Dus bitcoin is wel fiduciair geld, maar geen fiatgeld als ik het goed lees.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:48 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
"Voorbeelden van fiduciair geld zijn het wettig betaalmiddel in de vorm van papiergeld of giraal geld, maar ook digitaal cryptografisch geld zoals bitcoin."
Hmm...
Fiat money has been defined variously as:quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:48 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
"Voorbeelden van fiduciair geld zijn het wettig betaalmiddel in de vorm van papiergeld of giraal geld, maar ook digitaal cryptografisch geld zoals bitcoin."
Hmm...
Ik heb er 10 gekochtquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:50 schreef robin007bond het volgende:
Die aandelen Cryptsy zijn wel verleidelijk zeg.
Cryptsy kan ook echt alleen maar stijgen nog, tenzij er echt iets heel raars gebeurt. Ze moeten fiat nog toevoegen, dan kan de groei pas echt beginnen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:56 schreef Sosa het volgende:
[..]
Ik heb er 10 gekocht
Voor de lange termijn, had nog 2 BTC winst over en van daytraden wordt ik zenuwachtig. Mss levert het wat op, mss niet. We zullen zien.
Dat idd. En de volumes nemen nu al gestaag toe. Zit een prima kerel achter, ene Vernon, goed trackrecord. Ze kunnen de groei nog niet echt handelen, maar werken er hard aan. En daarbij, base in Florida, dus niet ergens in Oekraine oid.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Cryptsy kan ook echt alleen maar stijgen nog, tenzij er echt iets heel raars gebeurt. Ze moeten fiat nog toevoegen, dan kan de groei pas echt beginnen.
Saai inderdaad.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:01 schreef TimKuik het volgende:
Bah, de markt heeft helemaal niks uitgespookt de laatste 8 uur...
Waar vind ik dat?quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:50 schreef robin007bond het volgende:
Die aandelen Cryptsy zijn wel verleidelijk zeg.
Neuh, het kan wel zomaar 3 uur verdwenen zijn. Maar het gaat niet verloren. Ik heb het ook al meerdere malen gehad, maar gewoon geduld hebben. Voor snel traden schiet het (nu nog) totaal niet op, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:59 schreef Scorpie het volgende:
Cryptsy verliest toch af en toe gewoon currency? Zo onstabiel als wat toch?
Een vriend van me gebruikt Cryptsy gewoon naar tevredenheid.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:59 schreef Scorpie het volgende:
Cryptsy verliest toch af en toe gewoon currency? Zo onstabiel als wat toch?
Jou vriend weet niet beter.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een vriend van me gebruikt Cryptsy gewoon naar tevredenheid.
Maar jij bent ook lyrisch van PPC...quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een vriend van me gebruikt Cryptsy gewoon naar tevredenheid.
Dat doet niets… De hele dag al niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:16 schreef Scorpie het volgende:
Zit te twijfelen of ik nog in WDC wat moet gaan stoppen.
Ja geen enkele coin behalve die Sexscamcoin die wat doet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat doet niets… De hele dag al niet.
Stilte voor de storm.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja geen enkele coin behalve die Sexscamcoin die wat doet.
Wdc is inderdaad geen pump n dump coinquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat doet niets… De hele dag al niet.
Op dit moment wordt hij vooral gedumpt als ik zo kijk op bter.comquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wdc is inderdaad geen pump n dump coin
Haha, ik had eigenlijk gehoopt op BTC-equote:
Oh godverdommequote:Op dinsdag 10 december 2013 16:23 schreef brombeer_ het volgende:
Kijk zeta hoog staan dan![]()
Blij dat ik daar gisteravond 15k stuks van heb gekocht. Voor de rest maar een tegenvallend dagje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |