Vroeger wel, kon je alles terugzetten. Maar tegenwoordig kan het niet meer. Althans, ik heb meerdere verhalen gehoord/gelezen van leaserts die gechipt waren, teruggezet voor inleveren en toch problemen mee gehad om de leasemij erachter kwam.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:28 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ik dacht dus dat je altijd wel 'spoorloos' kon chippen. Ik ga eens informeren bij mijn garagist.
[..]
Denk dat de gemiddelde 535iofd toch wel wat vaker dan 5% gekieteld wordt.
Zou ik zelf ook doen.![]()
'
De chinezen zullen weer blij zijn met de omzetquote:Op woensdag 11 december 2013 10:28 schreef mitchelll0181 het volgende:
Yeahhhhh dalijk ff een top merk bandjes ophalen voor de Hyundai hahaha
[ afbeelding ]
En een grip... nog nooit meegemaakt. Ze plakken zo aan de weg dat mijn topsnelheid een stuk lager isquote:Op woensdag 11 december 2013 10:43 schreef Piet__Piraat het volgende:
Linglong, maar 20 euro voor een 18" band! En ze rijden goed jonge!
Restcep! Zelfs m'n achterspoiler kan eraf nu, want die banden bieden echt gruwelijk goeie downforce, dudequote:Op woensdag 11 december 2013 10:44 schreef rival het volgende:
[..]
En een grip... nog nooit meegemaakt. Ze plakken zo aan de weg dat mijn topsnelheid een stuk lager is
Oh die laat ik lekker zitten. Ik heb genoeg racestickers om die te compenseren!quote:Op woensdag 11 december 2013 10:46 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Restcep! Zelfs m'n achterspoiler kan eraf nu, want die banden bieden echt gruwelijk goeie downforce, dude
Denk op de sloop een nieuwe halen?quote:Op woensdag 11 december 2013 13:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je bedoeld eraf slopen en dan zonder gaan rijden?
Ja, dat dunne plaatje achter je remschijf.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
Denk op de sloop een nieuwe halen?
Dat is dat dunne stukje metaal wat ertussen zit toch?(velg en klauw) Volgens mij houdt dat bende uit je wiel/ uit je klauw dus zou er wel eentje op laten...
Baas. Ik ben nog op zoek naar een Wunderbaum met ingebouwd K&N openluchtfilter, dat werkt toch prima voor +10pk als ie aan de spiegel hangt?quote:Op woensdag 11 december 2013 10:58 schreef rival het volgende:
[..]
Oh die laat ik lekker zitten. Ik heb genoeg racestickers om die te compenseren!
Nee, dat niet. Hij zit met twee bouten vast, en precies rondom één van die bouten is ie gescheurd. Maar ik kan niet zeggen of je erop kan lassen; daarvoor heb ik te weinig verstand van lassen.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:05 schreef Piet__Piraat het volgende:
Is ie erg kapot? Kun je er anders geen stukje op lassen?
Nou?quote:Op woensdag 11 december 2013 13:08 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hahaha love it.
Geen id welk merk overigens.. Zal het dalijk laten zien hier..
zijn het wel autobanden?quote:Op donderdag 12 december 2013 14:38 schreef mitchelll0181 het volgende:
Uhmmzzz... er staat niet zozeer een merk op zal ff een foto maken
Whahahahaha
Sue me!
Al mn favoriete merken ..quote:Op donderdag 12 december 2013 14:47 schreef rival het volgende:
TROEP!
Imperial is een nieuw Private Label van Deldo, één van de grootste distributeurs van autobanden in Europa. In 2011 werden er bijna 8 miljoen banden verkocht. Naast het label Imperial, vallen Minerva en Fortuna ook onder de private labels van Deldo. Daarnaast heeft Deldo ook een drietal exclusieve labels in haar assortiment, te weten, Rockstone, Wanli en Roadstone. Deldo heeft in totaal 35 merken op voorraad. Deldo biedt autobanden voor personenwagens, bestelwagens, 4x4 wagens, SUV's en trucks.
Troep dus
Dat lijkt mij geen standaard uitrusting.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:49 schreef leolinedance het volgende:
En nog iets anders over de buitenspiegels, ik heb begrepen dat die automatisch naar beneden kunnen draaien wanneer de achteruit ingeschakeld wordt. Is dit standaard? Zou het wel makkelijk vinden maar krijg het niet gevonden.
Alleen met elektrische stoelen had ik begrepenquote:Op donderdag 12 december 2013 14:49 schreef leolinedance het volgende:
En nog iets anders over de buitenspiegels, ik heb begrepen dat die automatisch naar beneden kunnen draaien wanneer de achteruit ingeschakeld wordt. Is dit standaard? Zou het wel makkelijk vinden maar krijg het niet gevonden.
Niks is standaard bij die wagenquote:Op donderdag 12 december 2013 15:02 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Dat lijkt mij geen standaard uitrusting.
Maar de wegligging kan ook verbeterd worden door meer uit te geven (sport of adaptieve dempingquote:Op donderdag 12 december 2013 15:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Niks is standaard bij die wagenAlleen een heerlijke motor en dito wegligging.
Sport heb ikquote:Op donderdag 12 december 2013 16:03 schreef Andyy het volgende:
[..]
Maar de wegligging kan ook verbeterd worden door meer uit te geven (sport of adaptieve demping)
Volgens mij had iemand het al een tijdje geleden gemeld; maar is afh. van stand schakelaar buitenspiegelverstelling. Werkt dat niet bij uw 320?quote:Op donderdag 12 december 2013 14:49 schreef leolinedance het volgende:
...
Mbt. verwarmde spiegels:quote:Automatic Curb Monitor
When the reverse gear is engaged, the mirror
glass tilts downward slightly on the front passenger
side. This improves your view of the curb
and other low-lying obstacles when parking, for
example.
Activating
1. Slide the mirror changeover switch
to the driver's side mirror position.
2. Engage transmission position R.
Deactivating
Slide the mirror changeover switch to the passenger's
side mirror
Misschien zijn je spiegels wel kaduuk, of heb je een pauperuitvoering.quote:Automatic heating
Both exterior mirrors are automatically heated
whenever the engine is running.
Dank, zal dat van de spiegel morgen eens testen! Hoop dat het werkt.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:20 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Volgens mij had iemand het al een tijdje geleden gemeld; maar is afh. van stand schakelaar buitenspiegelverstelling. Werkt dat niet bij uw 320?
[..]
Mbt. verwarmde spiegels:
[..]
Misschien zijn je spiegels wel kaduuk, of heb je een pauperuitvoering.![]()
Mijn 12 jaar oude gebakje heeft genoeg spiegelverwarming voor twee.![]()
F30 handleiding in PDF (US)
http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=635389
Weet niet of je het inmiddels gevonden hebt, maar in de E90 is het de volgende optie:quote:Op donderdag 12 december 2013 14:49 schreef leolinedance het volgende:
Nee slimmerd, je spiegel(glas) gaat naar beneden staan zodat je de stoeprand kan zien thv je achterwiel.quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:08 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hahaha lekker logisch ja, ga je inparkeren klappen je spiegels in ...
Dohhhhh..
Gefundeerdquote:Op zaterdag 14 december 2013 13:47 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hmm ... Ja.. Ok ..
Nou doe mij maar een vaste spiegel inderdaad!
Gat in de marktquote:Op zaterdag 14 december 2013 10:31 schreef Hyperdude het volgende:
tractordiezonderrichtingaantegevennaarlinksgaatvoorspeller
Los van het fucking lelijke uiterlijk vind ik een BMW met FWD gelijk staan aan hoogverraadquote:Op maandag 16 december 2013 10:26 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ik zag 'm ja. Eén voordeel: veel lelijker dan dit gaat het niet worden.
quote:Op maandag 16 december 2013 11:56 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hahaha net sprintje getrokken tegen een 528..
Even sneltot de 120 dan .. Gekke hyundai
Een Genesis Coupe 3.8 v6 dan? Verder is er geen enkele Hyundai die ook maar in de buurt van een BMW 528 komt.quote:Op maandag 16 december 2013 11:56 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hahaha net sprintje getrokken tegen een 528..
Even sneltot de 120 dan .. Gekke hyundai
Moet toch wel eenvoudig te vinden zijn? Op BMW fora of zelfs marktplaats?quote:Op maandag 16 december 2013 12:02 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hahahaha
Haters gonna hate..
Nog steeds geen blok gevonden trouwens..
Als iemand suggestief heeft... Blokje voor een 318 e46 1998z
M43 blok.
De BMW trok gewoon rustig weg.quote:Op maandag 16 december 2013 12:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Een Genesis Coupe 3.8 v6 dan? Verder is er geen enkele Hyundai die ook maar in de buurt van een BMW 528 komt.
Wat een grafbakquote:Op maandag 16 december 2013 10:24 schreef jitzzzze het volgende:
Welja, introduceer gewoon nog een model![]()
[ afbeelding ]
En alsof een 2 serie active tourer nog niet erg genoeg is, is dit een FWD![]()
![]()
http://www.autoblog.nl/ni(...)e-tourer-naakt-63717
Mijn F20 heeft het in ieder geval niet. Kan me niet herinneren dat dat een optie was.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:20 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Volgens mij had iemand het al een tijdje geleden gemeld; maar is afh. van stand schakelaar buitenspiegelverstelling. Werkt dat niet bij uw 320?
[..]
Mbt. verwarmde spiegels:
[..]
Misschien zijn je spiegels wel kaduuk, of heb je een pauperuitvoering.![]()
Mijn 12 jaar oude gebakje heeft genoeg spiegelverwarming voor twee.![]()
F30 handleiding in PDF (US)
http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=635389
Wat maakt het uit joh, in dat segment is er niemand die RWD ambieert, zolang de normale/sportieve modellen maar RWD houden is het toch prima?quote:Op maandag 16 december 2013 19:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat ie niet mooi is, tsja, het blijft smaak. Ik vind het veel erger dat het een FWD is.
Nou, ik vind het wel een uniek kenmerk van een BMW. Het is echt een onderscheidende eigenschap.quote:Op maandag 16 december 2013 20:45 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Wat maakt het uit joh, in dat segment is er niemand die RWD ambieert, zolang de normale/sportieve modellen maar RWD houden is het toch prima?
Mercedesquote:Op maandag 16 december 2013 20:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou, ik vind het wel een uniek kenmerk van een BMW. Het is echt een onderscheidende eigenschap.
Iedereen heeft FWD of AWD, maar geen enkel merk (m.u.w. de supersport) heeft nog RWD.
Mazda ook. En Toyota, Subaru. Maar niet de reguliere modellen nee.quote:Op maandag 16 december 2013 23:27 schreef daNpy het volgende:
[..]
Mercedes
En Porsche, niet echt supersport te noemen denk ik?
Zeker weten, maar wie had dat gedacht; ///M modellen op diesel?quote:
ja. Die is kankerbruut man.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |