quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:01 schreef Lavenderr het volgende:
Eventuele tieten graag in een spoiler. Dank u
Ik heb nou nog niet iemand ontmoet hier waarvan ik echt denk "Hem of haar wil ik echt meeten". Ik hou FOK! en reallife graag gescheiden hahaquote:Op woensdag 11 december 2013 20:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja dus? Je kiest er tochv oor omdat te delen.. dan vind je het blijkbaar niet heel erg dat ze het weten.
Daarnaast kun je mensen die je kent toch ook dingne vertellen?
Zullen vast genoeg aardige leuke mensen hier op zitten, iedereen gedraagt zich wat anders op internet dus zal best mee vallen.
Er zijn meer mensen op de wereld die René heten. En ik post niet in VBL dus wie zegt dat het over jou gaat?quote:Op woensdag 11 december 2013 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Even deze posts opgeslagen voor het geval hij toch weer in VBL komt te staan.
Oh nee, excuses mag je aan de FA's maken.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen op de wereld die René heten. En ik post niet in VBL dus wie zegt dat het over jou gaat?
Ik wel heb niet veel vrienden. Maar wat boeit dat nou of je er 1 of 10 of 100 hebt? Op stap praat je ook tegen niemand aan omadt je gene nieuwe mogelijke vriendschappen wil beginnen omdat je genoeg vrienden hebt?quote:Op woensdag 11 december 2013 19:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dat willen? Je hebt toch al vrienden zat lijkt me
ahahquote:Op woensdag 11 december 2013 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De BMW's waren uitverkocht.
xd
Dat kan. Maar dan hoef je er niet zo denigrerend over te doen alsof je dan een minder mens bent of dat dat iets is voor gehandicapte..quote:Op woensdag 11 december 2013 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nou nog niet iemand ontmoet hier waarvan ik echt denk "Hem of haar wil ik echt meeten". Ik hou FOK! en reallife graag gescheiden haha
U vraagt:quote:Op woensdag 11 december 2013 20:01 schreef Lavenderr het volgende:
Eventuele tieten graag in een spoiler. Dank u
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2013 20:04:18 ]
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
U vraagt:Living on the edge.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als de slechte grappen award nu niet meer naar jou gaat weet ik het niet meer....quote:Op woensdag 11 december 2013 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De BMW's waren uitverkocht.
xd
[..]
U vraagt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
U vraagt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op stap loop ik alleen tegen de dames aan. Daar kan ik niet genoeg van krijgen.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wel heb niet veel vrienden. Maar wat boeit dat nou of je er 1 of 10 of 100 hebt? Op stap praat je ook tegen niemand aan omadt je gene nieuwe mogelijke vriendschappen wil beginnen omdat je genoeg vrienden hebt?
quote:
Ik meen die denigrerende dingen nooitquote:Op woensdag 11 december 2013 20:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat kan. Maar dan hoef je er niet zo denigrerend over te doen alsof je dan een minder mens bent of dat dat iets is voor gehandicapte..
Oh helaas jij bent er wel nog.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je voelt hem niet meer in je nek hijgen?
[..]
Te gek. Ik ga een selectie maken van de beste tettenpicca's uit mijn tettenpicca's-archief.quote:
Nice film makenquote:Op woensdag 11 december 2013 20:04 schreef Tyron het volgende:
Maandag tot woensdag mijn examenfilm opnames. Spannend hoor.
Den Haag stelt niks voor.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:05 schreef Doublepain het volgende:
Voetbal bestaat niet, allemaal verzonnen door de hoge heren uit Den Haag
De meeste kennen tong80 beterquote:Op woensdag 11 december 2013 20:04 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Als de slechte grappen award nu niet meer naar jou gaat weet ik het niet meer....
Ik zou het ook niet snel doen maar ik ken meerdere mensen in real life waar ik later achter kwam dat ze ook op FOK! zaten, toen dacht ik dat zijn prima mensen dus wie weetquote:Op woensdag 11 december 2013 20:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Op stap loop ik alleen tegen de dames aan. Daar kan ik niet genoeg van krijgen.
Je wordt donkerblauw? Meteen admin?quote:Op woensdag 11 december 2013 20:05 schreef Tyron het volgende:
Overigens kunnen we binnenkort een verandering van mijn naamkleur veranderen, maar meer verklap ik niet.
[..]
U vraagt:Dit zijn 2 bij elkaar geknepen siliconen bollen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is rood..quote:Op woensdag 11 december 2013 20:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je wordt donkerblauw? Meteen admin?
Show me betterquote:Op woensdag 11 december 2013 20:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit zijn 2 bij elkaar geknepen siliconen bollen..
Dat zou geen verassing zijn.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je wordt donkerblauw? Meteen admin?
Rood lijkt mequote:Op woensdag 11 december 2013 20:05 schreef Tyron het volgende:
Overigens kunnen we binnenkort een verandering van mijn naamkleur veranderen, maar meer verklap ik niet.
Het is wel een slechte zaak dat je met tong wordt vergeleken, dat wil je nietquote:Op woensdag 11 december 2013 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De meeste kennen tong80 beter
Oh is dat weerquote:Op woensdag 11 december 2013 20:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel keer op jou gestemd bij de awards volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |