Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012
Europacup I (1x)1988
UEFA Cup (1x)1978
![azfket.png]()
![ec5bc4ae-a40f-4714-9025-43f3e86fd593_Selectie20132014-herdgang4682.jpg]()
![3535s41.png]()
Zaterdag 3 augustus: ADO Den Haag - PSV, 2-3
Zaterdag 10 augustus: PSV - NEC, 5-0
Zaterdag 17 augustus: PSV - Go Ahead Eagles, 3-0
Zaterdag 24 augustus: Heracles Almelo - PSV, 1-1
Zaterdag 31 augustus: PSV - SC Cambuur, 0-0
Zaterdag 14 september: FC Twente - PSV, 2-2
Zondag 22 september: PSV - Ajax, 4-0
Zaterdag 28 september: AZ - PSV, 2-1
Zondag 6 oktober: PSV - RKC Waalwijk, 2-1
Zaterdag 19 oktober: FC Groningen - PSV, 1-0
Zondag 27 oktober: Roda JC - PSV, 2-1
Zaterdag 2 november: PSV - PEC Zwolle, 1-1
Zaterdag 9 november: NAC Breda - PSV, 2-1
Zaterdag 23 november: PSV - Heerenveen, 1-1
Zondag 1 december: Feyenoord - PSV, 3-1
Zaterdag 7 december: PSV - Vitesse, 2-6
Zondag 15 december: FC Utrecht - PSV, x-x
Zondag 22 december: PSV - ADO Den Haag, x-x
Zondag 19 januari: Ajax - PSV, x-x
Zaterdag 25 januari : PSV - AZ, x-x
Zondag 2 februari: RKC - PSV, x-x
Woensdag 5 februari: Cambuur - PSV, x-x
Zaterdag 8 februari: PSV - FC Twente, x-x
Vrijdag 14 februari: PSV - Heracles Almelo, x-x
Zaterdag 22 februari: NEC - PSV, x-x
Zondag 2 maart: Go Ahead Eagles - PSV, x-x
Zaterdag 8 maart: PSV - FC Utrecht, x-x
Zaterdag 15 maart: Vitesse - PSV, x-x
Zaterdag 22 maart: PSV - Roda JC, x-x
Zaterdag 29 maart: PSV - FC Groningen, x-x
Zaterdag 5 april : Heerenveen - PSV, x-x
Zondag 13 april: PSV - Feyenoord, x-x
Zondag 27 april: PEC Zwolle - PSV, x-x
Zaterdag 3 mei: PSV - NAC Breda, x-x
![350mb93.png]()
Dinsdag 30 juli: PSV - SV Zulte Waregem, 2-0
Woensdag 7 augustus: SV Zulte Waregem - PSV, 0-3
Dinsdag 20 augustus: PSV - AC Milan, 1-1
Woensdag 28 augustus: AC Milan - PSV, 3-0
Donderdag 19 september: PSV - PFK Ludogorets, 0-2
Donderdag 3 oktober: Chornomorets Odesa - PSV, 0-2
Donderdag 24 oktober: Dinamo Zagreb - PSV, 0-0
Donderdag 7 november: PSV - Dinamo Zagreb, 2-0
Donderdag 28 november: PFK Ludogorets - PSV, 2-0
Donderdag 12 december: PSV - Chornomorets Odesa, x-x
![4t3k8j.png]()
Woensdag 25 september: PSV - Telstar, 4-1
Woensdag 30 oktober: PSV - Roda JC, 1-3
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa
SPOILER: KNVB Beker
![s5fwwk.png]()
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
PBateman1978
Glow Sticks!
quote:
Tsja, er staat ook een andere verdediging tegenover zondag, een wat mindere dan die van Vitesse.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
quote:
Klopt. Maar als Utrecht gewoon lekker opportunistisch speelt, waarom zouden ze niet de punten pakken? PSV heeft ook nog een Europees duel in de benen.
Nog steeds het lucky goal in de OP
BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
PBateman1978
Glow Sticks!
quote:
Op woensdag 11 december 2013 13:30 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Klopt. Maar als Utrecht gewoon lekker opportunistisch speelt, waarom zouden ze niet de punten pakken? PSV heeft ook nog een Europees duel in de benen.
Ik hoop het natuurlijk maar een makkie wordt het echt niet, PSV heeft nog genoeg kwaliteit.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
tja77
Proud member of the tittycrew.
quote:
Cocu oneens met PSV-directeur
PSV gaat donderdagavond tegen Tsjornomorets Odessa voor een plek in de volgende ronde van de Europa League. "Europees voetbal iswel een belasting, maar onze doelstelling blijft de volgende ronde halen en daar gaan we alles aan doen", liet PSV-trainer Phillip Cocu weten. Algemeen directeur Tiny Sanders zei eerder op uitschakeling van de Eindhovenaren te hopen.
PSV heeft tegen de Oekraïeners aan een gelijkspel genoeg voor de tweede plek in de groep. Druk zal het echter weer niet zijn in Eindhoven. Er worden niet meer dan 15.000 fans verwacht in het Philips Stadion. "Het is in Europa League minder druk geweest dan in competitie, dus dat is niet nieuw", aldus Cocu.
De trainer richt zo veel mogelijk op zijn selectie. "Ik probeer me zo min mogelijk met randzaken bezig te houden. Dat kost alleen maar energie die ik aan mijn werk wil besteden."
http://www.telegraaf.nl/t(...)PSV-directeur__.html
quote:
Heeft die Sanders dat echt gezegd? Wat een idioot...
BFF met GGMM
quote:
Ja, terwijl hij begin dit seizoen nog zei dat het juist goed was voor die jonge spelers.
quote:
Ach, Sanders zoekt ook maar naar smoesjes. Aan het begin van het seizoen was het juist goed om ver in Europa te komen want dat was een goede leerschool. PSV draait voor geen meter en Tiny zegt dat het te veel belasting is en het goed is als PSV een jaartje geen Europees voetbal zou spelen.
quote:
Ik voorzie een glorieuze carriere in de politiek voor Tiny.
BFF met GGMM
Al zou Rodney Sneijder nog wel een versterking voor Jong PSV kunnen zijn.
quote:
Op woensdag 11 december 2013 16:09 schreef satecl het volgende:Hoe kan die gast nou in het ene filmpje zeggen dat je PSV moet aanmoedigen in het stadion, en in dit filmpje roepen dat hij een stadionverbod heeft? Is dat boerige macho gebral?
Het zou ook zomaar kunnen zijn dat zijn stadionverbod er inmiddels al op zit.
Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 11 december 2013 @ 16:25:48
rubbereend
JUICHEN
quote:
Ik weet niet of de Eindhovense hoertjes goed genoeg zijn voor Rodney
DeLuna vindt me dik ;(
Op
zondag 22 juni 2014 12:30 schreef
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
quote:
PSV: Meer blessures dan punten
EINDHOVEN -PSV heeft dit seizoen voorlopig meer blessures gehad dan punten gepakt.
Op de laatste training voor het afsluitende groepsduel in de Europa League tegen FC Chornomorets Odessa was er weer fysieke schade te betreuren. Derde doelman Nigel Bertrams liep een naar verwachting zware schouderblessure op.
Daarmee zijn 19 spelers in de 25-koppige eerste selectie in meerdere of mindere mate door fysieke malheur getroffen gedurende de eerste helft van het seizoen.
Alleen Santiago Arias, Jeffrey Bruma, Mathias Jörgensen, Stanislav Manolev, Florian Jozefzoon en Memphis Depay bleven gevrijwaard van blessureleed.
Sommige spelers, zoals Stijn Schaars, raakten al meerdere keren geblesseerd. Zo kampte de middenvelder met een knieblessure en heeft hij nu een haarscheurtje aan de onderzijde van zijn kuitbeen. Aanvoerder Georginio Wijnaldum staat al maanden aan de kant met een rugblessure.
PSV pakte tot nu toe in 16 wedstrijden 20 punten in de eredivisie.
PSV waarschijnlijk met Hendrix op het middenveld vnvnd. Ben benieuwd hoe dat uitpakt. Goed teken dat Toiboy er iig niet in staat.
quote:
Op donderdag 12 december 2013 09:24 schreef Lemming22 het volgende:[..]
Ik las dat Liverpool Toivonen wil huren in de winterstop, met uitzicht op het tekenen van een contract in de zomer. Aan de andere kant was de Daily Mirror de bron, dus ik had het misschien net zo goed niet kunnen zeggen

Thijs van de thijs slegers show heeft het ontkracht.
quote:
Oh het was om te spelen? Weet je het zeker? Lijkt mij niet erg realistisch.
quote:
Op donderdag 12 december 2013 10:15 schreef Keano het volgende:Hendrix op het middenveld zou ik mooi vinden. In de jeugd vond ik hem als verdedigende middenvelder beter dan centraal achterin eerlijk gezegd.
Apart. Ik heb hem daar nooit zien spelen. In welke periode heeft hij daar gespeeld?
quote:
volgens mij heeft hij het verbruidt.
quote:
Hmm. Heb ik dan gemist.
Cavaliers
Retired.
Getroll, topic dicht graag
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:
Op donderdag 12 december 2013 10:15 schreef Keano het volgende:Hendrix op het middenveld zou ik mooi vinden. In de jeugd vond ik hem als verdedigende middenvelder beter dan centraal achterin eerlijk gezegd.
Voetballend lijkt hij mij prima. Ben benieuwd of hij ook dynamisch genoeg is.
Cavaliers
Retired.
quote:
Dit is het PSV topic
Een smiley met een Milan vlag, de club die PSV van CL miljoenen heeft weerhouden. Makes sense.
quote:
Cavaliers is een beetje blij dat Ajax verloren heeft.
http://fok.nl/sherlock/?by=cavaliers&about=¬intopic=0
Cavaliers
Retired.
quote:
Liever er kansloos vanaf dan 0-0 spelen en het gevoel overhouden dat er veel meer inzat, om vervolgens na afloop huilend bij de NOS te verschijnen.
quote:
Het werd gelijk.
quote:
Je weet wel wat ik bedoel.
quote:
Op donderdag 12 december 2013 13:21 schreef Cavaliers het volgende:[..]
Liever er kansloos vanaf dan 0-0 spelen en het gevoel overhouden dat er veel meer inzat, om vervolgens na afloop huilend bij de NOS te verschijnen.
[..]
Het werd gelijk.

Mwa, ik heb liever het gelijkspel. Levert ook weer een half miljoen op voor de club.
Mansjester
City>United
quote:
Cocu is ook aan het trollen denk ik
quote:
David Luiz: Als jochie volgde ik PSV op de voet vanuit Brazilië
"Ik weet nog dat ik als zeventienjarige speler van Vitória in Eindhoven was om tegen PSV te spelen. Dat maakte indruk op me, voetballen in het Philips Stadion. Als jochie volgde ik die club op de voet vanuit Brazilië. Je wilt niet weten hoeveel uren ik voor de tv heb gezeten om PSV te zien voetballen. Dankzij Ronaldo en Romário is PSV een grote naam in Brazilië."
Leuk om te horen
quote:
Hij kan de Spaanse van Kees eens proberen mits ze niet op vakantie is.
Land of the free. Home of the brave.
quote:
Op donderdag 12 december 2013 14:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:Als ajax fan hoop ik wel dat psv wint. Gun het cocu wel een keertje.
Snap alleen niet dat het publiek niet een betere organisatie eist. Sanders, brands en cocu spreken elkaar steeds tegen in de pers. Het beleid wisselt om de paar maanden en de directie laat met zich sollen door zakenwaarnemers.
Als je dan voor het nieuwe beleid bent met cocu die een team moet kunnen bouwen heb je daar ook een passende directie nodig met visie. Sanders en Brands spelen een verdeel en heers spelletje. Zij weten ook wel dat ze alleen konden aanblijven deze zomer door te luisteren naar de roep om jeugd. Maar structureel is het totaal niet.
Onze directie is treurnis.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Interessant Hendrix op het middenveld.
PSV gaat doen wat Ajax niet kan en dat is overwinteren!
quote:
Op donderdag 12 december 2013 19:50 schreef Lemming22 het volgende:Ik vind Hendrix op het middenveld nog geen meerwaarde. Op het feit na dat hij Toivonen van het veld houdt, is het voetballend niet goed genoeg. Middenveld is wat statisch met hem en Hiljemark.
Vind hem juist wel aardig spelen, komt ook vaak bij de zestien van de tegenstander. Verder had PSV natuurlijk al weer voor moeten staan, maar de ballen gaan er weer niet in.
Schandalig zeg.
Zoet maakt ook echt al een tijdje een hele onzekere indruk.
Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 12 december 2013 @ 20:18:22
rubbereend
JUICHEN
quote:
iedereen doet mee met de algehele malaise.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
quote:
Omdat zijn acties er leuk uitzien. Maar die vrije trappen zijn weer schrijnend.
Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 12 december 2013 @ 20:23:05
rubbereend
JUICHEN
quote:
ook Depay kan veel beter maar hij valt op omdat hij de bal er eens in de zoveel schoten nog inschopt en een actie maakt.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Ga je schamen.
Was Arias verplicht bij de deal van Schaars?
quote:
Op donderdag 12 december 2013 20:24 schreef GwaiLow het volgende:[..]
Hij kan zeker beter. Maar vind Depay wel jullie enige echt grote talent. Denk dat als deze jongen wat goede voetballers om zich heen zou hebben dat hij echt zou knallen.
Er moet gewoon iemand in het veld zijn die hem een klap op zijn hoofd geeft als hij weer zo'n kansloze vrije trap of schot van afstand probeert.
Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 12 december 2013 @ 20:46:12
rubbereend
JUICHEN
omg
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Trollvoinen.
Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 12 december 2013 @ 20:49:12
rubbereend
JUICHEN
om doodziek van te worden
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Ik vind het voor Cocu oprecht zielig worden... Die moet gewoon de eer aan zichzelf houden, zoverre die er nog is.
PSV kan zich nu vol op het landskampioenschap storten.
Bizar, voor de winterstop al voor alle prijzen uitgeschakeld zijn.
Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 12 december 2013 @ 20:54:09
rubbereend
JUICHEN
quote:

waar is dat van?
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Jammer jongens.
Was weer te verwachten. Het betere van het spel hebben en weer niet winnen.
quote:
Joh, is voetbalzone journalistiek gezien niet hoogstaand?
WIJ ALS PSV SUPPORTERS MOETEN LATEN ZIEN DAT WE IN GOEDE EN SLECHTE TIJDEN ACHTER ONZE CLUB STAAN KOM OP PSV KOM OP
Kom op jongens KOM OP!!!
quote:
Op donderdag 12 december 2013 20:55 schreef GwaiLow het volgende:Psv heeft gewoon een prima partij gespeeld. Mogen erg tevreden zijn over het vertoonde spel. Tja, uitslag is een beetje pech, helaas.
Dat je weer verliest is geen pech. Zo vaak verliezen is gewoon een kwestie van gebrek aan kwaliteit.
goeie pot, en nu geen aanmodderen meer in europa.
Cavaliers
Retired.
minpunten: maher, locadia, arias en zanka
Op naar Utrecht uit. Dat zal ook wel een verlies/gelijk spel worden. En dan tegen ADO thuis de laatste wedstrijd voor de winterstop gewoon weer de stijgende lijn in zetten.
Cavaliers
Retired.
quote:
Op donderdag 12 december 2013 20:57 schreef GwaiLow het volgende:[..]
Ja, daar ben ik het zeker mee eens. Maar die jongens hebben gedaan wat ze kunnen. Beter zijn ze ook gewoon echt niet. Het is natuurlijk niet zo dat PSV nou een stuk beter is dan chornomorets
Log uit.
quote:
Narsingh, Willems, Zoet
It Never Hurts To Help!
knep
Mountainfreak
Goh verrassend

.
PSV wint voor de winterstop helemaal niets meer.
♫
Afhaalchinees
Geen Chinees
quote:
Locadia kan gewoon niet zo veel beter. En Arias en Zanka, tja...
Had nog gehoopt op 2 leuke wedstrijdjes tegen een aansprekende tegenstander na de winterstop. Zelfs dat zit er niet in. Bah bah, wat een klote seizoen zeg. Verlang enorm terug naar vorig seizoen en dat zegt genoeg lijkt me.
Maher hoef ik ook niet meer te zien, wat een domme en slappe speler is dat zeg. Laat zich maar aftroeven. Keer op keer. Toivonen mag helemaal oprotten
TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
quote:
Onzin. Gewoon doorgaan. Volgend jaar weer met Cocu.
Ze speelden weer niet slecht. Vertrouwen tanken en het komt.
quote:
Ik vind het optimistisch dat je nog zo optimistisch bent.
GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
quote:
quote:
Het is toch gewoon zo dat PSV niet veel beter is dan deze Europa League teams? Of wel?
Nu kunnen we iedere week dezelfde posts verwachten in dit topic.
Eentje schreeuwt dat PSV wel haar best doet naar hun mogelijkheden. De rest treurt om Cocu of is woedend.
Als je zo'n kansen mist ben je gewoon de trainer zat
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
quote:
Zondag om 18:16 staat hij hier weer te roepen dat Utrecht helemaal niet zo goed was als het leek. PSV deed haar best!!!
quote:
'Het is de schuld van ...' is een amsterdamse ziekte
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
n00b13
UI bij Studiotje
quote:
Op donderdag 12 december 2013 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:Nu kunnen we iedere week dezelfde posts verwachten in dit topic.
Eentje schreeuwt dat PSV wel haar best doet naar hun mogelijkheden. De rest treurt om Cocu of is woedend.
Uiteindelijk moet je gewoon door deze periode heen. Je kan dat maar beter gewoon accepteren en wachten op betere tijden denk ik dan als simpele hagenaar.
quote:
Op donderdag 12 december 2013 20:59 schreef tompsv18 het volgende:Had nog gehoopt op 2 leuke wedstrijdjes tegen een aansprekende tegenstander na de winterstop. Zelfs dat zit er niet in. Bah bah, wat een klote seizoen zeg. Verlang enorm terug naar vorig seizoen en dat zegt genoeg lijkt me.
Maher hoef ik ook niet meer te zien, wat een domme en slappe speler is dat zeg. Laat zich maar aftroeven. Keer op keer. Toivonen mag helemaal oprotten

Lekker voor je, gisteren Ajacieden uitlachen en zelf keihard afgaan tegen een of ander kut ploegje uit het Oosstblok, hou voorlopig maar ff je grote bakkes op dit forum
RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
quote:
Op donderdag 12 december 2013 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:Nu kunnen we iedere week dezelfde posts verwachten in dit topic.
en dan niet vergeten : de zuigende berichtjes van de trollende ajacieden..
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Verlies duurt maar even, PSV FAN BEN JE VOOR HET LEVEN
KOM OP PSV KOM OP
Respect voor Salzburg, voor de tweede keer winnen ze alle 6 groepswedstrijden in de EL, zo kan het dus ook
"You can call me Susan if it makes you happy"
quote:
Nee, dat mag jij lekker voor jezelf houden.
Happel
Je Suis Roi
quote:
Op donderdag 12 december 2013 21:03 schreef Scorpie het volgende:[..]
Lekker voor je, gisteren Ajacieden uitlachen en zelf keihard afgaan tegen een of ander kut ploegje uit het Oosstblok, hou voorlopig maar ff je grote bakkes op dit forum

Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer isTegen
TTIP
Cavaliers
Retired.
quote:
Op donderdag 12 december 2013 21:04 schreef GwaiLow het volgende:[..]
Het is een slecht nieuws showtje. Ja, PSV heeft aardig gespeeld voor hun doen. Maar dit is wel gewoon heel erg zorgwekkend hoor.
Is het toch een slecht nieuws showtje?
quote:
Wat is er bij PSV door de neus geboord?
Seam
Pillz-E
quote:
wat zei ze daar ook alweer?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Lemming22
quote:
Op donderdag 12 december 2013 21:04 schreef GwaiLow het volgende:[..]
Het is een slecht nieuws showtje. Ja, PSV heeft aardig gespeeld voor hun doen. Maar dit is wel gewoon heel erg zorgwekkend hoor.
Vind ik wel een beetje een negatieve post hoor, voor jouw doen!
quote:
Op donderdag 12 december 2013 21:02 schreef n00b13 het volgende:[..]
Uiteindelijk moet je gewoon door deze periode heen. Je kan dat maar beter gewoon accepteren en wachten op betere tijden denk ik dan als simpele hagenaar.
Iedere club maakt zo'n periode mee. Ik verbaas mij alleen altijd dat de duidelijke aanwezige kwaliteit in spelers zo kan verdwijnen. Alsof ze plotseling alles verleerd zijn.
Als Guitarist nog mod was had hij dit topic op slot kunnen doen om de trollen te weren, maarja helaas geen PSV mod
quote:
Op donderdag 12 december 2013 21:05 schreef eight het volgende:[..]
Iedere club maakt zo'n periode mee. Ik verbaas mij alleen altijd dat de duidelijke aanwezige kwaliteit in spelers zo kan verdwijnen. Alsof ze plotseling alles verleerd zijn.
Kwestie van vertrouwen missen en misschien ook lichtelijke overschatting van de fans na de goede reeks.
quote:
13000 toeschouwers vanaaf dus de meerderheid van de psv supporters denken hier anders over.
Lemming22
quote:
Laat je club
Laat je club
Laat je club
Laat je club maar in de steeeeeek.
Seam
Pillz-E
quote:
kan dit weekend Utrecht weer mooi bij.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Er zit gewoon niet meer in dit PSV.
quote:
Het is rustig hier dus waar klaag je over?
Pijnlijk dit. Maargoed, what else is new..
0ne_of_the_few
Mate verslaafde
n00b13
UI bij Studiotje
quote:
Op donderdag 12 december 2013 21:05 schreef eight het volgende:[..]
Tsja. De meeste voetballers in NL (ook bij AZ, Ajax, Twente) zijn toch gewoon mooi weer voetballers denk ik dan. Als het allemaal meezit dan krijgen ze vertrouwen en dan kunnen ze goed voetballen, maar er is er niet één die de leiding kan nemen als het echt slecht gaat.
En als dat dan wel een keer gebeurd dan wordt zo'n speler direct weggekocht voor veel te weinig geld door de eerste de beste grotere club.
quote:
Op donderdag 12 december 2013 21:09 schreef n00b13 het volgende:[..]
Tsja. De meeste voetballers in NL (ook bij AZ, Ajax, Twente) zijn toch gewoon mooi weer voetballers denk ik dan. Als het allemaal meezit dan krijgen ze vertrouwen en dan kunnen ze goed voetballen, maar er is er niet één die de leiding kan nemen als het echt slecht gaat.
En als dat dan wel een keer gebeurd dan wordt zo'n speler direct weggekocht voor veel te weinig geld door de eerste de beste grotere club.
De mentale weerbaarheid van PSV is wel echt een stuk slechter dan die van Ajax bijvoorbeeld.
quote:
Frustratie botvieren op andere, als PSV fan heb je een kutseizoen.
Happel
Je Suis Roi
Ik weet hoe iedere PSV supporter zich moet voelen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer isTegen
TTIP
n00b13
UI bij Studiotje
quote:
Omdat Ajax bovenaan meedraait ja!
Als Ajax op plek 11 had gestaan had ik het nog wel eens willen zien.
quote:
Behalve dat zij financieel niet eens gedwongen zijn tot deze wanprestaties
quote:

Je draait nu oorzaak en gevolg om.
quote:
Gast, Ajax is al 3 keer van uit een ruime achterstand kampioen geworden.
quote:
Waar Ajax dus wel uit kon breken elk seizoen en PSV niet.
quote:
Dat bewijst z'n gelijk, niet z'n ongelijk.
n00b13
UI bij Studiotje
quote:
Dat weet je nog niet, maar Ajax heeft ook nooit op plek 11 gestaan, dus ja, hoe kun je dat vergelijken.
Het begint ergens en soms heb je hier en daar wat mazzel nodig.
PSV heeft gewoon bakken met pech, als je dan niemand hebt om de boel op sleeptouw te nemen: Dan houdt het snel op.
RubenSosa
quote:
Ajax had een periode met 7 jaar achter elkaar geen kampioen. Niet zo lang geleden.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
0ne_of_the_few
Mate verslaafde
quote:
Nee, omdat Ajax mentaal sterk genoeg is om vanaf de 8e positie kampioen te worden terwijl PSV naar het rechterrijtje zakt.
Point proven.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
quote:
Vertrouwen idd. Alleen vreemd dat zo'n grote groep spelers deze zo snel kwijt raakt.
Deze tegenstander en omstandigheden (thuis, gelijkspel voldoende) is normaal gesproken het ideale moment om uit je dip te geraken.
AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
quote:
Op donderdag 12 december 2013 21:12 schreef GwaiLow het volgende:Het positieve is wel dat je nu al uit Europa ligt, en meestal is dat een voorbode voor punten in de competitie. Zeker nu zullen jullie echt wel weer terug keren in de top 3.
Top 3 is wat overdreven denk ik, maar het linker rijtje moet zeker haalbaar zijn voor PSV.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
quote:
Op donderdag 12 december 2013 21:13 schreef n00b13 het volgende:[..]
Dat weet je nog niet, maar Ajax heeft ook nooit op plek 11 gestaan, dus ja, hoe kun je dat vergelijken.
PSV heeft gewoon bakken met pech, als je dan niemand hebt om de boel op sleeptouw te nemen: Dan houdt het snel op.
Prima als jij het wil gooien op pech.
quote:
PSV is anders ook hard op weg. Of zie jij ze volgend jaar wel kampioen worden?
Alsof PSV nog in de top 3 komt met een stabiel Vitesse, Ajax, Twente en net daarachter Feyenoord & AZ.
quote:
Van het rechterrijtje
quote:
Structureel "pech" hebben kan niet, gewoon te weinig kwaliteit.
quote:
Dat idee heb ik ook en toch hebben zij ook een soortgelijke periode gekend.
Die Zoet maakt ook gewoon een blunder. Zo'n bal moet je hebben. Laatste weken pakte hij al geen punten, maar als hij nou ook nog fouten gaat maken dan blijft er wel heel weinig over.
quote:
Knap dat jij weet hoe de clubs gaan presteren het rest van het seizoen.
n00b13
UI bij Studiotje
quote:
Nee. Niet dus. Er zijn zoveel meer factoren die daarin meespelen dan "mentale weerbaarheid".
Er zit een stukje geluk in, net die flinke donderpreek op het goede moment. Je kunt het niet allemaal ophangen aan "kijk ons eens even elf vechters hebben".
Dven
Den Bolle Gaar
quote:
Als jullie alles op de Jupiler League gooien allicht wel ja
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
quote:
Dat PSV niet meer in de top 3 komt mag toch wel duidelijk zijn.
Ajax Feyenoord Vitesse en Twente zijn allen vele malen beter.
RubenSosa
quote:
We gaan die 7 jaar zeker halen.
Elke topclub krijgt daar mee te maken. Alleen bij sommige doet hij wat langer dan bij de andere (feyenoord bijvoorbeeld). Maar die zijn wel op de goede weg. Hebben alleen pech dat ajax goed boven is komen drijven de laatste jaren onder leiding van de boer.
Dven
Den Bolle Gaar
quote:
Misschien stort het hele linkerrijtje wel in en wint PSV alles vanaf nu ja
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
quote:
Op donderdag 12 december 2013 21:16 schreef GGMM het volgende:[..]
Lijkt me ook. We mogen heel blij zijn als we via de play-offs nog Europees voetbal gaan halen.
GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
quote:
Op donderdag 12 december 2013 21:16 schreef GGMM het volgende:[..]
Ajax heeft toch ook in de winterstop 11 of meer punten achter gestaan en is zelfs nog kampioen geworden.
n00b13
UI bij Studiotje
quote:
Punt is: er zijn zoveel meer factoren dan alleen maar mentale weerbaarheid.
Laat ik de vraag eens anders formuleren: Wie neemt nu de boel op sleeptouw in het veld bij Ajax als het écht slecht gaat?
quote:
Kom je weer met dit kutvoorbeeld.
ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
quote:
Op donderdag 12 december 2013 21:16 schreef tompsv18 het volgende:Die Zoet maakt ook gewoon een blunder. Zo'n bal moet je hebben. Laatste weken pakte hij al geen punten, maar als hij nou ook nog fouten gaat maken dan blijft er wel heel weinig over.
Hij maakte ook wel vaker blunders hoor.
quote:
Ajax stond in 2011-2012 ongeveer net zoveel punten achter op AZ als PSV nu op Ajax.
quote:
Die moesten echter maar 2 of 3 clubs inhalen. PSV een stuk meer.
quote:
Top 5 notering is niet ondenkbaar.
Na de winterstop zal het als een nieuwe start voelen.
quote:
Ja, dat was een
wonder.
quote:
Kan jij niet ff opdonderen hier? Toen stond Ajax geen 10e en hadden ze een veel betere selectie. Snap je zelf toch ook wel? Jezus zeg
Dven
Den Bolle Gaar
quote:
Dat Ajax had dingen die dit PSV nooit zal krijgen.
quote:
Lekker op bezoek bij Ajax en daarna AZ thuis.
quote:
Op donderdag 12 december 2013 21:16 schreef tompsv18 het volgende:Die Zoet maakt ook gewoon een blunder. Zo'n bal moet je hebben. Laatste weken pakte hij al geen punten, maar als hij nou ook nog fouten gaat maken dan blijft er wel heel weinig over.
Geluk voor hem dat de 2e en 3e keeper en ook geen ene reet van kunnen.
0ne_of_the_few
Mate verslaafde
quote:
Op donderdag 12 december 2013 21:16 schreef n00b13 het volgende:[..]
Nee. Niet dus. Er zijn zoveel meer factoren die daarin meespelen dan "mentale weerbaarheid".
Er zit een stukje geluk in, net die flinke donderpreek op het goede moment. Je kunt het niet allemaal ophangen aan "kijk ons eens even elf vechters hebben".
Dat is heel wat anders dan je eerdere argument.
En ajax wordt niet kampioen door een donderspeech op het goede moment. Gewoon door beter te zijn, ook mentaal.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
quote:
Idd. Geluk kun je ook afdwingen.
quote:
Dat duwtje terug

.. geef hem dan gewoon een knal met je vuist
quote:
2x nek pakken en spugen is niet vies idd.
quote:
Dat keurt dit gedrag niet goed hoor.
quote:
PSV staat in het rechterrijtje, Ajax niet destijds.
Hoe groot is die plaat voor jouw kop?
quote:
Op donderdag 12 december 2013 21:18 schreef tompsv18 het volgende:[..]
Kan jij niet ff opdonderen hier? Toen stond Ajax geen 10e en hadden ze een veel betere selectie. Snap je zelf toch ook wel? Jezus zeg
Die GwaiLow zit iedere week hier onzin te verkopen. Het begon allemaal met ''PSV gaat met 3-0 van AC Milan winnen!!!
quote:
'PSV is op de weg terug'
quote:
Ga je nou op elke post van mij een deur open trappen?
AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
quote:
Hij werd wel in zijn bek gespuugd, maar had daar beter helemaal niet kunnen staan. Nu heeft hij mazzel dat hij geen rood kreeg.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Lemming22
quote:
Op donderdag 12 december 2013 21:16 schreef Dven het volgende:[..]
Bizar inderdaad. PSV mist zo goed als alles behalve geluk. Hebben nog vaak zat in de laatste minuutjes punten gesprokkeld. Gewoon een schokkend gebrek aan kwaliteit. Zelfs Chernomorets is beter

Als je kijkt naar het scorebord was Chernomorets beter. Maar PSV was wel beter. Veel meer dan aardig was het (tot het doelpunt) niet, maar wel beter dan de tegenstander. Verder heeft PSV wel een gebrek aan kwaliteit inderdaad. In elke linie.
Dven
Den Bolle Gaar
quote:
Als je vanaf nu alles verliest degradeer je.
Dat scenario acht ik waarschijnlijker dan alles winnen.
quote:
Ja en de klap kwam nadat hij hem bij zijn nek pakt.
quote:
Lijkt me niet dat Ajax zoveel punten gaat verliezen.
quote:
Genoeg om rood te verdienen.
quote:
Oh, dan is het goed. Vooral niet naar je eigen spelers kijken dan.
Het is toch lastig voetballen als Depay de enige is die een gol voor je kan maken.
quote:
Nog meer clubs op de loer.
quote:
De scheids gaf geen rood, dus het was slim wat hij deed.
Dven
Den Bolle Gaar
quote:
Op donderdag 12 december 2013 21:20 schreef Lemming22 het volgende:[..]
Als je kijkt naar het scorebord was Chernomorets beter. Maar PSV was wel beter. Veel meer dan aardig was het (tot het doelpunt) niet, maar wel beter dan de tegenstander. Verder heeft PSV wel een gebrek aan kwaliteit inderdaad. In elke linie.
Ik heb niet gekeken moet ik zeggen. Werd hier niet uitgezonden. Je kan best een keertje beter zijn maar punten verliezen (Ajax - Sparta jaren geleden bijvoorbeeld

)
Maar wanneer dat keer op keer voorkomt, dan ben je niet beter dan de tegenstander. Dan heb je een schijnoverwicht.
quote:
Ook ja. Nam Ajax als voorbeeld omdat hun de afgelopen jaren het beste presteerde in de 2de helft vh seizoen en nu ook een sterke indruk maken.
Dven
Den Bolle Gaar
quote:
Op donderdag 12 december 2013 21:21 schreef GwaiLow het volgende:[..]
Dat vonden we toen ook van Ajax! Waardeloos team dachten we allemaal. Bijna op elke positie zou het beter moeten. Tot dat we de wedstrijden begonnen te winnen.
Hebben een dramatische reeks gehad inderdaad. Maar het was minder bedroevend dan dit PSV. Spelers die huilend in de armen van de supporters vallen omdat ze het zelf niet meer weten.. Dat wordt niets meer.
ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
quote:
Gewoon wat frustratie van een 19 jarig jochie omdat het niet loopt zoals het zou moeten.
Niet zo gek toch.
Valt ook wel mee wat er gebeurt. Beetje trekken en duwen.
quote:
Op donderdag 12 december 2013 21:23 schreef eight het volgende:[..]
Ook ja. Nam Ajax als voorbeeld omdat hun de afgelopen jaren het beste presteerde in de 2de helft vh seizoen en nu ook een sterke indruk maken.
Alleen probeert GwaiLow constant excuses te verzinnen om PSV op te hemelen terwijl iedereen weet dat het niet is.
quote:
Wat een briljant idee zeg.
Dven
Den Bolle Gaar
quote:
Zullen er nog spelers zijn die in die valkuil stappen? Ik betwijfel het.
quote:
Tegen FC Bal op het dak ja. ADO, NEC, GAE. Niet zo bijzonder.
Van mij mag psv ook gewoon failliet hoor; ik gun het alleen Cocu niet zo'n afgang (ook al is het niet een nietszeggende lamp).
ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
quote:
Beter leren 'wij' PSV'ers gewoon eens niet happen en ookz elf niet constant Ajax er bij te betrekken
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2013 21:27:05 ]
Afhaalchinees
Geen Chinees
AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
quote:
Op donderdag 12 december 2013 21:23 schreef Dven het volgende:[..]
Hebben een dramatische reeks gehad inderdaad. Maar het was minder bedroevend dan dit PSV. Spelers die huilend in de armen van de supporters vallen omdat ze het zelf niet meer weten.. Dat wordt niets meer.
Bij Ajax zag je ook de hele tijd dat er wel redelijk gevoetbald werd en het net op kleine dingen misging, dat gevoel heb ik bij dit PSV nu helemaal niet.
quote:
Deze gif heb ik gemaakt.
n00b13
UI bij Studiotje
quote:
Nu deed ik het volgens mij. Sorry. Ik ben dan ook geen PSV'er en
Ajax wasmiddel stond tussen haakjes.
Er komen 1 of 2 versterkingen volgens de big cocu op de persconferensie.
Wie zouden het zijn? Kolder? Hemmen?
quote:
Ja en ik maak dit forum nog een beetje boeiend. Wat is je punt?
quote:
Ga je nou serieus Ajax editten en er wasmiddel neerzetten?
quote:
Die is voor Jong PSV.
quote:
Mss zo'n nieuwe gast die de jasjes aangeeft na een wissel, want die gast die ze nu hebben is echt een mongool.
Dven
Den Bolle Gaar
quote:
Op donderdag 12 december 2013 21:26 schreef AFCNiels het volgende:[..]
Bij Ajax zag je ook de hele tijd dat er wel redelijk gevoetbald werd en het net op kleine dingen misging, dat gevoel heb ik bij dit PSV nu helemaal niet.
Sowieso speelt Ajax met een gedachte, een idee. Dat idee heb ik bij PSV niet.
En daar hebben ze dan 7 miljoen euro voor neer moeten leggen.
quote:
Op donderdag 12 december 2013 21:28 schreef GwaiLow het volgende:Zou toch leuk zijn als PSV degradeert en Jong PSV promoveert?
Wat trouwens als PSV degradeert en Jong PSV niet promoveert? Dan zal Jong PSV er wel uit worden gehaald.
Jij bent echt te dom om te poepen hé.
quote:
Dat kan niet, helder licht.
quote:
Joh.
Cavaliers
Retired.
Afhaalchinees
Geen Chinees
quote:
Op donderdag 12 december 2013 21:28 schreef GwaiLow het volgende:Zou toch leuk zijn als PSV degradeert en Jong PSV promoveert?
Wat trouwens als PSV degradeert en Jong PSV niet promoveert? Dan zal Jong PSV er wel uit worden gehaald.
Promotie van beloftenelftallen kan niet
n00b13
UI bij Studiotje
quote:
Jeetje.. Dit weet ik zelfs.
ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
Lemming22
quote:
Op donderdag 12 december 2013 21:22 schreef Dven het volgende:[..]
Ik heb niet gekeken moet ik zeggen. Werd hier niet uitgezonden. Je kan best een keertje beter zijn maar punten verliezen (Ajax - Sparta jaren geleden bijvoorbeeld

)
Maar wanneer dat keer op keer voorkomt, dan ben je niet beter dan de tegenstander. Dan heb je een schijnoverwicht.
Mee eens. Maar deze wedstrijd was PSV wel beter. Alleen kan PSV geen doelpunten meer maken lijkt het. In het begin van het seizoen hadden ze al veel kansen nodig, maar daar kregen ze er nog genoeg van. Dus dat verbloemde het falen voor de goal nog enigszins. De schaarse goede kansen nu worden gewoon structureel verbrast (Toivonen 1 meter voor open goal, Narsingh 1 op 1 voor de keeper). En dat is fataal.
quote:
Dat zeg ik al tijden, dat psv een kutclub is zonder voetbalidentiteit.
quote:
Jesis
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >
https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:
Toornstra en ruiter
quote:
Dat mag misschien wel zo zijn, maar 1 miljoen was al teveel geweest.
Is Lukoki niet iets voor PSV?
quote:
Op donderdag 12 december 2013 21:30 schreef n00b13 het volgende:[..]
Ik dacht ook aan Toornstra, maar ik denk dat die niet wil omdat Derijck hem allemaal slechte verhalen vertelt heeft natuurlijk.
Ik heb geen idee of PSV de transfersom voor Toornstra wil of kan ophoesten.