quote:In Winterspelt in Duitsland is een man omgekomen toen zijn zelfgemaakte vuurwerk te vroeg afging.
De 52-jarige man had zijn geknutselde rotje in een eveneens zelfgebouwde lanceerinstallatie gestopt. Toen hij het lont aanstak en zich over het apparaat boog om erin te kijken, ging het vuurwerk af in zijn gezicht.
De zoon van 17 stond zijn vader met zijn gsm te filmen toen die dodelijk werd getroffen.
Eigen schuld, maar afschuwelijk dat de zoon het zo moet zien gebeuren.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:12 schreef Pino112 het volgende:
http://nos.nl/artikel/590(...)knutselvuurwerk.html
[..]
Welke mongool gaat er dan ook met z'n kop boven vuurwerk hangen, dat is hetzelfde als een shell in een mortier doen als je 5 seconde geleden er al 1 hebt gestopt, gewoon DOM!quote:Op donderdag 26 december 2013 01:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Eigen schuld, maar afschuwelijk dat de zoon het zo moet zien gebeuren.
Die jongens die de hele tijd op en neer rennenquote:Op donderdag 26 december 2013 09:46 schreef Hyperdude het volgende:
Weet niet of deze al langs is gekomen.
Ziet er wel spannend uit.![]()
Het is trouwens geen FAIL. Hoort zo.
Rare jongens, die Italianen.
Waar?quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:00 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ah, een man van de cakes. Ik heb dit:
6 x - Kanonslagen = 4,50EUR
6 x - Romeinse kaarsen = 4,50EUR
6 x - Grondbloemen = 4,50EUR
2 x - Jumping Jack = 1,50EUR
1 x - Babypijl knal 144st = 0,90EUR
1 x - BULK Thunderking (40 stuks) = 8,50EUR
1 x - BULK Thunderking ACTIE = 6,00EUR
6 x - Aansteeklont = 1,50EUR
en
Grondbloem met Knal
Baby Fluitpijl (100)
Baby Knalpijl (120)
Lady Crackers
Devil Attack
Monsters TT
Romeinse kaars
Shining Stars
Killer Instinct
Magic Missiles 3x
Kanonslag Shising
Short Circuit Single Shot
Deja Vu
Silver Jumping Jack
Pyro's Myth ACTIE
Ready to Rumble
Delicious Thunder (de standaard en de finale cake)
Desert Tank L
One Pair
Tot en met morgen wordt er weldegelijk gecontrolleerd op vuurwerk. Je mag namelijk nu niets in bezit hebben. Zaterdag vermoedelijk controle-vrij.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:17 schreef smegmanus het volgende:
Zou zijn er tig agenten die geen idee hebben wat wel en niet mag.
Net zoals de bangmakerij van de grenscontroles rond oud en nieuw, sadness.
Als mensen naar Belgie gaan dan gaan ze ook niet met die vuurwerkdagen denk ik. Dus dan zou er voor de politie weinig pak kans zijn en teveel geld kosten (controles)quote:Op donderdag 26 december 2013 14:23 schreef Qunix het volgende:
[..]
Tot en met morgen wordt er weldegelijk gecontrolleerd op vuurwerk. Je mag namelijk nu niets in bezit hebben. Zaterdag vermoedelijk controle-vrij.
kon je niet voet bij stuk houden? Of dreigden ze met oppakken?quote:Op donderdag 26 december 2013 12:43 schreef Faazz het volgende:
Tijdens kerstavond de stad in gegaan om een beetje te zuipen en feest te vieren. Na sluitingstijd buiten op het plein vuurwerk afgestoken, van die mini-dingen, zonnetjes en grondbloemen en zulks. Cat.1 vuurwerk dus. Die zelfde dag nog gekocht bij de Action.
Komt er op eens een politie agent aangesjeest op zijn fiets. Redelijk agressief mannetje. Na een kleine discussie over of het nu wel of niet legaal was wat we deden, werden onze gegevens genoteerd en het vuurwerk afgenomen.
Ik weet nu niet of ik straks een prent binnen krijg van cjib, de agent mompelde nog iets van 'ordeverstoring' als ze het niet op vuurwerk konden gooien.
Ik weet zelf wel dat ik het zelf een beetje aan het uitlokken was door het in het zicht van de politie deed, maar het is nog niet echt bekend bij de hogere macht dat die nieuwe regel er al een jaar door is.
Even afwachten dus, zou wel gay zijn als ze het echt op ordeverstoring gooien btw..
quote:Op donderdag 26 december 2013 16:44 schreef RijstNatie het volgende:
als je de vuurwerkforums in de gaten houd, dan weet je dat er al 2 jaar bijna geen controles meer zijn naar belgie en terug.
Ook Duitse grens!quote:Op donderdag 26 december 2013 15:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als mensen naar Belgie gaan dan gaan ze ook niet met die vuurwerkdagen denk ik. Dus dan zou er voor de politie weinig pak kans zijn en teveel geld kosten (controles)
Tuulk!quote:Op donderdag 26 december 2013 19:03 schreef FL_Freak het volgende:
Gratis geld van de grootouderszal ik nog een flowerbed bijhalen
ik ga zaterdag naar lidl aldi kauflandquote:Op donderdag 26 december 2013 19:02 schreef smegmanus het volgende:
Aanstaande maandag ga ik sowieso nog Duitsland in om even te shoppen voor een paar leuke cakes! Je hebt immers nooit genoeg
Dan moet je vroeg uit de veren dusquote:Op donderdag 26 december 2013 19:11 schreef blow... het volgende:
[..]
ik ga zaterdag naar lidl aldi kaufland
mwa denk dat dat wel meevaltquote:Op donderdag 26 december 2013 19:13 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dan moet vroeg uit de veren dus
Controle is ook niet het echte gevaar.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:58 schreef tja77 het volgende:
Ik ken iemand die dit jaar op de eerste zaterdag van het jaar naar Olen (Belgie) is gegaan om een flinke hoeveelheid in te slaan. Geen controles...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, vindt de FP3 anders primaquote:Op donderdag 26 december 2013 21:11 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik mis die oude nitraten wel. Van die Bex crepe nitraten.
[ http://img81.imageshack.us/img81/1158/crepenitratenqw6.jpg (copy/paste deze link) ]
Of de JCWT
Ik had vorig jaar die van Gaminai gingen wel lekker alleen het vlammetje was zo kort.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:12 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Haha, vindt de FP3 anders primaHelaas dat er zoveel namaak is
1x Colour Salute importeur Fenix mee mogen maken, jezusquote:Op donderdag 26 december 2013 21:13 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar die van Gaminai gingen wel lekker alleen het vlammetje was zo kort.
Die colour salutes van Panta waren lekker.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:14 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
1x Colour Salute importeur Fenix mee mogen maken, jezus![]()
Felle oranje vlam, duurt ong 1-2 seconden, gevolgd door een keiharde knal die de Fp3 er makkelijk uitknalt, eigenlijk net iets te hard voor in een woonwijk
deze dus:
[ http://img703.imageshack.us/img703/5479/bovenkant.jpg (copy/paste deze link) ]
Panta zijn de originelequote:Op donderdag 26 december 2013 21:16 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Die colour salutes van Panta waren lekker.
Stuk of 600 denkquote:Op donderdag 26 december 2013 21:29 schreef blow... het volgende:
Wat kost die air force one in godsnaam
Het is allemaal zo simpel...quote:Op donderdag 26 december 2013 21:24 schreef tja77 het volgende:
Als je een beetje rondsnuffelt en kijkt, kun je werkelijk waar het zwaarste en mooiste spul nog wel krijgen.
Cobra's, Delova Rana, Cipolla, Succubus, salutes, 100k, tears from heaven, airforce one (mooiste stuk vuurwerk dat er is) ik kan het allemaal regelen, maar vertik om er zoveel voor te betalen dit jaar.
Volgend jaar ga ik weer wat moois bestellen her en der, dit jaar iets rustiger aan.
damn. Dam ben je wel met een cake klaar. Denk dat de rest v.d. straat even stopt om te kijkenquote:
Zijn verschillende versies van afhankelijk van aantal shots varierend van zo'n 700-1000 euro.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:29 schreef blow... het volgende:
Wat kost die air force one in godsnaam
my godquote:Op donderdag 26 december 2013 21:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zijn verschillende versies van afhankelijk van aantal shots varierend van zo'n 700-1000 euro.
Per stuk ja.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zijn verschillende versies van afhankelijk van aantal shots varierend van zo'n 700-1000 euro.
Smile from hell ook, maar beide kunnen niet tippen aan de air force one.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:35 schreef FL_Freak het volgende:
Die tears of heaven is anders ook een mooie. Hoeveel zou die wel niet kosten?
Zou je kunnen doen, maar ik heb en regel niks....quote:Op donderdag 26 december 2013 21:39 schreef FL_Freak het volgende:
Iedereen die nu tja77 gaat DM'en natuurlijk om te dealen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |