Dat was echt een inkoppertjequote:Op maandag 9 december 2013 21:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ook.. Algemeen Bekend Nijmeegs
quote:Op maandag 9 december 2013 21:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ook.. Algemeen Bekend Nijmeegs
Wel zwaar 1334 kgquote:Op maandag 9 december 2013 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klinkt als iets wat ik niet zou kopen
[..]
Mocht het zo ver komen zou dat fijn zijn
Leuk interieurtje http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=241763120&asrc=st|sr
[..]
Oh kut
hoevaak ik die moet zeggenquote:
probeer het eens?quote:Op maandag 9 december 2013 21:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
En nee, elke hint die ik kan geven is veuls te makkelijk..
Dat raadt ik je ook niet aan. Dit zou een betere deal zijn dan: http://link.marktplaats.nl/746756637quote:Op maandag 9 december 2013 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klinkt als iets wat ik niet zou kopen
Daar hoort eigenlijk grijs leer of licht beige velour in te zitten, deze kleur is nooit in de 155 geleverd.quote:[..]
Mocht het zo ver komen zou dat fijn zijn
Leuk interieurtje http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=241763120&asrc=st|sr
Bij jou zijn het 2 niet-gerelateerde items. 1 ervan is meer voor de gein, het ander is serieuzer.quote:
Dat gewicht klopt nietquote:
Ik heb echt GEEN idee hoeveel km zo'n Alfa mee gaat (bij geen enkele auto overigens)quote:Op maandag 9 december 2013 21:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat raadt ik je ook niet aan. Dit zou een betere deal zijn dan: http://link.marktplaats.nl/746756637
Hmm dat is wel apart danquote:[..]
Daar hoort eigenlijk grijs leer of licht beige velour in te zitten, deze kleur is nooit in de 155 geleverd.
Let trouwens op, alleen de 16v's kunnen op LPG-G3 bij de 155.
Er staat leeggewicht..quote:Op maandag 9 december 2013 21:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat gewicht klopt nietis misschien het rijklaar gewicht, maar niet het kenteken gewicht.
dat is toch heul geen hint manquote:Op maandag 9 december 2013 21:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bij jou zijn het 2 niet-gerelateerde items. 1 ervan is meer voor de gein, het ander is serieuzer.
Verschilt heel erg, bij goed onderhoud heb ik blokken 5 tot 6 ton zien doen. Je moet een gevoel krijgen bij zo'n auto. Hoe die klinkt bij een koude start en hoever de historie bekend is.quote:Op maandag 9 december 2013 21:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb echt GEEN idee hoeveel km zo'n Alfa mee gaat (bij geen enkele auto overigens)
[..]
Hmm dat is wel apart dan
Kan zijn, maar zelfs een V6 met airco weegt dat net. Een 4 cilinder komt nooit boven de 1300kg uit in mijn ervaring.quote:
Beter dan dit lukt me echt niet zonder dat je 't meteen weetquote:Op maandag 9 december 2013 21:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is toch heul geen hint man
1234kg leeggewicht volgens RDW.quote:
Mja, je hebt gezien wat mijn goede gevoel met zich mee brengtquote:Op maandag 9 december 2013 21:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Verschilt heel erg, bij goed onderhoud heb ik blokken 5 tot 6 ton zien doen. Je moet een gevoel krijgen bij zo'n auto. Hoe die klinkt bij een koude start en hoever de historie bekend is.
De auto is waarschijnlijk een keer achteraf bekleed.
Harsh ditquote:Op maandag 9 december 2013 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
Vinniiee als je alfa gaat rijden ontvriend ik je
Wat doe je als ik een Kever ga rijden?quote:Op maandag 9 december 2013 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
Ah, 100 kg teveel erop gezet dusquote:Op maandag 9 december 2013 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
1234kg leeggewicht volgens RDW.
[..]
Mja, je hebt gezien wat mijn goede gevoel met zich mee brengt
quote:Op maandag 9 december 2013 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat doe je als ik een Kever ga rijden?
Mijn gejammer?quote:Op maandag 9 december 2013 21:17 schreef Good.vs.Evil het volgende: [..] het ging over de deur en jouw gejammer
Ja toch? En dan mijn menstruatie niet gelijk laten lopen, dan kan ik altijd neuken
----- Moedig die smurf niet aan. Ik moet gewoon weten wat ie heeft
![]()
Rijklaargewicht komt wel overeenquote:Op maandag 9 december 2013 21:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ah, 100 kg teveel erop gezet dus
quote:
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=239140361&asrc=st|srquote:Op maandag 9 december 2013 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
tuurlijk wel. Ik ben slecht in raden!quote:Op maandag 9 december 2013 21:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Beter dan dit lukt me echt niet zonder dat je 't meteen weet
Niet iedere vrouw vindt het even prettig hequote:Op maandag 9 december 2013 21:45 schreef S95Sedan het volgende:
[
[..]
Dat kan sowieso toch? In ieder geval bij een beetje vent wel
Snellere motor erin hangenquote:Op maandag 9 december 2013 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Rijklaargewicht komt wel overeen
[..]Da's alleen niet vooruit te branden
Mooiquote:Op maandag 9 december 2013 21:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=239140361&asrc=st|sr
ja, jouw gejammer over dat je m niet tussen de deur wilt klappenquote:Op maandag 9 december 2013 21:45 schreef S95Sedan het volgende:
[
[..]
Mijn gejammer?![]()
Dat kan sowieso toch? In ieder geval bij een beetje vent wel
Geduld ja!
Nee, ik ga het risico niet nemenquote:Op maandag 9 december 2013 21:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tuurlijk wel. Ik ben slecht in raden!
Geregeldquote:Op maandag 9 december 2013 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi![]()
70pk op 800kg is nog niet zo slecht, heb nu hetzelfde en 200kg zwaarder
live on the edge dude!quote:Op maandag 9 december 2013 21:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, ik ga het risico niet nemen
Zou kunnen.quote:Op maandag 9 december 2013 21:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet iedere vrouw vindt het even prettig he
dat wel, maar vies!!!quote:Op maandag 9 december 2013 21:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Dacht dat ze dan juist geiler waren?
Ja maar er speelt wel meer dan he.. Pijntjes enzo.. En de vlekken etc..quote:Op maandag 9 december 2013 21:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Waarom zou ik dat doen, dan kan ik er toch niet mee neuken.quote:Op maandag 9 december 2013 21:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, jouw gejammer over dat je m niet tussen de deur wilt klappen
Ja, maar hoe geil ik ook ben.. Ik ben er geen voorstander van zeg maar..
Heb ik niet!
Hoezo, je wilt geen vrienden met goede autosmaak?quote:Op maandag 9 december 2013 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
Zo erg is het toch niet met de Seat? Olie verbruiken doelt elke auto die ouder is en met meer kms.quote:Op maandag 9 december 2013 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
1234kg leeggewicht volgens RDW.
[..]
Mja, je hebt gezien wat mijn goede gevoel met zich mee brengt
Alsof je dat nu wel kan?quote:Op maandag 9 december 2013 21:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen, dan kan ik er toch niet mee neuken.
Gewoon in douche of zo
Tja, dan heb je pech he
ANWB lid wordenquote:Op maandag 9 december 2013 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er staat net 161k op de teller, dat noem ik niet veel en toch verbruikt ie naar mijn idee veel olie....quote:Op maandag 9 december 2013 21:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo, je wilt geen vrienden met goede autosmaak?
[..]
Zo erg is het toch niet met de Seat? Olie verbruiken doelt elke auto die ouder is en met meer kms.
Nou, ik vind dat best veel hoor 2 liter op 2000km..quote:Op maandag 9 december 2013 21:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo, je wilt geen vrienden met goede autosmaak?
[..]
Zo erg is het toch niet met de Seat? Olie verbruiken doelt elke auto die ouder is en met meer kms.
Heel leuk, maar niet warm te krijgen in de winterquote:Op maandag 9 december 2013 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi![]()
70pk op 800kg is nog niet zo slecht, heb nu hetzelfde en 200kg zwaarder
Somsquote:Op maandag 9 december 2013 21:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Tsja, ik heb een Audi A6 gehad, 4jr oud, ook zoiets op de teller, daar ging 1 liter olie per 1500km in en dat vond de dealer heel normaal.quote:Op maandag 9 december 2013 21:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er staat net 161k op de teller, dat noem ik niet veel en toch verbruikt ie naar mijn idee veel olie....
*eskimo-suit aanschaft*quote:Op maandag 9 december 2013 21:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heel leuk, maar niet warm te krijgen in de winter
Leuk voor die dealer, maar ik vind het niet normaalquote:Op maandag 9 december 2013 21:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, ik heb een Audi A6 gehad, 4jr oud, ook zoiets op de teller, daar ging 1 liter olie per 1500km in en dat vond de dealer heel normaal.
1 liter op 1000km is vrij veel ja, maar als een auto veel kort in de stad gereden is (dus veel met koude motor) dan heb je veel starts en start/stop verkeer waar de motor veel van de lijden heeft.quote:Op maandag 9 december 2013 21:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat best veel hoor 2 liter op 2000km..
Vond ik ook niet, toch werd de auto erna weer een A6 (was niet mijn keuze).quote:Op maandag 9 december 2013 21:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Leuk voor die dealer, maar ik vind het niet normaal
Weet je niks vanquote:Op maandag 9 december 2013 21:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Alsof je dat nu wel kan?
Ik deel mijn douche niet graag. Misschien wanneer mijn nieuwe douchekop erop zit
Nee.
je roept de hele tijd dat je geen seks hebtquote:Op maandag 9 december 2013 21:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Weet je niks van
Your missing out
Had ik al gezegd dat je dan pech had?
Even alleen naar woon-werk kijkend:quote:Op maandag 9 december 2013 21:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1 liter op 1000km is vrij veel ja, maar als een auto veel kort in de stad gereden is (dus veel met koude motor) dan heb je veel starts en start/stop verkeer waar de motor veel van de lijden heeft.
Tja, lease, lekker boeiend danquote:Op maandag 9 december 2013 21:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vond ik ook niet, toch werd de auto erna weer een A6 (was niet mijn keuze).
Whut?quote:Op maandag 9 december 2013 22:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je roept de hele tijd dat je geen seks hebt
Ik heb heus wel eens seks gehad tijdens mijn menstruatie hoor.. Alleen dat graven erna
normaal is het touwtje trekken.. Wanneer je seks hebt gehad is het zoek de muisquote:
TMIquote:Op maandag 9 december 2013 22:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
normaal is het touwtje trekken.. Wanneer je seks hebt gehad is het zoek de muis
Wacht.. MET dat stuk spons in neuken?quote:Op maandag 9 december 2013 22:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
normaal is het touwtje trekken.. Wanneer je seks hebt gehad is het zoek de muis
smurf vroeg eromquote:
Eeuh, dan moet je je thermostaat eens nakijken, want na 30km moet je motor echt wel warm zijn.quote:Op maandag 9 december 2013 22:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Even alleen naar woon-werk kijkend:
-Stoplicht op 1,5km
-Stoplicht op 0,5km
-Stoplicht op 1km
-Stoplicht op 2km
-Stoplicht op 20km
-Stoplicht op 1km
Valt best mee toch?
Overigens staat de meter dan nog niet op 'warm'
Elke week de olie moeten bijvullen is niet leuk, maar daar weet jij alles vanquote:
Ja. Want de keren dat ik dat deed had ik er ook geen tijd voorquote:Op maandag 9 december 2013 22:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wacht.. MET dat stuk spons in neuken?
Dat is toch heul niet goed/prettig?quote:Op maandag 9 december 2013 22:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Want de keren dat ik dat deed had ik er ook geen tijd voor
hoge bomen vangen meer wind?quote:
dan leek zn leuter iig een stukje groterquote:Op maandag 9 december 2013 22:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is toch heul niet goed/prettig?
Hmm ja maar toen ik vanmiddag van huis naar de Jysk reed (3km ofzo), was ie wel warm...quote:Op maandag 9 december 2013 22:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eeuh, dan moet je je thermostaat eens nakijken, want na 30km moet je motor echt wel warm zijn.
[..]
Elke week de olie moeten bijvullen is niet leuk, maar daar weet jij alles van
Ik kan het wel hebben hoor, maar een prettige gedachte is het nietquote:
quote:Op maandag 9 december 2013 22:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan leek zn leuter iig een stukje groter![]()
Maar goed is het niet nee
Ik zou als kerel dan zelf eerst dat ding eruit halen hoor, dat zou me te veel in de weg zitten...quote:Op maandag 9 december 2013 22:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan leek zn leuter iig een stukje groter![]()
Maar goed is het niet nee
iehl!!!quote:Op maandag 9 december 2013 22:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou als kerel dan zelf eerst dat ding eruit halen hoor, dat zou me te veel in de weg zitten...
Ohjaquote:Op maandag 9 december 2013 22:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je roept de hele tijd dat je geen seks hebt
Ik heb heus wel eens seks gehad tijdens mijn menstruatie hoor.. Alleen dat graven erna
ohnee.. Shit.. Allemaal 30+ cm hier ..quote:
have fun!!quote:
Nee, ik zou 'm eruit halenquote:Op maandag 9 december 2013 22:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
iehl!!!![]()
Nee joh gek, dat duw je naar binnen.. Voel je niks van
Like duh.quote:Op maandag 9 december 2013 22:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ohnee.. Shit.. Allemaal 30+ cm hier ..
Voordeel van in een dorp wonen. Geen fucking stoplicht in deze omgeving te bekennen.quote:Op maandag 9 december 2013 22:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Even alleen naar woon-werk kijkend:
-Stoplicht op 1,5km
-Stoplicht op 0,5km
-Stoplicht op 1km
-Stoplicht op 2km
-Stoplicht op 20km
-Stoplicht op 1km
Valt best mee toch?
Overigens staat de meter dan nog niet op 'warm'
Vaag hoor, dan zou die wel goed zijn.quote:Op maandag 9 december 2013 22:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm ja maar toen ik vanmiddag van huis naar de Jysk reed (3km ofzo), was ie wel warm...
En inderdaad, daar word je niet vrolijk van.
heat of the moment weg en dan krijg je de kans niet meerquote:
Zelfs ik kom maar 2 verkeerslichten tegen.quote:Op maandag 9 december 2013 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Voordeel van in een dorp wonen. Geen fucking stoplicht in deze omgeving te bekennen.
oke.. Mijn ex was niet zo heel groot geschapen. Ik weet hetquote:
Whehequote:Op maandag 9 december 2013 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Voordeel van in een dorp wonen. Geen fucking stoplicht in deze omgeving te bekennen.
Ja behoorlijk vaag...'quote:Op maandag 9 december 2013 22:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vaag hoor, dan zou die wel goed zijn.
Over Jysk gesproken, hoe is het daar mee afgelopen dan?
Ik kan wel via de A1, dan kom ik maar 3 stoplichten tegen naar m'n werk. Maar dan rij ik 10km omquote:Op maandag 9 december 2013 22:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zelfs ik kom maar 2 verkeerslichten tegen.
Trouwens, hij woont ook in een dorp
Mijn dorp is kleiner.quote:Op maandag 9 december 2013 22:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zelfs ik kom maar 2 verkeerslichten tegen.
Trouwens, hij woont ook in een dorp
Defineer grootquote:Op maandag 9 december 2013 22:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oke.. Mijn ex was niet zo heel groot geschapen. Ik weet het
Zoals hans het al heeft gezegd;quote:Op maandag 9 december 2013 22:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja behoorlijk vaag...'
Niks meer van gehoord
quote:Op maandag 9 december 2013 22:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whehe
Ik kan wel zonder een stoplicht tegen te komen naar de supermarkt rijden
[..]
Ja behoorlijk vaag...'
Niks meer van gehoord
wtf? Stomme kut.quote:Op maandag 9 december 2013 22:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja behoorlijk vaag...'
Niks meer van gehoord
quote:
Dit dusquote:Op maandag 9 december 2013 22:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Defineer groot
Het gemiddelde is 14/15 geloof ik?
[..]
Zoals hans het al heeft gezegd;
Hehe.quote:Op maandag 9 december 2013 22:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan wel via de A1, dan kom ik maar 3 stoplichten tegen naar m'n werk. Maar dan rij ik 10km om
Ongetwijfeld. Ben je ook zo'n dorps meisje?quote:
11cm denk ikquote:Op maandag 9 december 2013 22:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Defineer groot
Het gemiddelde is 14/15 geloof ik?
[..]
Zoals hans het al heeft gezegd;
Jouw dorpquote:Op maandag 9 december 2013 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Lekker handigquote:Op maandag 9 december 2013 22:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heat of the moment weg en dan krijg je de kans niet meer![]()
Het lukt alleen wanneer ik vergeet dat ik lek ben
moet je overwerken?quote:
Geen leuke meiden bij de IKEA in Duiven?quote:
ik wist van te voren waar ik aan begon.. Het scheelt dat ie het uren vol kon houden (als ie gebruikt hadquote:
Niet dat ik me voor de geest kan halenquote:Op maandag 9 december 2013 22:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen leuke meiden bij de IKEA in Duiven?
Ik weet het niet. Wat houdt dat precies in?quote:Op maandag 9 december 2013 22:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hehe.
[..]
Ongetwijfeld. Ben je ook zo'n dorps meisje?
Ben je ooit verder geweest dan die bushalte dan?quote:
Oh wacht ik moet zeggen 'het is wat je ermee doet he'quote:Op maandag 9 december 2013 22:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wist van te voren waar ik aan begon.. Het scheelt dat ie het uren vol kon houden (als ie gebruikt had)
hmmquote:Op maandag 9 december 2013 22:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet dat ik me voor de geest kan halen
Ik stel me dan zo'n meid met een lange staart, spijkerbroek, klein beetje lomp lopen, blouse aan, maar dan geen nette, maar zo een om in te werken.quote:Op maandag 9 december 2013 22:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Wat houdt dat precies in?
Euh.. Neequote:Op maandag 9 december 2013 22:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben je ooit verder geweest dan die bushalte dan?
maar dat is wel zo! Oke, hij moet niet echt klein klein zijn, want dan heb je er niks aan.. Maar over het algemeen gaat het idd om het gebruik van het productquote:Op maandag 9 december 2013 22:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh wacht ik moet zeggen 'het is wat je ermee doet he'
wat?quote:
Dat is kleinquote:Op maandag 9 december 2013 22:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar dat is wel zo! Oke, hij moet niet echt klein klein zijn, want dan heb je er niks aan.. Maar over het algemeen gaat het idd om het gebruik van het product
quote:Op maandag 9 december 2013 22:29 schreef rival het volgende:
[..]
Extreme
Denk aan ontvoeringen en martelingen enzo
Beetje Amerikaans dus? Houthakkersblouse en een tarwespriet die uit m'n mond steekt?quote:Op maandag 9 december 2013 22:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik stel me dan zo'n meid met een lange staart, spijkerbroek, klein beetje lomp lopen, blouse aan, maar dan geen nette, maar zo een om in te werken.
quote:Op maandag 9 december 2013 22:29 schreef rival het volgende:
[..]
Extreme
Denk aan ontvoeringen en martelingen enzo
hebben!!!quote:Op maandag 9 december 2013 22:30 schreef Vinniiee het volgende:
![]()
Ik kijk Bones en daar eet *naam kwijt* glijmiddel met bacon smaak
Dat is waar. Toch weet niemand waar het is.quote:Op maandag 9 december 2013 22:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euh.. Nee
Maar het is makkelijk te vinden en te bereiken
ik heb kleiner gehadquote:Op maandag 9 december 2013 22:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is klein
Gewoon zorgen dat je beide hebt dus
D zou het op brood smeren.quote:Op maandag 9 december 2013 22:30 schreef Vinniiee het volgende:
![]()
Ik kijk Bones en daar eet *naam kwijt* glijmiddel met bacon smaak
Precies en dan met je broer de hooizolder op duikenquote:Op maandag 9 december 2013 22:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Beetje Amerikaans dus? Houthakkersblouse en een tarwespriet die uit m'n mond steekt?
Whut?quote:Op maandag 9 december 2013 22:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb kleiner gehad
En anders gewoon oprotten
ik denk alleen dat het voor de seks al op isquote:
Voor de seks? Wat als je net afgerekend hebt is het met 2 minuten opquote:Op maandag 9 december 2013 22:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik denk alleen dat het voor de seks al op is
Niet?quote:Op maandag 9 december 2013 22:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is waar. Toch weet niemand waar het is.
Dude ...quote:Op maandag 9 december 2013 22:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Precies en dan met je broer de hooizolder op duiken
toen ie de keer daarna wilde afspreken heb ik hem netjes gezegd dat zijn formaat piemel niet aan de eisen voldeed. En zo onbeschoft als ie was heeft ie me niet eens meer een fijne avond toegewenstquote:
Als ik het uitspreek, denken ze altijd aan die plaats met een B. Terwijl het toch een D is.quote:
houdoequote:
Ja, die MI he.quote:
echt hequote:Op maandag 9 december 2013 22:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor de seks? Wat als je net afgerekend hebt is het met 2 minuten op
Laterquote:
quote:Op maandag 9 december 2013 22:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
toen ie de keer daarna wilde afspreken heb ik hem netjes gezegd dat zijn formaat piemel niet aan de eisen voldeed. En zo onbeschoft als ie was heeft ie me niet eens meer een fijne avond toegewenst
quote:Op maandag 9 december 2013 22:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Precies en dan met je broer de hooizolder op duiken
I wonder whyquote:Op maandag 9 december 2013 22:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ik het uitspreek, denken ze altijd aan die plaats met een B. Terwijl het toch een D is.
Hufterquote:Op maandag 9 december 2013 22:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
toen ie de keer daarna wilde afspreken heb ik hem netjes gezegd dat zijn formaat piemel niet aan de eisen voldeed. En zo onbeschoft als ie was heeft ie me niet eens meer een fijne avond toegewenst
Maar nee, dan ben ik geen typisch dorpsmeisje. Ook geen stadsmeisje. Ik heb geen idee eigenlijk.quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 22:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Best of both worldsquote:Op maandag 9 december 2013 22:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar nee, dan ben ik geen typisch dorpsmeisje. Ook geen stadsmeisje. Ik heb geen idee eigenlijk.Ik weet wel hoe de echte wereld werkt.
Ik niet. Mensen willen gewoon niet luisteren.quote:
ja preciesquote:
eerst die bacon op de grill.. En dan de boterham beleggen en dan in het vet van de bacon laten bakkenquote:
Ik heb niet eens een grillquote:Op maandag 9 december 2013 22:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
eerst die bacon op de grill.. En dan de boterham beleggen en dan in het vet van de bacon laten bakken
Morgen op het werk.
ja toch?quote:
bacon wel, paninigrill ook.. Alleen geen brood en geen kaasquote:Op maandag 9 december 2013 22:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een grillOok geen bacon trouwens
quote:Op maandag 9 december 2013 22:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar nee, dan ben ik geen typisch dorpsmeisje. Ook geen stadsmeisje. Ik heb geen idee eigenlijk.Ik weet wel hoe de echte wereld werkt.
Ik kan je wel vertellen dat het niet voor mij werkt.quote:
schrijf maar een grillpan op je lijstje.quote:Op maandag 9 december 2013 22:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een grillOok geen bacon trouwens
mensen waarderen eerlijkheid tegenwoordig niet meerquote:
Dat heb ik dan weer welquote:Op maandag 9 december 2013 22:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bacon wel, paninigrill ook.. Alleen geen brood en geen kaas
Bummerquote:Op maandag 9 december 2013 22:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan je wel vertellen dat het niet voor mij werkt.
die van ikea zijn goedquote:Op maandag 9 december 2013 22:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
schrijf maar een grillpan op je lijstje.
Ik heb toevallig hier een lijstje liggenquote:Op maandag 9 december 2013 22:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
schrijf maar een grillpan op je lijstje.
bruin brood kan ook een tosti van gemaakt wordenquote:Op maandag 9 december 2013 22:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer wel
Zijn alleen wel bruine boterhammen
On my way.....quote:Op maandag 9 december 2013 22:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bruin brood kan ook een tosti van gemaakt worden
van wie?quote:Op maandag 9 december 2013 22:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Had op z'n minst een 'ha ha' achteraan gemogen
haatquote:
Ik heb er 2, een dikke en een dunne. Welke ik gebruik verschilt heel erg met wat ik maak, maar zou niet zonder willenquote:
Lulligquote:Op maandag 9 december 2013 22:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mensen waarderen eerlijkheid tegenwoordig niet meer
Goh wat toevalligquote:Op maandag 9 december 2013 22:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb toevallig hier een lijstje liggen
geen van beide. Het was toch zeker geen grapje?!quote:
die van mij staat al ruim een jaar bij mn oudersquote:Op maandag 9 december 2013 22:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb er 2, een dikke en een dunne. Welke ik gebruik verschilt heel erg met wat ik maak, maar zou niet zonder willen
quote:
Mwa, ok het zou wel lullig zijn geweest ja.quote:Op maandag 9 december 2013 22:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geen van beide. Het was toch zeker geen grapje?!
die zijn altijd te kleinquote:
Geen hokjes maar icons!quote:
nja.. Hij schepte altijd op over zn formaat, hij moest de waarheid wetenquote:Op maandag 9 december 2013 22:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa, ok het zou wel lullig zijn geweest ja.
Dit meen je nietquote:Op maandag 9 december 2013 22:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja.. Hij schepte altijd op over zn formaat, hij moest de waarheid weten
zelfs voor joofquote:
Kleiner dan 11 en dan opscheppen? Bestaan dat soort mannen?quote:Op maandag 9 december 2013 22:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja.. Hij schepte altijd op over zn formaat, hij moest de waarheid weten
jawelquote:
Wait... whut?quote:Op maandag 9 december 2013 22:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kleiner dan 11 en dan opscheppen? Bestaan dat soort mannen?![]()
ja.. Ik gok 8.. Normaal had ie altijd grieten die die verhalen niet wisten.. Aangezien ik in zijn vriendengroep zat, wist ik het wel.. Vervolgens tegenover hun een kutverhaal over mij plaatsen waarna zij ook het ware verhaal wistenquote:Op maandag 9 december 2013 22:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kleiner dan 11 en dan opscheppen? Bestaan dat soort mannen?![]()
Wat zei die dan? "Hij is zo grootquote:Op maandag 9 december 2013 22:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja.. Ik gok 8.. Normaal had ie altijd grieten die die verhalen niet wisten.. Aangezien ik in zijn vriendengroep zat, wist ik het wel.. Vervolgens tegenover hun een kutverhaal over mij plaatsen waarna zij ook het ware verhaal wisten
Ben je dan even de pineut bij je vriendenquote:Op maandag 9 december 2013 22:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja.. Ik gok 8.. Normaal had ie altijd grieten die die verhalen niet wisten.. Aangezien ik in zijn vriendengroep zat, wist ik het wel.. Vervolgens tegenover hun een kutverhaal over mij plaatsen waarna zij ook het ware verhaal wisten
"Zij was te ruim" denk ik..quote:Op maandag 9 december 2013 22:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat zei die dan? "Hij is zo groot" ?
Wow, just wowquote:Op maandag 9 december 2013 22:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vandaar dattie zichzelf dus ook verried bij z'n matenquote:Op maandag 9 december 2013 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is daar opscheppen aan? Dat betekent dat je een kleine piel hebt
Verried, wut? Is dat Nederlands?quote:Op maandag 9 december 2013 22:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vandaar dattie zichzelf dus ook verried bij z'n maten
paar keer het verhaal gehoord dat meisjes wilden stoppen omdat ie zo zwaar geschapen was, of dat ze daarna zo moeilijk liepen, dat soort onzin..quote:Op maandag 9 december 2013 22:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat zei die dan? "Hij is zo groot" ?
Whaha, hun kant was dan natuurlijk "Hou maar op, dit wordt 'm niet ik voel er niks van.."quote:Op maandag 9 december 2013 22:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
paar keer het verhaal gehoord dat meisjes wilden stoppen omdat ie zo zwaar geschapen was, of dat ze daarna zo moeilijk liepen, dat soort onzin..
quote:Op maandag 9 december 2013 22:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
paar keer het verhaal gehoord dat meisjes wilden stoppen omdat ie zo zwaar geschapen was, of dat ze daarna zo moeilijk liepen, dat soort onzin..
Zelfs met meer/groot is dat nog verrekte moeilijkquote:Op maandag 9 december 2013 22:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hij beweerde wel dat ik een haven had ja. Groot genoeg voor 10 vliegdekschepen.. Waarvan ik zeker weet dat dat niet het geval is, en toen heb ik ze het ware verhaal maar even verteld jaquote:
die hoorde je nooit, want die grieten kwam je nooit meer tegenquote:Op maandag 9 december 2013 22:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whaha, hun kant was dan natuurlijk "Hou maar op, dit wordt 'm niet ik voel er niks van.."
Als ik het niet dachtquote:Op maandag 9 december 2013 23:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hij beweerde wel dat ik een haven had ja. Groot genoeg voor 10 vliegdekschepen.. Waarvan ik zeker weet dat dat niet het geval is, en toen heb ik ze het ware verhaal maar even verteld ja![]()
Het scheelt dat ze wisten dat ik een vrij eerlijk personage ben waar het om seks gaat..
Verbaasd me ook nietsquote:Op maandag 9 december 2013 23:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die hoorde je nooit, want die grieten kwam je nooit meer tegen
Hallo jongeman.quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 23:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hij beweerde wel dat ik een haven had ja. Groot genoeg voor 10 vliegdekschepen.. Waarvan ik zeker weet dat dat niet het geval is, en toen heb ik ze het ware verhaal maar even verteld ja![]()
Het scheelt dat ze wisten dat ik een vrij eerlijk personage ben waar het om seks gaat..
Middagquote:
ik had verwacht dat jij iets zou plaatsen als in: "is dat alles? Ik heb een rolstoel klaarstaan om ze naar buiten te brengen!"quote:Op maandag 9 december 2013 23:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zelfs met meer/groot is dat nog verrekte moeilijk![]()
sja, mannen die niet tegen de waarheid kunnen maken soms wel eens rare sprongenquote:Op maandag 9 december 2013 23:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zelfs vrouwen van 40 met 2 kids zijn nieteens te ruim, of "een flinke haven" zoals dat tegen GvsE gezegd is![]()
Leeftijd en/of kinderen heeft er niks mee te maken. Heb wel eens meegemaakt dat eentje zo ruim was, dat ik serieus niks voelde, zelfs zonder condoom nietquote:Op maandag 9 december 2013 23:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zelfs vrouwen van 40 met 2 kids zijn nieteens te ruim, of "een flinke haven" zoals dat tegen GvsE gezegd is![]()
snap ik, maar ik weet echt zeker dat ik niet in die categorie valquote:Op maandag 9 december 2013 23:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Leeftijd en/of kinderen heeft er niks mee te maken. Heb wel eens meegemaakt dat eentje zo ruim was, dat ik serieus niks voelde, zelfs met condoom nietpas na 2 of 3x klaarkomen werd ze wat strakker.
Ja ok, ze zijn er wel.. Maar zeldzaam ws..quote:Op maandag 9 december 2013 23:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Leeftijd en/of kinderen heeft er niks mee te maken. Heb wel eens meegemaakt dat eentje zo ruim was, dat ik serieus niks voelde, zelfs met condoom nietpas na 2 of 3x klaarkomen werd ze wat strakker.
"zelfs met condoom niet". Een condoom is geen 82039234cm dik en met condoom voel ik alleen maar minder ...quote:Op maandag 9 december 2013 23:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan hem wel even editenquote:Op maandag 9 december 2013 23:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik had verwacht dat jij iets zou plaatsen als in: "is dat alles? Ik heb een rolstoel klaarstaan om ze naar buiten te brengen!"
Ja, dat moest zonder zijnquote:Op maandag 9 december 2013 23:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"zelfs met condoom niet". Een condoom is geen 82039234cm dik en met condoom voel ik alleen maar minder ...
nee. Nu ben je te laat. Ik verwachtte te veel van je. Mijn excuses.quote:Op maandag 9 december 2013 23:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan hem wel even editen![]()
![]()
Maar nee, zelf ik zou niet zover willen gaan hoewel ik het wel eens wil proberen hoor![]()
tut!quote:
Jij doet gemeen op de appquote:
SR.. Al 300 euro geboden.. Helaasch..quote:Op maandag 9 december 2013 23:12 schreef Cobra4 het volgende:
Joof, iets voor jou?https://www.marktplaatsveilt.nl/rijden-in-een-tesla-roadster
quote:Op maandag 9 december 2013 23:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee. Nu ben je te laat. Ik verwachtte te veel van je. Mijn excuses.
Gewoon trappenquote:
ik?quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 23:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben gewoon realistisch, sowieso zijn ze vaak te snel uitgeput
[..]
Gewoon trappen
Rotsmurfquote:Op maandag 9 december 2013 23:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wut.
[..]
Nee, wel geprobeerd. And failed
neequote:
te snel uitgeputquote:Op maandag 9 december 2013 23:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wut.
[..]
Nee, wel geprobeerd.
And failed
Jij ook nietquote:
wacht maar smurf!quote:
Hij wil mij niets vertellenquote:
Nou inderdaad!!quote:
iddquote:Op maandag 9 december 2013 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou inderdaad!!
Als alles goed gaat van het weekend hebben we pas een geniale verrassing voor hem!!
glijmiddel?quote:Op maandag 9 december 2013 23:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee 'Goed van je smurf'
[..]
Nja, het is toch echt zo, of 'het doet zeer'
Normaal zou ik het met je eens zijn!!quote:Op maandag 9 december 2013 23:21 schreef S95Sedan het volgende:
Niet op ingaan jofu, ze proberen je uit je tent te lokken
Wait, whut?quote:Op maandag 9 december 2013 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou inderdaad!!
Als alles goed gaat van het weekend hebben we pas een geniale verrassing voor hem!!
paddestoelquote:Op maandag 9 december 2013 23:21 schreef S95Sedan het volgende:
Niet op ingaan jofu, ze proberen je uit je tent te lokken
dat krijg je ervanquote:
quote:Op maandag 9 december 2013 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Normaal zou ik het met je eens zijn!!
Maar GvsE heeft geniale plannen als ze ziek op de bank ligt
Mag ook.quote:
dan kan je er na een peukie toch wel weer op?quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 23:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kak, dit spelletje is opeens niet zo leuk meer![]()
Niet op in gaan!quote:Op maandag 9 december 2013 23:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Blijkbaar nietquote:Op maandag 9 december 2013 23:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan kan je er na een peukie toch wel weer op?
dat krijg je er nou eenmaal van. Ik heb je nog gewaarschuwdquote:
quote:Op maandag 9 december 2013 23:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet op in gaan!
[..]
Blijkbaar niet
Scared now?quote:
Wijze woorden ditquote:Op maandag 9 december 2013 23:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, geen gemaar. Het zijn vrouwen dat win je niet.
Wat denk je slecht over onsquote:Op maandag 9 december 2013 23:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Als die 2 samen iets "geniaals" bedacht hebben dan ga ik best bang worden..
Het lullige is alleen als ik het hun wel vertel, ik zelf toch niks krijg te horen.. Dus nee, ik geef niet toe
wij zijn anders meer man in onze kleine teen dan smurf in zn hele lijfje!quote:Op maandag 9 december 2013 23:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, geen gemaar. Het zijn vrouwen dat win je niet.
geen ideequote:
welquote:Op maandag 9 december 2013 23:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee dat is niet leuk![]()
[..]
Soms wel he
quote:Op maandag 9 december 2013 23:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wij zijn anders meer man in onze kleine teen dan smurf in zn hele lijfje!
zwijgen is toestemmenquote:
uhuh.quote:Op maandag 9 december 2013 23:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]![]()
Gewoon niks gewend hou ik het maar op
cmquote:
"A woman has the last word in an arguement, every thing a man says after that is the start of a new arguement."quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 23:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
"A woman has the last word in an arguement, every thing a man says after that is the start of a new arguement."
Waarheid welquote:Op maandag 9 december 2013 23:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
"A woman has the last word in an arguement, every thing a man says after that is the start of a new arguement."
volgens onderzoek is het zo dat in 75% van de gevallen de vrouw dan ook gelijk heeft. De andere 25% zal wel gewoon een meningsverschil zijn over iets onbelangrijksquote:Op maandag 9 december 2013 23:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
gnight pupquote:
Denken dat ze gelijk hebben en gelijk hebben zijn twee verschillende dingen hequote:Op maandag 9 december 2013 23:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
volgens onderzoek is het zo dat in 75% van de gevallen de vrouw dan ook gelijk heeft. De andere 25% zal wel gewoon een meningsverschil zijn over iets onbelangrijks
nee, echtquote:Op maandag 9 december 2013 23:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Denken dat ze gelijk hebben en gelijk hebben zijn twee verschillende dingen he
truste.quote:
Ik had vlinderman aan de telefoon vandaag.quote:Op maandag 9 december 2013 23:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
volgens onderzoek is het zo dat in 75% van de gevallen de vrouw dan ook gelijk heeft. De andere 25% zal wel gewoon een meningsverschil zijn over iets onbelangrijks
Wat post ik nou netquote:Op maandag 9 december 2013 23:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Denken dat ze gelijk hebben en gelijk hebben zijn twee verschillende dingen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |