U badassquote:Op woensdag 11 december 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoeveel heb je ingezet? Ik 5 euro.
Als ze niet winnen ga je alleen wel dubbel zo hard de boot inquote:Op woensdag 11 december 2013 20:39 schreef S0nic het volgende:
[..]
ik kon het ook niet laten, odds te aantrekkelijk
Ah zwak het is niet dat ik mijn weddenschap nakwam (hetzelfde als wat Tom had)quote:Op woensdag 11 december 2013 20:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
nee, sinds tompsv vertrouw ik die psvers niet meer
Ik had vorige week 55 euro gewonnen dus die 5 euro kon er bij mij wel afquote:Op woensdag 11 december 2013 20:40 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Als ze niet winnen ga je alleen wel dubbel zo hard de boot in
Veel plezier schatje.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Ben benieuwd.. ik ga beneden kijken, tot in de rust
Stiekem fappen op ajaxquote:Op woensdag 11 december 2013 20:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Ben benieuwd.. ik ga beneden kijken, tot in de rust
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:41 schreef Shreyas het volgende:
Wel grappig dat die PSV en Feyenoord users nu uit alle hoeken en gaten komen hopende om Ajax te zien afgaan, terwijl hun eigen club 10e staat of als sinds jaar en dag niet meer speelt op het Europese toneel. De grootsheid van Ajax wordt nogmaals benadrukt
of menig fans kunnen niks anders kijken omdat de NOS maar 1 wedstrijd uitzend?quote:Op woensdag 11 december 2013 20:41 schreef Shreyas het volgende:
Wel grappig dat die PSV en Feyenoord users nu uit alle hoeken en gaten komen hopende om Ajax te zien afgaan, terwijl hun eigen club 10e staat of als sinds jaar en dag niet meer speelt op het Europese toneel. De grootsheid van Ajax wordt nogmaals benadrukt
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
of menig fans kunnen niks anders kijken omdat de NOS maar 1 wedstrijd uitzend?
Kies maar uit
Dat is toch leuk? Als het Feyenoord zou zijn zou ik ook kijken en hopen dat ze wonnen.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:41 schreef Shreyas het volgende:
Wel grappig dat die PSV en Feyenoord users nu uit alle hoeken en gaten komen hopende om Ajax te zien afgaan, terwijl hun eigen club 10e staat of als sinds jaar en dag niet meer speelt op het Europese toneel.
Ik heb er niks over gezegd, al zie ik Ajax niet graag doorgaan omdat ze dan een smak geld krijgen en ze adn nog beter worden waarschijnlijkquote:Op woensdag 11 december 2013 20:41 schreef Shreyas het volgende:
Ajax>milan>feyenoord>psvquote:Op woensdag 11 december 2013 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
2 kutclubs tegen elkaar, maar Ajax kan de EL winnen.
Ik ben dus voor milan.
Haha, goeie.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
2 kutclubs tegen elkaar, maar Ajax kan de EL winnen.
Ik ben dus voor milan.
906 gewonden?quote:Op woensdag 11 december 2013 20:42 schreef Mansjester het volgende:
Niet 3000, maar 2094 fans inmiddels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |