Bedoel je die van Euroshopper?quote:Op woensdag 11 december 2013 20:19 schreef kapiteintje het volgende:
De stroopwafels van het AH budget merk zijn lekker, maar ze zijn wel klein. En twee vind ik dan weer te veel.
Nee, we kunnen niet zonder je.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij is zo vol en dan gaan jullie weer gewoon op het eigen honk.
Ok?
Nee. Dat zijn vieze stroopwafels. Chemische troep.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon stroopwafels van het merk 'Kanjers'.
Dit hoort in VBL.. ook in de TT staat toch VBL SC.. niet BNW SC, nee VBL.. dit is VBL, altijd van die rare streken hierquote:
Dat kunnen we niet beloven.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ok?
Graag.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ok?
Gewoon autistische trekjes dus.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit hoort in VBL.. ook in de TT staat toch VBL SC.. niet BNW SC, nee VBL.. dit is VBL, altijd van die rare streken hier
Je kunt ook op onze SC posten hoor, die weliswaar vergeleken bij VBL langzamer is dan de langzaamste slak maar toch. Best een gezellige boel.quote:
Na 3/4 jaar kan ik jouw posts nog steeds niet goed beoordeling op trollenquote:Op woensdag 11 december 2013 20:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit hoort in VBL.. ook in de TT staat toch VBL SC.. niet BNW SC, nee VBL.. dit is VBL, altijd van die rare streken hier
Waarheidquote:Op woensdag 11 december 2013 20:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat ben je ook een nare user.
Geo3kant was echt leuker.
Pff, het is wat.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja jammer danquote:Op woensdag 11 december 2013 20:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Is mij persoonlijk wat te groot. Maar ieder zijn meug.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Twee jaar terug een scharrel gehad met iets in de G, dat was toch wel fijn eigenlijk
Heb je dat gifje bij de hand Kapi?quote:Op woensdag 11 december 2013 20:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij solliciteert wel erg openlijk naar de Toine van Peperstraten Award zo idd.
Die vlag is verboden hier zoals je weet. Derhalve TR gemaakt, ik verwacht van LR het zelfde.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Acceptabel, eindelijk verlost van:
[ afbeelding ]
Dit meent hij.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na 3/4 jaar kan ik jouw posts nog steeds niet goed beoordeling op trollen
Geo3kant
In BNW mag allesquote:Op woensdag 11 december 2013 20:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Die vlag is verboden hier zoals je weet. Derhalve TR gemaakt, ik verwacht van LR het zelfde.
Ja loop maar weer wegquote:Op woensdag 11 december 2013 20:22 schreef Tjacka het volgende:
Ik moet zo op verjaardag, maar de tv staat aan.
Ik ben een gelukkig mens.
Ik heb verschillende gifjes. Welke wil je hebben?quote:Op woensdag 11 december 2013 20:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je dat gifje bij de hand Kapi?
Die van Toine graag.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb verschillende gifjes. Welke wil je hebben?
Financiële belangen ja, dat is iets heel anders. Moet wat als je niet werkt voor da chankergeldquote:Op woensdag 11 december 2013 20:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In BNW mag alles
Teletekstsupporter van Ajax
Die van VI dat ze allemaal zitten te lachen om twan.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb geen gifjes van Toine.
Kijk eens boven je.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die van VI dat ze allemaal zitten te lachen om twan.
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kssst. Dat noemen we in onze SC 'natgierig zijn'.
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:26 schreef Geo4kant het volgende:
Schiet nou maar op met al die posts
Doe het zelfquote:Op woensdag 11 december 2013 20:26 schreef Geo4kant het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |