SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onder deze lijn naïevelingen, die denken dat het goed voor je is:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Daar wringt natuurlijk ook de schoen. Alles wat te consumeren valt, in te grote hoeveelheden, is schadelijk voor de mens.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:46 schreef BasEnAad het volgende:
Alles is onveilig. Vraag is of aspartaam veel onveiliger is dan bijvoorbeeld te veel suiker.
Whahahahaquote:Ook nu zouden jouw hersencellen bezig kunnen zijn met afsterven - je zou er nog niets van hoeven te merken. De symptomen vallen pas op wanneer 75% van de hersencellen of meer weg zijn. Dan kunnen chronische ziekten ontstaan zoals:
• Multipele Sclerosis (MS), Parkinson en Alzheimer
• Geheugenverlies en doofheid
• Hormonale problemen
• Epilepsie
• Aids
• Hersenletsel
• Neuroendocriene stoornissen
Wut.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:43 schreef editoor het volgende:
De symptomen vallen pas op wanneer 75% van de hersencellen of meer weg zijn. Dan kunnen chronische ziekten ontstaan zoals:
• Multipele Sclerosis (MS), Parkinson en Alzheimer
• Geheugenverlies en doofheid
• Hormonale problemen
• Epilepsie
• Aids
• Hersenletsel
• Neuroendocriene stoornissen
Ook in de originele bron staat het er. Verklaring ontbreekt alleen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:50 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Het staat er nog echt ook.![]()
Ik ben een man. Ik werk met mannen, allemaal techneuten. Ik werk in een technische wereld. Ik boks. Ik ben gek met voetbal en zit 1 á 2 keer per maand in het voetbalstadion. Ik ben onomstotelijk een man.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:49 schreef editoor het volgende:
[..]
Dat vond ik ook wel een hele sterke, maar voorderest klinkt het wel overtuigend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus het is maar wat heel overtuigend klinkt natuurlijk.lolwut
Precies. Denk ik dan aan 3 keer wat zoetjes in m'n koffie per dag of 10 flessen cola light en een halve pot zoetstof per dag?quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:49 schreef HeatWave het volgende:
Ja, wat zijn grote hoeveelheden dan?
Grote hoeveelheden water is ook dodelijk.
wel light dan he, anders gaat het te langzaamquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:50 schreef Brummetje_ het volgende:
Ach dood ga je toch.
* Neemt nog een slok cola. *
Mijn godquote:
Bij suiker valt het nog te meten wat te veel is. Bij Aspartaam is dat niet het geval en dus gevaarlijker.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:52 schreef studentje85 het volgende:
[..]
Precies. Denk ik dan aan 3 keer wat zoetjes in m'n koffie per dag of 10 flessen cola light en een halve pot zoetstof per dag?
- en dus niet te bewijzen dat aspartaam ook de 'dader' is van de ziektes die genoemd worden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:53 schreef editoor het volgende:
[..]
Bij suiker valt het nog te meten wat te veel is. Bij Aspartaam is dat niet het geval en dus gevaarlijker.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |