Elke uitstap die ik maak betreur ik binnen een dag.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:06 schreef WvdL het volgende:
ik zit alleen maar op btc-e weinig exotische muntjes daar
De quark heb ik geen spijt vanquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Elke uitstap die ik maak betreur ik binnen een dag.
Ja zie het ook. Pump en dump?quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:15 schreef starsailor het volgende:
LOL, SexCoin is net in twintig minuten verdubbeld. BINGBINGBINGBINGBING.
welke trader heeft dan die nieuwe coins?quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:15 schreef starsailor het volgende:
dat wel..quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Elke uitstap die ik maak betreur ik binnen een dag.
Bij welke sexchange ?quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:15 schreef starsailor het volgende:
kan je niet op wisdom? (ik niet iig op werk, citrix @ werkquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:22 schreef pimpel1985 het volgende:
Hoe kan ik op btc-e die grafiek wat meer inzoomen op 5 of 10 minuten?
Ah.. Die staat helaas bij mij op de banlistquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:22 schreef starsailor het volgende:
[..]
Cryptsy.. it's a SexPartaaaaay!
Het is een gekkenhuis. Iemand(en) zit vreselijk te pumpen.. einde lijkt wel in zicht.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:23 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Ah.. Die staat helaas bij mij op de banlist
Horny fuckers ook altijdquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:24 schreef starsailor het volgende:
[..]
Het is een gekkenhuis. Iemand(en) zit vreselijk te pumpen.. einde lijkt wel in zicht.
Als je dat ziet ben je al te laat met instappen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:24 schreef starsailor het volgende:
[..]
Het is een gekkenhuis. Iemand(en) zit vreselijk te pumpen.. einde lijkt wel in zicht.
glazen boll defect?quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:35 schreef strawberry het volgende:
Waarom heb ik alles verkocht op 850
OK, guys, rommel opruimen. SexParty is voorbij. SXC is weer terug op het niveau waar het een uurtje geleden was. Prima feestje!quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je dat ziet ben je al te laat met instappen.
Volgend weekend krijg je nieuwe rondequote:Op dinsdag 10 december 2013 14:35 schreef strawberry het volgende:
Waarom heb ik alles verkocht op 850
Vraag me af hoelang die weekenddipjes nog door gaan. iedereen weet t ondertussen nu welquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Volgend weekend krijg je nieuwe ronde
Maar ik wil nu!quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Volgend weekend krijg je nieuwe ronde
Juist daarom gaan ze doorquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:41 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Vraag me af hoelang die weekenddipjes nog door gaan. iedereen weet t ondertussen nu wel
Maar iedereen gaat steeds eerder verkopen om maar voor de dip in fiat te zitten, dus hoelang kan dat nog door gaan?quote:
Totdat mensen op maandagochtend al in fiat stappen om de dip voor te zijn. Dat is logisch.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:43 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Maar iedereen gaat steeds eerder verkopen om maar voor de dip in fiat te zitten, dus hoelang kan dat nog door gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |