Jaja, de winnaar had zelf zijn mond voorbij gekletst toch? En Maxime heeft dat toen openbaar gemaakt.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:28 schreef Gramulanion het volgende:
Spoiler was helemaal geen spoilertwitter:maximhartman twitterde op donderdag 12-12-2013 om 10:00:15Dat ************* exp. Robinson wint heb ik uit duim gezogen. Als het toch waar is, wil ik Nat. gokfonds oprichten. Inschrijven vanaf ¤50,- reageer retweet
Sef was helemaal niet goed, Géza won pas een proef nadat Sef eruit gestemd werd want hij moest wraak nemen.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:10 schreef iAvani het volgende:
[..]
Robinson is van het begin al een spel waar overleven een bijzaak is. Als Robinson over overleven ging hadden ze er beter een soort Big Brother van kunnen maken waar geen spellen bij worden gespeeld en niet gestemd wordt.
Tactisch spelen is dé manier op Robinson te winnen, alles draait uiteindelijk om de Eilandraad. Hoe goed je ook kan overleven, als je genoeg stemmen krijgt lig je er uit.
Sef, Geza en Jan waren erg goed in de proeven en speelden het tactische spel erg goed.
We zien het allemaal wel vanavondquote:Op donderdag 12 december 2013 10:31 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Jaja, de winnaar had zelf zijn mond voorbij gekletst toch? En Maxime heeft dat toen openbaar gemaakt.
Nu hangt er natuurlijk een schadeclaim boven het hoofd van de winnaar, en probeert Maxime het nog een beetje te redden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. werd vanmiddag nog gebeld door 3 FM.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Tuurlijk, winnaar pas laatste 5 minuten wss.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:29 schreef AF_ het volgende:
voorspelling: winnaar pas na 2 reclsmes
Ik zeg: winnaar pas in de laatste 10 minutenquote:Op donderdag 12 december 2013 20:29 schreef AF_ het volgende:
voorspelling: winnaar pas na 2 reclsmes
Negaquote:Op donderdag 12 december 2013 20:32 schreef zoem het volgende:
Straks weer van die 'oh ja die deed ook mee' momentjes
Die negerquote:Op donderdag 12 december 2013 20:32 schreef zoem het volgende:
Straks weer van die 'oh ja die deed ook mee' momentjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |