Nah, nog steeds korte broek en tshirt. Wel ff ondershirt aan.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook, ik heb het zo.koud
howtokillarabbit.jpgquote:Op woensdag 11 december 2013 17:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
AMSTERDAM HOOLIGANS, AMSTERDAM HOOLIGANS.
Dat viel mij ook al opquote:Op woensdag 11 december 2013 17:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Kapiteintje staat ook opvallend vaak genomineerd terwijl ik die zelden boos meemaak hier.
Laat je niet gek maken joh. We winnen toch wel vanavondquote:Op woensdag 11 december 2013 17:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Aangezien ik jou helemaal niet eens ken boeit het mij vrij weinig. Wie de tering ben jij nou weer?
Als dat gebeurt neem ik een maand een joden UI.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:38 schreef Mansjester het volgende:
Laat je niet gek maken joh. We winnen toch wel vanavond
Discussiëren was voor hem een nationale sport, is nu minder jaquote:Op woensdag 11 december 2013 17:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Kapiteintje staat ook opvallend vaak genomineerd terwijl ik die zelden boos meemaak hier.
Je hebt ook de aangebrande versie: de Chicken Sensation Black.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Chicken Sensation schijnt erg goed te zijn daar.
quote:Op woensdag 11 december 2013 17:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als dat gebeurt neem ik een maand een joden UI.
quote:Op woensdag 11 december 2013 17:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je hebt ook de aangebrande versie: de Chicken Sensation Black.
Ook wel erg algemeen. Een gaskamer met deelnemers zou ook afdoende zijn.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik doe met je mee.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ajacied?quote:Op woensdag 11 december 2013 17:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Trouwens, aangenaam
Die quoten we even.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Godver manquote:Op woensdag 11 december 2013 17:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je hebt ook de aangebrande versie: de Chicken Sensation Black.
schoen opeten, heeft zijn kracht verloren sinds typisch geen bier aan davy heeft gegeven. maar begin daar maar niet overquote:Op woensdag 11 december 2013 17:40 schreef Mansjester het volgende:
[..]Daar is toch een topic voor?
We!?quote:Op woensdag 11 december 2013 17:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Trouwens, aangenaam
Gewoon mijn grap jatten.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Chicken Sensation schijnt erg goed te zijn daar.
Als Ajax wint, neem ik een UI naar keuze die GGMM voor mij mag uitkiezen voor 1 jaar + laatste maand. Dus tot 1 jan 2015.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |