En dat is erg, omdat?quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:00 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Post lekker je adres zodat iedereen je transacties bij kan houden
Oude top was $1242 toch?quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:01 schreef Wijnbo het volgende:
Zou zo mooi zijn als het vanavond in 1 x door de oude top heen knalt. Dan duikelen de media weer over elkaar heen met sneeuwbaleffect en staat er dit jaar nog 1600+ op de borden. Overigens : Iemand al nagedacht over de 13e maand / eindejaarsuitkering katalysator?
Hooooold!quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:02 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
ja, maar ik hold nog even![]()
werd wel tijd ja
Note+quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:04 schreef Maxbet het volgende:
Bij jou kan ik gewoon je posts aanpassen zonder dat het misbruik van rechten is
Ja, echt vrijwel exact de goudprijsquote:
quote:
Was maar een gag hoor. Ikwiltrolletje zei dat het spatieloos 0.5 btc kost, ik zei alleen maar dat hij dat op deze rekening kon deponerenquote:
Dat is ook waar.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:06 schreef µ het volgende:
[..]
Jouw notes discussieren heeft weinig zin tussen de users.
Zullen we de mijnesen ff bespreken. Hoe ik een forum verziekte enzo.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:06 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat is ook waar.
Zullen we jouw laatste note maar bespreken dan?
Hebben we het over BTC?quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:06 schreef Tourniquet het volgende:
Ik zie er vanavond niet nog eens $200 bijgaan, maarja je weet het niet...
Jawel, ik pleit voor openbare behandeling net als bij rechtszaken maar dan Digitaal. Online. ofzo.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:06 schreef µ het volgende:
[..]
Jouw notes discussieren heeft weinig zin tussen de users.
Mooi he?quote:
Prachtigquote:
Beetje duur zeg.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:58 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Bij de modjes en je moet via mij inschrijven en een motivatiebrief indienen. Kost 0,5 btc en dan moet je alleen nog door een screening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |