Ging het zo?quote:Op woensdag 11 december 2013 17:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap je punt niet echt? Ik zie alleen een stel doorgesnoven joden die met de riemen uit de broek en staven in de hand 'AMSTERDAM HOOLIGANS' scanderend op een groep mensen aflopen en die vervolgens fysiek te lijf gaan om vervolgens als mietjes terug de bus in te gaan zodra er 3 politie agenten te voorschijn komen. Er is maar 1 kant van het verhaal lijkt me.
Kapi lult onzin.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Ging het zo?
Zonder geluid leek het gewoon op wat mensen die verhaal gingen halen, omdat een paar linkse mongolen de straat blokeerden.
Sorry Rens. Dat kan ik niet echt accepteren.
Ajax scoort heel snel de 0-1, 90+4 wordt het 1-1.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:36 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben zenuwachtig voor vanavond laat mij.
Kan gebeuren ouwe reus.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:36 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ook, mag alleen de tweede helft niet zien van mama, anders wordt het te laat haha xdquote:Op woensdag 11 december 2013 17:36 schreef RensAjacied het volgende:
Tenminste ontopic, eindelijk gene club TTquote:Op woensdag 11 december 2013 17:35 schreef GGMM het volgende:
Deze TT was in 1984 vast heel grappig geweest.
ik ook, ik heb het zo.koudquote:Op woensdag 11 december 2013 17:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mooi einde van een goede sc-dag
Ik moet zo trainen
Hebben wij niks aan godverdomme.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:36 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ajax scoort heel snel de 0-1, 90+4 wordt het 1-1.
Zondag amateursquote:Op woensdag 11 december 2013 17:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mooi einde van een goede sc-dag
Ik moet zo trainen
AMSTERDAM HOOLIGANS, AMSTERDAM HOOLIGANS.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:36 schreef DonRaja het volgende:
Godsamme Geo, zelfs ik weet dat chill pill door niemand meer wordt gezegd...
Kapiteintje staat ook opvallend vaak genomineerd terwijl ik die zelden boos meemaak hier.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik laat me ook wel eens gaan, Tjacka heeft mij genomineerd voor user met de minste zelfbeheersing.
Gelukkig geen last van, ze noemen me ook wel Twente "Serenity" FCquote:Op woensdag 11 december 2013 17:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik laat me ook wel eens gaan, Tjacka heeft mij genomineerd voor user met de minste zelfbeheersing.
Europa League jongen.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hebben wij niks aan godverdomme.
Nah, nog steeds korte broek en tshirt. Wel ff ondershirt aan.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook, ik heb het zo.koud
howtokillarabbit.jpgquote:Op woensdag 11 december 2013 17:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
AMSTERDAM HOOLIGANS, AMSTERDAM HOOLIGANS.
Dat viel mij ook al opquote:Op woensdag 11 december 2013 17:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Kapiteintje staat ook opvallend vaak genomineerd terwijl ik die zelden boos meemaak hier.
Laat je niet gek maken joh. We winnen toch wel vanavondquote:Op woensdag 11 december 2013 17:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Aangezien ik jou helemaal niet eens ken boeit het mij vrij weinig. Wie de tering ben jij nou weer?
Als dat gebeurt neem ik een maand een joden UI.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:38 schreef Mansjester het volgende:
Laat je niet gek maken joh. We winnen toch wel vanavond
Discussiëren was voor hem een nationale sport, is nu minder jaquote:Op woensdag 11 december 2013 17:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Kapiteintje staat ook opvallend vaak genomineerd terwijl ik die zelden boos meemaak hier.
Je hebt ook de aangebrande versie: de Chicken Sensation Black.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Chicken Sensation schijnt erg goed te zijn daar.
quote:Op woensdag 11 december 2013 17:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als dat gebeurt neem ik een maand een joden UI.
quote:Op woensdag 11 december 2013 17:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je hebt ook de aangebrande versie: de Chicken Sensation Black.
Ook wel erg algemeen. Een gaskamer met deelnemers zou ook afdoende zijn.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik doe met je mee.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ajacied?quote:Op woensdag 11 december 2013 17:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Trouwens, aangenaam
Die quoten we even.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Godver manquote:Op woensdag 11 december 2013 17:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je hebt ook de aangebrande versie: de Chicken Sensation Black.
schoen opeten, heeft zijn kracht verloren sinds typisch geen bier aan davy heeft gegeven. maar begin daar maar niet overquote:Op woensdag 11 december 2013 17:40 schreef Mansjester het volgende:
[..]Daar is toch een topic voor?
We!?quote:Op woensdag 11 december 2013 17:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Trouwens, aangenaam
Gewoon mijn grap jatten.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Chicken Sensation schijnt erg goed te zijn daar.
Als Ajax wint, neem ik een UI naar keuze die GGMM voor mij mag uitkiezen voor 1 jaar + laatste maand. Dus tot 1 jan 2015.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
VBL / Schoen opeten #9 De spanning is om te snijden...quote:Op woensdag 11 december 2013 17:40 schreef Mansjester het volgende:
[..]Daar is toch een topic voor?
wat jammer zegquote:Op woensdag 11 december 2013 17:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We!?
Ik dacht dat jij er een van ons was...
quote:Op woensdag 11 december 2013 17:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Snel, ik blokkeer de weg! Dan kunnen we vechten!
Aangezien ik geen HMF ben helaas nietquote:Op woensdag 11 december 2013 17:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We!?
Ik dacht dat jij er een van ons was...
Dat was ook zo. Maar als ik 't zo zeg dan hapt Rens niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Ging het zo?
Zonder geluid leek het gewoon op wat mensen die verhaal gingen halen, omdat een paar linkse mongolen de straat blokeerden.
Sorry Rens. Dat kan ik niet echt accepteren.
quote:Update: De Ajax-supporters zouden in aanraking gekomen zijn met de menigte demonstrerende Italianen, toen zij in een touringbus onderweg waren naar een stadion. De protesterende menigte had een rotonde bezet, waardoor de bus volgens de chauffeur daarvan "al drie kwartier" stilstond. "Na drie kwartier waren de jongens het zat. Zij hebben de deur van de bus geopend en de rotonde schoongeveegd", vervolgt de chauffeur volgens The Post Online. "Dat is op een redelijk nette manier gebeurd, maar er zijn wel een paar klappen gevallen."
Wat is een HMF?quote:Op woensdag 11 december 2013 17:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Aangezien ik geen HMF ben helaas niet
Gastquote:Op woensdag 11 december 2013 17:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als Ajax wint, neem ik een UI naar keuze die GGMM voor mij mag uitkiezen voor 1 jaar + laatste maand. Dus tot 1 jan 2015.
Pussy doe mee danquote:Op woensdag 11 december 2013 17:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gast
Ik geef die tyfus neuzen vanavond gewoon een goede kans hoor
heb je nog een nieuw beeldscherm gekocht? ik zag net mijn naam in de sherlock.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat was ook zo. Maar als ik 't zo zeg dan hapt Rens niet.
Overigens is 't los van dat te lijf gaan allemaal wel correct.
Ik ga altijd de discussie aan. Ik verzand eigenlijk nooit in schelden. Ik ben een geschoold retoricus en dat irriteert mensen zodanig dat ze mij als reactie voor dergelijke awards gaan nomineren.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Mensen nomineren voor awardsquote:Op woensdag 11 december 2013 17:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga altijd de discussie aan. Ik verzand eigenlijk nooit in schelden. Ik ben een geschoold retoricus en dat irriteert mensen zodanig dat ze mij als reactie voor dergelijke awards gaan nomineren.
Omdat je er een bentquote:Op woensdag 11 december 2013 17:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geef mij één reden waarom ik een joden UI zou nemen
Narcistquote:Op woensdag 11 december 2013 17:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga altijd de discussie aan. Ik verzand eigenlijk nooit in schelden. Ik ben een geschoold retoricus en dat irriteert mensen zodanig dat ze mij als reactie voor dergelijke awards gaan nomineren.
zoals posten in een SCquote:Op woensdag 11 december 2013 17:44 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Mensen nomineren voor awards.
Ga beter wat zinnigs doen met je tijd.
Jep, vanmiddag gedaan. Komt morgen aan als 't goed is. Is een LG geworden.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:42 schreef Adames het volgende:
[..]
heb je nog een nieuw beeldscherm gekocht? ik zag net mijn naam in de sherlock.
Je krijgt toch wel een beker toegestuurd als je wint?quote:Op woensdag 11 december 2013 17:45 schreef Adames het volgende:
[..]
leuk voor je![]()
heb je gelijk wat leuke anekdotes voor je nieuwe date
voor die prijs boeit het inderdaad geen reet wat je kooptquote:Op woensdag 11 december 2013 17:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jep, vanmiddag gedaan. Komt morgen aan als 't goed is. Is een LG geworden.
https://afuture.nl//productview.php?productID=839273
En binnen, hartelijk dank. Eens kijken of er nog een pareltje op Youtube mist.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:43 schreef Adames het volgende:
twee keer op een dag zelfs, wat een unicum.
goedmakertje voor Littlerabbit
https://www.dropbox.com/s(...)Fen%20%282013%29.zip
Nee ik ben pure kwaliteit.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Komt omdat je een kut user bent
Paar dagen geleden deze gekauft, zeer nicequote:Op woensdag 11 december 2013 17:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jep, vanmiddag gedaan. Komt morgen aan als 't goed is. Is een LG geworden.
https://afuture.nl//productview.php?productID=839273
wat denk je anders dat Stijn vast had op zijn inmiddels beroemde fotoquote:Op woensdag 11 december 2013 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je krijgt toch wel een beker toegestuurd als je wint?
Zal idd niet veel uitmaken nee.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:46 schreef Adames het volgende:
[..]
voor die prijs boeit het inderdaad geen reet wat je koopt
Gratis muziek, danke schön.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:43 schreef Adames het volgende:
twee keer op een dag zelfs, wat een unicum.
goedmakertje voor Littlerabbit
https://www.dropbox.com/s(...)Fen%20%282013%29.zip
Vind 24 inch zelf nogal groot, aangezien ik een tv direct naast m'n pc heb staan waar ik films en series op afspeel.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:46 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Paar dagen geleden deze gekauft, zeer nice![]()
http://tweakers.net/price(...)rp-u2412m-zwart.html
Zijn piemel?quote:Op woensdag 11 december 2013 17:46 schreef Adames het volgende:
[..]
wat denk je anders dat Stijn vast had op zijn inmiddels beroemde foto
Exclusief verzendkosten.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:47 schreef Elan het volgende:
http://www.redcoon.nl/B47(...)rPqLsCFQn3wgod9gcAwA
Hier goedkoper Kapo.
Ga jij nou maar weg in de 2e minuutquote:Op woensdag 11 december 2013 17:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga jij nou maar werrekuh for da kankah cheld en een beetje rellen op de herdgang.
Het formaat is precies goed, vooral als je ook veel doet met word/excel of in mij geval programmeren.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind 24 inch zelf nogal groot, aangezien ik een tv direct naast m'n pc heb staan waar ik films en series op afspeel.
Jullie beginnen nu zelfs ook al de taal over te nemen?quote:Op woensdag 11 december 2013 17:46 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Vanaf nu ga ik mijn best doen om je te negeren.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik ben pure kwaliteit.
Wat is de kwaliteit? 3 uur
Xd
IPS panelen zijn inderdaad achterlijk goedkoop geworden. Alleen helaas minder geschikt voor gaming vanwege de nog steeds ergere ghosting.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:46 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik gooi regelmatig Duitse woorden door mijn zinnen, ook in het dagelijks leven.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jullie beginnen nu zelfs ook al de taal over te nemen?
Ik zag 't ja. Ach, ik wou 'm binnen 24u hebben en Afuture was de goedkoopste binnen 24 uur op Tweakers.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Afuture ook toch?
Niet dat het veel scheelt maar toch 3 biertjes
Je woont er dus dat lijkt me niet vreemd.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:49 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik gooi regelmatig Duitse woorden door mijn zinnen, ook in het dagelijks leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |