Ging het zo?quote:Op woensdag 11 december 2013 17:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap je punt niet echt? Ik zie alleen een stel doorgesnoven joden die met de riemen uit de broek en staven in de hand 'AMSTERDAM HOOLIGANS' scanderend op een groep mensen aflopen en die vervolgens fysiek te lijf gaan om vervolgens als mietjes terug de bus in te gaan zodra er 3 politie agenten te voorschijn komen. Er is maar 1 kant van het verhaal lijkt me.
Kapi lult onzin.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Ging het zo?
Zonder geluid leek het gewoon op wat mensen die verhaal gingen halen, omdat een paar linkse mongolen de straat blokeerden.
Sorry Rens. Dat kan ik niet echt accepteren.
Ajax scoort heel snel de 0-1, 90+4 wordt het 1-1.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:36 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben zenuwachtig voor vanavond laat mij.
Kan gebeuren ouwe reus.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:36 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ook, mag alleen de tweede helft niet zien van mama, anders wordt het te laat haha xdquote:Op woensdag 11 december 2013 17:36 schreef RensAjacied het volgende:
Tenminste ontopic, eindelijk gene club TTquote:Op woensdag 11 december 2013 17:35 schreef GGMM het volgende:
Deze TT was in 1984 vast heel grappig geweest.
ik ook, ik heb het zo.koudquote:Op woensdag 11 december 2013 17:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mooi einde van een goede sc-dag
Ik moet zo trainen
Hebben wij niks aan godverdomme.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:36 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ajax scoort heel snel de 0-1, 90+4 wordt het 1-1.
Zondag amateursquote:Op woensdag 11 december 2013 17:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mooi einde van een goede sc-dag
Ik moet zo trainen
AMSTERDAM HOOLIGANS, AMSTERDAM HOOLIGANS.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:36 schreef DonRaja het volgende:
Godsamme Geo, zelfs ik weet dat chill pill door niemand meer wordt gezegd...
Kapiteintje staat ook opvallend vaak genomineerd terwijl ik die zelden boos meemaak hier.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik laat me ook wel eens gaan, Tjacka heeft mij genomineerd voor user met de minste zelfbeheersing.
Gelukkig geen last van, ze noemen me ook wel Twente "Serenity" FCquote:Op woensdag 11 december 2013 17:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik laat me ook wel eens gaan, Tjacka heeft mij genomineerd voor user met de minste zelfbeheersing.
Europa League jongen.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hebben wij niks aan godverdomme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |