graag gedaanquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:29 schreef Greys het volgende:
[..]
OMGWTFBBQ!![]()
Bedankt, voor deze publiekelijke blamage
Al heb ik die aan mezelf te danken natuurlijk. Maar alsnog bedankt voor het aanwijzen. Bwehehe.
Nee maar dan zou ze vallenquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bang zijn voor een klein vogeltje
SPOILER: rawr!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik weer
quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:09 schreef Greys het volgende:
Ik had net de kooi op tafel staan, Biet ging er naast zitten op mijn schoot en Baby heeft zich alleen maar voor Biet lopen uitslovenUiteindelijk maar het deurtje open gedaan en toen ging ze aan Biet zijn haar zitten plukken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hello I laik joor kemwa!
[ afbeelding ]
Ik kom d'r wel even uit, hond
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had je ouder ingeschatquote:Op zondag 15 december 2013 15:41 schreef oh-oh het volgende:
Oh die Baby en Biet![]()
Willem is echt achterlijk goed thuis hier al![]()
[ afbeelding ]
quote:
Tof!quote:Op zondag 15 december 2013 22:17 schreef oh-oh het volgende:
Anyway, Willem is echt onvoorstelbaar. Supermegatam. Veel bezoek gehad het hele weekend, hij kruipt bij iedereen op de schouder en gaat dan uren zitten chillen![]()
Je kan hem overal zo oppakken, vindt ie best allemaal. Hij gaat helemaal top met Rambo en Apple om ook, en zij vinden hem heel erg leuk, ze komen telkens erbij zitten als ie ergens zit.
Nooit durven hopen
Ik zat net te kijken en Willem is precies mijn Polletje, helaas is die niet zo tam.quote:Op maandag 16 december 2013 10:08 schreef oh-oh het volgende:
Thnx.
Ik vind het ook nog steeds echt heel erg erg van Oscar. Maar Willem brengt een hoop gezelligheid weer
Pics please?quote:Op maandag 16 december 2013 10:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zat net te kijken en Willem is precies mijn Polletje, helaas is die niet zo tam.
Hij stapt wel netjes op en blijft gerust een uur op mijn hand zitten, maar aanraken is er niet bij.
Gelukkig heb ik mijn kroelpyrrhura, die alleen maar geknuffeld wil worden.
Ja, ben al bezigquote:
quote:
Babbelt Willem ook? Pollewol praat niet echt, maar piept als een op hol geslagen kipquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |