watquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:55 schreef 39metRijst het volgende:
triotje met valentijn en edith is ook niett verkeerd
Wie dan? en waar? antwoord mag in pmquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:57 schreef HulkHeld het volgende:
De winnaar heeft al laten weten dat ze het gewonnen heeft![]()
Precies, want dat maakt het okay om spoilers te plaatsenquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:54 schreef BillDauterive het volgende:
Wat een gedoe over spoilers in het vorige topic.. Net of de meesten niet weten wat Maxim gezegd heeft![]()
Dat vond ik juist te triest voor woorden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:09 schreef RedFever007 het volgende:
Ik vond de acties met/tussen Sef/Jan/Geza echt tofDaarna kakte het in inderdaad
Ik heb geen enkele aflevering live kunnen zien. Dat is 's avonds thuis komen en meteen even de aflevering terugkijken op rtlxlquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:54 schreef BillDauterive het volgende:
Donderdag kan ik de finale niet live volgen. naja, misschien dat ik op tijd thuis ben om de laatste vijf minuten te zien, dan mis ik alsnog niets.
Meestal wordt je op site van rtlxl dan al bikkelhard gespoilerd over het verloop van de afleveringquote:Op woensdag 11 december 2013 08:41 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele aflevering live kunnen zien. Dat is 's avonds thuis komen en meteen even de aflevering terugkijken op rtlxl
Het moment dat ze echt Robinson speelde vond je triest?quote:Op woensdag 11 december 2013 08:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat vond ik juist te triest voor woorden.
Maar goed.
Heeft naar mijn idee niks met Robinson te maken. Robinson gaat over overleven, en fysiek sterk zijn. Wat sowieso al niet erg aan bod komt dit jaar.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:08 schreef iAvani het volgende:
[..]
Het moment dat ze echt Robinson speelde vond je triest?
Dat klopt, heel veel mensen weten niet wat Maxim gezegd heeft en willen dat ook graag zo houden. Het is best wel asociaal om er zomaar vanuit te gaan dat 'iedereen dat toch al weet', en dat het daarom niet zo veel meer uit zou maken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:54 schreef BillDauterive het volgende:
Wat een gedoe over spoilers in het vorige topic.. Net of de meesten niet weten wat Maxim gezegd heeft![]()
Ik klik altijd op Expeditie Robinson en klik dan gewoon gelijk op de laatste aflevering, zoek expres niet de hele pagina af en kijk ook niet wat voor filmpjes er nog meer op die pagina staan.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:26 schreef Buster91 het volgende:
[..]
Meestal wordt je op site van rtlxl dan al bikkelhard gespoilerd over het verloop van de aflevering
Robinson is van het begin al een spel waar overleven een bijzaak is. Als Robinson over overleven ging hadden ze er beter een soort Big Brother van kunnen maken waar geen spellen bij worden gespeeld en niet gestemd wordt.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heeft naar mijn idee niks met Robinson te maken. Robinson gaat over overleven, en fysiek sterk zijn. Wat sowieso al niet erg aan bod komt dit jaar.
Wat Sef en Geza deden was puur misbruik maken van de situatie. Twee vrienden die samen het spelletje gingen spelen op hun manier, puur mensen gezamenlijk ompraten om zo uiteindelijk samen de finale te gaan spelen.Gelukkig is daar een einde aan gekomen.
Dat kan wel iets netter.. maar goed.quote:Op woensdag 11 december 2013 08:27 schreef Smeich het volgende:
[..]
Precies, want dat maakt het okay om spoilers te plaatsenmafkees.
Netjes! Naast RTL heeft SBS6 er ook een handje van fragmenten online te zetten die het einde al verklappen. Daarmee is alle spanning al meteen wegquote:Op woensdag 11 december 2013 12:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik klik altijd op Expeditie Robinson en klik dan gewoon gelijk op de laatste aflevering, zoek expres niet de hele pagina af en kijk ook niet wat voor filmpjes er nog meer op die pagina staan.
Nog nooit gespoilerd door de site.
Dat had inderdaad wel iets netter gekund, excuses, maar het is jammer om dit soort reacties te lezen, elke keer weer in erg veel verschillende topics, van mensen die denken dat ze het allemaal wel beter weten want...quote:Op woensdag 11 december 2013 14:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat kan wel iets netter.. maar goed.
Ik zeg niet dat het ok is om spoilers te plaatsen, ik verbaas me alleen dat er zoveel gedoe om is in een seizoen dat alles al uitgelekt lijkt te zijn.
quote:Op woensdag 11 december 2013 12:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
...heel veel mensen weten niet wat Maxim gezegd heeft en willen dat ook graag zo houden. Het is best wel asociaal om er zomaar vanuit te gaan dat 'iedereen dat toch al weet', en dat het daarom niet zo veel meer uit zou maken.
Spoiler was helemaal geen spoilertwitter:maximhartman twitterde op donderdag 12-12-2013 om 10:00:15Dat ************* exp. Robinson wint heb ik uit duim gezogen. Als het toch waar is, wil ik Nat. gokfonds oprichten. Inschrijven vanaf ¤50,- reageer retweet
Jaja, de winnaar had zelf zijn mond voorbij gekletst toch? En Maxime heeft dat toen openbaar gemaakt.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:28 schreef Gramulanion het volgende:
Spoiler was helemaal geen spoilertwitter:maximhartman twitterde op donderdag 12-12-2013 om 10:00:15Dat ************* exp. Robinson wint heb ik uit duim gezogen. Als het toch waar is, wil ik Nat. gokfonds oprichten. Inschrijven vanaf ¤50,- reageer retweet
Sef was helemaal niet goed, Géza won pas een proef nadat Sef eruit gestemd werd want hij moest wraak nemen.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:10 schreef iAvani het volgende:
[..]
Robinson is van het begin al een spel waar overleven een bijzaak is. Als Robinson over overleven ging hadden ze er beter een soort Big Brother van kunnen maken waar geen spellen bij worden gespeeld en niet gestemd wordt.
Tactisch spelen is dé manier op Robinson te winnen, alles draait uiteindelijk om de Eilandraad. Hoe goed je ook kan overleven, als je genoeg stemmen krijgt lig je er uit.
Sef, Geza en Jan waren erg goed in de proeven en speelden het tactische spel erg goed.
We zien het allemaal wel vanavondquote:Op donderdag 12 december 2013 10:31 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Jaja, de winnaar had zelf zijn mond voorbij gekletst toch? En Maxime heeft dat toen openbaar gemaakt.
Nu hangt er natuurlijk een schadeclaim boven het hoofd van de winnaar, en probeert Maxime het nog een beetje te redden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. werd vanmiddag nog gebeld door 3 FM.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Tuurlijk, winnaar pas laatste 5 minuten wss.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:29 schreef AF_ het volgende:
voorspelling: winnaar pas na 2 reclsmes
Ik zeg: winnaar pas in de laatste 10 minutenquote:Op donderdag 12 december 2013 20:29 schreef AF_ het volgende:
voorspelling: winnaar pas na 2 reclsmes
Negaquote:Op donderdag 12 december 2013 20:32 schreef zoem het volgende:
Straks weer van die 'oh ja die deed ook mee' momentjes
Die negerquote:Op donderdag 12 december 2013 20:32 schreef zoem het volgende:
Straks weer van die 'oh ja die deed ook mee' momentjes
quote:Op donderdag 12 december 2013 20:30 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik zeg: winnaar pas in de laatste 10 minuten
Aflevering duurt tot 22:05quote:Op donderdag 12 december 2013 20:34 schreef Paul het volgende:
[..]zal idd rond half 10 komen de winnaar
Mwa, het is veel herhaling, maar een beetje terugblikken vind ik nooit zo erg. Het was alleen een nogal matig seizoen, maarja.quote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 20:34 schreef waxmask het volgende:
Maar wat is het meest noemenswaardig wat er in de afgelopen weken is gebeurt? NikS!
quote:Op donderdag 12 december 2013 20:34 schreef zoem het volgende:
De intro voor de laatste keer dit seizoen
quote:
Pijp gifje heeft me ook nog een trekbeurt opgeleverd...that's it.quote:
Pijpgifje?quote:Op donderdag 12 december 2013 20:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
Pijp gifje heeft me ook nog een trekbeurt opgeleverd...that's it.
Ah de zimragifquote:Op donderdag 12 december 2013 20:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zie eerste post van de reeks...
jan en gayzo zo op de vuistquote:Op donderdag 12 december 2013 20:38 schreef zoem het volgende:
Grappig dat ze die roddelbeelden nu laten zien waar iedereen bij is
Jan heeft Danny meegenomenquote:
22:00quote:
Van top tot kin is het al snel een halve meter schat ik zo.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:40 schreef muzas het volgende:
Ik kan niet stoppen met kijken naar die achterlijke kuif van die paulien
Dat denkt zequote:
dan moet plank nog komen zoquote:Op donderdag 12 december 2013 20:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En irritant. Gatver wat is ze druk.
Ik heb niet zoveel problemen met Valentijn. Behalve dan hoe ze praat.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:43 schreef 39metRijst het volgende:
[..]
dan moet plank nog komen zo
(valentijn)
quote:Op donderdag 12 december 2013 20:46 schreef waxmask het volgende:
Mentaal sterk... daarom ga je als vegetariër kankworstjes eten... uh huh...
tieten daarentegen.....quote:Op donderdag 12 december 2013 20:46 schreef Revanches het volgende:
Zimra en helpen? Ze stak geen poot uit gedurende de expeditie
gezellige user ben jij, merk ik.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:47 schreef waxmask het volgende:
Vali heeft een balkje voor zijn tieten die hij niet heeft...
Aangenaam kennis te maken... Cynist tot op het bot...quote:Op donderdag 12 december 2013 20:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
gezellige user ben jij, merk ik.
Altijd.quote:
dat sowieso!quote:
Er werd fanatiek geschaard heb ik gehoordquote:Op donderdag 12 december 2013 20:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Edith Anna en Geraldine waren elkaar heel de tijd op de mond aan het kussen vorige week en in dat resort waren ze alle drie naakt wat zou daar gebeurd zijn?
Scharen en beffen.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Edith Anna en Geraldine waren elkaar heel de tijd op de mond aan het kussen vorige week en in dat resort waren ze alle drie naakt wat zou daar gebeurd zijn?
ze hebben elkaar met 30cm lange dildo's enorm uitgewoond!quote:Op donderdag 12 december 2013 20:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
fapfapquote:Op donderdag 12 december 2013 20:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze hebben elkaar met 30cm lange dildo's enorm uitgewoond!
Wissel Edith voor Zimra en ik had het graag gezien.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze hebben elkaar met 30cm lange dildo's enorm uitgewoond!
quote:Op donderdag 12 december 2013 20:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wissel Edith voor Zimra Evi en ik had het graag gezien.
publiek heeft allemaal Tena Lady gekregen!quote:Op donderdag 12 december 2013 20:55 schreef Paul het volgende:
Maaruh dit is niet live. Raar dan dat de uitslag niet uitlekt via het publiek.
Wat je niet heb kan nie bloeden dan he?quote:Op donderdag 12 december 2013 20:55 schreef waxmask het volgende:
Heeft die Joey een hersenbloeding gehad of zo?
Beter praat hij ABN anders kan ik het ook niet volgen.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:56 schreef waxmask het volgende:
Hou je mond maar Nigga! Je Streetcredits zijn op...
drenthequote:Op donderdag 12 december 2013 20:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Laat volgende keer een ex prof maar meedoen een gekke zo als Davids of Glenn Helder.
Nee, jij trekt volle zalen...quote:Op donderdag 12 december 2013 20:58 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb 'm serieus gemute, kan dit niet aanhoren.
Is wel uitgelekt. Wil je een PM met de winnares (OOOH NU HEB IK AL VERKLAPT DAT HET EEN VROUW IS)quote:Op donderdag 12 december 2013 20:55 schreef Paul het volgende:
Maaruh dit is niet live. Raar dan dat de uitslag niet uitlekt via het publiek.
Dit jaquote:
Sanne valt wel flauw.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:00 schreef muzas het volgende:
Valentijn en Sanne![]()
Zet me op een eiland met die twee en ik hang me eigen op... Ja of hun.
Spijker kop. Nuquote:
Aan Sanne heb je al snel een paar weken vlees als je het in het zout conserveert. Valentijn is goed als zonnewijzer....quote:Op donderdag 12 december 2013 21:00 schreef muzas het volgende:
Valentijn en Sanne![]()
Zet me op een eiland met die twee en ik hang me eigen op... Ja of hun.
Watquote:Op donderdag 12 december 2013 21:01 schreef IMVHI het volgende:
Echt verrekte zonde dat Sanne Vogel zo'n matig lijf heeft
valt wel mee toch?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:01 schreef IMVHI het volgende:
Echt verrekte zonde dat Sanne Vogel zo'n matig lijf heeft
Ehm. Nee.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat
iets met pointy knees. Ze is superlekker.
Serieus: nee.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat
5/10.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat
Voor een verkuh....quote:Op donderdag 12 december 2013 21:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat
Vies dik. Bah.quote:
Super mooi gezicht inderdaad, maar d'r lijf is gewoon alles behalve opwindend.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat
Volgens mij kan ze ook flink de bitch uithangen. Uiterlijk is ook niet alles.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:03 schreef Guanabana het volgende:
Hallo, zijn jullie blind, kijk nou hoe knap ze is.
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:04 schreef waxmask het volgende:
Weer in de jank modus...je zou er maar een relatie mee hebben, elk hondsgezeik grienen...![]()
Gewoon van de vrouwenhormonen afblijven Valentijn, dan voel je je weer echt man....
Zeker. Vind haar ook niet dik hoor, maar ook al zou ze dik zijn dan kan ze nog wel knap zijn.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:03 schreef Guanabana het volgende:
Dat is zo, maar ging nu even over haar uiterlijkquote:Op donderdag 12 december 2013 21:04 schreef zoem het volgende:
[..]
Volgens mij kan ze ook flink de bitch uithangen. Uiterlijk is ook niet alles.
Ze is niet lelijk maar superlekker hell no, knap.. niet echtquote:Op donderdag 12 december 2013 21:03 schreef Guanabana het volgende:
met make up is ze wel lkkr.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:03 schreef Guanabana het volgende:
Niet dik maar zeker wel mollig.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:05 schreef Me_Wesley het volgende:
Als je Sanne dik vindt dan heb je toch echt een verneukt beeld van vrouwen
of je geilt op anorexia patienten, ieder z'n ding natuurlijkquote:Op donderdag 12 december 2013 21:05 schreef Me_Wesley het volgende:
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:05 schreef Me_Wesley het volgende:
Er zitten nog wel een paar maatjes tussen hoor. Maar ik begrijp dat jullie allebei ook wat kilotjes teveel hebben als je al zoveel afgeeft.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:06 schreef Kroelo het volgende:
[..]
of je geilt op anorexia patienten, ieder z'n ding natuurlijk
Benen zijn wat stevig, maar alsnog een volstrekt normaal vrouwenlichaam.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[ afbeelding ]
Niet dik, come on.
Geza is wel knap, maar zó kleinquote:Op donderdag 12 december 2013 21:07 schreef Guanabana het volgende:
Haha, Geza is zo'n ratje, maar hij is gewoon knap en innemend, dus hij komt met veel weg.
Jaquote:Op donderdag 12 december 2013 21:08 schreef superniger het volgende:
begrijp ik het goed?
Edith en Geraldine waren al eerder weggestemd en zijn nu finalisten?
Vies ook! Typisch stinkgeluf kind...quote:Op donderdag 12 december 2013 21:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[ afbeelding ]
Niet dik, come on.
Dik niet, maar lelijk is ze daar welquote:Op donderdag 12 december 2013 21:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[ afbeelding ]
Niet dik, come on.
Ja, beetje jammer.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:08 schreef Revanches het volgende:
[..]
Geza is wel knap, maar zó klein
Normaal? dus alle andere vrouwen in de expeditie zijn anorexia gevallen?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Benen zijn wat stevig, maar alsnog een volstrekt normaal vrouwenlichaam.
Ik vind het gewoon niet mooi verdeeld, dikke armen en pootjes. Taille wel ok, maar geen kont en dat staat raar.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[ afbeelding ]
Niet dik, come on.
In ieder geval dikker dan Mr. Chef kok. En niemand zou er iets omgeven als we hem dik noemen.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[ afbeelding ]
Niet dik, come on.
She's a fatty...quote:Op donderdag 12 december 2013 21:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Misschien kan je haar eens wat kleding advies geven.. dit kan echt niet.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
nee totaal niet, maar ze is gewoon echt niet dik, een beetje mollig op z'n hoogstquote:Op donderdag 12 december 2013 21:07 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Er zitten nog wel een paar maatjes tussen hoor. Maar ik begrijp dat jullie allebei ook wat kilotjes teveel hebben als je al zoveel afgeeft.
Op zijn minst heel erg mollig en we hebben een deal.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:09 schreef Kroelo het volgende:
[..]
nee totaal niet, maar ze is gewoon echt niet dik, een beetje mollig op z'n hoogst
Hij is sowieso om te huilen als presenator (voor dit programma).quote:Op donderdag 12 december 2013 21:10 schreef zoem het volgende:
Dennis blijft moeite houden om afstand te houden als presentator; telkens doen alsof hij matties is met Geza enzo.
okquote:Op donderdag 12 december 2013 21:10 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Op zijn minst heel erg mollig en we hebben een deal.
Serieus?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:10 schreef KneusTeun het volgende:
Op boze tweets lopen bitchen, maar zelf zo'n dansje doen op instagram toen jan eruit ging
echt he, attention whoresquote:Op donderdag 12 december 2013 21:12 schreef Geo4kant het volgende:
Ze moeten weer aandacht hoor, faggots
Eensch!quote:Op donderdag 12 december 2013 21:13 schreef Guanabana het volgende:
Jan, een van de weinige leuke personen deze expeditie.
Jan en Zimraquote:Op donderdag 12 december 2013 21:13 schreef Guanabana het volgende:
Jan, een van de weinige leuke personen deze expeditie.
Nee en je mist niksquote:
Naja ik weet niet hoor, als jij Sanne superlekker vind dan zegt dat iets over je weet niet of ik dan wil trouwenquote:
Ga jij toch lekker trouwen met een bonestaak!quote:Op donderdag 12 december 2013 21:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Naja ik weet niet hoor, als jij Sanne superlekker vind dan zegt dat iets over je weet niet of ik dan wil trouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |