Niet hem vast aan de muur.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Creditrente boeken als huur omdat er toevallig een debiteur Rabobank heet.
Ik ga iemand vermoorden met een nietmachine.
Hohoquote:Op woensdag 11 december 2013 09:50 schreef Karina het volgende:
En ervoor al dat het nergens op sloeg
quote:Op woensdag 11 december 2013 09:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Wijziging van plannen, ik ga mezelf dood drinken.
3 liter whisky in huis en een liter jenever moet lukken
Vaarwel wrede wereld
Rare turk.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens heb ik geen spanning voor Ajax omdat ik al weet dat ze gaan verliezen.
Groetjes.
Stel je niet zo aan. Basel is het ook gelukt tegen mensjester en ik schat basel zwakker en mensjester sterker in.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens heb ik geen spanning voor Ajax omdat ik al weet dat ze gaan verliezen.
Groetjes.
Poulsen in de defensie. Milan volle bak alles.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Basel is het ook gelukt tegen mensjester en ik schat basel zwakker en mensjester sterker in.
O thou of little faith.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Groetjes.
Toch is het wel een vrij laffe instelling.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Tevens kan het alleen maar meevallen als je een nederlaag verwacht.
Onzin, als je supporter bent hoop je automatisch op winst. Dat kan je niet uitschakelen.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Tevens kan het alleen maar meevallen als je een nederlaag verwacht.
Daar heb je gelijk in. Maar het probleem is dat ik iedereen al zie schreeuwen dat Milan verslagen is.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toch is het wel een vrij laffe instelling.
We gaan woordassocierenquote:Op woensdag 11 december 2013 09:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onzin, als je supporter bent hoop je automatisch op winst. Dat kan je niet uitschakelen.
Random woord: Bakplaat.
Ik hoop dat ook wel joh. Waar zeg ik van niet? Alleen heb ik er een slecht gevoel over itt anderen.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onzin, als je supporter bent hoop je automatisch op winst. Dat kan je niet uitschakelen.
Random woord: Bakplaat.
Surinamequote:Op woensdag 11 december 2013 09:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
We gaan woordassocieren![]()
Neger.
Criminaliteit.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
We gaan woordassocieren![]()
Neger.
Zo hey, volwassen zeg.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ook wel joh. Waar zeg ik van niet? Alleen heb ik er een slecht gevoel over itt anderen.
Roel van Velzenquote:Op woensdag 11 december 2013 10:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Smurfen (van blauw, snap je XD )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |