SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life.
Technical owner of www.shavingsociety.nl
Ik zie het jammer dat ik de helft heb weg gedaan en terug heb gekocht op een belachelijke prijs :Squote:
Meeste van die pool geven ook de optie om alles automagisch om te laten zetten naar BTC/LTCquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:19 schreef kthxbye het volgende:
Wie gebruikt er hier een auto-switching pool (zoals o.a. Multipool, Hashcows, Middlecoin), en hoe laat je die geminede alt-coins uitbetalen? Naar welk wallet address/welke exchange? Cryptsy is voor het verkopen van je altcoins het meest interessant, maar vertoont dus veel kuren de laatste tijd. Andere suggesties?
(voor elk type coin een aparte wallet aanmaken lijkt me ook niet echt de meest praktische oplossing...)
Nou nee hoorquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:19 schreef strbo het volgende:
Nog steeds to the moon? Brandstof begint op te raken volgens mij.
1. Bitcoinwisdom: BTC-e, BTC/USDquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:41 schreef Beunhazer het volgende:
Wat is jullie tabbladen lijstje om de koersen te volgen trouwens?
Ik heb alleen Mtgox, btc-e en coinmarketcap open staan
Waar stel jij OkCoin in op USD, ik zie alleen maar CNY?quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:43 schreef Ranjit het volgende:
[..]
1. Bitcoinwisdom: BTC-e, BTC/USD
2. Bitcoinwisdom: Mt.Gox, BTC/USD
3. Bitcoinwisdom: OkCoin, BTC/USD
4. Bitcoinwisdom: BTC-e, LTC/USD
5. Bitcoinwisdom: OkCoin, LTC/USD
Ik?quote:
Apple verdient geen geld eraanquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:48 schreef Ticootje het volgende:
http://www.nu.nl/tech/365(...)al-bitcoin-apps.html
Wasda?
Stom. Gewoon downloaden. Of zelf makenquote:
Excuus, CNY bedoelde ik ook.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:49 schreef Cliffie1976 het volgende:
[..]
Waar stel jij OkCoin in op USD, ik zie alleen maar CNY?
Zelf meedoen en live kijken :pquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Stom. Gewoon downloaden. Of zelf maken
Oh. Sorry ik zit op mijn zolderkamer dus kan niet echt live dingen doen enzow.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zelf meedoen en live kijken :p
Niets downloaden.
en heb je inmiddels 3 kuikenhaartjes gekweekt?quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:52 schreef Toto69 het volgende:
Ik laat mijn baard staan tot ik rijk ben door cryptocurrencies.
Momenteel staat-ie een kleine twee weken.
450, echt fantastischquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
en heb je inmiddels 3 kuikenhaartjes gekweekt?
Hater.quote:
Elke uitstap die ik maak betreur ik binnen een dag.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:06 schreef WvdL het volgende:
ik zit alleen maar op btc-e weinig exotische muntjes daar
De quark heb ik geen spijt vanquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Elke uitstap die ik maak betreur ik binnen een dag.
Ja zie het ook. Pump en dump?quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:15 schreef starsailor het volgende:
LOL, SexCoin is net in twintig minuten verdubbeld. BINGBINGBINGBINGBING.
welke trader heeft dan die nieuwe coins?quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:15 schreef starsailor het volgende:
dat wel..quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Elke uitstap die ik maak betreur ik binnen een dag.
Bij welke sexchange ?quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:15 schreef starsailor het volgende:
kan je niet op wisdom? (ik niet iig op werk, citrix @ werkquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:22 schreef pimpel1985 het volgende:
Hoe kan ik op btc-e die grafiek wat meer inzoomen op 5 of 10 minuten?
Ah.. Die staat helaas bij mij op de banlistquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:22 schreef starsailor het volgende:
[..]
Cryptsy.. it's a SexPartaaaaay!
Het is een gekkenhuis. Iemand(en) zit vreselijk te pumpen.. einde lijkt wel in zicht.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:23 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Ah.. Die staat helaas bij mij op de banlist
Horny fuckers ook altijdquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:24 schreef starsailor het volgende:
[..]
Het is een gekkenhuis. Iemand(en) zit vreselijk te pumpen.. einde lijkt wel in zicht.
Als je dat ziet ben je al te laat met instappen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:24 schreef starsailor het volgende:
[..]
Het is een gekkenhuis. Iemand(en) zit vreselijk te pumpen.. einde lijkt wel in zicht.
glazen boll defect?quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:35 schreef strawberry het volgende:
Waarom heb ik alles verkocht op 850
OK, guys, rommel opruimen. SexParty is voorbij. SXC is weer terug op het niveau waar het een uurtje geleden was. Prima feestje!quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je dat ziet ben je al te laat met instappen.
Volgend weekend krijg je nieuwe rondequote:Op dinsdag 10 december 2013 14:35 schreef strawberry het volgende:
Waarom heb ik alles verkocht op 850
Vraag me af hoelang die weekenddipjes nog door gaan. iedereen weet t ondertussen nu welquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Volgend weekend krijg je nieuwe ronde
Maar ik wil nu!quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Volgend weekend krijg je nieuwe ronde
Juist daarom gaan ze doorquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:41 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Vraag me af hoelang die weekenddipjes nog door gaan. iedereen weet t ondertussen nu wel
Maar iedereen gaat steeds eerder verkopen om maar voor de dip in fiat te zitten, dus hoelang kan dat nog door gaan?quote:
Totdat mensen op maandagochtend al in fiat stappen om de dip voor te zijn. Dat is logisch.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:43 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Maar iedereen gaat steeds eerder verkopen om maar voor de dip in fiat te zitten, dus hoelang kan dat nog door gaan?
Of uberhaupt niet uit de fiat stappen omdat de dip altijd maar doorgaat. Logisch.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:46 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Totdat mensen op maandagochtend al in fiat stappen om de dip voor te zijn. Dat is logisch.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:53 schreef Scorpie het volgende:
Cryptsy is echt een kut site. Zou er niet dood gevonden willen worden.
Maar dan zijn er geen dips meer dus dan zul je zien dat mensen weer in crypto's stappen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Of uberhaupt niet uit de fiat stappen omdat de dip altijd maar doorgaat. Logisch.
Dilemma dit.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:54 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Maar dan zijn er geen dips meer dus dan zul je zien dat mensen weer in crypto's stappen.
33 ?? Zo het hoogste punt…quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:04 schreef tralalala het volgende:
Ik zit vast in LTC, gisterenavond/nacht te hoog gekocht @ 33.
Hij staat op 32.63 zelfs.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
33 ?? Zo het hoogste punt…
Je kan er bij 32 toch uitstappen? Pak je een beetje verlies, en kun je wel door.
Neuh, stijgt vanavond wel weer.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
33 ?? Zo het hoogste punt…
Je kan er bij 32 toch uitstappen? Pak je een beetje verlies, en kun je wel door.
Nou!quote:
PPC natuurlijk.. Lekker stabiel.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:23 schreef flesjewater88 het volgende:
Ik weet het ook even niet waar ik mijn FIAT in moet stoppe op btc-e.
Heb ik onderzocht, maar daarbij zit een flinke dump aan te komenquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
PPC natuurlijk.. Lekker stabiel.
Nee joh, hartstikke goede coin…quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:26 schreef flesjewater88 het volgende:
[..]
Heb ik onderzocht, maar daarbij zit een flinke dump aan te komen
Je snapt het niet he?quote:
Wat is fiat precies? Zie die term hier vaker langskomen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:23 schreef flesjewater88 het volgende:
Ik weet het ook even niet waar ik mijn FIAT in moet stoppe op btc-e.
"echt geld" --> EUR of USDquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat is fiat precies? Zie die term hier vaker langskomen.
FTC!quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fiduciair_geldquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat is fiat precies? Zie die term hier vaker langskomen.
Misschien wordt het tijd voor een woordenlijstquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:47 schreef Maxbet het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fiduciair_geld
"Voorbeelden van fiduciair geld zijn het wettig betaalmiddel in de vorm van papiergeld of giraal geld, maar ook digitaal cryptografisch geld zoals bitcoin."quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:47 schreef Maxbet het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fiduciair_geld
Dus bitcoin is wel fiduciair geld, maar geen fiatgeld als ik het goed lees.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:48 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
"Voorbeelden van fiduciair geld zijn het wettig betaalmiddel in de vorm van papiergeld of giraal geld, maar ook digitaal cryptografisch geld zoals bitcoin."
Hmm...
Fiat money has been defined variously as:quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:48 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
"Voorbeelden van fiduciair geld zijn het wettig betaalmiddel in de vorm van papiergeld of giraal geld, maar ook digitaal cryptografisch geld zoals bitcoin."
Hmm...
Ik heb er 10 gekochtquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:50 schreef robin007bond het volgende:
Die aandelen Cryptsy zijn wel verleidelijk zeg.
Cryptsy kan ook echt alleen maar stijgen nog, tenzij er echt iets heel raars gebeurt. Ze moeten fiat nog toevoegen, dan kan de groei pas echt beginnen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:56 schreef Sosa het volgende:
[..]
Ik heb er 10 gekocht
Voor de lange termijn, had nog 2 BTC winst over en van daytraden wordt ik zenuwachtig. Mss levert het wat op, mss niet. We zullen zien.
Dat idd. En de volumes nemen nu al gestaag toe. Zit een prima kerel achter, ene Vernon, goed trackrecord. Ze kunnen de groei nog niet echt handelen, maar werken er hard aan. En daarbij, base in Florida, dus niet ergens in Oekraine oid.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Cryptsy kan ook echt alleen maar stijgen nog, tenzij er echt iets heel raars gebeurt. Ze moeten fiat nog toevoegen, dan kan de groei pas echt beginnen.
Saai inderdaad.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:01 schreef TimKuik het volgende:
Bah, de markt heeft helemaal niks uitgespookt de laatste 8 uur...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |