Napoleon is bang voor waterquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:28 schreef Greys het volgende:
Bird mijn grasje heeft sinds ik hem heb nooit gebadderd.
En die doet het nog prima hoor
Ik deed ze laatst een heel klein beetje sproeien met de plantenspuit.quote:
Nappie wordt pissig als je over hem heen neveltquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik deed ze laatst een heel klein beetje sproeien met de plantenspuit.
Daarna konden ze amper meer vliegen
Dat ook.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik wil (waarschijnlijk net als Zokunen) niet zo'n dikke groene natte flats in m'n haar hebben
Dat ook nog niet, maar al wel in mijn mouw, op mijn arm, op mijn broek, mijn stoel, bureau en op mijn hand en dat in een weekquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Napoleon heeft voorlopig nog niet op m'n kop gepoept
Hier vonden ze het ook absoluut niet tof, allebeiquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nappie wordt pissig als je over hem heen nevelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poging 2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poging 3:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik weer![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Napoleon heeft voorlopig nog niet op m'n kop gepoeptHahaha niet dat je weet! Oscar kakte wel op je kop
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )![]()
Hier ging Rambo wel gewoon rondvliegen, zeikesnat. Ze badderen bijna elke dag en sproeien vinden ze ook leukquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik deed ze laatst een heel klein beetje sproeien met de plantenspuit.
Daarna konden ze amper meer vliegen
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]Hahaha niet dat je weet! Oscar kakte wel op je kop
🐙![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hier ging Rambo wel gewoon rondvliegen, zeikesnat. Ze badderen bijna elke dag en sproeien vinden ze ook leukquote:IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Willem is echt een klimmer, ik heb zijn kooi net wat veranderd, andere drinkbak en andere voerbak en hij klautert vrolijk in het rond
( Groucho Marx )![]()
Willem klinkt als een heule toffe vogel
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
"Parkietpils, nu vrijwel zonder veren!"quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:30 schreef DeZwabber het volgende:
Prins Pils
Prins Parkiet.
Pils Parkiet?[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Vroeg thuis vandaag![]()
Weekend
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.![]()
En blijkbaar niemand om het mee te delen.
Reality is for people who can't imagine anything better.
Oh F..., ik dacht dat ik daar zat.quote:![]()
Nachtdiensten messen met mn kop, dude.
[ Bericht 0% gewijzigd door Roger_Epiales op 14-12-2013 05:24:27 ]Reality is for people who can't imagine anything better.
op haar zei!quote:Op donderdag 12 december 2013 18:56 schreef Greys het volgende:
Ik heb de grote stalen bak met water van de grond gehaald en opgehangen en binnen 5 minuten lag Baby op haar zei in de waterbak met 1 vleugel omhoog en daarna ging Bird badderen en nu zitten ze elkaar er bijna uit te tetteren, want ze willen allebei.
Dat had ik eerder moeten doen![]()
![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3![]()
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
Hoe gaat het trouwens met catharina's en valken samen oh-oh ? Hebben ze elkaar al ontmoet ?
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.![]()
OMGWTFBBQ!quote:![]()
Bedankt, voor deze publiekelijke blamage
Al heb ik die aan mezelf te danken natuurlijk. Maar alsnog bedankt voor het aanwijzen. Bwehehe.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
graag gedaanquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:29 schreef Greys het volgende:
[..]
OMGWTFBBQ!![]()
Bedankt, voor deze publiekelijke blamage
Al heb ik die aan mezelf te danken natuurlijk. Maar alsnog bedankt voor het aanwijzen. Bwehehe.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3![]()
Ik had net de kooi op tafel staan, Biet ging er naast zitten op mijn schoot en Baby heeft zich alleen maar voor Biet lopen uitslovenUiteindelijk maar het deurtje open gedaan en toen ging ze aan Biet zijn haar zitten plukken.
Hello I laik joor kemwa!
Ik kom d'r wel even uit, hond
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ik vind het ook wel tof om te zien dat ik minder bang word
Nu sta ik rustig op en ga lopen als ze ergens op me zit, in het begin was ik echt een standbeeld
Ben ik weer![]()
Bang zijn voor een klein vogeltje
Nee maar dan zou ze vallenquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bang zijn voor een klein vogeltje
Die muppet vloog toen ook nog niet zo handig
Ben ik weer![]()
SPOILER: rawr!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik weer![]()
Chillin'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik weer![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:09 schreef Greys het volgende:
Ik had net de kooi op tafel staan, Biet ging er naast zitten op mijn schoot en Baby heeft zich alleen maar voor Biet lopen uitslovenUiteindelijk maar het deurtje open gedaan en toen ging ze aan Biet zijn haar zitten plukken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hello I laik joor kemwa!
[ afbeelding ]
Ik kom d'r wel even uit, hond
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
( Groucho Marx )![]()
En ondertussen kruipen Rambo & Apple gewoon bij Willem de kooi in en gaat dat allemaal helemaal dikke prima![]()
( Groucho Marx )![]()
Ik had je ouder ingeschatquote:Op zondag 15 december 2013 15:41 schreef oh-oh het volgende:
Oh die Baby en Biet![]()
Willem is echt achterlijk goed thuis hier al![]()
[ afbeelding ]
Ben ik weer![]()
quote:
Anyway, Willem is echt onvoorstelbaar. Supermegatam. Veel bezoek gehad het hele weekend, hij kruipt bij iedereen op de schouder en gaat dan uren zitten chillen![]()
Je kan hem overal zo oppakken, vindt ie best allemaal. Hij gaat helemaal top met Rambo en Apple om ook, en zij vinden hem heel erg leuk, ze komen telkens erbij zitten als ie ergens zit.
Nooit durven hopen
( Groucho Marx )![]()
Tof!quote:Op zondag 15 december 2013 22:17 schreef oh-oh het volgende:
Anyway, Willem is echt onvoorstelbaar. Supermegatam. Veel bezoek gehad het hele weekend, hij kruipt bij iedereen op de schouder en gaat dan uren zitten chillen![]()
Je kan hem overal zo oppakken, vindt ie best allemaal. Hij gaat helemaal top met Rambo en Apple om ook, en zij vinden hem heel erg leuk, ze komen telkens erbij zitten als ie ergens zit.
Nooit durven hopen
Spruit is zo tam dat ik echt denk over een tweedeWant leuk en minder stil voor haar.
Maar eek! Straks is die tweede minder lief.
En stel een mannetje, dan kan er een nestje ontstaan, dat durf ik echt niet
Ben ik weer![]()
Er onstaat geen nestje zonder dat jij dat wil hoor.
Wel kans dat die tweede veel minder tam wordt en ook wel kans dat Spruit dat wordt met een tweede erbij want ze is nog maar heel erg jong, ik zou zeker nog even wachten.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
( Groucho Marx )![]()
Ik lurk hier wel 'ns mee (een van mijn katten vindt vogels een lekker snackje, dus het blijft ook bij lurken), maar oh-oh, wat vind ik het sneu voor je wat er is gebeurd, dat maakt het nog leuker om dit te lezen van Willem. Erg fijn voor je
![]()
![]()
Thnx.
Ik vind het ook nog steeds echt heel erg erg van Oscar. Maar Willem brengt een hoop gezelligheid weer
( Groucho Marx )![]()
![]()
( Groucho Marx )![]()
Ik zat net te kijken en Willem is precies mijn Polletje, helaas is die niet zo tam.quote:Op maandag 16 december 2013 10:08 schreef oh-oh het volgende:
Thnx.
Ik vind het ook nog steeds echt heel erg erg van Oscar. Maar Willem brengt een hoop gezelligheid weer
Hij stapt wel netjes op en blijft gerust een uur op mijn hand zitten, maar aanraken is er niet bij.
Gelukkig heb ik mijn kroelpyrrhura, die alleen maar geknuffeld wil worden.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Pics please?quote:Op maandag 16 december 2013 10:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zat net te kijken en Willem is precies mijn Polletje, helaas is die niet zo tam.
Hij stapt wel netjes op en blijft gerust een uur op mijn hand zitten, maar aanraken is er niet bij.
Gelukkig heb ik mijn kroelpyrrhura, die alleen maar geknuffeld wil worden.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
( Groucho Marx )![]()
Ja, ben al bezigquote:
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:
( Groucho Marx )![]()
Hier een heel kort filmpje, hij doet ook kusgeluiden, tongklikgeluiden en wolf wistle en zo, maar alles op een heel fijn zacht volumeIk vermoed dat ie binnen een week net zo pruttelt als de catharinaatjes!
Dan kan ie fijn undercover
( Groucho Marx )![]()
Babbelt Willem ook? Pollewol praat niet echt, maar piept als een op hol geslagen kipquote:
En als mijn Pyrrhura om een kusje vraagt maakt hij kusgeluidjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ja, die geluidjesquote:Op maandag 16 december 2013 10:23 schreef oh-oh het volgende:
Hier een heel kort filmpje, hij doet ook kusgeluiden, tongklikgeluiden en wolf wistle en zo, maar alles op een heel fijn zacht volumeIk vermoed dat ie binnen een week net zo pruttelt als de catharinaatjes!
Dan kan ie fijn undercoverik vind het zo gezellig
Oh ja, die lijkt er wel wat op, alleen is Willem echt gepareld.
Foto's van je pyrrhura?
Hij praat nog niet. Hij is 10 maanden nu, 28 februari is ie jarig.
Kan ie dat nog leren denk je?Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
( Groucho Marx )![]()
Ja ik zie het, nee Pol is niet gepareld.quote:Op maandag 16 december 2013 10:32 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, die lijkt er wel wat op, alleen is Willem echt gepareld.
Foto's van je pyrrhura?
Hij praat nog niet. Hij is 10 maanden nu, 28 februari is ie jarig.
Kan ie dat nog leren denk je?
Ik heb geen idee of hij daar aanleg voor heeft, hier gaan de valkjes niet praten. Andere is een vrouwtje (cinnamon) en die maakt sowieso alleen geluid als het voerbakje leeg begint te raken of via de telefoon de vogels van mijn ouders hoort.
Maar als hij andere geluiden ook al doet, dan kun je hem misschien wel liedjes aanleren.
En 10 maanden is best jong, die van mij zijn anderhalf jaar en bijna 2 jaar (pyrrhura 2,5 jr).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Onze Catharina's (of tenminste die van mijn ouders) zijn nu 2jr en echt totaal niet tam. Dat is wel jammer als ik zie hoe leuk die van jullie in het huis zijn.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Apple en Rambo zijn niet heel erg tam. Ik kan ze wel overal pakken en zo maar ze blijven niet bij me zitten. Ze worden wel steeds tammer.
Er was een vriendin op bezoek dit weekend en Willem zat op haar schouder, Rambo en Apple schoven steeds dichter bij tot ze achter haar op de kooi zaten op 30 cm afstand van Willem, zo leuk
( Groucho Marx )![]()
Oh dat is wel leuk, hoe oud zijn je Catherina's?
Ja als Willem "meer" aandacht lijkt te krijgen dan zij, dan komen ze vanzelf wel kijken. Zo nieuwsgierig zijn ze wel. Behalve die twee van mijn ouders, die vinden alleen elkaar leuk. Wel lief hoe ze dan pootje in pootje op een stok zitten.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
De catharina's zijn van juli en augustus dit jaar, dus nog vrij jong idd!Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
( Groucho Marx )![]()
Ik haal hem zo weer weg omdat ik t niet ben maar kijk:
Deurtje van de kooi raakte haar aan, ze kropen echt steeds dichterbij
( Groucho Marx )![]()
Oh wat een jonkies allemaalsoms zou ik er ook nog wel wat bij willen.
Maar als ik zie hoe lang ik zondags bezig ben de kooien helemaal te reinigen en dan door de weeks bijhouden dan is het wel genoeg.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Echt? Ik doe door de weeks elke avond voor ik ga slapen water en voer verversen, en dan als ik thuis kom van mijn werk krijgen ze salade en schoon water als dat nodig is. En dan de kooien schoonmaken in het weekend, als ik grote beurt doe met alles eruit halen en boenen ben ik in een uurtje klaar, anders alleen bodem verschonen, nou dat is 10 minuten werk. Maar mijnes zitten veel los, dat zal schelen, die kooien worden niet heel erg ranzig![]()
Toen Oscar alleen was hoefde ik die kooi maar een keer in de drie weken of zo te doen
( Groucho Marx )![]()
Ik quote niet, omdat je hem weer weghaalt, maar wat schattig
Haha thnx, hij is ook alweer weg nu. Ik zat echt zo van huh wat doen ze nu? Ze zoeken Willem echt op. Gisteren zaten ze alledrie samen te slapen in Willem zijn kooi, zonder problemen. Maar ik heb toen ik naar bed ging de catharinaatjes verhuisd naar hun eigen kooi, ze staan wel naast elkaar. Vanavond mogen ze weer samen spelen.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
( Groucho Marx )![]()
De pyrrhura is echt heel schoon, maar de valkjes zijn smeerpoetsen.quote:Op maandag 16 december 2013 11:10 schreef oh-oh het volgende:
Echt? Ik doe door de weeks elke avond voor ik ga slapen water en voer verversen, en dan als ik thuis kom van mijn werk krijgen ze salade en schoon water als dat nodig is. En dan de kooien schoonmaken in het weekend, als ik grote beurt doe met alles eruit halen en boenen ben ik in een uurtje klaar, anders alleen bodem verschonen, nou dat is 10 minuten werk. Maar mijnes zitten veel los, dat zal schelen, die kooien worden niet heel erg ranzig![]()
Toen Oscar alleen was hoefde ik die kooi maar een keer in de drie weken of zo te doen
Dus elke week alles eruit en schoonmaken en de kooi zelf helemaal schoon.
En van de valkjes verschoon ik tussendoor ook nog weleens de bodem.
In de ochtend krijgen ze van mij droogvoer en schoonwater en als ik thuiskom weer. En s; avonds krijgen ze een spies met groente/fruit.
Geef jij pellets of zaadjes?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Zaad voer ik. Ik vind de valk juist zo lekker bescheiden kakken tov de catharinaatjes![]()
Ik zet altijd een salade neer op de kooi van de catharina's, die heeft een plat dak. Scheelt wel denk ik dat ze dat niet in de kooi eten, dan is ie wel sneller een puinhoop.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
( Groucho Marx )![]()
Ohja dat scheelt wel inderdaad. Bij mij krijgen ze al het eten in de kooi.
Ik vind het niet erg om schoon te maken hoor, maar het moet wel realistisch blijven en een derde kooi erbij is nu gewoon teveel.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Kunnen ze niet samen in 1 kooi?
Ik ben dat uiteindelijk als t ff kan wel weer van plan hoor!Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
( Groucho Marx )![]()
Leuk meisje postte je (hoera voor mod zijn zodat je edits kunt bekijken), wie is dat?quote:Op maandag 16 december 2013 11:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik haal hem zo weer weg omdat ik t niet ben maar kijk:
Deurtje van de kooi raakte haar aan, ze kropen echt steeds dichterbij
Nee, de valkjes zitten samen en de pyrrhura apart. Dat is een beetje raar beestje. Ook erg jaloers.
Ik ben bang dat ze elkaar pijn doen. Daarbij de kooien zijn maar 45cm x 71cm (80cm hoog) voor 3 vogels is dat echt te klein.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Vriendin van me. Getrouwd met een vrouw dus helaas voor jequote:Op maandag 16 december 2013 11:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Leuk meisje postte je (hoera voor mod zijn zodat je edits kunt bekijken), wie is dat?
( Groucho Marx )![]()
Godsamme...quote:Op maandag 16 december 2013 11:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vriendin van me. Getrouwd met een vrouw dus helaas voor je
![]()
( Groucho Marx )![]()
Hahahaha DD![]()
Leuke foto's allemaal! Alleen de pics van Uccie doen het nu al niet meer
Ben jij dat?quote:Op maandag 16 december 2013 12:26 schreef Greys het volgende:
Hahahaha DD![]()
Leuke foto's allemaal! Alleen de pics van Uccie doen het nu al niet meer
quote:Op maandag 16 december 2013 12:26 schreef Greys het volgende:
Hahahaha DD![]()
Leuke foto's allemaal! Alleen de pics van Uccie doen het nu al niet meerik ben denk iets te rigoreus aan het ruimen geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ow ja, vertel ik net nog dat Pink de bourke zo lekker tam geworden was he.
Hoor ik net dat ze gisteren ineens dood was![]()
Ze zat zaterdag al wat bol en gisteren was ze dus ineens dood.
Zo ontzettend sneu voor Thessa....Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
( Groucho Marx )![]()
![]()
ja kan zo snel gaan met die beestjes.
Nee, sorryquote:Maar ik vond je schattig openhartig
quote:Op maandag 16 december 2013 12:39 schreef Uccie het volgende:
[..]ik ben denk iets te rigoreus aan het ruimen geweest.
Cute!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hoeft geen sorry te zeggen, betekent iig dat jij geen getrouwde lesbische vrouw bentquote:Op maandag 16 december 2013 14:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, sorryMaar ik vond je schattig openhartig
Nou ja Greys is wel heel erg oud natuurlijk....Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
( Groucho Marx )![]()
Ik val wel op oudere vrouwen.quote:Op maandag 16 december 2013 14:33 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja Greys is wel heel erg oud natuurlijk....[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Dat is correct!quote:Op maandag 16 december 2013 14:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je hoeft geen sorry te zeggen, betekent iig dat jij geen getrouwde lesbische vrouw bentEn ook dát is correct!quote:Op maandag 16 december 2013 14:33 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja Greys is wel heel erg oud natuurlijk....
Wel een lekker oud wijf hoor.
Net als oh-oh
Ja nu wil ik dus pics hebben he, dames
Mehe
( Groucho Marx )![]()
Wel pics met vogeltjes natuurlijk
Heb ik al wel es gepost hoor, DD moet beter opletten.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
( Groucho Marx )![]()
Hahaha ja ik gluur af en toe maar eens mee hier, dus ik niet en ik vind foto's van vogeltjes (met en zonder mensen) altijd erg leuk
Ik heb nog geen foto met de vogels die ik nu heb dus helaas!Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
( Groucho Marx )![]()
Ik zal mijn vader eens vragen foto's te maken met kerst. Ik ga met de feestdagen altijd met vogelspul die kant op![]()
Met oud en nieuw ook, want ik ga ze echt niet alleen laten met al dat vuurwerk.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Op maandag 16 december 2013 14:43 schreef Uccie het volgende:
Ik zal mijn vader eens vragen foto's te maken met kerst. Ik ga met de feestdagen altijd met vogelspul die kant op![]()
Met oud en nieuw ook, want ik ga ze echt niet alleen laten met al dat vuurwerk.Dat is echt tof! Moet je er ver mee dan?
( Groucho Marx )![]()
Nee, 3 km ofzo. Gewoon in een reiskooitje in de auto.quote:Op maandag 16 december 2013 14:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]Dat is echt tof! Moet je er ver mee dan?
Pyrrhura vindt het geweldig, meezingen met de radio.
Bij mijn ouders staan logeerkooien. En de valkjes spelen graag met die van mijn ouders.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Op maandag 16 december 2013 15:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, 3 km ofzo. Gewoon in een reiskooitje in de auto.
Pyrrhura vindt het geweldig, meezingen met de radio.
Bij mijn ouders staan logeerkooien. En de valkjes spelen graag met die van mijn ouders.
Ja, die is sowieso gek op muziek en op autorijden, het reiskooitje staat op de passagiersstoel, in de gordel en alles. Hij vindt het bijna jammer dat het maar zo'n klein stukje is.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
![]()
Ik denk dat Willem dat ook allemaal tof zou vinden!
( Groucho Marx )![]()
( Groucho Marx )![]()
Wat een lieverd zeg.quote:
Willem ook trouwens.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
Ik dacht dat je bedoelde dat hij zelf reed.quote:Op maandag 16 december 2013 15:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, die is sowieso gek op muziek en op autorijden, [...].![]()
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Smooth operator.quote:Op maandag 16 december 2013 19:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat een lieverd zeg.
Willem ook trouwens.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Vroeger was ik nooit subtiel, maar je ziet het: het is te leren.quote:[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Ik kan gewoon niet subtiel zijn.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: