Nee, sorryquote:
quote:Op maandag 16 december 2013 12:39 schreef Uccie het volgende:
[..]ik ben denk iets te rigoreus aan het ruimen geweest.
Cute!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Je hoeft geen sorry te zeggen, betekent iig dat jij geen getrouwde lesbische vrouw bentquote:Op maandag 16 december 2013 14:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, sorryMaar ik vond je schattig openhartig
Ik val wel op oudere vrouwen.quote:Op maandag 16 december 2013 14:33 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja Greys is wel heel erg oud natuurlijk....
Dat is correct!quote:Op maandag 16 december 2013 14:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je hoeft geen sorry te zeggen, betekent iig dat jij geen getrouwde lesbische vrouw bent
En ook dát is correct!quote:Op maandag 16 december 2013 14:33 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja Greys is wel heel erg oud natuurlijk....
quote:Op maandag 16 december 2013 14:43 schreef Uccie het volgende:
Ik zal mijn vader eens vragen foto's te maken met kerst. Ik ga met de feestdagen altijd met vogelspul die kant op![]()
Met oud en nieuw ook, want ik ga ze echt niet alleen laten met al dat vuurwerk.
Nee, 3 km ofzo. Gewoon in een reiskooitje in de auto.quote:Op maandag 16 december 2013 14:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]Dat is echt tof! Moet je er ver mee dan?
quote:Op maandag 16 december 2013 15:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, 3 km ofzo. Gewoon in een reiskooitje in de auto.
Pyrrhura vindt het geweldig, meezingen met de radio.
Bij mijn ouders staan logeerkooien. En de valkjes spelen graag met die van mijn ouders.
Ja, die is sowieso gek op muziek en op autorijden, het reiskooitje staat op de passagiersstoel, in de gordel en alles. Hij vindt het bijna jammer dat het maar zo'n klein stukje is.quote:
Wat een lieverd zeg.quote:
Ik dacht dat je bedoelde dat hij zelf reed.quote:Op maandag 16 december 2013 15:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, die is sowieso gek op muziek en op autorijden, [...].
Smooth operator.quote:Op maandag 16 december 2013 19:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat een lieverd zeg.
Willem ook trouwens.
Vroeger was ik nooit subtiel, maar je ziet het: het is te leren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |