Je kent me Cnorquote:
Of in bed.quote:
Ah, Montolivo dacht wel even zijn enkel te breken voor iets wat negen naar geleden op een EK gebeurde.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Update van de kennerstwitter:JurrVanWessem twitterde op woensdag 11-12-2013 om 21:14:27#Poulsen is niet echt geliefd in #Italië, maar die heeft ook een verleden. Naaide Totti ooit een schorsing aan op Euro-2004. Dat speelt mee. reageer retweet
Als vent ben je met 1.70 klein.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die is 1.70m eigenlijk helemaal niet zo klein
Truerig grapje.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
In zijn vroege carriere als kindsoldaat was hij juist goed in dingen niet koppen.
Ik ben er al aan gewend schatquote:Op woensdag 11 december 2013 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je kent me Cnor
Ik zou er vast aan wennen voor vanaf de 25e
Voor Nederlandse begrippen ben je dan een dwerg.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die is 1.70m eigenlijk helemaal niet zo klein
Ja, maar als je het vergelijkt met Mertens, Davids, Anita, Ligeon en Serero valt het meequote:
Andere openstaande rekening vermoed ik.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah, Montolivo dacht wel even zijn enkel te breken voor iets wat negen naar geleden op een EK gebeurde.
Exact.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
Iedere man onder de 1.90 kan je toch niet serieus nemen?
badum tssquote:Op woensdag 11 december 2013 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben er al aan gewend schatRingo.
Jouw hoofd is treurig. Alaaf.quote:
continentalcars.de zei elSierdquote:Op woensdag 11 december 2013 21:18 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Link naar de Jong's autozaak (sport1)?
Schwalbequote:
Liever 1 seconde voor tijd.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:18 schreef wdn het volgende:
Ik zou toch graag een 0-1 zien voor de 2de helft begint.
Hattrick Schalk zelfsquote:Op woensdag 11 december 2013 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Locadia had hier allang de kool gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Havenaar mocht ermee doorquote:Op woensdag 11 december 2013 21:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hoezo goedmaken? Was terecht rood
Om over Zeefuik nog maar te zwijgen.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Locadia had hier allang de kool gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |