Dan zit ik er mooi tussenin, Almeloquote:Op zondag 22 december 2013 20:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Eindelijk mijn afhaallijstjes klaar... ut wordt Hengelo en Vriezenveen
Over getwijfeld...harings had een aantal zaken die ik wilde hebben... lolquote:Op zondag 22 december 2013 20:30 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dan zit ik er mooi tussenin, Almelo
Ruben Koet, hij bedoeld het doorgaans goed maar kan soms een beetje dom overkomen zeg maarquote:
Dat idee heb ik bij 90% van de vuurwerkfreaksquote:Op zondag 22 december 2013 20:35 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ruben Koet, hij bedoelt het doorgaans goed maar kan soms een beetje dom overkomen zeg maar
Net als dat alle FOK!kers zwaar autistisch zijn.quote:Op zondag 22 december 2013 20:35 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Dat idee heb ik bij 90% van de vuurwerkfreaks.
Precies.quote:Op zondag 22 december 2013 20:46 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Net als dat alle FOK!kers zwaar autistisch zijn.
Dat klopt ook wel.quote:Op zondag 22 december 2013 20:48 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Precies.
Zonder gekheid: binnen de illegale vuurwerkwereld, zowel handelaren als eindgebruikers, is het percentage sjonnies wel erg hoog.
Zie je vaak op YT terug. Echt van die gastjes waarvan je denktquote:Op zondag 22 december 2013 20:48 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Precies.
Zonder gekheid: binnen de illegale vuurwerkwereld, zowel handelaren als eindgebruikers, is het percentage sjonnies wel erg hoog.
Vuurwerkdiscount trouwens in Vriezenveen?quote:Op zondag 22 december 2013 20:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Over getwijfeld...harings had een aantal zaken die ik wilde hebben... lol
Inderdaad, zo jammer.quote:Op zondag 22 december 2013 20:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zie je vaak op YT terug. Echt van die gastjes waarvan je denkt![]()
Sws nooit een goed idee om op YouTube te komen met je gezicht. Gewoon achter de camera zijnquote:Op zondag 22 december 2013 20:52 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Inderdaad, zo jammer.
Dat zijn ook de figuren die het slechte imago hebben veroorzaakt door idiote dingen uit te halen.
Ik doe het niet meer.quote:Op zondag 22 december 2013 20:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Sws nooit een goed idee om op YouTube te komen met je gezicht. Gewoon achter de camera zijn
ik heb nog nooit een video ge-upload naar YouTube (vuurwerk filmpjes althans). Maar ga ik dit jaar misschien wel doen. Ik ga wat single shots vergelijken.quote:Op zondag 22 december 2013 20:55 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik doe het niet meer.
Hou het bij een beetje legaal spul dit jaar.
Met annotaties de gezichten proberen te bedekken. Wat een trieste bedoeling, lol.quote:Op zondag 22 december 2013 21:51 schreef GekkePoes het volgende:
net na 4:00 minuten, met dat telefoonboek
Ik had annotaties uit staanquote:Op zondag 22 december 2013 21:57 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Met annotaties de gezichten proberen te bedekken. Wat een trieste bedoeling, lol.
quote:Op zondag 22 december 2013 22:13 schreef FL_Freak het volgende:
Heeft iemand nog leuke geinige vuurwerk filnpjes? Niet die met tom en pijl onder ijs want die hebben we nou wel gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |