PPC natuurlijk.. Lekker stabiel.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:23 schreef flesjewater88 het volgende:
Ik weet het ook even niet waar ik mijn FIAT in moet stoppe op btc-e.
Heb ik onderzocht, maar daarbij zit een flinke dump aan te komenquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
PPC natuurlijk.. Lekker stabiel.
Nee joh, hartstikke goede coin…quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:26 schreef flesjewater88 het volgende:
[..]
Heb ik onderzocht, maar daarbij zit een flinke dump aan te komen
Je snapt het niet he?quote:
Wat is fiat precies? Zie die term hier vaker langskomen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:23 schreef flesjewater88 het volgende:
Ik weet het ook even niet waar ik mijn FIAT in moet stoppe op btc-e.
"echt geld" --> EUR of USDquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat is fiat precies? Zie die term hier vaker langskomen.
FTC!quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fiduciair_geldquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat is fiat precies? Zie die term hier vaker langskomen.
Misschien wordt het tijd voor een woordenlijstquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:47 schreef Maxbet het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fiduciair_geld
"Voorbeelden van fiduciair geld zijn het wettig betaalmiddel in de vorm van papiergeld of giraal geld, maar ook digitaal cryptografisch geld zoals bitcoin."quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:47 schreef Maxbet het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fiduciair_geld
Dus bitcoin is wel fiduciair geld, maar geen fiatgeld als ik het goed lees.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:48 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
"Voorbeelden van fiduciair geld zijn het wettig betaalmiddel in de vorm van papiergeld of giraal geld, maar ook digitaal cryptografisch geld zoals bitcoin."
Hmm...
Fiat money has been defined variously as:quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:48 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
"Voorbeelden van fiduciair geld zijn het wettig betaalmiddel in de vorm van papiergeld of giraal geld, maar ook digitaal cryptografisch geld zoals bitcoin."
Hmm...
Ik heb er 10 gekochtquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:50 schreef robin007bond het volgende:
Die aandelen Cryptsy zijn wel verleidelijk zeg.
Cryptsy kan ook echt alleen maar stijgen nog, tenzij er echt iets heel raars gebeurt. Ze moeten fiat nog toevoegen, dan kan de groei pas echt beginnen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:56 schreef Sosa het volgende:
[..]
Ik heb er 10 gekocht
Voor de lange termijn, had nog 2 BTC winst over en van daytraden wordt ik zenuwachtig. Mss levert het wat op, mss niet. We zullen zien.
Dat idd. En de volumes nemen nu al gestaag toe. Zit een prima kerel achter, ene Vernon, goed trackrecord. Ze kunnen de groei nog niet echt handelen, maar werken er hard aan. En daarbij, base in Florida, dus niet ergens in Oekraine oid.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Cryptsy kan ook echt alleen maar stijgen nog, tenzij er echt iets heel raars gebeurt. Ze moeten fiat nog toevoegen, dan kan de groei pas echt beginnen.
Saai inderdaad.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:01 schreef TimKuik het volgende:
Bah, de markt heeft helemaal niks uitgespookt de laatste 8 uur...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |