Bijna elke vuurwerk winkel heeft ze.quote:Op maandag 23 december 2013 02:14 schreef Massel het volgende:
Iemand die weet waar ik dit kan halen?
Heb je al gekeken bij vuurwerk winkels in de buurt/websites?quote:Op maandag 23 december 2013 02:34 schreef Massel het volgende:
Ja, maar dat zijn die niet zo lang duren toch? Of zijn die ook van 1 minuut ong met een lekker fel licht?
quote:Op maandag 23 december 2013 02:34 schreef Massel het volgende:
Ja, maar dat zijn die niet zo lang duren toch? Of zijn die ook van 1 minuut ong met een lekker fel licht?
Die eerste zijn gewoon cat 1quote:Op maandag 23 december 2013 10:01 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Zoiets? Kun je bij elke Lesli dealer krijgen.
Deze zijn een stuk sterker, maar denk niet legaal in NL te verkrijgen.
Dat weet ik, die 2de alleen nietquote:Op maandag 23 december 2013 11:02 schreef tennis_jongen het volgende:
[..]
Die eerste zijn gewoon cat 1
In Hengelo bij Spoolder issie wel te koop, kost daat wel E26,-quote:Op zondag 22 december 2013 20:32 schreef Frutsel het volgende:
Maar misschien heb ik tijd over tussen de tijden en kan ik me alsnog niet bedwingen
Ik mis nu wel de Stars over Paris en de Screaming Salute
De pakkans is groter als je in de laatste week van het jaar daar gaat shoppen, ik zou 't er niet op gokken.quote:Op maandag 23 december 2013 11:39 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hoe is het tegenwoordig met de controles in/rondom belgie ??
idd, het risico niet waard aangezien je hier in nederland ook leuke dingen kunt halen!quote:Op maandag 23 december 2013 11:41 schreef smegmanus het volgende:
[..]
De pakkans is groter als je in de laatste week van het jaar daar gaat shoppen, ik zou 't er niet op gokken.
En met 'strenge veiligheidseisen' bedoelen ze 'heeft geen Nederlandse gebruiksaanwijzing'?quote:Vuurwerk dat in Nederland toegestaan is, moet aan strenge veiligheidseisen voldoen en bij veel Duits vuurwerk is dat volgens de politie niet het geval.
Er is maar één reden en dat is dat ons Nederland inkomsten misloopt als we in Duitsland gaan kopen. Marktbescherming noemen ze datquote:Op maandag 23 december 2013 11:46 schreef Tankiej het volgende:
Politie controleert extra op vuurwerk uit Duitsland
[..]
Volgens mij is het vuurwerk in Duitsland in de Aldi en Lidl echt niet anders dan wat in NL verkocht wordt, op de Duitse tekst op de verpakking na. Kwalitatief doet het bijv. het Weco spul ook echt niet onder voor het vuurwerk dat in Nederland verkocht wordt. Misschien is dat van Weco nog wel beter dan het gemiddelde vuurwerk in NL
Vooraf even melden dat je vuurwerk uit het buitenland haalt?quote:Op maandag 23 december 2013 12:08 schreef smegmanus het volgende:
Tevens: http://www.politie.nl/ond(...)het-buitenland-kopen
Lekker duidelijk, ik zou het uitprinten en meenemen als je toch naar Duitsland gaat
Dan nog als je gepakt wordt met een normale hoeveelheid (dus geen volgestouwde auto) laten ze je wel gaan hoor, soort van gedoogbeleid.quote:Op maandag 23 december 2013 12:45 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Vooraf even melden dat je vuurwerk uit het buitenland haalt?
Ik ga sowieso wel weer naar Duitsland. Ondanks elk jaar weer van deze aankondigingen van de politie, heb ik nog nooit een grenscontrole gezien in de afgelopen 8-9 jaar. Dus ik sta zaterdag wel weer bij een Aldi en Lidl
dan doe jij niet genoeg researchquote:Op maandag 23 december 2013 11:47 schreef mitchelll0181 het volgende:
Please ... Leuk als je van plan bent om het 4 dubbele te betalen..
Verder is het gewoon ruk hier
Beetje naar eigen idee aansteken zou ik zeggen. Als finale zou ik 4 verschillende cakes met een afstand van 2 meter van elkaar in de fik zetten en dan een beetje gevarieerd qua effecten.quote:
naar eigen idee aansteken zal geen probleem zijn.. maar dat is het hem juist, dan is het zo standaard.. en 4 cakes als finale vind ik iets te veel!quote:Op maandag 23 december 2013 13:08 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Beetje naar eigen idee aansteken zou ik zeggen. Als finale zou ik 4 verschillende cakes met een afstand van 2 meter van elkaar in de fik zetten en dan een beetje gevarieerd qua effecten.
Ik denk dat als je een echte dikke finale wilt hebben, gewoon meer vuurwerk moet gaan kopen.quote:Op maandag 23 december 2013 13:17 schreef anoniempjeanoniempje het volgende:
[..]
naar eigen idee aansteken zal geen probleem zijn.. maar dat is het hem juist, dan is het zo standaard.. en 4 cakes als finale vind ik iets te veel!
ik wil (tot nu toe) eindigen met de dominator 2.0 omdat daar het meeste geweld van af komt..
zodoende vraag ik hier om ideen zodat ik er misschien anders of kan denken
komt goed...alles wat nu valt of waait, waait en valt straks nietquote:Op dinsdag 24 december 2013 09:18 schreef stoeltafel het volgende:
Dikke storm nu, weer wordt met de dag slechter
ik zou normaal gesproken ook meer vuurwerk hebbenquote:Op maandag 23 december 2013 17:16 schreef Vlinderbom het volgende:
[..]
Ik denk dat als je een echte dikke finale wilt hebben, gewoon meer vuurwerk moet gaan kopen.
denk dat met jouw lijst, die er overigens erg goed uit ziet. je gewoon alleen de dominator 2.0 als laatste kan afsteken met evt 2x de lily magnolia ertussen zetten.
of de crazy thunder en dominator tegelijk. dat is ook wel erg gaaf lijkt me
dat is aktijd zoquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:31 schreef Frutsel het volgende:
Gvd... eerste voorspelling ziet er fantastisch uit
[ afbeelding ]
Jeetje, vreselijk ditquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:31 schreef Frutsel het volgende:
Gvd... eerste voorspelling ziet er fantastisch uit
[ afbeelding ]
hmm helaas voor mij te ver weg. Als ik er heen zou rijden dan haal ik er niks uit qua korting.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:44 schreef RijstNatie het volgende:
mooie aanbieding hier.
3x 500 gram cake voor 60 euro
http://www.vuurwerkshop-steenbergen.nl/contents/nl/p298.html
gewoon bij de aldi / lidl lijkt het alsof je boddschappen doetquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:54 schreef smegmanus het volgende:
Duitsland in en dan niet direct aan de grens maar gewoon een kwartiertje doorrijden zodat je lekker chill kunt shoppen!
Vet en ziek tegelijk.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:13 schreef GekkePoes het volgende:
Dit is geniaal of gewoon levensgevaarlijk
Jij ookquote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 14:50 schreef Vlinderbom het volgende:
[..]
Jij ook
kan echt niet meer wachten tot oud en nieuw, sta al n uur lang sterretjes in de tuin af te steken om de zenuwen wat te bedrukken
Hahaha hoe oud ben je ?quote:Op woensdag 25 december 2013 14:50 schreef Vlinderbom het volgende:
[..]
Jij ook
kan echt niet meer wachten tot oud en nieuw, sta al n uur lang sterretjes in de tuin af te steken om de zenuwen wat te bedrukken
Wel mooi dat je in de bergen woont en geen fuck te doen hebt en dan maar zieke bommen gaat bouwenquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:13 schreef GekkePoes het volgende:
Dit is geniaal of gewoon levensgevaarlijk
17quote:Op woensdag 25 december 2013 15:13 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Hahaha hoe oud ben je ?
Maar fijne dagen allemaal ja
Oja zag er allemaal rustig uit rond belgie/nl
quote:In Winterspelt in Duitsland is een man omgekomen toen zijn zelfgemaakte vuurwerk te vroeg afging.
De 52-jarige man had zijn geknutselde rotje in een eveneens zelfgebouwde lanceerinstallatie gestopt. Toen hij het lont aanstak en zich over het apparaat boog om erin te kijken, ging het vuurwerk af in zijn gezicht.
De zoon van 17 stond zijn vader met zijn gsm te filmen toen die dodelijk werd getroffen.
Eigen schuld, maar afschuwelijk dat de zoon het zo moet zien gebeuren.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:12 schreef Pino112 het volgende:
http://nos.nl/artikel/590(...)knutselvuurwerk.html
[..]
Welke mongool gaat er dan ook met z'n kop boven vuurwerk hangen, dat is hetzelfde als een shell in een mortier doen als je 5 seconde geleden er al 1 hebt gestopt, gewoon DOM!quote:Op donderdag 26 december 2013 01:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Eigen schuld, maar afschuwelijk dat de zoon het zo moet zien gebeuren.
Die jongens die de hele tijd op en neer rennenquote:Op donderdag 26 december 2013 09:46 schreef Hyperdude het volgende:
Weet niet of deze al langs is gekomen.
Ziet er wel spannend uit.![]()
Het is trouwens geen FAIL. Hoort zo.
Rare jongens, die Italianen.
Waar?quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:00 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ah, een man van de cakes. Ik heb dit:
6 x - Kanonslagen = 4,50EUR
6 x - Romeinse kaarsen = 4,50EUR
6 x - Grondbloemen = 4,50EUR
2 x - Jumping Jack = 1,50EUR
1 x - Babypijl knal 144st = 0,90EUR
1 x - BULK Thunderking (40 stuks) = 8,50EUR
1 x - BULK Thunderking ACTIE = 6,00EUR
6 x - Aansteeklont = 1,50EUR
en
Grondbloem met Knal
Baby Fluitpijl (100)
Baby Knalpijl (120)
Lady Crackers
Devil Attack
Monsters TT
Romeinse kaars
Shining Stars
Killer Instinct
Magic Missiles 3x
Kanonslag Shising
Short Circuit Single Shot
Deja Vu
Silver Jumping Jack
Pyro's Myth ACTIE
Ready to Rumble
Delicious Thunder (de standaard en de finale cake)
Desert Tank L
One Pair
Tot en met morgen wordt er weldegelijk gecontrolleerd op vuurwerk. Je mag namelijk nu niets in bezit hebben. Zaterdag vermoedelijk controle-vrij.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:17 schreef smegmanus het volgende:
Zou zijn er tig agenten die geen idee hebben wat wel en niet mag.
Net zoals de bangmakerij van de grenscontroles rond oud en nieuw, sadness.
Als mensen naar Belgie gaan dan gaan ze ook niet met die vuurwerkdagen denk ik. Dus dan zou er voor de politie weinig pak kans zijn en teveel geld kosten (controles)quote:Op donderdag 26 december 2013 14:23 schreef Qunix het volgende:
[..]
Tot en met morgen wordt er weldegelijk gecontrolleerd op vuurwerk. Je mag namelijk nu niets in bezit hebben. Zaterdag vermoedelijk controle-vrij.
kon je niet voet bij stuk houden? Of dreigden ze met oppakken?quote:Op donderdag 26 december 2013 12:43 schreef Faazz het volgende:
Tijdens kerstavond de stad in gegaan om een beetje te zuipen en feest te vieren. Na sluitingstijd buiten op het plein vuurwerk afgestoken, van die mini-dingen, zonnetjes en grondbloemen en zulks. Cat.1 vuurwerk dus. Die zelfde dag nog gekocht bij de Action.
Komt er op eens een politie agent aangesjeest op zijn fiets. Redelijk agressief mannetje. Na een kleine discussie over of het nu wel of niet legaal was wat we deden, werden onze gegevens genoteerd en het vuurwerk afgenomen.
Ik weet nu niet of ik straks een prent binnen krijg van cjib, de agent mompelde nog iets van 'ordeverstoring' als ze het niet op vuurwerk konden gooien.
Ik weet zelf wel dat ik het zelf een beetje aan het uitlokken was door het in het zicht van de politie deed, maar het is nog niet echt bekend bij de hogere macht dat die nieuwe regel er al een jaar door is.
Even afwachten dus, zou wel gay zijn als ze het echt op ordeverstoring gooien btw..
quote:Op donderdag 26 december 2013 16:44 schreef RijstNatie het volgende:
als je de vuurwerkforums in de gaten houd, dan weet je dat er al 2 jaar bijna geen controles meer zijn naar belgie en terug.
Ook Duitse grens!quote:Op donderdag 26 december 2013 15:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als mensen naar Belgie gaan dan gaan ze ook niet met die vuurwerkdagen denk ik. Dus dan zou er voor de politie weinig pak kans zijn en teveel geld kosten (controles)
Tuulk!quote:Op donderdag 26 december 2013 19:03 schreef FL_Freak het volgende:
Gratis geld van de grootouderszal ik nog een flowerbed bijhalen
ik ga zaterdag naar lidl aldi kauflandquote:Op donderdag 26 december 2013 19:02 schreef smegmanus het volgende:
Aanstaande maandag ga ik sowieso nog Duitsland in om even te shoppen voor een paar leuke cakes! Je hebt immers nooit genoeg
Dan moet je vroeg uit de veren dusquote:Op donderdag 26 december 2013 19:11 schreef blow... het volgende:
[..]
ik ga zaterdag naar lidl aldi kaufland
mwa denk dat dat wel meevaltquote:Op donderdag 26 december 2013 19:13 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dan moet vroeg uit de veren dus
Controle is ook niet het echte gevaar.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:58 schreef tja77 het volgende:
Ik ken iemand die dit jaar op de eerste zaterdag van het jaar naar Olen (Belgie) is gegaan om een flinke hoeveelheid in te slaan. Geen controles...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, vindt de FP3 anders primaquote:Op donderdag 26 december 2013 21:11 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik mis die oude nitraten wel. Van die Bex crepe nitraten.
[ http://img81.imageshack.us/img81/1158/crepenitratenqw6.jpg (copy/paste deze link) ]
Of de JCWT
Ik had vorig jaar die van Gaminai gingen wel lekker alleen het vlammetje was zo kort.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:12 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Haha, vindt de FP3 anders primaHelaas dat er zoveel namaak is
1x Colour Salute importeur Fenix mee mogen maken, jezusquote:Op donderdag 26 december 2013 21:13 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar die van Gaminai gingen wel lekker alleen het vlammetje was zo kort.
Die colour salutes van Panta waren lekker.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:14 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
1x Colour Salute importeur Fenix mee mogen maken, jezus![]()
Felle oranje vlam, duurt ong 1-2 seconden, gevolgd door een keiharde knal die de Fp3 er makkelijk uitknalt, eigenlijk net iets te hard voor in een woonwijk
deze dus:
[ http://img703.imageshack.us/img703/5479/bovenkant.jpg (copy/paste deze link) ]
Panta zijn de originelequote:Op donderdag 26 december 2013 21:16 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Die colour salutes van Panta waren lekker.
Stuk of 600 denkquote:Op donderdag 26 december 2013 21:29 schreef blow... het volgende:
Wat kost die air force one in godsnaam
Het is allemaal zo simpel...quote:Op donderdag 26 december 2013 21:24 schreef tja77 het volgende:
Als je een beetje rondsnuffelt en kijkt, kun je werkelijk waar het zwaarste en mooiste spul nog wel krijgen.
Cobra's, Delova Rana, Cipolla, Succubus, salutes, 100k, tears from heaven, airforce one (mooiste stuk vuurwerk dat er is) ik kan het allemaal regelen, maar vertik om er zoveel voor te betalen dit jaar.
Volgend jaar ga ik weer wat moois bestellen her en der, dit jaar iets rustiger aan.
damn. Dam ben je wel met een cake klaar. Denk dat de rest v.d. straat even stopt om te kijkenquote:
Zijn verschillende versies van afhankelijk van aantal shots varierend van zo'n 700-1000 euro.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:29 schreef blow... het volgende:
Wat kost die air force one in godsnaam
my godquote:Op donderdag 26 december 2013 21:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zijn verschillende versies van afhankelijk van aantal shots varierend van zo'n 700-1000 euro.
Per stuk ja.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zijn verschillende versies van afhankelijk van aantal shots varierend van zo'n 700-1000 euro.
Smile from hell ook, maar beide kunnen niet tippen aan de air force one.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:35 schreef FL_Freak het volgende:
Die tears of heaven is anders ook een mooie. Hoeveel zou die wel niet kosten?
Zou je kunnen doen, maar ik heb en regel niks....quote:Op donderdag 26 december 2013 21:39 schreef FL_Freak het volgende:
Iedereen die nu tja77 gaat DM'en natuurlijk om te dealen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |