Serieus: nee.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat
iets met pointy knees. Ze is superlekker.
5/10.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat
Voor een verkuh....quote:Op donderdag 12 december 2013 21:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat
Vies dik. Bah.quote:
Super mooi gezicht inderdaad, maar d'r lijf is gewoon alles behalve opwindend.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat
Volgens mij kan ze ook flink de bitch uithangen. Uiterlijk is ook niet alles.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:03 schreef Guanabana het volgende:
Hallo, zijn jullie blind, kijk nou hoe knap ze is.
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:04 schreef waxmask het volgende:
Weer in de jank modus...je zou er maar een relatie mee hebben, elk hondsgezeik grienen...![]()
Gewoon van de vrouwenhormonen afblijven Valentijn, dan voel je je weer echt man....
Zeker. Vind haar ook niet dik hoor, maar ook al zou ze dik zijn dan kan ze nog wel knap zijn.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:03 schreef Guanabana het volgende:
Dat is zo, maar ging nu even over haar uiterlijkquote:Op donderdag 12 december 2013 21:04 schreef zoem het volgende:
[..]
Volgens mij kan ze ook flink de bitch uithangen. Uiterlijk is ook niet alles.
Ze is niet lelijk maar superlekker hell no, knap.. niet echtquote:Op donderdag 12 december 2013 21:03 schreef Guanabana het volgende:
met make up is ze wel lkkr.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:03 schreef Guanabana het volgende:
Niet dik maar zeker wel mollig.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:05 schreef Me_Wesley het volgende:
Als je Sanne dik vindt dan heb je toch echt een verneukt beeld van vrouwen
of je geilt op anorexia patienten, ieder z'n ding natuurlijkquote:Op donderdag 12 december 2013 21:05 schreef Me_Wesley het volgende:
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:05 schreef Me_Wesley het volgende:
Er zitten nog wel een paar maatjes tussen hoor. Maar ik begrijp dat jullie allebei ook wat kilotjes teveel hebben als je al zoveel afgeeft.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:06 schreef Kroelo het volgende:
[..]
of je geilt op anorexia patienten, ieder z'n ding natuurlijk
Benen zijn wat stevig, maar alsnog een volstrekt normaal vrouwenlichaam.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[ afbeelding ]
Niet dik, come on.
Geza is wel knap, maar zó kleinquote:Op donderdag 12 december 2013 21:07 schreef Guanabana het volgende:
Haha, Geza is zo'n ratje, maar hij is gewoon knap en innemend, dus hij komt met veel weg.
Jaquote:Op donderdag 12 december 2013 21:08 schreef superniger het volgende:
begrijp ik het goed?
Edith en Geraldine waren al eerder weggestemd en zijn nu finalisten?
Vies ook! Typisch stinkgeluf kind...quote:Op donderdag 12 december 2013 21:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[ afbeelding ]
Niet dik, come on.
Dik niet, maar lelijk is ze daar welquote:Op donderdag 12 december 2013 21:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[ afbeelding ]
Niet dik, come on.
Ja, beetje jammer.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:08 schreef Revanches het volgende:
[..]
Geza is wel knap, maar zó klein
Normaal? dus alle andere vrouwen in de expeditie zijn anorexia gevallen?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Benen zijn wat stevig, maar alsnog een volstrekt normaal vrouwenlichaam.
Ik vind het gewoon niet mooi verdeeld, dikke armen en pootjes. Taille wel ok, maar geen kont en dat staat raar.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[ afbeelding ]
Niet dik, come on.
In ieder geval dikker dan Mr. Chef kok. En niemand zou er iets omgeven als we hem dik noemen.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[ afbeelding ]
Niet dik, come on.
She's a fatty...quote:Op donderdag 12 december 2013 21:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Misschien kan je haar eens wat kleding advies geven.. dit kan echt niet.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
nee totaal niet, maar ze is gewoon echt niet dik, een beetje mollig op z'n hoogstquote:Op donderdag 12 december 2013 21:07 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Er zitten nog wel een paar maatjes tussen hoor. Maar ik begrijp dat jullie allebei ook wat kilotjes teveel hebben als je al zoveel afgeeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |