SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.జ్ఞా
quote:
380.000 per BTC... want da moon zit rond de 380k km.quote:
Ltc deposit naar btc. Omzetten naar btc en btc verkopen via bitonic?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:43 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Ja lekker, ik account aangemaakt op btc-e op m'n geminde ltc's te kunnen verkopen, kan je pas vanaf 500¤ banktransacties doen.En bij mij gaat het slechts om een paar tientjes. Wat kan ik nu het beste doen?
Verkopen aan mij.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:43 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Ja lekker, ik account aangemaakt op btc-e op m'n geminde ltc's te kunnen verkopen, kan je pas vanaf 500¤ banktransacties doen.En bij mij gaat het slechts om een paar tientjes. Wat kan ik nu het beste doen?
Ja kut! Of aan mij dus.quote:
Maar ik wil het eigenlijk zelf doen. Is leuk enzoquote:
Omzetten in btc, terug naar je wallet, verkopen op bittonicquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:43 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Nog niet verkopen, ltc zit lekker in de lift.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:45 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Maar ik wil het eigenlijk zelf doen. Is leuk enzo
Meer geld aan de tafel brengen danquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:45 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Maar ik wil het eigenlijk zelf doen. Is leuk enzo
Sell! Sell!quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:47 schreef mike-amersfoort het volgende:
crash, iemand verkocht net 1,5 BTC @ 1007, MtGox zakt!
Ik weet, maar ben alvast aan het voorbereiden. Ik wilde als de koers ietsje hoger is er 1tje verkopen zodat ik echte centjes op mn rekening heb. Maar wss de rest een lange tijd laten staan en hopen dat er een soort inflatie alá bitcoin komt right?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:46 schreef doo. het volgende:
[..]
Nog niet verkopen, ltc zit lekker in de lift.
Nickname genoteerd iig. Ook die van Ticootje. Voor als het ooit hard faalt ofzo kan ik dus altijd nog bij m'n mede fokkers terecht.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Meer geld aan de tafel brengen dan
haha epic! geniaal!quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:48 schreef Wijnbo het volgende:
Weet je wat nog leuker is dan bitcoins hebben tijdens een stijging?
Meer bitcoins hebben tijdens een stijging![]()
Bitzino gaf me de 500x payout op slots met inzet 1 mBTC0,8 BTC totaal gewonnen net
Damn! Lucky youquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:48 schreef Wijnbo het volgende:
Weet je wat nog leuker is dan bitcoins hebben tijdens een stijging?
Meer bitcoins hebben tijdens een stijging![]()
Bitzino gaf me de 500x payout op slots met inzet 1 mBTC0,8 BTC totaal gewonnen net
quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:55 schreef Wijnbo het volgende:
Hendig man, meteen verkopen bij 30 dollar winst om daarna de stijging tot 1100+ te missen.
950 alweer in beeld.
Verkocht op 950, gekocht op 630quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:55 schreef Wijnbo het volgende:
Hendig man, meteen verkopen bij 30 dollar winst om daarna de stijging tot 1100+ te missen.
Aan dit topic te zien zijn er behoorlijk wat die hebben verkocht.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:56 schreef strbo het volgende:
[..]
Niemand die nu verkoopt toch. Hoop ik?
Iedereen moet gewoon een crash course krijgenquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:56 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Niks verkocht natuurlijkMaar al die panic bobo's
Ik ben nieuw, waar vind ik een crash course?!quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:57 schreef µ het volgende:
[..]
Iedereen moet gewoon een crash course krijgen.
Niks mis met verkopen op de top. Maar verkopen als de prijs aan het crashen isquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:57 schreef µ het volgende:
[..]
Iedereen moet gewoon een crash course krijgen.
Bij de modjes en je moet via mij inschrijven en een motivatiebrief indienen. Kost 0,5 btc en dan moet je alleen nog door een screening.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben nieuw, waar vind ik een crash course?!
Regel 1: Don't panic (sell).quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
GOX pakt al bijna weer een nieuwe top. 1 dollar nog.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:58 schreef Wijnbo het volgende:
GOX pakt al bijna weer een nieuwe top. 10 dollar nog.
Gastquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:59 schreef µ het volgende:
[..]
Regel 1: Don't panic (sell).
Dat is hem ongeveer.
Trolletje leert snelquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:58 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Bij de modjes en je moet via mij inschrijven en een motivatiebrief indienen. Kost 0,5 btc en dan moet je alleen nog door een screening.
Kost je een ban. Beter haal je dat weg.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:59 schreef richolio het volgende:
[..]
BTC kan uiteraard gestort worden op *
Post lekker je adres zodat iedereen je transacties bij kan houdenquote:
Heeft ze al pics gepost danquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:00 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Trolletje leert snel![]()
µ we hebben onze kandidaat!
Serieus joh? Waarom dat?quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kost je een ban. Beter haal je dat weg.
oh ja johquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kost je een ban. Beter haal je dat weg.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:00 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Trolletje leert snel![]()
µ we hebben onze kandidaat!
Kijk eens aanquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:00 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Post lekker je adres zodat iedereen je transacties bij kan houden
Was geen bedelen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:01 schreef µ het volgende:
[..]
Bedelen is irritant. We hebben er nog geen officiele policy voor overigens.
ja, maar ik hold nog evenquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:01 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Kijk eens aanVolgens mij ben je los
En dat is erg, omdat?quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:00 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Post lekker je adres zodat iedereen je transacties bij kan houden
Oude top was $1242 toch?quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:01 schreef Wijnbo het volgende:
Zou zo mooi zijn als het vanavond in 1 x door de oude top heen knalt. Dan duikelen de media weer over elkaar heen met sneeuwbaleffect en staat er dit jaar nog 1600+ op de borden. Overigens : Iemand al nagedacht over de 13e maand / eindejaarsuitkering katalysator?
Hooooold!quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:02 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
ja, maar ik hold nog even![]()
werd wel tijd ja
Note+quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:04 schreef Maxbet het volgende:
Bij jou kan ik gewoon je posts aanpassen zonder dat het misbruik van rechten is
Ja, echt vrijwel exact de goudprijsquote:
quote:
Was maar een gag hoor. Ikwiltrolletje zei dat het spatieloos 0.5 btc kost, ik zei alleen maar dat hij dat op deze rekening kon deponerenquote:
Dat is ook waar.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:06 schreef µ het volgende:
[..]
Jouw notes discussieren heeft weinig zin tussen de users.
Zullen we de mijnesen ff bespreken. Hoe ik een forum verziekte enzo.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:06 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat is ook waar.
Zullen we jouw laatste note maar bespreken dan?
Hebben we het over BTC?quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:06 schreef Tourniquet het volgende:
Ik zie er vanavond niet nog eens $200 bijgaan, maarja je weet het niet...
Jawel, ik pleit voor openbare behandeling net als bij rechtszaken maar dan Digitaal. Online. ofzo.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:06 schreef µ het volgende:
[..]
Jouw notes discussieren heeft weinig zin tussen de users.
Mooi he?quote:
Prachtigquote:
Beetje duur zeg.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:58 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Bij de modjes en je moet via mij inschrijven en een motivatiebrief indienen. Kost 0,5 btc en dan moet je alleen nog door een screening.
Ach, ik dacht ik zit toch al in Bitcoin, Litecoin, BBQcoin, ergens nog wat MegaCoin en nu ook WorldCoin. Dan kan een staatslot er ook nog wel bijquote:
Coins > Staatslotenquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:19 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ach, ik dacht ik zit toch al in Bitcoin, Litecoin, BBQcoin, ergens nog wat MegaCoin en nu ook WorldCoin. Dan kan een staatslot er ook nog wel bij
450.000quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:22 schreef Spatieloos het volgende:
Hoeveel geld hebben jullie hiermee al verdiend eigenlijk? In totaal het hele cryptocurrency gebeuren.
Genoeg.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:22 schreef Spatieloos het volgende:
Hoeveel geld hebben jullie hiermee al verdiend eigenlijk? In totaal het hele cryptocurrency gebeuren.
fok neemt tijd-referenties niet over...quote:
Zeg ik nietquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:22 schreef Spatieloos het volgende:
Niets, maar heb m'n kitten van 12 weken oud verkocht zodat ik weer kon instappen. Deze keer gaat het lukkenquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:22 schreef Spatieloos het volgende:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:23 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
fok neemt tijd-referenties niet over...
quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niets, maar heb m'n kitten van 12 weken oud verkocht zodat ik weer kon instappen. Deze keer gaat het lukken
doen.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:27 schreef Duuc-nl het volgende:
Denken jullie dat MEC nog gaat stijgen?
Heb nu 60% winst maar lees overal dat het maar een gewone coin is, niks speciaals.
Ik zou je huis verkopen als ik jou was. kan niet fout gaan.quote:
Tja, je wil wat dan kost het watquote:
glazenbol.jpgquote:
Ik denk erover Ticootje en trolletje te verkopen. Hoeveel btc levert dat op?quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:28 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik zou je huis verkopen als ik jou was. kan niet fout gaan.
2 kamelen. Minimaal.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik denk erover Ticootje en trolletje te verkopen. Hoeveel btc levert dat op?
450btc, dat was echt fantastischquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Of dat.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:32 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
450btc, dat was echt fantastisch
Met wat?quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:32 schreef Wijnbo het volgende:
I realiseer me dat ik meer verdiend heb met Bitzino dan met traden an sich![]()
0.5 BTC ingekocht, nu 1.87 BTC. NEVER SELL (Of ze moeten 20K+ doen per stuk....)
quote:
Nog weinig positive berichten over gox gehoord. Bitstamp heb ik goede ervaringen mee, hoewel bitonic soms boven de bitstampprijs betaalt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:30 schreef tralalala het volgende:
Is Bitstamp nog steeds de beste keuze om uit te betalen of is MT.Gox weer een beetje snel tegenwoordig?
Heb het zelf 2 weken terug via Bitstamp gedaan en dat was inderdaad erg snel geregeld.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:33 schreef µ het volgende:
[..]
Nog weinig positive berichten over gox gehoord. Bitstamp heb ik goede ervaringen mee, hoewel bitonic soms boven de bitstampprijs betaalt.
Hetzelfde als nu, door de miners.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:35 schreef Bowny het volgende:
Iemand een idee hoe transacties in 2140 worden uitgevoerd als de BTC uitgemined is?
Bitzino?quote:
Maar wie gaat er nog minen als je geen reward krijgt?quote:
Wie zegt dat je geen reward meer krijgt?quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar wie gaat er nog minen als je geen reward krijgt?
De blockreward valt dan weg, maar dat is eigenlijk alleen subsidie om te blijven minen zolang de transaction fee's niet genoeg zijn om de miners aan de gang te houden. Verwachting is dat de fee's van transacties dan wel genoeg zijn om de miners bezig te houden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar wie gaat er nog minen als je geen reward krijgt?
Maar niet meer zoveel als nu? Het aantal miners neemt vast af.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:37 schreef µ het volgende:
[..]
Wie zegt dat je geen reward meer krijgt?
Bitstamp? Dat vond ik juist een ramp met dat registreren en het overmaken zelf.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Heb het zelf 2 weken terug via Bitstamp gedaan en dat was inderdaad erg snel geregeld.![]()
Even vergelijken met bitonic dan maar.
Dat is goed mogelijk ja.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar niet meer zoveel als nu? Het aantal miners neemt vast af.
Wat dan ?quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bitstamp? Dat vond ik juist een ramp met dat registreren en het overmaken zelf.
Alleen dat verifiëren was irritant.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bitstamp? Dat vond ik juist een ramp met dat registreren en het overmaken zelf.
quote:
Ben er nooit doorheen gekomen. Bitonic is het makkelijkst, die paar tienden maken mij niet zo veel uit.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:39 schreef tralalala het volgende:
[..]
Alleen dat verifiëren was irritant.
Wat heb je opgestuurd dan?quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben er nooit doorheen gekomen. Bitonic is het makkelijkst, die paar tienden maken mij niet zo veel uit.
Een kopie van mijn id met bepaalde zaken gecensureerd, vonden ze niet goed genoeg. En het duurde al zo lang tot ik überhaupt een antwoord kreeg.quote:
Geloof je het zelf?quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
450btc, dat was echt fantastischquote:
Bij dezequote:Op dinsdag 10 december 2013 20:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maxbet heeft inmiddels 0,014btc geboden
Echt zwaar irritant, ik heb een superduidelijke scan van mijn ANWB lidmaatschap factuur gestuurd. Dat was de meest recente papieren rekening die ik kon vinden, maar die was niet goed blijkbaar.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:39 schreef tralalala het volgende:
[..]
Alleen dat verifiëren was irritant.
Belastingdienst.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:50 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Echt zwaar irritant, ik heb een superduidelijke scan van mijn ANWB lidmaatschap factuur gestuurd. Dat was de meest recente papieren rekening die ik kon vinden, maar die was niet goed blijkbaar.
Wat voor rekening heb de mensen hier gescand? Ik krijg bijna alles digitaal, maar dat accepteert bitstamp niet
quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maxbet heeft inmiddels 0,014btc geboden
沒,沒什麼吧quote:
Zorgpolis voor volgend jaar.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:50 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Echt zwaar irritant, ik heb een superduidelijke scan van mijn ANWB lidmaatschap factuur gestuurd. Dat was de meest recente papieren rekening die ik kon vinden, maar die was niet goed blijkbaar.
Wat voor rekening heb de mensen hier gescand? Ik krijg bijna alles digitaal, maar dat accepteert bitstamp niet
Zeker belangrijk.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:51 schreef Maxbet het volgende:
Ook belangrijk voor Bitcoin: http://tweakers.net/nieuw(...)n-onbetrouwbaar.html
厚臉皮的男孩 !quote:
Dat je moeder 0,05 kost.quote:
Nouja, er zit nog een flinke stappen tussen 'zeggen is onbetrouwbaar' en 'NSA hackt Bitcoin'quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:52 schreef µ het volgende:
[..]
Zeker belangrijk.
NSA zit onze wallets te genereren.
它是荷蘭合作銀行的錯!quote:
Ppc.quote:
Het is al een aardige discussie de laatste tijd. Zie het bij de linux kernel developers ook langs komen zo nu en dan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:56 schreef strbo het volgende:
[..]
Nouja, er zit nog een flinke stappen tussen 'zeggen is onbetrouwbaar' en 'NSA hackt Bitcoin'
Top! Maar als we nog flinke stijgingen willen gaan zien, zullen het natuurlijk wel bedrijven moeten zijn die bitcoin als betaalmiddel willen accepteren.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:02 schreef µ het volgende:
http://blog.bitpay.com/20(...)ia-with-bitcoin.html
Doneren aan wikipedia.
instappen kan niet mis gaan!quote:
SEX SELLSquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:10 schreef brombeer_ het volgende:
Lol sexcoin![]()
Even +1578% alsof het niets is.
Niet gezien.quote:
je hebt een uiquote:
Elke gek gebruikt wikipedia en zal langzaam aan denken van: " als wikipedia het accepteert zal het wel goed zijn, OMG IK WIL HET"quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:05 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Top! Maar als we nog flinke stijgingen willen gaan zien, zullen het natuurlijk wel bedrijven moeten zijn die bitcoin als betaalmiddel willen accepteren.
Jouw kansje komt heus ooit nog wel eens mijn zoonquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:15 schreef Scorpie het volgende:
Zit je dan met je BTC en geen LTCdom om niet in te stappen.
Die gasten gaan het niet snel accepteren denk ik zo.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:15 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Elke gek gebruikt wikipedia en zal langzaam aan denken van: " als wikipedia het accepteert zal het wel goed zijn, OMG IK WIL HET"
Wikileaks zou het moeten doen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:15 schreef µ het volgende:
[..]
Die gasten gaan het niet snel accepteren denk ik zo.
Als de koers hoog is.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:16 schreef Spatieloos het volgende:
Wanneer moet ik mijn LTC verkopen?
Ja!quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar wanneer is die hoog, wanneer stopt het met stijgen?
Glazen bol.jpgquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bij de eerste rode kaars meteen verkopen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bedankt voor de informatie, ik weet nu precies wat ik ga doen! Wachten op mijn lievelings-getal 42.quote:
Indien serieus: fiduciair geld, geld wat geen onderliggende waarde heeft, maar zijn waarde krijgt van wat voor waarde mensen eraan geven. Oftewel gewoon plain old dollars en euro's.quote:
GLAZEN BOLquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Check de chart, en hij stopt met stijgen nadat de admin op een knop drukt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Buy!quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:15 schreef Ticootje het volgende:
Is dit een nieuwe?
https://bter.com/trade/myminer_btc
Maar BTC had dat net ook en toch is ie weer gestegen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bij de eerste rode kaars meteen verkopen.
Raketten stoppen niet met stijgen. Die landen. Op de maan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:18 schreef strbo het volgende:
[..]
Indien serieus: fiduciair geld, geld wat geen onderliggende waarde heeft, maar zijn waarde krijgt van wat voor waarde mensen eraan geven. Oftewel gewoon plain old dollars en euro's.
quote:
Wat een lelijke sitequote:Op dinsdag 10 december 2013 21:15 schreef Ticootje het volgende:
Is dit een nieuwe?
https://bter.com/trade/myminer_btc
Als de 2 bitcoins dan ondertussen lekker in waarde zijn gestegen is het goud geld verdienen met fiatquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:20 schreef Robuustheid het volgende:
Per 2 BTC krijg je 1 fiat panda. Lekker waardevast, stijgt en daalt niet in prijs. Die kun je weer omruilen voor 2 Bitcoins.
Timingquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:24 schreef nickname89 het volgende:
bter heeft nieuwe lay out gekregen :p
allesssquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:25 schreef brombeer_ het volgende:
Ik wil wat kopen maar weet niet wat #struggles
Als je twijfelt koop litecoins.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:25 schreef brombeer_ het volgende:
Ik wil wat kopen maar weet niet wat #struggles
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |