trouwens wel (op de jong na)![]()
gvd wat een jankers joh.
![]()
Waar zou dat toch aan liggen?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ieder jaar moeten we er weer op zo'n kutmanier uit.![]()
Gewoon een kwaliteits issue.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer, maar helaas. De punten zijn eerder verloren bij celtic en thuis tegen Milan.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Milan met 10 man verdedigend. Thuis. Daar kom je niet doorheen.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zeventig minuten spelen tegen dit Milan met 10 man, makkelijker dan dat krijg je het niet snel in de CL.★★★![]()
Dat was niet best...Balotelli toonde aan waarom Ajax verre van top is. Wat werd hij dom bespeeld zeg... Ik zie het toch echt niet in Denswil.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:42 schreef Syntix het volgende:
kutvolk italianen![]()
![]()
Visser, Van Rhijn en Bojan kunnen er trouwens helemaal niks van.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Dit inderdaad, eigen schuld.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:43 schreef Monolith het volgende:
Jammer, maar helaas. De punten zijn eerder verloren bij celtic en thuis tegen Milan.![]()
Als je zo weinig kansen kunt creëren tegen 10 man, dan verdien je het ook gewoon niet. Erg pijnlijke uitschakeling, dat wel.![]()
Hahaha de trieste Ajacied mods hier ook
Gaan ze topicjes dicht gooien!
Erg jammer dit voor Nederlandse puntjes in Europa.
Maar ohhhhhh zo heeerlijk dat die arrogante ajaciedjes hier de mond gesnoert wordt![]()
![]()
Gaan jullie maar allemaal tegen Vitesse zijn, de enige echte kutploeg speelde hier. Wat een nare trekjes hebben al die gasten.![]()
Nee, zo behoor je te spelen in de Champions League als je met een man minder speelt tegen een ploeg die de betere is en in vorm. Ajax snapte dat alleen niet en ging vanaf minuut 80 helemaal de mist in door elke fout te maken die je maar kan maken.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:43 schreef Saind het volgende:
Wat een walgelijk team dat milan
om te kotsenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:44 schreef indiaantje89 het volgende:
Bedankt Ajax.. Weer geen CL overleeft. Toch PSV maar sturen volgend jaar.
Malheureusement le fromage de cacahouète.![]()
Die pingel in blessuretijd tegen Milan heeft ze dus uiteindelijk de das om gedaan.. Vanavond te weinig stootkracht voorin.. kansen zijn er wel geweest maar als je maar 5x scoort in 6 wedstrijden is er gewoon te weinig kwaliteit voorin..
Dat Milan heeft wel een ongelofelijke rukploeg.. en die coach heeft een kop of tie moet schijten..![]()
Nou nou nou nou. Waarom ben je zo boos?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:43 schreef Syntix het volgende:
Balotelli mag wel een doodschop krijgen.
Iedereen bij ac milan trouwens wel (op de jong na)![]()
gvd wat een jankers joh.
![]()
twitter:Rutger_zelf twitterde op woensdag 11-12-2013 om 22:43:15Nu snel de TV uit voordat het 'met opgeheven hoofd' gelul losbarst. reageer retweet
![]()
Niet als je niet goed bent nee.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Milan met 10 man verdedigend. Thuis. Daar kom je niet doorheen.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Celtic wel eigen schuld, Milaan thuis was gestolen punt.quote:Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Tegen 10 man geen kansen creëren? Dat is inderdaad wel kut ja.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
Goed idee van De Boer om dat middenveld uit elkaar te halen.......Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:44 schreef tompsv18 het volgende:
Als je zo weinig kansen kunt creëren tegen 10 man, dan verdien je het ook gewoon niet. Erg pijnlijke uitschakeling, dat wel.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:44 schreef indiaantje89 het volgende:
Bedankt Ajax.. Weer geen CL overleeft. Toch PSV maar sturen volgend jaar.
-
De trollen worden wakker
Denswil was idd erg matig. Net zoals Blind op linksback trouwens...quote:Op woensdag 11 december 2013 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat was niet best...
[..]
Balotelli toonde aan waarom Ajax verre van top is. Wat werd hij dom bespeeld zeg... Ik zie het toch echt niet in Denswil.![]()
Ken jij het woord frustratie niet?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, zo behoor je te spelen in de Champions League als je met een man minder speelt tegen een ploeg die de betere is en in vorm. Ajax snapte dat alleen niet en ging vanaf minuut 80 helemaal de mist in door elke fout te maken die je maar kan maken.![]()
Zeer goede post.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Ik ben inmiddels overleden.![]()
Mensen die fappen op Ballotelli, wat een antivoetballer net als de hele kutploeg van Milan, bah bah wat een antivoetbal zeg gadverdamme.
![]()
Wel weer duidelijk dat er in Nederland maar 1 ploeg is die wat te zoeken heeft op Europees niveau maar dat was al langer duidelijk.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
En Denswil en Blind trappen er elke keer weer inquote:
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”![]()
Kon niet anders, we hebben geen linksbackquote:Op woensdag 11 december 2013 22:44 schreef Chase_Utley het volgende:
Goed idee van De Boer om dat middenveld uit elkaar te halen.......Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Verlies bij celtic was gewoon onnodig.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Tuurlijk verdienen we het wel. Ac Milan heeft totaal niks ingebracht.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:44 schreef tompsv18 het volgende:
Als je zo weinig kansen kunt creëren tegen 10 man, dan verdien je het ook gewoon niet. Erg pijnlijke uitschakeling, dat wel.![]()
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:44 schreef tompsv18 het volgende:
![]()
![]()
Hele wedstrijd nergens te bekennen trieste gastquote:Op woensdag 11 december 2013 22:44 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ja goh en Ac Milan heeft punten in de Arena laten liggen. Ja eigen schuld....
Malheureusement le fromage de cacahouète.![]()
Dat was nog het ergstequote:Op woensdag 11 december 2013 22:45 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
En Denswil en Blind trappen er elke keer weer in![]()
![]()
Mad?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Tering tyfus italianen, kut land.![]()
nou nou nouquote:Op woensdag 11 december 2013 22:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Tering tyfus italianen, kut land.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ach het was iig geen 2-6. Hoe is het met je weddenschap eigenlijk tommetje?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:44 schreef tompsv18 het volgende:
Als Ajax in de Arena gewonnen had dan moet je niet verwachten dat Ac Milan vanavond voor 0-0 ging hoor. Dan gingen ze juist aanvallen en ging je er vandaag kansloos vanaf.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:44 schreef Pleun2011 het volgende:
Die pingel in blessuretijd tegen Milan heeft ze dus uiteindelijk de das om gedaan.. Vanavond te weinig stootkracht voorin.. kansen zijn er wel geweest maar als je maar 5x scoort in 6 wedstrijden is er gewoon te weinig kwaliteit voorin..
Dat Milan heeft wel een ongelofelijke rukploeg.. en die coach heeft een kop of tie moet schijten..
Ajax komt gewoon heel veel kwaliteit tekort voor de CL, voor ploegen als Real en Ac Milan.
Prima moet je je in schikken dus op naar de EL.![]()
Zal wel een lichte frustratie bijzitten denk je niet?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:45 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
En Denswil en Blind trappen er elke keer weer in![]()
Nee want zolang wij Frank de Boer aan het roer hebben zullen we altijd boven jullie staan. 3x kampioen, op naar de 4e plus EL winstquote:
AFC AJAX!![]()
Jammer, we hebben er alles aan gedaan. Moet eerlijk bekennen dat ik het een terechte overwinning voor Milan vind. Ze hebben dit echt heel sterk gedaan![]()
![]()
Ballo was Ajax in zijn eenje de baasquote:Op woensdag 11 december 2013 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn niveau waardig inderdaad.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Als ik de Boer was gaf ik een paar spelers nu echt een flink pak slaag. Trage stront op poten vandaag
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Natuurlijk ligt het uiteindelijk gewoon aan Ajax dat we niet hebben gewonnen... Dan nog blijft dat anti-voetbal walgelijk, en die maniertjes supertriest.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, zo behoor je te spelen in de Champions League als je met een man minder speelt tegen een ploeg die de betere is en in vorm. Ajax snapte dat alleen niet en ging vanaf minuut 80 helemaal de mist in door elke fout te maken die je maar kan maken.-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
PSV verloor 2-0 in Milan sukkeltjequote:Op woensdag 11 december 2013 22:46 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ballo was Ajax in zijn eenje de baasMalheureusement le fromage de cacahouète.![]()
Die zit te huilen in een hoekje ergensquote:Op woensdag 11 december 2013 22:46 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ajax verliest. GGMM is nergens te bekennen.![]()
![]()
Nou ja, eigen schuld... Je ziet bij Ajax nog steeds elk jaar dat ze weer moeten opbouwen. De stijgende lijn lijkt dit jaar al wel veel eerder ingezet te zijn, maar voor de CL moet je er al snel staan. Zeker met zo'n poule.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Verdienen een hoop ook wel. Ac Milan heeft het gewoon goed gedaan en Ajax erg slecht helaas. Vooral naïef al die overtredingen weggeven waardoor er nooit snelheid in de wedstrijd kon komenquote:![]()
![]()
Jammer jongens. Slechte 2de helft, geen pit en geen creativiteit.
Volgende keer beter
I feel kinda Locrian today![]()
die is veel minder belangrijk dan de nummer 6. Maar ik verwacht niet dat jij dat begrijpt.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kon niet anders, we hebben geen linksbackWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Speelden bijna de gehele wedstrijd met een man minder en zelfs dan krijgt Ajax amper een kans.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:45 schreef Syntix het volgende:
[..]
Tuurlijk verdienen we het wel. Ac Milan heeft totaal niks ingebracht.![]()
Moet wel.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Die zit te huilen in een hoekje ergensIt's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Vreemd inderdaad dat ze niet vol op de aanval spelen met 10 man, wanneer 0-0 genoeg is, tegen een slecht Ajax. Onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:46 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Natuurlijk ligt het uiteindelijk gewoon aan Ajax dat we niet hebben gewonnen... Dan nog blijft dat anti-voetbal walgelijk, en die maniertjes supertriest.Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Daar gaan weer een paar half 1 wedstrijdjes verloren omdat je nu op donderdagavond in Oezbekistan moet moet ballenquote:![]()
![]()
Ik ben er wel trots op dat Ajax de kans had om door te gaan. Maar gewoon kut dat je die niet pakt.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Uhm welke ploeg bedoel je?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:45 schreef Pedroso het volgende:
Wel weer duidelijk dat er in Nederland maar 1 ploeg is die wat te zoeken heeft op Europees niveau maar dat was al langer duidelijk.
Na vanavond blijkt wel weer dat Ajax Europees niets te zoeken heeft, maar welke ploeg bedoel je die dat wel kan dan???
Er is geen enkele ploeg die Europees mee kan, zelfs niet op hoog EL niveau.![]()
Mooie Ajax UI heb jequote:Op woensdag 11 december 2013 22:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Speelden bijna de gehele wedstrijd met een man minder en zelfs dan krijgt Ajax amper een kans.![]()
Niet in deze context, deze uitslag zag ik allang aankomen, maar door mensen als jou en davyleiden werd het lachend weggewuifd. Je wint niet van een ploeg als Milan door beter te voetballen, meer balbezit te hebben of meer kansen/schoten op doel. Je wint van Milan door hun geslepenheid te pareren en zelf geen domme fouten te maken of de bal dom in te leveren.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ken jij het woord frustratie niet?
Maar goed, verder is het ook een kwestie van kwaliteit, Klaassen, Bojan en Fischer hebben schotkansen genoeg gehad, met 1 CL-waardige speler in het elftal scoor je minimaal 1 keer uit dit soort kansen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Mwa. Ajax bracht zelf te weinig vond ik.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:46 schreef GwaiLow het volgende:
Jammer, we hebben er alles aan gedaan. Moet eerlijk bekennen dat ik het een terechte overwinning voor Milan vind. Ze hebben dit echt heel sterk gedaan
Tevens rare opstelling van de Boer.
Wel jammer dat het anti voetbal weer zegen viert.![]()
Jammer, maar we speelden niet goed.Tempo lag te laag, en die voorzetten van Blind en van RhijnBeetje pech met die bal van Poulsen onder andere op de paal.....
![]()
Het zat ook niet mee natuurlijk.. Voor hetzelfde geld sta je na 5 minuten al op 0-1. De gastjes durfden gewoon niet en Fischer was ook lekker kansloos met z'n acties![]()
![]()
Inderdaad, als je 70 minuten met 10 man staat gewoon niks dichthouden en vol erop klappenquote:Op woensdag 11 december 2013 22:45 schreef pablo1989 het volgende:
Mensen die fappen op Ballotelli, wat een antivoetballer net als de hele kutploeg van Milan, bah bah wat een antivoetbal zeg gadverdamme.
![]()
![]()
![]()
Fischer is echt waardeloos, ik snap niet waarom Frank hem in het elftal houdt. Egotripper dat die is.
Blind speelde ook matig.
btw: lijkt wel of Fischer steeds langer wordt.Op woensdag 18 augustus 2010 15:37 schreef Schenkstroop het volgende:
Als een vrouw zich als een eikel gedraagt mag je dr als een eikel behandelen. gelijke rechten enzo.![]()
Jammer jongens. Het was zo verdient, alleen liepen ze te vaak vast en speelden ze voorin niet goed in de kleine ruimtes. Vervelend maar slim uitgespeelt van die stink Italianen. Dan de Europese titel maar
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mwa. Ajax bracht zelf te weinig vond ik.
Tevens rare opstelling van de Boer.
Wel jammer dat het anti voetbal weer zegen viert.-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
Frank de Boer snapt het niet. Als Ajax nog 5 minuten door had gespeeld, hadden ze nog geen goal gemaaktOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Je moet inderdaad per se op FOK! zijn tijdens een wedstrijd van je club.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Die zit te huilen in een hoekje ergensWat zit jij te bazelen? Ik heb altijd al gezegd dat het overdreven optimisme was van iedereen. Alleen tijdens een wedstrijd wil je nog wel eens vergeten dat je een nederlaag al verwachtte. Nu is het even wat frustratie die eruit komt --> shit happensquote:Op woensdag 11 december 2013 22:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niet in deze context, deze uitslag zag ik allang aankomen, maar door mensen als jou en davyleiden werd het lachend weggewuifd. Je wint niet van een ploeg als Milan door beter te voetballen, meer balbezit te hebben of meer kansen/schoten op doel. Je wint van Milan door hun geslepenheid te pareren en zelf geen domme fouten te maken of te bal dom in te leveren.
Maar goed, verder is het ook een kwestie van kwaliteit, Klaassen, Bojan en Fischer hebben schotkansen genoeg gehad, met 1 CL-waardige speler in het elftal scoor je minimaal 1 keer uit dit soort kansen.![]()
Jammer. Maar zit wel potentie in dit team en zie het de komende jaren alleen maar beter worden.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Waarom ook echt die laatste twee wissels. Ajax beheerst dat helemaal niet.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Na zo'n wedstrijd... Hij moet eerst even afkoelen.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:54 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vind Frank het wel veel op andere afschuifd, Ajax bracht zelf ook gewoon niet genoeg..
★★★![]()
Dat begrijp ik. Op jouw leeftijd zou ik daar wellicht ook nog wel last van hebben. Nou ja, ik geloof dat we best ver kunnen komen in de EL als we elke wedstrijd zo spelen. In principe hebben we gewoon té weinig kwaliteit voor de CL, in de EL kom je tenminste ploegen tegen die niet met kop en schouders boven je uit steken.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moet inderdaad per se op FOK! zijn tijdens een wedstrijd van je club.
[..]
Wat zit jij te bazelen? Ik heb altijd al gezegd dat het overdreven optimisme was van iedereen. Alleen tijdens een wedstrijd wil je nog wel eens vergeten dat je een nederlaag al verwachtte. Nu is het even wat frustratie die eruit komt --> shit happensOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer van vanavond. Gebrek aan individuele kwaliteit doet je uiteindelijk de das om.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Die omhaal in de laatste 5 seconde. Ik leef weer paar jaar minder denk ik.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ajax bracht veel te weinig. Na de rode kaart washet helemaal niks meer.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:54 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vind Frank het wel veel op andere afschuifd, Ajax bracht zelf ook gewoon niet genoeg..Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
frank is een slimme trainer, heeft totaal geen zin om de ploeg nu af te makenquote:Op woensdag 11 december 2013 22:54 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vind Frank het wel veel op andere afschuifd, Ajax bracht zelf ook gewoon niet genoeg..
die zaken blijven lekker intern![]()
![]()
Frank de Boer zet zichzelf wel weg als een huillie in dat interview[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
In de 80 minuten deed Ajax wat het wel beheerste. Dat ging niet. Dus dan maar helemaal anders proberen. Ik snap het wel.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:54 schreef Chase_Utley het volgende:
Waarom ook echt die laatste twee wissels. Ajax beheerst dat helemaal niet.
★★★![]()
"Anti-voetbal heeft vandaag gewonnen. Ballenjongens die opeens geen bal meer handen hebben, tijdrekken. Het is een schande. Anti-voetbal heeft vandaag gewonnen. Wij hebben er alles aan gedaan, goed gespeeld, alleen niet gescoord. Het leek wel alsof we in een theater zaten vanavond."
Frank de BoerAFCA!![]()
Dan is Cocu een genie..quote:Op woensdag 11 december 2013 22:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
frank is een slimme trainer, heeft totaal geen zin om de ploeg nu af te maken
die zaken blijven lekker intern![]()
Dat zou een geweldige goal zijnquote:Op woensdag 11 december 2013 22:55 schreef over_hedge het volgende:
Die omhaal in de laatste 5 seconde. Ik leef weer paar jaar minder denk ik.![]()
![]()
Wat een enorm zielige reactie zeg.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:55 schreef RensAjacied het volgende:
"Anti-voetbal heeft vandaag gewonnen. Ballenjongens die opeens geen bal meer handen hebben, tijdrekken. Het is een schande. Anti-voetbal heeft vandaag gewonnen. Wij hebben er alles aan gedaan, goed gespeeld, alleen niet gescoord. Het leek wel alsof we in een theater zaten vanavond."
Frank de Boerblablablabla![]()
Klopt en ik hoop dat Frank de Boer inziet dat Bojan het hele spel van Ajax alleen maar slechter maakt. Zonder Bojan spelen we beter.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:55 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ajax bracht veel te weinig. Na de rode kaart washet helemaal niks meer.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook de verdienste van Milan natuurlijk, hoe afschuwelijk ze ook spelen.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:55 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ajax bracht veel te weinig. Na de rode kaart washet helemaal niks meer.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Jammer. Vond dat De Boer altijd wel realistisch was, ook na een zeperd.
Hij heeft nu 5 minuten tranen met tuiten gehuild over de scheids
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ajax mist een type Mike van Duinen. Iemand die zijn eigen kansen kan creëren en een bal voorbij een verdediger kan schieten.![]()
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:47 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
die is veel minder belangrijk dan de nummer 6. Maar ik verwacht niet dat jij dat begrijpt.
VBL / De stylist
Het gaat niet over PSV nu, laat je niet provocerenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Oke, goede tip.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het gaat niet over PSV nu, laat je niet provoceren![]()
onzin. Ajax kon niet in het spel komen omdat de 6 een vertragende factor was. De boer had de opstelling nooit moeten omgooien.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
In de 80 minuten deed Ajax wat het wel beheerste. Dat ging niet. Dus dan maar helemaal anders proberen. Ik snap het wel.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Hij zit nog vol met emotie man.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:56 schreef Caland het volgende:
Hij heeft nu 5 minuten tranen met tuiten gehuild over de scheidsAFCA!![]()
We missen wel een echte spits ja, Sigthorsson, Hoesen, Bojan, het is allemaal geen CL niveau, dat is duidelijkquote:Op woensdag 11 december 2013 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Ajax mist een type Mike van Duinen. Iemand die zijn eigen kansen kan creëren en een bal voorbij een verdediger kan schieten.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Het een ontkracht het ander niet. Ik vind het gerechtvaardigd om te zeggen dat Webb het voortdurende ge-etter heeft getolereerd... terwijl hij dit gewoon had mogen/moeten bestraffen. Mag namelijk niet, is spelbederf.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:54 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vind Frank het wel veel op andere afschuifd, Ajax bracht zelf ook gewoon niet genoeg..-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
Als Ajacied toch wel pijnlijk dat men de lange bal ging hanteren. Daarnaast was er veel ruimte op de flanken welke niet benut werden.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
twitter:JeanPaulRison twitterde op woensdag 11-12-2013 om 22:46:55Ajax door de zege van Schalke nu ook niet geplaatst bij de loting voor de Europa League. reageer retweet
twitter:JeanPaulRison twitterde op woensdag 11-12-2013 om 22:52:03Mogelijke ploegen Ajax in de Europa League: Onder andere de Spurs, Frankfurt, Shakhtar, Napoli, Valencia, FC Basel en Benfica. reageer retweet
AFCA!![]()
Waarvan akte.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij zit nog vol met emotie man.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ajax speelde Milan natuurlijk in de kaart. Die hoefde niet meer op twee gedachtes te hinken.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ook de verdienste van Milan natuurlijk, hoe afschuwelijk ze ook spelen.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Niet geschikt voor dit theater imo. Beetje flauw om de ambiance de schuld te geven van het falen van Ajax.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:56 schreef Caland het volgende:
Hij heeft nu 5 minuten tranen met tuiten gehuild over de scheidsblablablabla![]()
Mee eens.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:56 schreef Caland het volgende:
Hij heeft nu 5 minuten tranen met tuiten gehuild over de scheids[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nope juist heel realistisch en zegt tenminste waar het op staat.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Frank de Boer zet zichzelf wel weg als een huillie in dat interview![]()
Wat vond jij van de opstelling met Bojan en Poulsen?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:57 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ajax speelde Milan natuurlijk in de kaart. Die hoefde niet meer op twee gedachtes te hinken.![]()
Bojan is ook echt dramatisch, in de winterstop eruit knikken.Op woensdag 18 augustus 2010 15:37 schreef Schenkstroop het volgende:
Als een vrouw zich als een eikel gedraagt mag je dr als een eikel behandelen. gelijke rechten enzo.![]()
Allemaal leuke ploegenquote:Op woensdag 11 december 2013 22:57 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:JeanPaulRison twitterde op woensdag 11-12-2013 om 22:46:55Ajax door de zege van Schalke nu ook niet geplaatst bij de loting voor de Europa League. reageer retweet
twitter:JeanPaulRison twitterde op woensdag 11-12-2013 om 22:52:03Mogelijke ploegen Ajax in de Europa League: Onder andere de Spurs, Frankfurt, Shakhtar, Napoli, Valencia, FC Basel en Benfica. reageer retweet
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha no wayquote:Op woensdag 11 december 2013 22:57 schreef RensAjacied het volgende:
![]()
![]()
EL gaat ook kansloos wordne dus. Alleen Frankfurt is te doen
![]()
Ja. Die gaat die wedstrijd nog eens terugkijken en inzien dat het toch echt aan zijn team lag.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Frank de Boer zet zichzelf wel weg als een huillie in dat interviewWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Vanwege types als jij is het leuk om Milan vlaggetjes te posten.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:57 schreef Syntix het volgende:
[..]
Nope juist heel realistisch en zegt tenminste waar het op staat.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nu lekker in de EL tegen pauperploegjes spelen en zien waar het schip strandt.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Op jouw leeftijd zou ik daar wellicht ook nog wel last van hebben. Nou ja, ik geloof dat we best ver kunnen komen in de EL als we elke wedstrijd zo spelen. In principe hebben we gewoon té weinig kwaliteit voor de CL, in de EL kom je tenminste ploegen tegen die niet met kop en schouders boven je uit steken.![]()
Vandaag miste de voorhoede de scherpte om de open ruimtes te zoeken. De verdediging kon veel te strak op de man verdedigen.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
We missen wel een echte spits ja, Sigthorsson, Hoesen, Bojan, het is allemaal geen CL niveau, dat is duidelijkJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Wooh, voor een vrouw heb je er wel erg veel verstand vanquote:Op woensdag 11 december 2013 22:58 schreef Draai_kont het volgende:
Bojan is ook echt dramatisch, in de winterstop eruit knikken.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
ga gewoon weg uit dit topic dan.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vanwege types als jij is het leuk om Milan vlaggetjes te posten.![]()
Ja maar de ballenjongens deden niet actief meequote:Op woensdag 11 december 2013 22:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet geschikt voor dit theater imo. Beetje flauw om de ambiance de schuld te geven van het falen van Ajax.![]()
![]()
Man man man, en dat heeft zelf wereldtop gespeeld.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Eind van het jaar toch weer kampioen dus boeie.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:58 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Haha no way![]()
![]()
EL gaat ook kansloos wordne dus. Alleen Frankfurt is te doen
![]()
Ajax - Tottenham lijkt me wel wat. Om door te gaan tegen Benfica, dat is ook niet meer wat het geweest is.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hij heeft 3 weken geschreeuwd dat Ajax zou overwinteren in de CL dus dat gezichtsverlies moet hij even leren te lijdenquote:Op woensdag 11 december 2013 22:56 schreef Caland het volgende:
Hij heeft nu 5 minuten tranen met tuiten gehuild over de scheids![]()
Bojan kon ik nog wel begrijpen, Poulsen absoluut niet. Je 6 is de oude nummer 10 in dit systeem, de belangrijkste man. En dan zet je er iemand neer die traag is en alleen maar naar achteren speelt.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat vond jij van de opstelling met Bojan en Poulsen?Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ajax is gewoon nog niet klaar voor de CL. Accepteer het gewoon. Volgend jaar hopelijk wel en dan eindelijk eens een redelijke loting.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu lekker in de EL tegen pauperploegjes spelen en zien waar het schip strandt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Welk ge-etter? Denswil hoeft Balotelli niet 30x te raken hoor. Hij kan de bal ook een keer zonder afpakken.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:57 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Het een ontkracht het ander niet. Ik vind het gerechtvaardigd om te zeggen dat Webb het voortdurende ge-etter heeft getolereerd... terwijl hij dit gewoon had mogen/moeten bestraffen. Mag namelijk niet, is spelbederf.![]()
Oh, ok Rensie.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij zit nog vol met emotie man.![]()
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:55 schreef RensAjacied het volgende:
Frank de Boer![]()
![]()
![]()
Precies wat ik dacht, al vond ik de keuze voor Bojan ook niks, met Hoessen beginnen.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:59 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Bojan kon ik nog wel begrijpen, Poulsen absoluut niet. Je 6 is de oude nummer 10 in dit systeem, de belangrijkste man. En dan zet je er iemand neer die traag is en alleen maar naar achteren speelt.![]()
Treurwilg.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Laten we nog allemaal even huilen over de scheidsrechter en Milan![]()
![]()
![]()
Tijd om uit te huilen is er niet, op naar Cambuur en dan zien we wel weer verder.![]()
Zei hij dit serieus?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:55 schreef RensAjacied het volgende:
Frank de Boer
Wow... De Boer wat is dit![]()
![]()
Heb jij wel eens voetbal gespeeld? Als verdediger kan je totaal niks doen zonder een overtreding te maken..quote:Op woensdag 11 december 2013 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Welk ge-etter? Denswil hoeft Balotelli niet 30x te raken hoor. Hij kan de bal ook een keer zonder afpakken.![]()
Emotie.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zei hij dit serieus?
Cambuur is lastig.
Die zijn goed in jubilea verneuken.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Erg jammer. We hebben er alles aan gedaan, maar Milan wint zeer verdiend. Geven erg weinig weg met 10 man, en spelen ontzettend slim. Mario ook heel erg goed gespeeld.![]()
Frustratie.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zei hij dit serieus?
Wow... De Boer wat is ditVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ajax heeft niet gewonnen. Nu komt de grote Lotto actie om de schuldige te vinden.
Veld, scheids, weer, mollen, vuurwerk, mist? Wat zal het worden. Zet nu uw geld in!!!![]()
Vergeet de 5 minuten niet. Dat was veel en veel te weinig natuurlijk.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ze hebben niet gewonnenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:02 schreef GwaiLow het volgende:
Erg jammer. We hebben er alles aan gedaan, maar Milan wint zeer verdiend. Geven erg weinig weg met 10 man, en spelen ontzettend slim. Mario ook heel erg goed gespeeld.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga straks huilend in slaap vallenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
![]()
Tijd om uit te huilen is er niet, op naar Cambuur en dan zien we wel weer verder.
Snelle Egel![]()
80% van de tijd werd er inderdaad een been geraakt of gingen er 2 man op. Dat is gewoon ontiegelijk dom en slim gedaan van een Balotelliquote:Op woensdag 11 december 2013 23:02 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Heb jij wel eens voetbal gespeeld? Als verdediger kan je totaal niks doen zonder een overtreding te maken..![]()
Raken is geen overtreding. Bij voetbal maak je contact. Ballotelli valt 30x, maar was geen 30x een overtreding. Dat mag de scheids wel op waarde beoordelen imho...quote:Op woensdag 11 december 2013 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Welk ge-etter? Denswil hoeft Balotelli niet 30x te raken hoor. Hij kan de bal ook een keer zonder afpakken.
Dat voortdurend vallen en ondertussen zelf gemene overtredingen maken (van achter op Blind, op Blind als de bal niet in de buurt is). Dat vind ik ge-etter ja... slim, maar wel ge-etter, en onterecht beloond ook nog.-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
Mwa, Bojan oogde gretig in zijn invalbeurten. Hij zwierf veel, maar dat dat niet werkte was niet eens zijn schuld. Doordat Poulsen te ver naar achteren stond als 6 moesten de andere middenvelder ook veel meer terug zakken om het gat niet te groot te maken. Gevolg is dat Bojan de bal nog meer moet ophalen.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht, al vond ik de keuze voor Bojan ook niks, met Hoessen beginnen.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Toch weinig mis mee?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zei hij dit serieus?
Je had 95 minuten om 1 goal te maken en dat laat je na, Frank. Dat er maar 5 minuten worden bijgetrokken is totaal niet rullevant.![]()
Dat geldt voor het gros van de ploegen die dit seizoen tegen PSV hebben gespeeld, dus dat zegt ook niet zoveel.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cambuur is lastig.
Die zijn goed in jubilea verneuken.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:02 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Heb jij wel eens voetbal gespeeld? Als verdediger kan je totaal niks doen zonder een overtreding te maken..![]()
![]()
Tot nu toe gehoord van Drank de Boer.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:02 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ajax heeft niet gewonnen. Nu komt de grote Lotto actie om de schuldige te vinden.
Veld, scheids, weer, mollen, vuurwerk, mist? Wat zal het worden. Zet nu uw geld in!!!
-Ballenjongens
-De scheids
-Het stadion
-De vierde man
-De scheids
-De speelstijl van Milan terwijl ze met een man minder staan
-De scheidsVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
![]()
Tijd om uit te huilen is er niet, op naar Cambuur en dan zien we wel weer verder.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Die balotelli moeten ze voor het levenschorsenJe bent weer zoals vaker enorm hypocritisch bezig.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boeit me geen ene reet, die klootzak verpest mijn hele avond![]()
En De Boer moet niet janken, het zou hem sieren als hij zijn eigen gefaal toe zou geven. Misschien als de emotie straks bij hem gezakt is, maar ik betwijfel het.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
1-1 en 0-0quote:Op woensdag 11 december 2013 23:03 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Jawel, ze hebben in de poule van ons gewonnen.![]()
okquote:Op woensdag 11 december 2013 23:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Tot nu toe gehoord van Drank de Boer.
-Ballenjongens
-De scheids
-Het stadion
-De vierde man
-De scheids
-De scheids'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Zou voor het eerst zijn.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:04 schreef Chase_Utley het volgende:
En De Boer moet niet janken, het zou hem sieren als hij zijn eigen gefaal toe zou geven. Misschien als de emotie straks bij hem gezakt is, maar ik betwijfel het.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:quote:Op woensdag 11 december 2013 22:57 schreef RensAjacied het volgende:
AFCA!![]()
We zijn gewoon nog niet goed genoeg om tegen een ploeg te scoren die verdedigend zó goed staat. Geen schande. Laten we wel zijn, we hebben het fantastisch gedaan in de CL.![]()
Hij zet zijn lichaam erin en wacht op het contact, gebeurt bij alle verdedigersquote:Op woensdag 11 december 2013 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
80% van de tijd werd er inderdaad een been geraakt of gingen er 2 man op. Dat is gewoon ontiegelijk dom en slim gedaan van een Balotelli![]()
Hij heeft niet gefaald. Het stond goed, alleen je moet gewoon durven erkennen dat je te weinig kwaliteit in je selectie kan hebben.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:04 schreef Chase_Utley het volgende:
En De Boer moet niet janken, het zou hem sieren als hij zijn eigen gefaal toe zou geven. Misschien als de emotie straks bij hem gezakt is, maar ik betwijfel het.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja man.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:03 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Raken is geen overtreding. Bij voetbal maak je contact. Ballotelli valt 30x, maar was geen 30x een overtreding. Dat mag de scheids wel op waarde beoordelen imho...
Dat voortdurend vallen en ondertussen zelf gemene overtredingen maken (van achter op Blind, op Blind als de bal niet in de buurt is). Dat vind ik ge-etter ja... slim, maar wel ge-etter, en onterecht beloond ook nog.![]()
5 minuten was niet eens weinigquote:Op woensdag 11 december 2013 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Je had 95 minuten om 1 goal te maken en dat laat je na, Frank. Dat er maar 5 minuten worden bijgetrokken is totaal niet rullevant.![]()
![]()
Op welke momenten?quote:quote:Op woensdag 11 december 2013 23:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je bent weer zoals vaker enorm hypocritisch bezig..
![]()
Is emotiequote:Op woensdag 11 december 2013 23:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Tot nu toe gehoord van Drank de Boer.
-Ballenjongens
-De scheids
-Het stadion
-De vierde man
-De scheids
-De scheids![]()
8 punten in deze poule is geen schande inderdaad... nu ff verwerken en na de winterstop vol knallen in de EL. Hopen op een leuke tegenstander.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:04 schreef Heeinz het volgende:
We zijn gewoon nog niet goed genoeg om tegen een ploeg te scoren die verdedigend zó goed staat. Geen schande. Laten we wel zijn, we hebben het fantastisch gedaan in de CL.-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
en wat klopt daar niet aan?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zei hij dit serieus?
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je bent weer zoals vaker enorm hypocritisch bezig., gewoon elke 10 minuten van mening veranderen joh.
Snelle Egel![]()
onzin, maar wij liggen zover van elkaar af op dat punt dat een discussie voor mij niet eens zin heeft.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hij heeft niet gefaald. Het stond goed, alleen je moet gewoon durven erkennen dat je te weinig kwaliteit in je selectie kan hebben.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Natuurlijk, als je acht punten pakt in deze groep is dat een wereldprestatie, daar zou ik van te voren voor hebben getekend. Jammer alleen van het verlies bij Celtic, de overige uitslagen waren goed.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:04 schreef Heeinz het volgende:
We zijn gewoon nog niet goed genoeg om tegen een ploeg te scoren die verdedigend zó goed staat. Geen schande. Laten we wel zijn, we hebben het fantastisch gedaan in de CL.
Bovendien denk ik dat Ajax nog best ver kan komen in de EL.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vergat trouwens de scheids. Daar had hij het ook nog even over.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Er was weinig gefaal.. Ze hebben hun best gedaan, maar doordat Milan met 10 man kwam werden ze eigenlijk genoodzaakt hun favoriete verdedigende spel te spelenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:04 schreef Chase_Utley het volgende:
En De Boer moet niet janken, het zou hem sieren als hij zijn eigen gefaal toe zou geven. Misschien als de emotie straks bij hem gezakt is, maar ik betwijfel het.![]()
![]()
Mijn zwak voor hem is nog veel groter geworden hier doorquote:Op woensdag 11 december 2013 23:05 schreef Heeinz het volgende:
http://nos.nl/video/585541-blind-na-de-00-bij-milanajax.html
Daley![]()
onzin.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:05 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
onzin, maar wij liggen zover van elkaar af op dat punt dat een discussie voor mij niet eens zin heeft.
onzin.
onzin.
★★★
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |