je hebt een uiquote:
Elke gek gebruikt wikipedia en zal langzaam aan denken van: " als wikipedia het accepteert zal het wel goed zijn, OMG IK WIL HET"quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:05 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Top! Maar als we nog flinke stijgingen willen gaan zien, zullen het natuurlijk wel bedrijven moeten zijn die bitcoin als betaalmiddel willen accepteren.
Jouw kansje komt heus ooit nog wel eens mijn zoonquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:15 schreef Scorpie het volgende:
Zit je dan met je BTC en geen LTCdom om niet in te stappen.
Die gasten gaan het niet snel accepteren denk ik zo.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:15 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Elke gek gebruikt wikipedia en zal langzaam aan denken van: " als wikipedia het accepteert zal het wel goed zijn, OMG IK WIL HET"
Wikileaks zou het moeten doen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:15 schreef µ het volgende:
[..]
Die gasten gaan het niet snel accepteren denk ik zo.
Als de koers hoog is.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:16 schreef Spatieloos het volgende:
Wanneer moet ik mijn LTC verkopen?
Ja!quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar wanneer is die hoog, wanneer stopt het met stijgen?
Glazen bol.jpgquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bij de eerste rode kaars meteen verkopen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bedankt voor de informatie, ik weet nu precies wat ik ga doen! Wachten op mijn lievelings-getal 42.quote:
Indien serieus: fiduciair geld, geld wat geen onderliggende waarde heeft, maar zijn waarde krijgt van wat voor waarde mensen eraan geven. Oftewel gewoon plain old dollars en euro's.quote:
GLAZEN BOLquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Check de chart, en hij stopt met stijgen nadat de admin op een knop drukt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Buy!quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:15 schreef Ticootje het volgende:
Is dit een nieuwe?
https://bter.com/trade/myminer_btc
Maar BTC had dat net ook en toch is ie weer gestegen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bij de eerste rode kaars meteen verkopen.
Raketten stoppen niet met stijgen. Die landen. Op de maan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:18 schreef strbo het volgende:
[..]
Indien serieus: fiduciair geld, geld wat geen onderliggende waarde heeft, maar zijn waarde krijgt van wat voor waarde mensen eraan geven. Oftewel gewoon plain old dollars en euro's.
quote:
Wat een lelijke sitequote:Op dinsdag 10 december 2013 21:15 schreef Ticootje het volgende:
Is dit een nieuwe?
https://bter.com/trade/myminer_btc
Als de 2 bitcoins dan ondertussen lekker in waarde zijn gestegen is het goud geld verdienen met fiatquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:20 schreef Robuustheid het volgende:
Per 2 BTC krijg je 1 fiat panda. Lekker waardevast, stijgt en daalt niet in prijs. Die kun je weer omruilen voor 2 Bitcoins.
Timingquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:24 schreef nickname89 het volgende:
bter heeft nieuwe lay out gekregen :p
allesssquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:25 schreef brombeer_ het volgende:
Ik wil wat kopen maar weet niet wat #struggles
Als je twijfelt koop litecoins.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:25 schreef brombeer_ het volgende:
Ik wil wat kopen maar weet niet wat #struggles
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |