Wat ik niet eens zeker weetquote:Op woensdag 11 december 2013 20:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik neem het niet bijzonder serieus als jij over cupmaten begint nee. Je bent vorig jaar pas ontmaagd.
Hallo alors,quote:
Godverdommequote:Op woensdag 11 december 2013 20:13 schreef Doublepain het volgende:
Caland zou dit kinderachtig vinden
Caland is zelf kinderachtig.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:13 schreef Doublepain het volgende:
Caland zou dit kinderachtig vinden
Mag ik niet posten op Fok van ome Google.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hallo alors,
Ik wil je nomineren voor de beste vrouwelijke user als ik je tieten mag zien.
hier welquote:Op woensdag 11 december 2013 20:14 schreef alors het volgende:
[..]
Mag ik niet posten op Fok van ome Google.
Je wil Tjacka zijn stiefmoeder worden? xDquote:Op woensdag 11 december 2013 20:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
wens->vader
Hoop het wel trouwens
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik denk ook al de hele week aan 0-6.
jouw ondertitelquote:Op woensdag 11 december 2013 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je wil Tjacka zijn stiefmoeder worden? xD
Dus voor 't zelfde geld heb je nog nooit geneukt. Dat maakt dat we je nog minder serieus hoeven te nemen.quote:
We hebben de tijd.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lang verhaal.
Voorbeschouwing begint nu
Zijn boze jaquote:Op woensdag 11 december 2013 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je wil Tjacka zijn stiefmoeder worden? xD
/Calandquote:Op woensdag 11 december 2013 20:17 schreef Geo4kant het volgende:
Zet dat kut topic nou maar terug in VBL nu is het wel grappig geweest
Autist much.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:17 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:17 schreef Geo4kant het volgende:
quote:
Nee, gewoon terug zetten. Heb al een TR gemaakt maar mods gaan hier gewoon schijtlollig posten en niks doenquote:Op woensdag 11 december 2013 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je autistische hart dat niet aan?
Ik begrijp de verwarringquote:Op woensdag 11 december 2013 20:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Dacht dat jij voor Feyenoord was met je RK- UI.
Je hebt HIV maar twijfelt naar de herkomst?quote:Op woensdag 11 december 2013 20:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lang verhaal.
Voorbeschouwing begint nu
De mannelijke versie op Sneeuwwitje, Tjackaquote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Nee, gewoon terug zetten. Heb al een TR gemaakt maar mods gaan hier gewoon schijtlollig posten en niks doen
Wat is je probleem dan?quote:Op woensdag 11 december 2013 20:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Nee, gewoon terug zetten. Heb al een TR gemaakt maar mods gaan hier gewoon schijtlollig posten en niks doen
Gewoon stroopwafels van het merk 'Kanjers'.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:19 schreef kapiteintje het volgende:
De stroopwafels van het AH budget merk zijn lekker, maar ze zijn wel klein. En twee vind ik dan weer te veel.
Hij is zo vol en dan gaan jullie weer gewoon op het eigen honk.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Neequote:Op woensdag 11 december 2013 20:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij is zo vol en dan gaan jullie weer gewoon op het eigen honk.
Ok?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |