Het was zo goedquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:11 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat is dan weer het nadeel van het wonen in een "uithoek" (en het hebben van kinderen)
Da's niet alleen bij steden, hoor.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:14 schreef Tchock het volgende:
Stedendiscussies zijn zo vermoeiend. Alsof bij 99% van de mensen spontaan elke nuance tegelijk uit hun hoofd verdwijnt
Londenquote:
Maar wel het meest. Volledig intelligente mensen die dan ineens niet meer verder komen dan Schubbekutteveenquote:
Jajajajaaaaquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:13 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het was zo goed
Het zou voor jou de moeite waard zijn geweest om vanuit Enschede de auto gepakt te hebben naar de Effenaar ofzo....
Luister dit filmpje dan maar, komt een klein beetje in de buurt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:15 schreef Moody het volgende:
Ben wel blij dat ik wat centraler in Europa woont dan Amsterdammers
[..]
JajajajaaaaHeb het langs zien komen en heb nog getwijfeld. Maar als je tot 18u/19u moet werken (eigen bedrijf) en afhankelijk bent van diensten van de vrouw of de oppas, is het soms lastig
Toch.......jaloers
Ik wil er dolgraag een keer naartoe maar het lijkt me een behoorlijk afschuwelijke stad buiten het wallpaper-beeld van Manhattan dat iedereen kent.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:16 schreef DO2 het volgende:
Nou, ik zal er ook nog eens eentje tegenaan gooien:
New York,.
New York is net Amsterdam....arrogante New York bewoners denken zelf ook dat ze in de beste stad van de wereld wonen, en stralen dat ook uit....Net als Amsterdam dus..quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:16 schreef DO2 het volgende:
Nou, ik zal er ook nog eens eentje tegenaan gooien:
New York,.
Nee, man! New York.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wil er dolgraag een keer naartoe maar het lijkt me een behoorlijk afschuwelijke stad buiten het wallpaper-beeld van Manhattan dat iedereen kent.
Uitgestrekte wijken met meer inwoners dan de Amsterdam en Utrecht samen met zo veel armoedequote:
Op de Bronx na valt dat nog best mee. Ik vond steden als Washington echt tig keer erger.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Uitgestrekte wijken met meer inwoners dan de Amsterdam en Utrecht samen met zo veel armoedeHele buurten waar zelfs de politie liever omheen rijdt
Ik vond de gemiddelde New Yorker erg behulpzaam.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
New York is net Amsterdam....arrogante New York bewoners denken zelf ook dat ze in de beste stad van de wereld wonen, en stralen dat ook uit....Net als Amsterdam dus..
Nee, NYC is het niet voor mij. (en toch ben ik er 2x in 1 jaar geweest)
De Bronx is nog een goede wijk hoor, Harlem komt de politie niet eens meerquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:19 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Op de Bronx na valt dat nog best mee. Ik vond steden als Washington echt tig keer erger.
De Bijlmer kun je wegstrepen tegen Queen. Osdorp kun je wegstrepen tegen Brooklyn.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Uitgestrekte wijken met meer inwoners dan de Amsterdam en Utrecht samen met zo veel armoedeHele buurten waar zelfs de politie liever omheen rijdt
Harlem is juist opgeknapt het afgelopen decennium.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:20 schreef meowingtons het volgende:
[..]
De Bronx is nog een goede wijk hoor, Harlem komt de politie niet eens meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |