Weenie, wanneer kan je moeder komen stofzuigen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou ik een keer moeten vergelijken, wanneer kom je?
Die van jou stofzuigt nooit?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weenie, wanneer kan je moeder komen stofzuigen?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weenie, wanneer kan je moeder komen stofzuigen?
Zo heb ik de discussie wel opgelostquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:07 schreef Chai het volgende:
Sws achterlijke ouders die denken dat hun kinderen alleen 's nachts in een bed seks kunnen hebben.![]()
Samen slapen verbieden.
Vast wel, maar niet bij mij.quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:10 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zo heb ik de discussie wel opgelostPapa van "Ja ik vind het te snel dit dat" "Wat dan, dat ik bij hem zou slapen of dat we seks hebben?" "....... seks natuurlijk." "Ja maar papa, daarvoor hoef ik niet bij hem te slapen hoor" *oorverdovende stilte, ik al helemaal bang* "Dat is waar, bel je als je aangekomen bent?"
Laat maar dan.quote:
Ik wil geen dochtersquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:10 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zo heb ik de discussie wel opgelostPapa van "Ja ik vind het te snel dit dat" "Wat dan, dat ik bij hem zou slapen of dat we seks hebben?" "....... seks natuurlijk." "Ja maar papa, daarvoor hoef ik niet bij hem te slapen hoor" *oorverdovende stilte, ik al helemaal bang* "Dat is waar, bel je als je aangekomen bent?"
Mijn papa is wel lief hoorquote:
mjah, mn moeder gaat echt niet langskomen om te stofzuigen.quote:
4EBE zou het sowieso door hebben en keihard van jullie walgen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
mjah, mn moeder gaat echt niet langskomen om te stofzuigen.
Tevens lijkt het me wel weer kinky om het stiekem voor 4ebe te doen.
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
mjah, mn moeder gaat echt niet langskomen om te stofzuigen.
Tevens lijkt het me wel weer kinky om het stiekem voor 4ebe te doen.
Vertel.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:12 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Mijn papa is wel lief hoorHeel beschermend en vindt nooit iemand goed genoeg voor mij, maar echt zo'n doodgoede man. Ook echt de meeste hilarische seksuele voorlichting ooit gehad
vertelquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:12 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Mijn papa is wel lief hoorHeel beschermend en vindt nooit iemand goed genoeg voor mij, maar echt zo'n doodgoede man. Ook echt de meeste hilarische seksuele voorlichting ooit gehad
Geef haar gewoon een bananentoffeetaart, opgelost.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:13 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
4EBE zou het sowieso door hebben en keihard van jullie walgen.
quote:
fckin geilquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:13 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
M'n moeder heeft ook alle serieuze shizzle gedaan. Maar toen ik net een paar maanden een vriend had kwam hij ineens binnen, begint uit het niets "Ja ik weet dat je moeder je alles al uitgelegd heeft, dus dat ga ik niet doen. Maar ik ben wel een jongen van 17 geweest, en daar kan ik je wel wat advies over geven. Ten eerste moet je je nooit maar dan ook NOOIT om laten praten door "als je van me houdt dan", en ten tweede zijn jongens die zeggen dat vrouwen moeilijker of minder klaar komen dan mannen eikels en moet je die types instant dumpen." Toen kreeg ik zo'n 'good talk'-schouderklopje en ging hij weer weg.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Vertel.
Bij mij heeft mijn moeder dat altijd gedaan. Die vroeg ook of ik niet eens aan de pil moest toen ik net iets met Mozy had.
Godver, die man verpest mijn hele game.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
M'n moeder heeft ook alle serieuze shizzle gedaan. Maar toen ik net een paar maanden een vriend had kwam hij ineens binnen, begint uit het niets "Ja ik weet dat je moeder je alles al uitgelegd heeft, dus dat ga ik niet doen. Maar ik ben wel een jongen van 17 geweest, en daar kan ik je wel wat advies over geven. Ten eerste moet je je nooit maar dan ook NOOIT om laten praten door "als je van me houdt dan", en ten tweede zijn jongens die zeggen dat vrouwen moeilijker of minder klaar komen dan mannen eikels en moet je die types instant dumpen." Toen kreeg ik zo'n 'good talk'-schouderklopje en ging hij weer weg.![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:55 schreef Chai het volgende:
[..]
hahaha.![]()
Met vriendinnen onderling scheppen we juist altijd op over onze pijpskills en de penissen van onze partners, gewoon typische meidenpraat weet je wel.
Haha.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
M'n moeder heeft ook alle serieuze shizzle gedaan. Maar toen ik net een paar maanden een vriend had kwam hij ineens binnen, begint uit het niets "Ja ik weet dat je moeder je alles al uitgelegd heeft, dus dat ga ik niet doen. Maar ik ben wel een jongen van 17 geweest, en daar kan ik je wel wat advies over geven. Ten eerste moet je je nooit maar dan ook NOOIT om laten praten door "als je van me houdt dan", en ten tweede zijn jongens die zeggen dat vrouwen moeilijker of minder klaar komen dan mannen eikels en moet je die types instant dumpen." Toen kreeg ik zo'n 'good talk'-schouderklopje en ging hij weer weg.![]()
alleen gebruikt 4bed eerder een kruimeldiefquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:13 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
En wat is dit nou weer voor storing in je hoofd, Chaiquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat soort rare fetisj dingen vinden ik schokkender
Moet je juist blij mee zijn, kun je alleen maar profijt van hebben.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Alsof iemand die geforceerde 'openheid' van je op het gebied van seks gelooftquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Moet je juist blij mee zijn, kun je alleen maar profijt van hebben.
De reden dat vrouwen over het algemeen beter in bed zijn, komt ook echt puur en alleen doordat zij wel tips uit wisselen ipv alleen maar stoer te doenquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Moet je juist blij mee zijn, kun je alleen maar profijt van hebben.
hoezo?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En wat is dit nou weer voor storing in je hoofd, Chai.
"VINDEN IK"quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoezo?
Is toch ook wel zo? Iemand die onderdanig wil zijn en "als een hoer behandeld" wil worden in bed is best te begrijpen, maar bij je eigen moeder gaat wel fur.
Oh god nee.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Alsof iemand die geforceerde 'openheid' van je op het gebied van seks gelooft.
Wow wacht. wat?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:19 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
De reden dat vrouwen over het algemeen beter in bed zijn,
vinden de meesten denk ik.quote:
Heb jij trouwens ook dat je dat moeilijker voor elkaar krijgt bij iemand van wie je houdt?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoezo?
Is toch ook wel zo? Iemand die onderdanig wil zijn en "als een hoer behandeld" wil worden in bed is best te begrijpen, maar bij je eigen moeder gaat wel fur.
Volgens mij zijn er meer mannen die falen in het plezieren van hun vriendin, dan andersom. Nou zijn vrouwen ook wel complexe wezens, maar toch.quote:
?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het is toch zo, misschien geil om te lezen over Veer enzo, maar niet over jou.
Mnee eigenlijk niet. maar het is wel echt gewoon een hele andere soort seks ofzo. Heb er wel moeite mee aan het begin trouwens, het is wel echt even een tijd aftasten wat wel en wat niet en hoe ver ik kan gaan enzo..quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:21 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Heb jij trouwens ook dat je dat moeilijker voor elkaar krijgt bij iemand van wie je houdt?
[..]
Volgens mij zijn er meer mannen die falen in het plezieren van hun vriendin, dan andersom. Nou zijn vrouwen ook wel complexe wezens, maar toch.
Vertel. Die lijpe dames van jou toch niet?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mnee eigenlijk niet. maar het is wel echt gewoon een hele andere soort seks ofzo. Heb er wel moeite mee aan het begin trouwens, het is wel echt even een tijd aftasten wat wel en wat niet en hoe ver ik kan gaan enzo..
uhhhhm.. daar uit concludeer jij dat mannen slechter zijn?je moest eens weten hoeveel vrouwen gewoon stil op bed willen liggen en denken dat het dan wel goed is.
Ja oké, dat snap ik wel. Het lijkt mij juist fijner met iemand om wie je geeft, want vertrouwt enzo, maarja.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mnee eigenlijk niet. maar het is wel echt gewoon een hele andere soort seks ofzo. Heb er wel moeite mee aan het begin trouwens, het is wel echt even een tijd aftasten wat wel en wat niet en hoe ver ik kan gaan enzo..
uhhhhm.. daar uit concludeer jij dat mannen slechter zijn?je moest eens weten hoeveel vrouwen gewoon stil op bed willen liggen en denken dat het dan wel goed is.
Hoe kan je überhaupt stellen dat vrouwen over het algemeen beter in bed zijn dan mannen? Heb je een degelijke representatieve steekproef gedaan? Neequote:Op dinsdag 10 december 2013 17:19 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
De reden dat vrouwen over het algemeen beter in bed zijn, komt ook echt puur en alleen doordat zij wel tips uit wisselen ipv alleen maar stoer te doen
Ik ken dus wel heel veel heel brave meisjes, maar die zijn ook allemaal niet zo. Of er zitten een paar tussen die heel hard liegen, maar dan zouden ze ondertussen toch ook wel een keer doorhebben hoe hard ze zichzelf in de vingers snijden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:25 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja oké, dat snap ik wel. Het lijkt mij juist fijner met iemand om wie je geeft, want vertrouwt enzo, maarja.
Ja daar heb ik dan weer geen ervaring mee. De meisjes die besluiten aan te rommelen met andere chicks zijn meestal niet echt van dat typeMaar ik geloof je best hoor, en was geen insult richting jou
ik zie het ook niet als belediging, maar een beetje een denkfoutje van je.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:25 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja oké, dat snap ik wel. Het lijkt mij juist fijner met iemand om wie je geeft, want vertrouwt enzo, maarja.
Ja daar heb ik dan weer geen ervaring mee. De meisjes die besluiten aan te rommelen met andere chicks zijn meestal niet echt van dat typeMaar ik geloof je best hoor, en was geen insult richting jou
Ik ken wel meisjes die fucking braaf en ongeil zijn. Maar die hebben dan ook vriendjes waarvan ik ook denk "meh, daar zou ik ook niet loos op willen gaan"quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ken dus wel heel veel heel brave meisjes, maar die zijn ook allemaal niet zo. Of er zitten een paar tussen die heel hard liegen, maar dan zouden ze ondertussen toch ook wel een keer doorhebben hoe hard ze zichzelf in de vingers snijden.
Godverdomme man, mooi gesproken broederquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:28 schreef Murdera het volgende:
Dat de man dan komt is niet altijd de verdienste van een vrouw, maar meer gewoon haar kut, die als je hem los zou hakken en op een bank zou leggen ook prima zou voldoen.![]()
het heeft niet met braaf te maken, het heeft heel erg met zelfvertrouwen te maken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Vertel. Die lijpe dames van jou toch niet?
Die laatste zinquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik zie het ook niet als belediging, maar een beetje een denkfoutje van je.
Vrouwen zijn echt allemaal verschillend in wat ze willen en hoe dat gedaan moet worden, de meesten verschillen zelfs van dag tot dag.. sommige komen bijna niet, ook niet als ze het zelf doen, sommige moeten helemaal op hun gemak zijn bij iemand, en sommige komen juist super makkelijk enzo. Maar dat maakt het wel lastig als je veel verschillende neukt. Je weet nooit wat en hoe en hoe hard enzo het beste is. En de mannen zijn meestal de genen die het doen, tuurlijk, vrouwen bewegen mee en gaan ook eens bovenop, en sommige zijn daar echt fantastisch in.Maar de meeste houden het bij een beetje meewiebelen, wellicht het standje uitzoeken enzo, en succes.
![]()
Dat de man dan komt is niet altijd de verdienste van een vrouw, maar meer gewoon haar kut, die als je hem los zou hakken en op een bank zou leggen ook prima zou voldoen.![]()
Dit ga ik uitprinten en boven m'n bed hangen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik zie het ook niet als belediging, maar een beetje een denkfoutje van je.
Vrouwen zijn echt allemaal verschillend in wat ze willen en hoe dat gedaan moet worden, de meesten verschillen zelfs van dag tot dag.. sommige komen bijna niet, ook niet als ze het zelf doen, sommige moeten helemaal op hun gemak zijn bij iemand, en sommige komen juist super makkelijk enzo. Maar dat maakt het wel lastig als je veel verschillende neukt. Je weet nooit wat en hoe en hoe hard enzo het beste is. En de mannen zijn meestal de genen die het doen, tuurlijk, vrouwen bewegen mee en gaan ook eens bovenop, en sommige zijn daar echt fantastisch in.Maar de meeste houden het bij een beetje meewiebelen, wellicht het standje uitzoeken enzo, en succes.
![]()
neuken moeilijk fout kunnen doen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Die laatste zinMaar oké, fair enough. Hoewel mannen met pijpen wel even lastig zijn hoor
Met neuken wellicht niet, maar dat vind ik ook iets wat je als man vrij moeilijk fout kan doen. Het is juist voorspel en orale seks en het hele gelul eromheen waar je in mijn ogen echt punten kan vangen.
Mag ik je neus loshakken?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit ga ik uitprinten en boven m'n bed hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |