En dan je vrienden vergetenquote:Op woensdag 11 december 2013 20:07 schreef Tjacka het volgende:
Samen admin Tyron dat zou toch fantastisch zijn.
Ook niet echt heel moeilijk wat je voorspeldequote:Op woensdag 11 december 2013 20:07 schreef TwenteFC het volgende:
Ajax-supporters neergestoken in Milaan
lol, I told you so.
Schijnen nu al 3 te zijn.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:07 schreef TwenteFC het volgende:
Ajax-supporters neergestoken in Milaan
lol, I told you so.
Jeetje.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:08 schreef Tjacka het volgende:
Ik had net een lamp en die is nu stuk gevallen op de grond.
Ik ben het met je eens.quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 11:59 schreef GGMM het volgende:
13. Mathijsen Award
voor de user die het best anderen uitlokt om op iets onzinnigs in te gaan
• Dj-Day-V
• DeParo
•
quote:Op woensdag 11 december 2013 13:25 schreef Ajacied422 het volgende:
13. Mathijsen Award
• DJ_Day-V
•
•
Ah de 3 musketiersquote:Op woensdag 11 december 2013 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
13. Mathijsen Award
• DJ_Day-V
•
•
quote:
twitter:voetbalzonenl twitterde op woensdag 11-12-2013 om 20:08:32Er is naar verluidt nog een supporter van Ajax neergestoken. In totaal gaat nu om drie personen. (Via @tancredipalmeri). #milaja reageer retweet
Ik ben het eensquote:Op woensdag 11 december 2013 20:09 schreef kapiteintje het volgende:
Niks mis met grote borsten. Gaat alleen vooral om de vorm. Bijzonder groot is niet mooi. Goed groot wel, mits ze vol zijn en niet hangen. Siliconen zijn per definitie uit den boze.
Goed voorbeeld van zo'n post.quote:
Hier spreekt een kennerquote:Op woensdag 11 december 2013 20:09 schreef kapiteintje het volgende:
Niks mis met grote borsten. Gaat alleen vooral om de vorm. Bijzonder groot is niet mooi. Goed groot wel, mits ze vol zijn en niet hangen. Siliconen zijn per definitie uit den boze.
Maximaal een DD. Groter hoeft voor mij niet. En een niet al te groot stuk rot vind ik ook wel prettig.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:09 schreef kapiteintje het volgende:
Eens een mooie C is soms mooier dan een hangende D.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:09 schreef kapiteintje het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is toch een best positieve award? Overigens heb ik Stijn zijn lijst inderdaad grotendeels overgenomen.quote:
Al die cupmaten zeggen mij niets.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maximaal een DD. Groter hoeft voor mij niet. En een niet al te groot stuk rot vind ik ook wel prettig.
Aldus het ventje van 16.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Eens een mooie C is soms mooier dan een hangende D.
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar zou ik de ambulance niet voor bellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee dit is hem niet, ze kijkt trouwens best down, zit ze aan de drugs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twee jaar terug een scharrel gehad met iets in de G, dat was toch wel fijn eigenlijkquote:Op woensdag 11 december 2013 20:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maximaal een DD. Groter hoeft voor mij niet. En een niet al te groot stuk rot vind ik ook wel prettig.
In Milaan nergens last van gehad, zal wel aan Ajax liggen.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]twitter:voetbalzonenl twitterde op woensdag 11-12-2013 om 20:08:32Er is naar verluidt nog een supporter van Ajax neergestoken. In totaal gaat nu om drie personen. (Via @tancredipalmeri). #milaja reageer retweet
Dat zeg ik ook nietquote:Op woensdag 11 december 2013 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is toch een best positieve award?
Ik heb dat een poos als stage gedaan. Dus ik mag mezelf wel een cupkenner noemen.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Al die cupmaten zeggen mij niets.
Cupmaten herkennen?quote:Op woensdag 11 december 2013 20:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb dat een poos als stage gedaan. Dus ik mag mezelf wel een cupkenner noemen.
Nee, anders zou het niet eerlijk zijn voor Stijn.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mag ik als 17 jarige geen mening hebben?
Ik neem het niet bijzonder serieus als jij over cupmaten begint nee. Je bent vorig jaar pas ontmaagd.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mag ik als 17 jarige geen mening hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |