milan - ajax.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:43 schreef sp3c het volgende:
is er nou al weer voetbleugh?
* sp3c is ontevreden
Joh Milan-Ajax.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:43 schreef sp3c het volgende:
* sp3c is ontevreden
Supergezellig daar ook.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:43 schreef sp3c het volgende:
* sp3c is ontevreden
Neem je het weer op?quote:Op woensdag 11 december 2013 20:43 schreef sp3c het volgende:
* sp3c is ontevreden
stuur een e-mail of tweet naar pauw en witteman ?quote:Op woensdag 11 december 2013 20:57 schreef Specularium het volgende:
Deze trui wil ik ook.
[ afbeelding ]
Was gemaakt door een lezer las ik.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:57 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
stuur een e-mail of tweet naar pauw en witteman ?
Kleedt die trui zo goed af of draagt hij er een korset onder?quote:Op woensdag 11 december 2013 20:57 schreef Specularium het volgende:
Deze trui wil ik ook.
[ afbeelding ]
Hij is 40 kilo kwijt door een operatie.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:03 schreef Latert het volgende:
[..]
Kleedt die trui zo goed af of draagt hij er een korset onder?
ik neem het op.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:06 schreef Specularium het volgende:
Shit ik merk nu dat ik het hele Geer en Goor concert zit te missen.
Die zit ook bij P&W.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:09 schreef sp3c het volgende:
Jolanthe moet sowieso komen
dan zou ik wel kijken
of dr tettenquote:Op woensdag 11 december 2013 21:10 schreef Latert het volgende:
Jolanthe is alleen interessant als ze d'r kut laat zien.
Ze heeft er verstand van moet je maar denken .....quote:Op woensdag 11 december 2013 21:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die zit ook bij P&W.
Gaat het over hoeren hebben, echt waar.
Minder tandvlees dan eerst?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Jolanthe heeft haar hele bek laten verbouwen. Nu heeft ze een raar tandpasta-gebit.
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Jolanthe heeft haar hele bek laten verbouwen. Nu heeft ze een raar tandpasta-gebit.
teveel gepijpt ?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:14 schreef Njosnavelin het volgende:
maakt dat nou uitquote:Op woensdag 11 december 2013 21:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Wel als je de hummer van Wesley koopt.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
maakt dat nou uit
als je een tweedehands auto koopt ga je ook niet zitten klagen als de vorige eigenaar er betere stoelen in heeft geplaatst
Ja dat onder anderequote:
Van die kont is nog maar weinig over nu volgens mij.quote:
kleinere is dus niet beterequote:Op woensdag 11 december 2013 21:18 schreef Latert het volgende:
[..]
Wel als je de hummer van Wesley koopt.
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:18 schreef Latert het volgende:
[..]
Wel als je de hummer van Wesley koopt.
Ik heb 2 kleine.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Op FOK! heeft niemand een kleine.
Behalve Uccie.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Op FOK! heeft niemand een kleine.
Zodat ik nee kan blijven zeggen natuurlijk he?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:26 schreef Latert het volgende:
[..]
Jij wil gewoon dat we om pics blijven bedelen.
Precies daar heb ik dan ook geen last vanquote:Op woensdag 11 december 2013 21:33 schreef Njosnavelin het volgende:
Kleine boobs worden wel minder snel saggy.
Good for youquote:Op woensdag 11 december 2013 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies daar heb ik dan ook geen last van
Hehe.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:36 schreef arjan1112 het volgende:
Reclame voor Gazprom bij een wedstrijd van ajax.
Wat? Dat slaapt toch niet lekker zo?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Good for you
Dit schijnt ook te helpen tegen het bungelen:
[ afbeelding ]
Lijkt mij ook niet nee. Heb ook geen idee wat het doet, zou het trillen ofzo?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat? Dat slaapt toch niet lekker zo?
Wat is dat voor ding? Ik zie me al liggen.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Good for you
Dit schijnt ook te helpen tegen het bungelen:
[ afbeelding ]
Dat is een vibrator die ook je tieten vasthoudquote:Op woensdag 11 december 2013 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is dat voor ding? Ik zie me al liggen.
Ik pas denk ik.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:38 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Dat is een vibrator die ook je tieten vasthoud
Bij mij zou het niet eens blijven zittenquote:
Ook dat nog inderdaadquote:Op woensdag 11 december 2013 21:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Bij mij zou het niet eens blijven zitten
Dat zegt niks, kijk Jack Nicholson:quote:Op woensdag 11 december 2013 21:38 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
ik heb geen tieten, ik ben een man
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat zegt niks, kijk Jack Nicholson:
[ afbeelding ]
Val jij daar op ja?quote:
Haha ik dacht al. Dat laatste vind ik ook, magere mannen vind ik meestal wat minder. Mijn ex woog minder dan ik, daardoor voelde ik me soms wel een zeekoe in bedquote:Op woensdag 11 december 2013 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk niet johAl mag er best wat vlees opzitten.
Mijn ex was ook niet de slankste, niet echt dik, maar wel gevuld of hoe zeg je dat.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha ik dacht al. Dat laatste vind ik ook, magere mannen vind ik meestal wat minder. Mijn ex woog minder dan ik, daardoor voelde ik me soms wel een zeekoe in bed
Ja precies. Waaghals weegt 85 kg ofzoquote:Op woensdag 11 december 2013 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn ex was ook niet de slankste, niet echt dik, maar wel gevuld of hoe zeg je dat.
Heb je tenminste iets vast.
Ik weet niet precies wat mijn ex woog, zal ook zoiets zijn geweest of iets meer. Paar jaar terug zag ik hem toen was hij wel opeens afgevallen, moest van zijn nieuwe vriendin zekerquote:Op woensdag 11 december 2013 21:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja precies. Waaghals weegt 85 kg ofzo
Lekker onder de plak.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat mijn ex woog, zal ook zoiets zijn geweest of iets meer. Paar jaar terug zag ik hem toen was hij wel opeens afgevallen, moest van zijn nieuwe vriendin zeker
Hahahaha ende lol-lolquote:Op woensdag 11 december 2013 21:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha ik dacht al. Dat laatste vind ik ook, magere mannen vind ik meestal wat minder. Mijn ex woog minder dan ik, daardoor voelde ik me soms wel een zeekoe in bed
Je mag best iets toevoegen hoor.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:50 schreef Jian het volgende:
Goeie gesprekken van Opzij en de moderatie laat het gewoon gaan .......
Wowquote:
Eerst was het 7-0, toen 0-0.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:51 schreef arjan1112 het volgende:
Ja hoor.. allemaal naar voren.. 1 balletje op Ballotellie en het is voorbij
Neh, ga lekker jullie gang, wedstrijd is al weer begonnenquote:Op woensdag 11 december 2013 21:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je mag best iets toevoegen hoor.
Nee joh ik heb hem al jaaaren niet meer gezien. Of gesproken.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:52 schreef arjan1112 het volgende:
Zijn nieuwe vriendin is gewoon een bitch. die komt straks aan je vragen of ie terug mag komen.
Zeg dan gewoon meteen dat hij een grote lul had.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn ex was ook niet de slankste, niet echt dik, maar wel gevuld of hoe zeg je dat.
Heb je tenminste iets vast.
#Arjanwijsheidquote:Op woensdag 11 december 2013 21:52 schreef arjan1112 het volgende:
Zijn nieuwe vriendin is gewoon een bitch. die komt straks aan je vragen of ie terug mag komen.
30 - lovequote:Op woensdag 11 december 2013 21:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Eerst was het 7-0, toen 0-0.
Wat gaat het nu worden?
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:53 schreef Latert het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon meteen dat hij een grote lul had.
Dat weet jij heulemaol nietquote:
Geen zin in 7 stappen terug qua niveauquote:Op woensdag 11 december 2013 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ik allemaal weet joh.
Wil je beweren dat ik dom ben?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:56 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Geen zin in 7 stappen terug qua niveau
Doe es een gokje...quote:
is die van de pvv jongeren er weer ?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:58 schreef Peunage het volgende:
Die man van Debat op 2 is zo irritant dat ik hem wil slaan.
Wat lekkersquote:
Nee. Is zo'n man die de hele tijd irritante opmerkingen maakte terwijl mensen zitten te praten("oh ja joh?" "zo hey..." "jah tuurlijk").quote:Op woensdag 11 december 2013 21:59 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
is die van de pvv jongeren er weer ?
Je hebt een zak appels gewonnenquote:Op woensdag 11 december 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ik goed gok dan
Wat was de vraag ook alweer?
Ik gok ja als antwoord.
Ik voel je pijn Peunerd, klappen zeg ik.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:59 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee. Is zo'n man die de hele tijd irritante opmerkingen maakte terwijl mensen zitten te praten("oh ja joh?" "zo hey..." "jah tuurlijk").
Wat dan? Mss gooien we het in de groep.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]Noem je dat lekker. Ik hoopte op wat anders.
Nu is het jouw beurt om te gokken.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wat dan? Mss gooien we het in de groep.
Lekker stuk vlees...quote:Op woensdag 11 december 2013 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu is het jouw beurt om te gokken.
Jij zegt het. Dus?quote:
Hmmmm...quote:Op woensdag 11 december 2013 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Kut nu heb je me.
Dus het zal wel ja zijn.
Sukkel.
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu heb je me kut.
Dus het zal wel ja zijn.
Sukkel.
Hoe is het met je seksleven dan? Om eens wat geks te zeggen...quote:Op woensdag 11 december 2013 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]laten we dat maar doen ja.
Het laten.
Idioot.
Tja beetje matig laatste tijdquote:Op woensdag 11 december 2013 22:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hoe is het met je seksleven dan? Om eens wat geks te zeggen...
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:08 schreef arjan1112 het volgende:
wat is dit voor gezeik ? zeg gewoon dat je je dikke lul in haar bek wilt stampen
Alweer?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:08 schreef arjan1112 het volgende:
wat is dit voor gezeik ? zeg gewoon dat je je dikke lul in haar bek wilt stampen
Que?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja beetje matig laatste tijdJe kent het wel.
Zou ie wel willen.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:11 schreef sp3c het volgende:
gewoon zeggen dattie ff langs moet komen
Zeg ik: alweer?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:11 schreef sp3c het volgende:
gewoon zeggen dattie ff langs moet komen
Neuh gelukkig niet zeg. Je kent mijn buurman nietquote:Op woensdag 11 december 2013 22:12 schreef Latert het volgende:
[..]
De buurman is weleens stiekem het balkon opgeklommen?
AC Milan speelt vanaf het begin ongeveer met 1 man minder(rooie kaart) en Ajax heeft nog steeds niet gescoord.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:10 schreef sp3c het volgende:
wat is deze nou weer?
heeft Ajax gewonnen ofzo ... Corrie gelijk de stoute panterschoenen aan
Post hem hier dan, zie je meteen hoe iedereen je uit gaat lachenquote:Op woensdag 11 december 2013 22:13 schreef arjan1112 het volgende:
daily mail. link staat in dat topic, peun
nee gek jij struikelt in de haast over je kat onderweg naar buiten en halverwege Amsterdam besef je je dat je vergeten bent je broek weer aan te trekkenquote:
Neu*en?quote:
Klopt. Hete donders zijn hetquote:
alleen Uccie heeft mazzel hierquote:Op woensdag 11 december 2013 22:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik snap er geen reet van, blanke mannen vallen niet op blanke vrouwen?
Witte mannen prefereren over het algemeen de gele vrouwtjes boven de witte, bruine of zwarte vrouwtjes.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik snap er geen reet van, blanke mannen vallen niet op blanke vrouwen?
hey wat is dezequote:Op woensdag 11 december 2013 22:18 schreef Karina het volgende:
En vrouwen idd alleen op witte mannen? Dat klopt toch niet.
Er zijn enkele witte vrouwen die op zwarte mannen vallen, maar die nemen er ook gelijk een stuk of 30. Zoals Anouk. Dus het balanceert elkaar weer uit...quote:Op woensdag 11 december 2013 22:18 schreef Karina het volgende:
En vrouwen idd alleen op witte mannen? Dat klopt toch niet.
Gewoon een schp geven. Hoor je meteen dat het meiden zijnquote:Op woensdag 11 december 2013 22:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze zien er allemaal uit als kleine jongetjes.
Jongen, ga eens wat meer naar buiten.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:20 schreef arjan1112 het volgende:
nee nee.. zwarte vrouwen willen geen blanke
En dan noemen ze het visvakantie zeker?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:19 schreef Latert het volgende:
[..]
Witte mannen prefereren over het algemeen de gele vrouwtjes boven de witte, bruine of zwarte vrouwtjes.
Die uitslag kan niet manquote:
goede uitlegquote:Op woensdag 11 december 2013 22:25 schreef Peunage het volgende:
Ok, ik zal wel even uitleggen hoe het zit.
Data komt van een facebook app genaamd Are You Interested. Je krijgt dan gewoon allerlei profielen te zien en kunt dan aangeven of een profiel interessant vindt(Yes) of niet(Skip). Die grafiek geeft alleen maar aan wanneer mensen op Yes drukken.
Het zegt eigenlijk helemaal niks
Facebook apps,quote:Op woensdag 11 december 2013 22:25 schreef Peunage het volgende:
Ok, ik zal wel even uitleggen hoe het zit.
Data komt van een facebook app genaamd Are You Interested. Je krijgt dan gewoon allerlei profielen te zien en kunt dan aangeven of een profiel interessant vindt(Yes) of niet(Skip). Die grafiek geeft alleen maar aan wanneer mensen op Yes drukken.
Het zegt eigenlijk helemaal niks
Want waarschijnlijk krijg je geen mensen die in je eigen vriendenkring zitten of zo, dus nogal logisch dat je vaak Aziatische vrouwen tegen komt.
Nee, want waarschijnlijk krijg je alleen maar mensen te zien BUITEN je eigen vriendenkring. Dus grote kans dat je als man profielen van Aziatische vrouwen voor je krijgt(want daar zijn er nogal veel van, meer dan zwarte vrouwen).quote:
hij verteld het zichzelf voor hij gaat slapen iedere nachtquote:
Peuner weet dit met zijn razende informatica.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:27 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, want waarschijnlijk krijg je alleen maar mensen te zien BUITEN je eigen vriendenkring. Dus grote kans dat je als man profielen van Aziatische vrouwen voor je krijgt(want daar zijn er nogal veel van, meer dan zwarte vrouwen).
kijk hem de wereld ontdekkenquote:Op woensdag 11 december 2013 22:29 schreef 3-voud het volgende:
Ik denk dat vrouwen best wel van seks houden...
Best mooi. Welquote:
Goh zou het?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:29 schreef 3-voud het volgende:
Ik denk dat vrouwen best wel van seks houden...
Goh ja man.quote:
Ik negeerde het. Zag enkel een volle keuken voor me.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja je doet net alsof je iets bijzonders hebt ontdekt.
Kom je daar pas net achter?
en toen zei je vrouw dat je het op moest ruimen zekerquote:Op woensdag 11 december 2013 22:33 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik negeerde het. Zag enkel een volle keuken voor me.
Keuken dat rijmt ergens opquote:Op woensdag 11 december 2013 22:33 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik negeerde het. Zag enkel een volle keuken voor me.
Neuken?quote:
Als jij 3-voud was, was ik stikjaloers op je.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:35 schreef sp3c het volgende:
als ik 3-voud was dan had ik voor de zekerheid mijn broek alvast aangetrokken
Anders ik wel.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:35 schreef arjan1112 het volgende:
Trainer van Milan krijgt het op zijn zenuwen
Uh je zou dan jaloers op jezelf zijn?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:35 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als jij 3-voud was, was ik stikjaloers op je.
Onmogelijk om jou dik te vinden.quote:
als jij sp3c was zou ik blij voor je zijnquote:Op woensdag 11 december 2013 22:35 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als jij 3-voud was, was ik stikjaloers op je.
Begrijpelijk. Veel afstand van nemenquote:Op woensdag 11 december 2013 22:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
als jij sp3c was zou ik blij voor je zijn
juist niet, ik ben een gouden gozerquote:Op woensdag 11 december 2013 22:39 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Veel afstand van nemen
slaap lekker schatquote:Op woensdag 11 december 2013 22:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Onmogelijk om jou dik te vinden.
is het al afgelopen natuurlijk!quote:
Ja waarom denk je dat ik zit te vloeken.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
is het al afgelopen natuurlijk!
suspense is killing me cnor!
weet ik veel, 3-voud heeft dat effect nu eenmaal in NWSquote:Op woensdag 11 december 2013 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja waarom denk je dat ik zit te vloeken.
Neuh dat was het niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
weet ik veel, 3-voud heeft dat effect nu eenmaal in NWS
nee niet eens, ik heb geen zin om het op te zoeken omdat het zo enorm matig wasquote:
ah joh, Europa League is ook leukquote:
Nee niet die lengtes....lichaamslengtes, en dan meestal die van mij.quote:
Ja, dat snap ikquote:Op woensdag 11 december 2013 22:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee niet die lengtes....lichaamslengtes, en dan meestal die van mij.
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:47 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nou nou, meteen zo'n vunzige aanname
Niet iedereen blijkbaar.quote:
jij zit al de hele avond flauwe woordgrapjes te maken over neukenquote:
Grapje moet kunnen sp3c.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij zit al de hele avond flauwe woordgrapjes te maken over neuken
Ik compenseer voor de sjaggo hoofden...anders gaat iedereen depressief slapen.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:49 schreef hugecooll het volgende:
Stompwaardige PI, trouwens. Het is dat je Uccie bent
ik zei ook niet dat het niet kan, ik vind zelfs dat het moet kunnenquote:
Welk artikel hoort daarbij?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Grafiekje van Arjan.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:53 schreef sp3c het volgende:
dat neuken dan he die flauwe 2/10 woordgrapjes kunnen achterwege blijven voortaan
Oh....als aziaat kan ik zeggen, klopt niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Grafiekje van Arjan.
[ afbeelding ]
6jequote:
nou ok vertel Ucquote:Op woensdag 11 december 2013 22:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh....als aziaat kan ik zeggen, klopt niet.
Behalve als ze met aziaten typje "sambal bij" bedoelen.
Ik had em al gevonden jaquote:Op woensdag 11 december 2013 22:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
Van de dailymail
Hele artikel slaat nergens op en is gebaseerd op een facebook app.
Oh dat ... Exen allemaal blank trouwens, maar dat is denk ik ook cultuur dingetje, ik ben inwendig natuurlijk een enorme kaaskop.quote:
dat bied natuurlijk weinig perspectiefquote:Op woensdag 11 december 2013 22:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dat ... Exen allemaal blank trouwens, maar dat is denk ik ook cultuur dingetje, ik ben inwendig natuurlijk een enorme kaaskop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |