abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Boks-Chick zaterdag 4 januari 2014 @ 17:37:20 #251
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_135071845
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:35 schreef editoor het volgende:
Dappere dodo's. Je weet hoe het met hun geëindigd is.
ja die hebben wij als dappere Nederlandse kolonisten uitgemoord *O*
lolwut
pi_135071941
Ik snap toch echt niet hoe het Nederlands volkje, het voor elkaar heeft gekregen om elkaar te overtuigen dat roken schadelijk is. Het verbaasd mij dat het nog niet duizend jaar langer heeft geduurd, voordat dit nuchtere volkje overtuigd raakt. Een mirakel kun je het toch wel noemen.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:41:40 #253
104963 ETA
European Travel Author
pi_135072039
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:32 schreef editoor het volgende:

[..]

Maar jij wel, laat mij niet lachen, please. _O-
Dat beweer ik ook niet, maar ik weet tenminste wel hoe het werkt in de grote mensen wereld. Aangezien ik als professional toch wel wekelijks met voedselveiligheidskwesties bemoei, durf ik toch wel te beweren dat ik meer verstand van zaken heb dan jij.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:43:47 #254
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_135072121
quote:
Verwijder aspartaam direct uit je dieet, liever vandaag als morgen.
:')
pi_135072287
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:41 schreef ETA het volgende:

[..]

Dat beweer ik ook niet, maar ik weet tenminste wel hoe het werkt in de grote mensen wereld. Aangezien ik toch als professional toch wel wekelijks met voedselveiligheidskwesties bemoei, durf ik toch wel te beweren dat ik meer verstand van zaken heb dan jij.
_O-

Right, ik geloof je gelijk. Dat jij alles aan het weg ridiculiseren bent, zegt al gelijk hoe onbekwaam je bent om deze materie te snappen. Kijk de documentaires. Dat zijn geen nobody's. Je denkt het zelf allemaal wel te snappen maar dat is absoluut niet zo. Dus hou je lekker met speelgoed bezig en laat de grote discussie aan de mensen over, die er verstand van hebben.
  Boks-Chick zaterdag 4 januari 2014 @ 17:49:21 #256
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_135072343
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:47 schreef editoor het volgende:

[..]

_O-

Right, ik geloof je gelijk. Dat jij alles aan het weg ridiculiseren bent, zegt al gelijk hoe onbekwaam je bent om deze materie te snappen. Kijk de documentaires. Dat zijn geen nobody's. Je denkt het zelf allemaal wel te snappen maar dat is absoluut niet zo. Dus hou je lekker met speelgoed bezig en laat de grote discussie aan de mensen over, die er verstand van hebben.
nogmaals. zelfs al zou je gelijk hebben (wat we dus allemaal betwijfelen), hoe durf ji jte praten over ridiculiseren en het snappen van de materie wanneer je met zo'n OP een topic opent :')
Dan neem je jezelf dus al niet serieus.

Leuken troll, dat wel :')
ohnee, zelfs dat niet :')
lolwut
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:55:16 #257
104963 ETA
European Travel Author
pi_135072579
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 15:22 schreef editoor het volgende:

[..]

Dat dacht ik al.

Toen mensen riepen dat roken schadelijk was, nam ook niemand ze serieus. Toch leuk om te zien hoe vicieuze cirkels zich blijven herhalen en dat er pas na vele decenniums er absolute duidelijk is. Ik hoop dat ik het in mijn leven nog kan mee kan maken dat ik "told you so" kan zeggen.
Het kan zijn dat over 30 jaar na verder onderzoek blijkt dat aspartaam toch schadelijk is en meteen verboden moet worden. Echter geeft dit niet aan dat jij een goede/logische conclusie hebt getrokken op basis van de huidige beschikbare gegevens, je huidige stelling en onderbouwing blijft even lachwekkend. Op basis van de huidige stand van zaken, is logisch te denken dat gebruik van aspartaam in huidige vorm en toepassing veilig is bij verwacht gebruikt.

Je lijkt een beetje op een verbeten gokker. Hij analyseert alle eerder gevallen nummers van een roulette tafel en besluit op basis daarvan al zijn geld op die ene nummer te zetten. Ja, die ene nummer kan dan net vallen, maar dat bewijst toch niet dat hij logisch gezien een verstandige keuze heeft gemaakt? Veel gokkers denken dit wel, net als jij. (uitzondering is natuurlijk de persoon die echt een winstgevend systeem heeft, daarvoor mag je ook bij mij aankloppen voor een discussie :) ).

Zelfs een kapotte klok geeft 2 maal daags de correcte tijd aan, maar dat geeft niet aan dat de klok goed is in tijd aangeven.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_135072614
quote:
19s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:49 schreef BrandX het volgende:

[..]

nogmaals. zelfs al zou je gelijk hebben (wat we dus allemaal betwijfelen), hoe durf ji jte praten over ridiculiseren en het snappen van de materie wanneer je met zo'n OP een topic opent :')
Dan neem je jezelf dus al niet serieus.

Leuken troll, dat wel :')
ohnee, zelfs dat niet :')
Als je al een tijdje niet met de materie bezig hebt gehouden, dan vind je ook niet gelijk de goede bronnen. Ik heb de topic in een opwelling gemaakt toen ik op rtl7 las dat aspartaam veilig was. Dat de bron niet geweldig is geef ik onmiddellijk toe. Neemt niet weg dat het aspartaam weldegelijk schadelijk kan zijn. Maar dat wordt hier heel goed weggelachen.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 18:01:45 #259
104963 ETA
European Travel Author
pi_135072851
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:47 schreef editoor het volgende:

[..]

_O-

het bekijken van de filmpjes heeft geen zin. Zoals al eerder uitgelegd en ook door jou beweert, conclusies gaan beide kanten op. Dus ook al beweren de filmpjes van jou het ene, je hebt zelf toegegeven dat er onderzoeken zijn die het tegenspreken. Waarom geloof je de youtube filmpjes eerder dan bijvoorbeeld de EFSA? Zou je dan niet juist voor de meest voor de hand liggende keuze gaan?
Mijn reisfotos!
  zaterdag 4 januari 2014 @ 18:04:05 #260
104963 ETA
European Travel Author
pi_135072935
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:56 schreef editoor het volgende:

[..]

Als je al een tijdje niet met de materie bezig hebt gehouden, dan vind je ook niet gelijk de goede bronnen. Ik heb de topic in een opwelling gemaakt toen ik op rtl7 las dat aspartaam veilig was. Dat de bron niet geweldig is geef ik onmiddellijk toe. Neemt niet weg dat het aspartaam weldegelijk schadelijk kan zijn. Maar dat wordt hier heel goed weggelachen.
Het gaat niet alleen om dat je feitenkennis niet goed is, maar ook om je vaardigheden om discussies aan te gaan. Het is belangrijk kritisch te lezen, maar dat gaat je niet goed af. Jammer.
Mijn reisfotos!
  Boks-Chick zaterdag 4 januari 2014 @ 18:06:33 #261
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_135073024
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:56 schreef editoor het volgende:

[..]

speltip: stop de volgende keer meer moeite in je topic. Verder wat ETA zegt.
lolwut
pi_135073129
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:55 schreef ETA het volgende:

[..]

Het kan zijn dat over 30 jaar na verder onderzoek blijkt dat aspartaam toch schadelijk is en meteen verboden moet worden. Echter geeft dit niet aan dat jij een goede/logische conclusie hebt getrokken op basis van de huidige beschikbare gegevens, je huidige stelling en onderbouwing blijft even lachwekkend. Op basis van de huidige stand van zaken, is logisch te denken dat gebruik van aspartaam in huidige vorm en toepassing veilig is bij verwacht gebruikt.

Je lijkt een beetje op een verbeten gokker. Hij analyseert alle eerder gevallen nummers van een roulette tafel en besluit op basis daarvan al zijn geld op die ene nummer te zetten. Ja, die ene nummer kan dan net vallen, maar dat bewijst toch niet dat hij logisch gezien een verstandige keuze heeft gemaakt? Veel gokkers denken dit wel, net als jij. (uitzondering is natuurlijk de persoon die echt een winstgevend systeem heeft, daarvoor mag je ook bij mij aankloppen voor een discussie :) ).

Zelfs een kapotte klok geeft 2 maal daags de correcte tijd aan, maar dat geeft niet aan dat de klok goed is in tijd aangeven.
Zoals je zelf al aangeeft denk je dat de meeste onderzoeken pro aspartaam zijn en dat men er wel met zijn allen er over eens is, hoe de vork in de steel zit. De wetenschappers zijn veel verdeelder dan dat jij hier schetst. Dat er talloze onderzoeken zijn, die gefinancierd worden door de bedrijven die de producten verkopen, wat algemeen bekend is, doe je maar af als onzin. Zoiets bestaat toch niet? Dat in 1981 delen van voedselautoriteiten zijn overgelopen naar de voedselindustrie die die zelfde producten verkopen is gewoon algemeen bekend. Alles wordt hier weggelacht en men denkt het allemaal beter te weten maar dit zijn gewoon vaststaande feiten. Allemaal aanleidingen dat het zaakje stinkt.
pi_135073324
quote:
19s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 18:06 schreef BrandX het volgende:

[..]

speltip: stop de volgende keer meer moeite in je topic. Verder wat ETA zegt.
doei doei. Je laatste inhoudelijke reactie is denk ik een post of 20 geleden? Ga lekker weg als je niet inhoudelijk wil reageren. Je bent nog moderator ook, waarom is mij echt een raadsel? Je speelt alleen maar op de man en heb niks te melden. Gedraag je fatsoenlijk of ga lekker naar onzin. wat denk ik beter bij jou past als ik zo je post lees. dag :W
  zaterdag 4 januari 2014 @ 18:13:52 #264
104963 ETA
European Travel Author
pi_135073340
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 18:09 schreef editoor het volgende:

[..]

Zoals je zelf al aangeeft denk je dat de meeste onderzoeken pro aspartaam zijn en dat men er wel met zijn allen er over eens is, hoe de vork in de steel zit. De wetenschappers zijn veel verdeelder dan dat jij hier schetst. Dat er talloze onderzoeken zijn, die gefinancierd worden door de bedrijven die de producten verkopen, wat algemeen bekend is, doe je maar af als onzin. Zoiets bestaat toch niet? Dat in 1981 delen van voedselautoriteiten zijn overgelopen naar de voedselindustrie die die zelfde producten verkopen is gewoon algemeen bekend. Alles wordt hier weggelacht en men denkt het allemaal beter te weten maar dit zijn gewoon vaststaande feiten. Allemaal aanleidingen dat het zaakje stinkt.
Hey iedereen, kom snel kijken. Wat zouden jullie doen als je er keer op keer niet uitkomt en al je argumenten worden met gemak omver geblazen? Dan ga je toch uit wanhoop het over een andere boeg proberen, we gaan ineens nieuwe aspecten aanhalen om zo toch nog gelijk te krijgen.

_O-

Wil je hierop nog een serieus antwoord of geloof je het nu wel?
Mijn reisfotos!
  Boks-Chick zaterdag 4 januari 2014 @ 18:14:31 #265
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_135073367
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 18:13 schreef editoor het volgende:

[..]

doei doei. Je laatste inhoudelijke reactie is denk ik een post of 20 geleden? Ga lekker weg als je niet inhoudelijk wil reageren. Je bent nog moderator ook, waarom is mij echt een raadsel? Je speelt alleen maar op de man en heb niks te melden. Gedraag je fatsoenlijk of ga lekker naar onzin. wat denk ik beter bij jou past als ik zo je post lees. dag :W
Wat ETA zegt.
lolwut
pi_135073416
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 18:13 schreef ETA het volgende:

[..]

Hey iedereen, kom snel kijken. Wat zouden jullie doen als je er keer op keer niet uitkomt en al je argumenten worden met gemak omver geblazen? Dan ga je toch uit wanhoop het over een andere boeg proberen, we gaan ineens nieuwe aspecten aanhalen om zo toch nog gelijk te krijgen.

_O-

Wil je hierop nog een serieus antwoord of geloof je het nu wel?
Je maakt je met de post belachelijker proficiat. Je weet duidelijk niet waar je over praat. Hoeveel tijd heb jij zelf in het onderwerp aspartaam gestoken? Ik durf te wedden dat geeneens een uur is maar toch denk je alles te weten over de werking van aspartaam. Je weet geen ene drol. Dus verdiep je in de materie en ga er iets zinnigs over zeggen.

[ Bericht 13% gewijzigd door editoor op 04-01-2014 18:21:06 ]
pi_135073439
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 18:14 schreef BrandX het volgende:

[..]

Wat ETA zegt.
Opbokken. Je bent mod onwaardig.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 18:16:22 #268
384566 adnapekkid
deze boi weet
pi_135073465
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 13:46 schreef BasEnAad het volgende:
Alles is onveilig. Vraag is of aspartaam veel onveiliger is dan bijvoorbeeld te veel suiker.
  Boks-Chick zaterdag 4 januari 2014 @ 18:18:24 #269
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_135073576
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 18:15 schreef editoor het volgende:

[..]

Opbokken. Je bent mod onwaardig.
Bok zelf op. ik speel nergens op de man, maar geef je gewoon de feiten terug die jij post. Dat je dat niet kan handelen is niet mijn probleem :D.
Daarbij ben ik geen KLB mod en mag ik hier gewoon posten zoals alle andere users en zoals jij, zolang ik maar niet iets doe wat niet van de policy mag :W.

Oh wacht, dat mag ik als mod ook _O-
lolwut
  zaterdag 4 januari 2014 @ 18:19:46 #270
104963 ETA
European Travel Author
pi_135073645
quote:

[..]

Je maakt je met de post belachelijker proficiat.
ik snap dat je nu hetzelfde wilt doen wat ik doe, je "opponent" neerzetten als een idioot en daarmee zijn geloofwaardigheid onderuit halen en tegelijkertijd voor vermaak zorgen voor de omstanders.

Echter toon ik inhoudelijk wel goed aan waarom jouw discussiestrategie compleet ridicuul is, jij maakt alleen een stelling zonder onderbouwing. Maar ga je gang, doe nog een poging.
Mijn reisfotos!
pi_135073854
quote:
19s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 18:18 schreef BrandX het volgende:

[..]

Bok zelf op. ik speel nergens op de man, maar geef je gewoon de feiten terug die jij post. Dat je dat niet kan handelen is niet mijn probleem :D.
Daarbij ben ik geen KLB mod en mag ik hier gewoon posten zoals alle andere users en zoals jij, zolang ik maar niet iets doe wat niet van de policy mag :W.

Oh wacht, dat mag ik als mod ook _O-
Je bent nergens inhoudelijk, quote anderen mensen als je het met hun eens bent. Je lijkt geen eigen mening te hebben. Ik moet meer dan 20 nutteloze post terug kijken voor een beetje inhoudelijke reactie. dat is gewoon treurig.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 18:26:17 #272
104963 ETA
European Travel Author
pi_135073936
quote:

[..]

Je maakt je met de post belachelijker proficiat. Je weet duidelijk niet waar je over praat. Hoeveel tijd heb jij zelf in het onderwerp aspartaam gestoken? Ik durf te wedden dat geeneens een uur is maar toch denk je alles te weten over de werking van aspartaam. Je weet geen ene drol. Dus verdiep je in de materie en ga er iets zinnigs over zeggen.
Ah, een aanpassing. Mijn aansporing om toch inhoudelijk te gaan heeft gewerkt :)

Je hebt toch hopelijk door dat het al lang niet meer over aspartaam gaat? Het gaat nu om hoe krom jouw belevingswereld is ten opzichte van de werkelijkheid.

Het feit dat ik zonder in te lezen in aspartaam met ad hoc opgezochte informatie al jouw stellingen compleet wegblaas, is toch wel beschamend :@
Mijn reisfotos!
  zaterdag 4 januari 2014 @ 18:27:12 #273
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_135073966
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 13:46 schreef BasEnAad het volgende:
Alles is onveilig. Vraag is of aspartaam veel onveiliger is dan bijvoorbeeld te veel suiker.
Dit inderdaad. Gaat vooral om de hoeveelheid die je inneemt; dus nooit teveel en altijd gevarieerd.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 18:27:36 #274
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_135073984
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 13:49 schreef HeatWave het volgende:
Ja, wat zijn grote hoeveelheden dan?

Grote hoeveelheden water is ook dodelijk.
inderdaad, vanaf zo rond de 15-20 liter.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  Boks-Chick zaterdag 4 januari 2014 @ 18:28:48 #275
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_135074032
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 18:24 schreef editoor het volgende:

[..]

Je bent nergens inhoudelijk, quote anderen mensen als je het met hun eens bent. Je lijkt geen eigen mening te hebben. Ik moet meer dan 20 nutteloze post terug kijken voor een beetje inhoudelijke reactie. dat is gewoon treurig.
TJa, zolang je hier alleen maar kan zeggen wat we allemaal doen:
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:16 schreef editoor het volgende:

[..]

Zo kun je inderdaad wel door blijven zoeken tot je een ons weegt. Zo zit ik niet in elkaar. Ik weet dat je van alles en nog wat kanker of anderen ziektes kunt krijgen. Ben er door mijn moeder in mijn jeugd ook helemaal gek door gemaakt. Maar waarom wordt er door de overheid zo gehamerd op alcohol, drugs en tabak? terwijl je van 1000 andere dingen ook nare dingen kunt krijgen? Waarom dan zo die fixatie op deze 3 dingen? Waarom is dat dan wel opeens belangrijk?
En daarmee dus volledig je eigen argumentatie (voor zover die al reactie waardig was) om zeep helpt, tja....

Dat het je vreselijk irriteert dat je je gelijk niet krijgt kan ik niets aan doen.
lolwut
pi_135074039
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 18:19 schreef ETA het volgende:

[..]

Echter toon ik inhoudelijk wel goed aan waarom jouw discussiestrategie compleet ridicuul is, jij maakt alleen een stelling zonder onderbouwing. Maar ga je gang, doe nog een poging.
Kan zijn. Je hebt alleen niks anders te melden dan te kijken naar de officiele instanties. Verder heb je zelf geen enkele onderzoek gedaan en lul je maar mee met wat jou logisch lijkt. Nou daar komen we echt heel ver mee. Jij staat niet open voor ander geluid alleen de dingen die jou zint. Ga eerst nou maar gedegen onderzoek doen en dan spreek ik je wel als je je huiswerk hebt gedaan.
  Boks-Chick zaterdag 4 januari 2014 @ 18:30:31 #277
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_135074100
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 18:28 schreef editoor het volgende:

[..]

Kan zijn. Je hebt alleen niks anders te melden dan te kijken naar de officiele instanties. Verder heb je zelf geen enkele onderzoek gedaan en lul je maar mee met wat jou logisch lijkt. Nou daar komen we echt heel ver mee. Jij staat niet open voor ander geluid alleen de dingen die jou zint. Ga eerst nou maar gedegen onderzoek doen en dan spreek ik je wel als je je huiswerk hebt gedaan.
Jij hebt toch ook geen onderzoek gedaan en lult toch ook alleen maar mee met wat jou logisch lijkt. Nou, daar komen we echt heel ver mee. Je staat niet open voor een ander geluid alleen de dingen die jou zint,. Ga nou maar eerst gedegen onderzoek doen en dan spreek ik je wel weer wanneer je zelf je huiswerk gedaan hebt ipv rare c/p's doen.
lolwut
pi_135074186
quote:
19s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 18:28 schreef BrandX het volgende:

[..]

TJa, zolang je hier alleen maar kan zeggen wat we allemaal doen:

[..]

En daarmee dus volledig je eigen argumentatie (voor zover die al reactie waardig was) om zeep helpt, tja....

Dat het je vreselijk irriteert dat je je gelijk niet krijgt kan ik niets aan doen.
Ik heb 2 docu's gepost die overtuigen, maar niemand kijkt er naar om ze niet open staan voor een ander geluid. Wat doe je dan in dit topic? Men wil niet eens onderuithalen wat zij te vertellen hebben. Als je dan toch zo overtuigd bent? Tijd steken in dingen is niet voor iedereen weggelegd.
pi_135074318
quote:
19s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 18:30 schreef BrandX het volgende:

[..]

Jij hebt toch ook geen onderzoek gedaan en lult toch ook alleen maar mee met wat jou logisch lijkt. Nou, daar komen we echt heel ver mee. Je staat niet open voor een ander geluid alleen de dingen die jou zint,. Ga nou maar eerst gedegen onderzoek doen en dan spreek ik je wel weer wanneer je zelf je huiswerk gedaan hebt ipv rare c/p's doen.
Dit topic is bijna van 4 weken geleden. Dus jij weet wat ik die 4 weken gedaan heb? knap van je. Je hebt het alleen maar over de OP niks anders, dat is 4 weken geleden muts
  zaterdag 4 januari 2014 @ 18:39:02 #280
104963 ETA
European Travel Author
pi_135074474
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 18:28 schreef editoor het volgende:

[..]

Ah, die krijgen we ook vaak van "aluhoedjes", we staan niet open voor een ander geluid. Grappige hierin is juist dat het compleet andersom is. De mensen die beweren dat we moeten openstaan voor andere denkwijzen zijn juist erg narrowminded (kon even geen goed Nederlands woord voor bedenken). Laat even weten of je hier ook nog verdere uitleg over wenst (raken wel ver van aspartaam af zo).

Ook een grappige opmerking, ik ga met dingen mee die mij logisch lijken.... wtf.... 8)7

ik heb in enkele minuten voldoende onderzoek gedaan om jouw beweringen onderuit te halen. Sorry dat het zo makkelijk was en dat ik er niet meer tijd aan heb besteed :'(

Ik hoef geen inhoudelijk onderzoek te doen om te concluderen dat jouw denkwijze incorrect is, dit heb ik al meerdere keren uitgelegd. Negeren is ook een kunst.
Mijn reisfotos!
  Boks-Chick zaterdag 4 januari 2014 @ 18:39:30 #281
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_135074493
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 18:35 schreef editoor het volgende:

[..]

Dit topic is bijna van 4 weken geleden. Dus jij weet wat ik die 4 weken gedaan heb? knap van je. Je hebt het alleen maar over de OP niks anders, dat is 4 weken geleden muts
Oeh we gaan schelden O+
En ik heb het over al die andere non antwoorden die je geeft op argumentatie van anderen anders dan dat je iedereen die anders denkt dan jou ongefundeerd weg zet als dom en 12-jarige autisten O+
Sindsdien neem ik niet bijster veel meer van je serieus nee :')
En ik kan niet geloven dat je in 4 weken tijd een volleerd deskundige bent nee, sorry. Dat zou ik van Einstein nog niet geloven. Hell, die zou dat niet eens durven beweren.
En nog ben ik van mening dat je toen je discussiepartners niet serieus nam en dat nog steeds niet doet. Enige wat je tegen argumentatie doet is alleen maar meer roepen dat men het fout, fout en nog eens fout heeft. Nou, chapeau.
lolwut
  zaterdag 4 januari 2014 @ 18:41:21 #282
104963 ETA
European Travel Author
pi_135074581
quote:
19s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 18:39 schreef BrandX het volgende:

[..]

Oeh we gaan schelden O+
En ik heb het over al die andere non antwoorden die je geeft op argumentatie van anderen anders dan dat je iedereen die anders denkt dan jou ongefundeerd weg zet als dom en 12-jarige autisten O+
Sindsdien neem ik niet bijster veel meer van je serieus nee :')
En ik kan niet geloven dat je in 4 weken tijd een volleerd deskundige bent nee, sorry. Dat zou ik van Einstein nog niet geloven. Hell, die zou dat niet eens durven beweren.
En nog ben ik van mening dat je toen je discussiepartners niet serieus nam en dat nog steeds niet doet. Enige wat je tegen argumentatie doet is alleen maar meer roepen dat men het fout, fout en nog eens fout heeft. Nou, chapeau.
heb je ook het gevoel dat we kleine kinderen aan het pesten zijn? ;(
Mijn reisfotos!
  Boks-Chick zaterdag 4 januari 2014 @ 18:42:37 #283
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_135074649
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 18:41 schreef ETA het volgende:

[..]

heb je ook het gevoel dat we kleine kinderen aan het pesten zijn? ;(
Nee, eerder dat kleine kinderen stampend met voetjes op de grond boos lopen te zijn en wij de corrigerende ouders :@
lolwut
  zaterdag 4 januari 2014 @ 18:42:50 #284
104963 ETA
European Travel Author
pi_135074660
ben benieuwd of TS ook gaat proberen de laatste post van het topic te krijgen om zo alsnog het laatste woord te hebben, dan lijkt het alsof hij nog beetje gelijk heeft.
Mijn reisfotos!
  Boks-Chick zaterdag 4 januari 2014 @ 18:43:20 #285
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_135074689
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 18:42 schreef ETA het volgende:
ben benieuwd of TS ook gaat proberen de laatste post van het topic te krijgen om zo alsnog het laatste woord te hebben, dan lijkt het alsof hij nog beetje gelijk heeft.
De lapo geldt niet voor mods O-)
lolwut
pi_135074790
Haha :') zo'n artikel dat (als je er geen verstand van hebt, zoals ik) best serieus klinkt en dan in een keer 'AIDS' er als gevolg tussen lezen _O-
pi_135075010
Van de MS vereniging:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Barst maar los.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 18:58:48 #288
104963 ETA
European Travel Author
pi_135075322
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 18:51 schreef editoor het volgende:
Van de MS vereniging:

Barst maar los.
Anecdote + dezelfde "chemische" beweringen (minus dat je er Aids van krijgt).

Wat wil je nu, dat we je gaan doorzagen dat je een anecdote in de discussie gooit of dat de stuk vol staat met beweringen die al zijn tegengesproken in dit topic?
Mijn reisfotos!
pi_135075417
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 18:58 schreef ETA het volgende:

[..]

Anecdote + dezelfde "chemische" beweringen (minus dat je er Aids van krijgt).

Wat wil je nu, dat we je gaan doorzagen dat je een anecdote in de discussie gooit of dat de stuk vol staat met beweringen die al zijn tegengesproken in dit topic?
Dat maak jij er van dat ze zijn tegengesproken. Bewijs dat maar is op wetenschappelijk basis. Maar dat zal vast te veel gevraagd zijn. Ik wil feiten horen geen gezwets dit keer.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 19:02:40 #290
104963 ETA
European Travel Author
pi_135075482
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 19:01 schreef editoor het volgende:

[..]

Dat maak jij er van dat ze zijn tegengesproken. Bewijs dat maar is op wetenschappelijk basis. Maar dat zal vast te veel gevraagd zijn.
Oh, vele punten die in het stuk worden genoemd, worden behandeld in dezelfde FAQ waaruit jij heel handig een quote kopieerde. Dus jij kent de tegenargumenten, maar kiest ervoor ze te negeren en vast te houden aan je standpunt.

cq, je brengt helemaal niets nieuws in, behalve de anecdote. Dit is ook waarom ik beweer dat mensen zoals jij narrowminded zijn en moeite hebben zichzelf open te stellen voor andere meningen. Dank voor het bewijs leveren van mijn stelling.
Mijn reisfotos!
pi_135075580
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:39 schreef editoor het volgende:
Ik snap toch echt niet hoe het Nederlands volkje, het voor elkaar heeft gekregen om elkaar te overtuigen dat roken schadelijk is. Het verbaasd mij dat het nog niet duizend jaar langer heeft geduurd, voordat dit nuchtere volkje overtuigd raakt. Een mirakel kun je het toch wel noemen.
Wel een goede troll dit.
pi_135075603
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 19:02 schreef ETA het volgende:

[..]

Oh, vele punten die in het stuk worden genoemd, worden behandeld in dezelfde FAQ waaruit jij heel handig een quote kopieerde. Dus jij kent de tegenargumenten, maar kiest ervoor ze te negeren en vast te houden aan je standpunt.
Hoe verklaar jij dan deze placebo effect die deze mensen hebben ervaren? Hoe weet je daar een mooi verhaaltje van te maken?
  zaterdag 4 januari 2014 @ 19:07:05 #293
104963 ETA
European Travel Author
pi_135075713
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 19:05 schreef editoor het volgende:

[..]

Hoe verklaar jij dan deze placebo effect die deze mensen hebben ervaren? Hoe weet je daar een mooi verhaaltje van te maken?
dus je verwacht nu van mij dat ik een willekeurige anecdote wetenschappelijk moet gaan weerleggen?? en anders heb jij gelijk? |:(

over strohalmen gesproken. of wil je dat ik ga uitleggen waarom dit compleet belachelijk is in een serieuze discussie?

Kom op, nog 8 posts te gaan, kom met iets gedegen, je kan het!
Mijn reisfotos!
pi_135076453
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 19:07 schreef ETA het volgende:

[..]

dus je verwacht nu van mij dat ik een willekeurige anecdote wetenschappelijk moet gaan weerleggen?? en anders heb jij gelijk? |:(

over strohalmen gesproken. of wil je dat ik ga uitleggen waarom dit compleet belachelijk is in een serieuze discussie?

Kom op, nog 8 posts te gaan, kom met iets gedegen, je kan het!
Als de autoriteiten de enige groeperingen zijn waar jij nog naar luistert en waar je vertrouwen in hebt dan zijn discussies niet meer te voeren. Ik ga mij er niet meer aan branden. jullie zoeken het maar uit. Als jullie geen discussies kunnen voeren op basis van feiten en alleen maar kunnen wijzen naar wat autoriteiten zeggen dan houd het op.

"Alles is ontkracht. alles wat je verder te zeggen hebt, is onwaar."
Het enige argument wat ik zo een beetje gehoord heb de laatste uren. De slaven van de autoriteiten hebben zich weer goed laten horen.

Wat zijn er toch veel slimme mensen op fok. Ik ben trots op jullie O+

[ Bericht 3% gewijzigd door editoor op 04-01-2014 19:33:54 ]
  zaterdag 4 januari 2014 @ 19:42:46 #295
104963 ETA
European Travel Author
pi_135077239
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 19:24 schreef editoor het volgende:

[..]

Als de autoriteiten de enige groeperingen zijn waar jij nog naar luistert en waar je vertrouwen in hebt dan zijn discussies niet meer te voeren. Ik ga mij er niet meer aan branden. jullie zoeken het maar uit. Als jullie geen discussies kunnen voeren op basis van feiten en alleen maar kunnen wijzen naar wat autoriteiten zeggen dan houd het op.

"Alles is ontkracht. alles wat je verder te zeggen hebt, is onwaar."
Het enige argument wat ik zo een beetje gehoord heb de laatste uren. De slaven van de autoriteiten hebben zich weer goed laten horen.

Wat zijn er toch veel slimme mensen op fok. Ik ben trots op jullie O+
dat staat er natuurlijk niet. dan kan ik wel weer alles herhalen, maar dan kies je toch weer voor om belangrijke punten te negeren.

En dan nog, het "enige argument" wat jij hebt gehoord staat nog steeds overeind. Al je punten zijn ontkracht en alles wat je inbrengt is hetzelfde. Nou ja, behalve een ijzersterke anekdote die ik niet kon ontkrachten (grapje, is sarcasme).

En zo mijne damen en heren eindigt deze discussie. Na de hele tijd vernedert te zijn, stampvoet TS nog een keer, foetert "jullie snappen er niks van, jullie luisteren niet naar mij", draait zich om en loopt weg. Vlak voordat de deur dichtslaat roept TS nog "Stommerds!" en steekt daarbij zijn tong uit.
Mijn reisfotos!
pi_135077377
TS, zoek eens op PubMed naar aspartaam. Daar zul je wetenschappelijke publicaties vinden.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 19:51:02 #297
310970 Stokfiguur
Gemaakt van streepjes.
pi_135077603
De mensen hier die nog vertrouwen hebben in instanties zoals de FDA :')
Alles draait om geld en wie het meeste betaald krijgt z'n troep goedgekeurd. Maar blijf het vooral lekker eten en drinken hoor.
  maandag 6 januari 2014 @ 14:41:11 #298
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_135145122
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 13:15 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Je weet dat elke groente gewas dat jij nu eet een samenstelling van genen heeft dat niet ouder dan 15 jaar is?
Iedere groente gewas is veredeld. Verwar dit niet met gemodificeerd, gemodificeerde gewassen zijn verboden in Europa.
Maar neem tarwe, vroeger had je nog echt gewoon tarwe. Tarwe is tarwe. Sinds de jaren 60 en met name om het tekort in China op te lossen is de tarwe dermate veranderd dat het in niets nog lijkt op het tarwe van vroeger. Daardoor is bijvoorbeelf het babytarwe (max 60 cm hoog waar het echte tarwe nog minimaal 90 cm hoog was)) ontstaan. Dat is toch geen veredeling meer?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')