Weenie, wanneer kan je moeder komen stofzuigen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou ik een keer moeten vergelijken, wanneer kom je?
Die van jou stofzuigt nooit?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weenie, wanneer kan je moeder komen stofzuigen?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weenie, wanneer kan je moeder komen stofzuigen?
Zo heb ik de discussie wel opgelostquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:07 schreef Chai het volgende:
Sws achterlijke ouders die denken dat hun kinderen alleen 's nachts in een bed seks kunnen hebben.![]()
Samen slapen verbieden.
Vast wel, maar niet bij mij.quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:10 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zo heb ik de discussie wel opgelostPapa van "Ja ik vind het te snel dit dat" "Wat dan, dat ik bij hem zou slapen of dat we seks hebben?" "....... seks natuurlijk." "Ja maar papa, daarvoor hoef ik niet bij hem te slapen hoor" *oorverdovende stilte, ik al helemaal bang* "Dat is waar, bel je als je aangekomen bent?"
Laat maar dan.quote:
Ik wil geen dochtersquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:10 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zo heb ik de discussie wel opgelostPapa van "Ja ik vind het te snel dit dat" "Wat dan, dat ik bij hem zou slapen of dat we seks hebben?" "....... seks natuurlijk." "Ja maar papa, daarvoor hoef ik niet bij hem te slapen hoor" *oorverdovende stilte, ik al helemaal bang* "Dat is waar, bel je als je aangekomen bent?"
Mijn papa is wel lief hoorquote:
mjah, mn moeder gaat echt niet langskomen om te stofzuigen.quote:
4EBE zou het sowieso door hebben en keihard van jullie walgen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
mjah, mn moeder gaat echt niet langskomen om te stofzuigen.
Tevens lijkt het me wel weer kinky om het stiekem voor 4ebe te doen.
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
mjah, mn moeder gaat echt niet langskomen om te stofzuigen.
Tevens lijkt het me wel weer kinky om het stiekem voor 4ebe te doen.
Vertel.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:12 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Mijn papa is wel lief hoorHeel beschermend en vindt nooit iemand goed genoeg voor mij, maar echt zo'n doodgoede man. Ook echt de meeste hilarische seksuele voorlichting ooit gehad
vertelquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:12 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Mijn papa is wel lief hoorHeel beschermend en vindt nooit iemand goed genoeg voor mij, maar echt zo'n doodgoede man. Ook echt de meeste hilarische seksuele voorlichting ooit gehad
Geef haar gewoon een bananentoffeetaart, opgelost.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:13 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
4EBE zou het sowieso door hebben en keihard van jullie walgen.
quote:
fckin geilquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:13 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
M'n moeder heeft ook alle serieuze shizzle gedaan. Maar toen ik net een paar maanden een vriend had kwam hij ineens binnen, begint uit het niets "Ja ik weet dat je moeder je alles al uitgelegd heeft, dus dat ga ik niet doen. Maar ik ben wel een jongen van 17 geweest, en daar kan ik je wel wat advies over geven. Ten eerste moet je je nooit maar dan ook NOOIT om laten praten door "als je van me houdt dan", en ten tweede zijn jongens die zeggen dat vrouwen moeilijker of minder klaar komen dan mannen eikels en moet je die types instant dumpen." Toen kreeg ik zo'n 'good talk'-schouderklopje en ging hij weer weg.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Vertel.
Bij mij heeft mijn moeder dat altijd gedaan. Die vroeg ook of ik niet eens aan de pil moest toen ik net iets met Mozy had.
Godver, die man verpest mijn hele game.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
M'n moeder heeft ook alle serieuze shizzle gedaan. Maar toen ik net een paar maanden een vriend had kwam hij ineens binnen, begint uit het niets "Ja ik weet dat je moeder je alles al uitgelegd heeft, dus dat ga ik niet doen. Maar ik ben wel een jongen van 17 geweest, en daar kan ik je wel wat advies over geven. Ten eerste moet je je nooit maar dan ook NOOIT om laten praten door "als je van me houdt dan", en ten tweede zijn jongens die zeggen dat vrouwen moeilijker of minder klaar komen dan mannen eikels en moet je die types instant dumpen." Toen kreeg ik zo'n 'good talk'-schouderklopje en ging hij weer weg.![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:55 schreef Chai het volgende:
[..]
hahaha.![]()
Met vriendinnen onderling scheppen we juist altijd op over onze pijpskills en de penissen van onze partners, gewoon typische meidenpraat weet je wel.
Haha.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
M'n moeder heeft ook alle serieuze shizzle gedaan. Maar toen ik net een paar maanden een vriend had kwam hij ineens binnen, begint uit het niets "Ja ik weet dat je moeder je alles al uitgelegd heeft, dus dat ga ik niet doen. Maar ik ben wel een jongen van 17 geweest, en daar kan ik je wel wat advies over geven. Ten eerste moet je je nooit maar dan ook NOOIT om laten praten door "als je van me houdt dan", en ten tweede zijn jongens die zeggen dat vrouwen moeilijker of minder klaar komen dan mannen eikels en moet je die types instant dumpen." Toen kreeg ik zo'n 'good talk'-schouderklopje en ging hij weer weg.![]()
alleen gebruikt 4bed eerder een kruimeldiefquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:13 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
En wat is dit nou weer voor storing in je hoofd, Chaiquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat soort rare fetisj dingen vinden ik schokkender
Moet je juist blij mee zijn, kun je alleen maar profijt van hebben.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |