Het was zo goedquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:11 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat is dan weer het nadeel van het wonen in een "uithoek" (en het hebben van kinderen)
Da's niet alleen bij steden, hoor.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:14 schreef Tchock het volgende:
Stedendiscussies zijn zo vermoeiend. Alsof bij 99% van de mensen spontaan elke nuance tegelijk uit hun hoofd verdwijnt
Londenquote:
Maar wel het meest. Volledig intelligente mensen die dan ineens niet meer verder komen dan Schubbekutteveenquote:
Jajajajaaaaquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:13 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het was zo goed
Het zou voor jou de moeite waard zijn geweest om vanuit Enschede de auto gepakt te hebben naar de Effenaar ofzo....
Luister dit filmpje dan maar, komt een klein beetje in de buurt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:15 schreef Moody het volgende:
Ben wel blij dat ik wat centraler in Europa woont dan Amsterdammers
[..]
JajajajaaaaHeb het langs zien komen en heb nog getwijfeld. Maar als je tot 18u/19u moet werken (eigen bedrijf) en afhankelijk bent van diensten van de vrouw of de oppas, is het soms lastig
Toch.......jaloers
Ik wil er dolgraag een keer naartoe maar het lijkt me een behoorlijk afschuwelijke stad buiten het wallpaper-beeld van Manhattan dat iedereen kent.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:16 schreef DO2 het volgende:
Nou, ik zal er ook nog eens eentje tegenaan gooien:
New York,.
New York is net Amsterdam....arrogante New York bewoners denken zelf ook dat ze in de beste stad van de wereld wonen, en stralen dat ook uit....Net als Amsterdam dus..quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:16 schreef DO2 het volgende:
Nou, ik zal er ook nog eens eentje tegenaan gooien:
New York,.
Nee, man! New York.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wil er dolgraag een keer naartoe maar het lijkt me een behoorlijk afschuwelijke stad buiten het wallpaper-beeld van Manhattan dat iedereen kent.
Uitgestrekte wijken met meer inwoners dan de Amsterdam en Utrecht samen met zo veel armoedequote:
Op de Bronx na valt dat nog best mee. Ik vond steden als Washington echt tig keer erger.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Uitgestrekte wijken met meer inwoners dan de Amsterdam en Utrecht samen met zo veel armoedeHele buurten waar zelfs de politie liever omheen rijdt
Ik vond de gemiddelde New Yorker erg behulpzaam.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
New York is net Amsterdam....arrogante New York bewoners denken zelf ook dat ze in de beste stad van de wereld wonen, en stralen dat ook uit....Net als Amsterdam dus..
Nee, NYC is het niet voor mij. (en toch ben ik er 2x in 1 jaar geweest)
De Bronx is nog een goede wijk hoor, Harlem komt de politie niet eens meerquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:19 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Op de Bronx na valt dat nog best mee. Ik vond steden als Washington echt tig keer erger.
De Bijlmer kun je wegstrepen tegen Queen. Osdorp kun je wegstrepen tegen Brooklyn.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Uitgestrekte wijken met meer inwoners dan de Amsterdam en Utrecht samen met zo veel armoedeHele buurten waar zelfs de politie liever omheen rijdt
Harlem is juist opgeknapt het afgelopen decennium.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:20 schreef meowingtons het volgende:
[..]
De Bronx is nog een goede wijk hoor, Harlem komt de politie niet eens meer
Jouw Amsterdamhaat zit echt heel erg diepquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:20 schreef Moody het volgende:
[..]
De Bijlmer kun je wegstrepen tegen Queen. Osdorp kun je wegstrepen tegen Brooklyn.
Maar goed. Oud Zuid <-> Manhattan
En al die kut buitenlanders overal. Dat is ook het probleem van Amsterdam. Zeker van Amsterdam. Al die kut buitenlanders die naar Amsterdam komen om te blowenquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:20 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ik vond de gemiddelde New Yorker erg behulpzaam.
Ik heb van die zogenaamde arrogantie niet zoveel meegekregen, hoor.
En dat Amsterdam KUDT is.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:21 schreef Moody het volgende:
[..]
Juist. Het gaat om de mentaliteit en leefbaarheid.
Lelystad en Almere zijn een en al kut en dat zijn nou ook geen grote stedenquote:
Joh, die zitten allemaal rond De Wallen, heb je amper last van.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
En al die kut buitenlanders overal. Dat is ook het probleem van Amsterdam. Zeker van Amsterdam. Al die kut buitenlanders die naar Amsterdam komen om te blowen
Afknappen op NYC vanwege criminaliteit, is wel volstrekt onterecht. Dat bestaat bijna niet meer. Veiligste stad waar ik heb rondgelopen. Veiliger en relaxter dan een SF, Londen, Amsterdam of Washington.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:21 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Harlem is juist opgeknapt het afgelopen decennium.
Typisch ook dat toeristen altijd zeiken over die stukken terwijl Amsterdammers er nooit komenquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:22 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Joh, die zitten allemaal rond De Wallen, heb je amper last van.
Ik moet hier nog heen, als ik weer bij mijn pa in Amerika zit gaan we naar Vancouver. Het klinkt heel mooi :3quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:22 schreef Maxerazzi het volgende:
Mooiste stad waar ik ooit ben geweest is trouwens met afstand Vancouver.
Of Rembrandtplein.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Typisch ook dat toeristen altijd zeiken over die stukken terwijl Amsterdammers er nooit komenWat moet je ook in godsnaam op het Damrak en dergelijke.
Ik erger me ook vooral aan die buitenlanders als ik naar Paradiso of de Melkweg ga. Die constante joint-lucht overal en dan het lopen over de dam ofzo als ik er naartoe gaquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Typisch ook dat toeristen altijd zeiken over die stukken terwijl Amsterdammers er nooit komenWat moet je ook in godsnaam op het Damrak en dergelijke.
Ohja, daar was ik ook geweest, toch plaats ik Wenen denk ik boven Rome al heeft Rome wel een prima sfeertjequote:Op dinsdag 10 december 2013 00:24 schreef Tchock het volgende:
Mooiste stad die ik ken is RomeWeergaloos.
Romequote:Op dinsdag 10 december 2013 00:24 schreef Tchock het volgende:
Mooiste stad die ik ken is RomeWeergaloos.
De mijne Istanbul,quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:22 schreef Maxerazzi het volgende:
Mooiste stad waar ik ooit ben geweest is trouwens met afstand Vancouver.
Siennaquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:25 schreef Moody het volgende:
[..]
Florence is sowieso mooier. Sienna en Lucca ook
Rome is mooi, maar net als A'dam, voor een lang weekend.
Florence is pas een kutstadquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:25 schreef Moody het volgende:
[..]
Een week was er prima te doen (tweemaal zelfs)quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:25 schreef Moody het volgende:
[..]
Totaal niet mee eens. Florence vond ik helemaal niet heel boeiend. Sienna en Lucca nooit geweest. In elk geval kan ik me wéken vermaken in Rome. Het is dat ik totaal niet weet wat ik er moet doen anders zou ik er zo gaan wonen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:25 schreef Moody het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |