Nee hoor ik ben er niet tijdelijkquote:Op woensdag 11 december 2013 10:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat het van tijdelijke aard was. En nu is Raja terug. Vandaar.
Niet dat ik je weg wil hebben hoorAnders was ik al lang een campagne gestart.
quote:Oorspronkelijk geplaatst door BoerBert
Hoi Tong
FF pissen
Ik lees op FOK! nog mee tijdens m'n 2 weken ban. Jammer dat ik niet op de helden kan reageren.
Stoer zijn ze met het lachen om eigen afzeikgrapjes. Tjacka is jong en leuk en lief. Hebben ze nu als pispaal gekozen.
Hooi trouwens. Zonder speld om te zoeken.
Zo triest.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godverdomme
tong80
[..]![]()
Wat een debiel.
quote:Op woensdag 11 december 2013 10:50 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb ineens een bijzondere trek in kapiteintje gekregen.
Hebben we allang een keer gedaan hoorquote:Op woensdag 11 december 2013 11:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Spreek gewoon een keer af jullie 2.
Echt he.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hebben we allang een keer gedaan hoor
Hoe ging je tentamen bro?quote:Op woensdag 11 december 2013 10:50 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb ineens een bijzondere trek in chocolade mousse gekregen.
Waar is die neger op je UI?quote:
Als er docenten bedreigd danwel omgekocht moeten worden hoor ik het wel.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel goed. Ik schat 't in op een 7.
Dat is goed. Het is een Belg en hij werkt in Brussel, dus ik denk dat ik chapter Belgie even inschakel en RonDanja met z'n XC90 de pui van z'n huis laat inrijden.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als er docenten bedreigd danwel omgekocht moeten worden hoor ik het wel.
Maak dan een wekelijkse afspraak om je lekker te laten uitwonen door kapi.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hebben we allang een keer gedaan hoor
Nou ja zeg.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:50 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb ineens een bijzondere trek in chocolade mousse gekregen.
Zo klef zijn we nou ook weer niet. Klef is bahquote:Op woensdag 11 december 2013 11:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maak dan een wekelijkse afspraak om je lekker te laten uitwonen door kapi.
Dit kleffe gedoe kunnen we niet gebruiken hier
Besteld nog maar liefst?quote:Op woensdag 11 december 2013 11:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb net een broodje bal besteld.
Ok dan ga ik voor een broodje bal en een broodje tartaarquote:Op woensdag 11 december 2013 11:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Besteld nog maar liefst?Weet je wat, goed idee. Ik ga zo een kroket halen. Dit is niet hetzelfde, maar het gaat om het idee van bestellen wat ons dan bindt.
quote:Op woensdag 11 december 2013 11:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga weer verder werkenDoei knutje
Dat ga ik zo ook eten denk ik.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Besteld nog maar liefst?Weet je wat, goed idee. Ik ga zo een kroket halen. Dit is niet hetzelfde, maar het gaat om het idee van bestellen wat ons dan bindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |