Dat was echt een inkoppertjequote:Op maandag 9 december 2013 21:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ook.. Algemeen Bekend Nijmeegs
quote:Op maandag 9 december 2013 21:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ook.. Algemeen Bekend Nijmeegs
Wel zwaar 1334 kgquote:Op maandag 9 december 2013 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klinkt als iets wat ik niet zou kopen
[..]
Mocht het zo ver komen zou dat fijn zijn
Leuk interieurtje http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=241763120&asrc=st|sr
[..]
Oh kut
hoevaak ik die moet zeggenquote:
probeer het eens?quote:Op maandag 9 december 2013 21:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
En nee, elke hint die ik kan geven is veuls te makkelijk..
Dat raadt ik je ook niet aan. Dit zou een betere deal zijn dan: http://link.marktplaats.nl/746756637quote:Op maandag 9 december 2013 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klinkt als iets wat ik niet zou kopen
Daar hoort eigenlijk grijs leer of licht beige velour in te zitten, deze kleur is nooit in de 155 geleverd.quote:[..]
Mocht het zo ver komen zou dat fijn zijn
Leuk interieurtje http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=241763120&asrc=st|sr
Bij jou zijn het 2 niet-gerelateerde items. 1 ervan is meer voor de gein, het ander is serieuzer.quote:
Dat gewicht klopt nietquote:
Ik heb echt GEEN idee hoeveel km zo'n Alfa mee gaat (bij geen enkele auto overigens)quote:Op maandag 9 december 2013 21:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat raadt ik je ook niet aan. Dit zou een betere deal zijn dan: http://link.marktplaats.nl/746756637
Hmm dat is wel apart danquote:[..]
Daar hoort eigenlijk grijs leer of licht beige velour in te zitten, deze kleur is nooit in de 155 geleverd.
Let trouwens op, alleen de 16v's kunnen op LPG-G3 bij de 155.
Er staat leeggewicht..quote:Op maandag 9 december 2013 21:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat gewicht klopt nietis misschien het rijklaar gewicht, maar niet het kenteken gewicht.
dat is toch heul geen hint manquote:Op maandag 9 december 2013 21:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bij jou zijn het 2 niet-gerelateerde items. 1 ervan is meer voor de gein, het ander is serieuzer.
Verschilt heel erg, bij goed onderhoud heb ik blokken 5 tot 6 ton zien doen. Je moet een gevoel krijgen bij zo'n auto. Hoe die klinkt bij een koude start en hoever de historie bekend is.quote:Op maandag 9 december 2013 21:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb echt GEEN idee hoeveel km zo'n Alfa mee gaat (bij geen enkele auto overigens)
[..]
Hmm dat is wel apart dan
Kan zijn, maar zelfs een V6 met airco weegt dat net. Een 4 cilinder komt nooit boven de 1300kg uit in mijn ervaring.quote:
Beter dan dit lukt me echt niet zonder dat je 't meteen weetquote:Op maandag 9 december 2013 21:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is toch heul geen hint man
1234kg leeggewicht volgens RDW.quote:
Mja, je hebt gezien wat mijn goede gevoel met zich mee brengtquote:Op maandag 9 december 2013 21:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Verschilt heel erg, bij goed onderhoud heb ik blokken 5 tot 6 ton zien doen. Je moet een gevoel krijgen bij zo'n auto. Hoe die klinkt bij een koude start en hoever de historie bekend is.
De auto is waarschijnlijk een keer achteraf bekleed.
Harsh ditquote:Op maandag 9 december 2013 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
Vinniiee als je alfa gaat rijden ontvriend ik je
Wat doe je als ik een Kever ga rijden?quote:Op maandag 9 december 2013 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
Ah, 100 kg teveel erop gezet dusquote:Op maandag 9 december 2013 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
1234kg leeggewicht volgens RDW.
[..]
Mja, je hebt gezien wat mijn goede gevoel met zich mee brengt
quote:Op maandag 9 december 2013 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat doe je als ik een Kever ga rijden?
Mijn gejammer?quote:Op maandag 9 december 2013 21:17 schreef Good.vs.Evil het volgende: [..] het ging over de deur en jouw gejammer
Ja toch? En dan mijn menstruatie niet gelijk laten lopen, dan kan ik altijd neuken
----- Moedig die smurf niet aan. Ik moet gewoon weten wat ie heeft
![]()
Rijklaargewicht komt wel overeenquote:Op maandag 9 december 2013 21:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ah, 100 kg teveel erop gezet dus
quote:
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=239140361&asrc=st|srquote:Op maandag 9 december 2013 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
tuurlijk wel. Ik ben slecht in raden!quote:Op maandag 9 december 2013 21:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Beter dan dit lukt me echt niet zonder dat je 't meteen weet
Niet iedere vrouw vindt het even prettig hequote:Op maandag 9 december 2013 21:45 schreef S95Sedan het volgende:
[
[..]
Dat kan sowieso toch? In ieder geval bij een beetje vent wel
Snellere motor erin hangenquote:Op maandag 9 december 2013 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Rijklaargewicht komt wel overeen
[..]Da's alleen niet vooruit te branden
Mooiquote:Op maandag 9 december 2013 21:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=239140361&asrc=st|sr
ja, jouw gejammer over dat je m niet tussen de deur wilt klappenquote:Op maandag 9 december 2013 21:45 schreef S95Sedan het volgende:
[
[..]
Mijn gejammer?![]()
Dat kan sowieso toch? In ieder geval bij een beetje vent wel
Geduld ja!
Nee, ik ga het risico niet nemenquote:Op maandag 9 december 2013 21:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tuurlijk wel. Ik ben slecht in raden!
Geregeldquote:Op maandag 9 december 2013 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi![]()
70pk op 800kg is nog niet zo slecht, heb nu hetzelfde en 200kg zwaarder
live on the edge dude!quote:Op maandag 9 december 2013 21:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, ik ga het risico niet nemen
Zou kunnen.quote:Op maandag 9 december 2013 21:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet iedere vrouw vindt het even prettig he
dat wel, maar vies!!!quote:Op maandag 9 december 2013 21:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Dacht dat ze dan juist geiler waren?
Ja maar er speelt wel meer dan he.. Pijntjes enzo.. En de vlekken etc..quote:Op maandag 9 december 2013 21:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Waarom zou ik dat doen, dan kan ik er toch niet mee neuken.quote:Op maandag 9 december 2013 21:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, jouw gejammer over dat je m niet tussen de deur wilt klappen
Ja, maar hoe geil ik ook ben.. Ik ben er geen voorstander van zeg maar..
Heb ik niet!
Hoezo, je wilt geen vrienden met goede autosmaak?quote:Op maandag 9 december 2013 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
Zo erg is het toch niet met de Seat? Olie verbruiken doelt elke auto die ouder is en met meer kms.quote:Op maandag 9 december 2013 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
1234kg leeggewicht volgens RDW.
[..]
Mja, je hebt gezien wat mijn goede gevoel met zich mee brengt
Alsof je dat nu wel kan?quote:Op maandag 9 december 2013 21:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen, dan kan ik er toch niet mee neuken.
Gewoon in douche of zo
Tja, dan heb je pech he
ANWB lid wordenquote:Op maandag 9 december 2013 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er staat net 161k op de teller, dat noem ik niet veel en toch verbruikt ie naar mijn idee veel olie....quote:Op maandag 9 december 2013 21:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo, je wilt geen vrienden met goede autosmaak?
[..]
Zo erg is het toch niet met de Seat? Olie verbruiken doelt elke auto die ouder is en met meer kms.
Nou, ik vind dat best veel hoor 2 liter op 2000km..quote:Op maandag 9 december 2013 21:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo, je wilt geen vrienden met goede autosmaak?
[..]
Zo erg is het toch niet met de Seat? Olie verbruiken doelt elke auto die ouder is en met meer kms.
Heel leuk, maar niet warm te krijgen in de winterquote:Op maandag 9 december 2013 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi![]()
70pk op 800kg is nog niet zo slecht, heb nu hetzelfde en 200kg zwaarder
Somsquote:Op maandag 9 december 2013 21:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Tsja, ik heb een Audi A6 gehad, 4jr oud, ook zoiets op de teller, daar ging 1 liter olie per 1500km in en dat vond de dealer heel normaal.quote:Op maandag 9 december 2013 21:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er staat net 161k op de teller, dat noem ik niet veel en toch verbruikt ie naar mijn idee veel olie....
*eskimo-suit aanschaft*quote:Op maandag 9 december 2013 21:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heel leuk, maar niet warm te krijgen in de winter
Leuk voor die dealer, maar ik vind het niet normaalquote:Op maandag 9 december 2013 21:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, ik heb een Audi A6 gehad, 4jr oud, ook zoiets op de teller, daar ging 1 liter olie per 1500km in en dat vond de dealer heel normaal.
1 liter op 1000km is vrij veel ja, maar als een auto veel kort in de stad gereden is (dus veel met koude motor) dan heb je veel starts en start/stop verkeer waar de motor veel van de lijden heeft.quote:Op maandag 9 december 2013 21:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat best veel hoor 2 liter op 2000km..
Vond ik ook niet, toch werd de auto erna weer een A6 (was niet mijn keuze).quote:Op maandag 9 december 2013 21:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Leuk voor die dealer, maar ik vind het niet normaal
Weet je niks vanquote:Op maandag 9 december 2013 21:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Alsof je dat nu wel kan?
Ik deel mijn douche niet graag. Misschien wanneer mijn nieuwe douchekop erop zit
Nee.
je roept de hele tijd dat je geen seks hebtquote:Op maandag 9 december 2013 21:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Weet je niks van
Your missing out
Had ik al gezegd dat je dan pech had?
Even alleen naar woon-werk kijkend:quote:Op maandag 9 december 2013 21:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1 liter op 1000km is vrij veel ja, maar als een auto veel kort in de stad gereden is (dus veel met koude motor) dan heb je veel starts en start/stop verkeer waar de motor veel van de lijden heeft.
Tja, lease, lekker boeiend danquote:Op maandag 9 december 2013 21:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vond ik ook niet, toch werd de auto erna weer een A6 (was niet mijn keuze).
Whut?quote:Op maandag 9 december 2013 22:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je roept de hele tijd dat je geen seks hebt
Ik heb heus wel eens seks gehad tijdens mijn menstruatie hoor.. Alleen dat graven erna
normaal is het touwtje trekken.. Wanneer je seks hebt gehad is het zoek de muisquote:
TMIquote:Op maandag 9 december 2013 22:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
normaal is het touwtje trekken.. Wanneer je seks hebt gehad is het zoek de muis
Wacht.. MET dat stuk spons in neuken?quote:Op maandag 9 december 2013 22:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
normaal is het touwtje trekken.. Wanneer je seks hebt gehad is het zoek de muis
smurf vroeg eromquote:
Eeuh, dan moet je je thermostaat eens nakijken, want na 30km moet je motor echt wel warm zijn.quote:Op maandag 9 december 2013 22:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Even alleen naar woon-werk kijkend:
-Stoplicht op 1,5km
-Stoplicht op 0,5km
-Stoplicht op 1km
-Stoplicht op 2km
-Stoplicht op 20km
-Stoplicht op 1km
Valt best mee toch?
Overigens staat de meter dan nog niet op 'warm'
Elke week de olie moeten bijvullen is niet leuk, maar daar weet jij alles vanquote:
Ja. Want de keren dat ik dat deed had ik er ook geen tijd voorquote:Op maandag 9 december 2013 22:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wacht.. MET dat stuk spons in neuken?
Dat is toch heul niet goed/prettig?quote:Op maandag 9 december 2013 22:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Want de keren dat ik dat deed had ik er ook geen tijd voor
hoge bomen vangen meer wind?quote:
dan leek zn leuter iig een stukje groterquote:Op maandag 9 december 2013 22:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is toch heul niet goed/prettig?
Hmm ja maar toen ik vanmiddag van huis naar de Jysk reed (3km ofzo), was ie wel warm...quote:Op maandag 9 december 2013 22:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eeuh, dan moet je je thermostaat eens nakijken, want na 30km moet je motor echt wel warm zijn.
[..]
Elke week de olie moeten bijvullen is niet leuk, maar daar weet jij alles van
Ik kan het wel hebben hoor, maar een prettige gedachte is het nietquote:
quote:Op maandag 9 december 2013 22:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan leek zn leuter iig een stukje groter![]()
Maar goed is het niet nee
Ik zou als kerel dan zelf eerst dat ding eruit halen hoor, dat zou me te veel in de weg zitten...quote:Op maandag 9 december 2013 22:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan leek zn leuter iig een stukje groter![]()
Maar goed is het niet nee
iehl!!!quote:Op maandag 9 december 2013 22:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou als kerel dan zelf eerst dat ding eruit halen hoor, dat zou me te veel in de weg zitten...
Ohjaquote:Op maandag 9 december 2013 22:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je roept de hele tijd dat je geen seks hebt
Ik heb heus wel eens seks gehad tijdens mijn menstruatie hoor.. Alleen dat graven erna
ohnee.. Shit.. Allemaal 30+ cm hier ..quote:
have fun!!quote:
Nee, ik zou 'm eruit halenquote:Op maandag 9 december 2013 22:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
iehl!!!![]()
Nee joh gek, dat duw je naar binnen.. Voel je niks van
Like duh.quote:Op maandag 9 december 2013 22:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ohnee.. Shit.. Allemaal 30+ cm hier ..
Voordeel van in een dorp wonen. Geen fucking stoplicht in deze omgeving te bekennen.quote:Op maandag 9 december 2013 22:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Even alleen naar woon-werk kijkend:
-Stoplicht op 1,5km
-Stoplicht op 0,5km
-Stoplicht op 1km
-Stoplicht op 2km
-Stoplicht op 20km
-Stoplicht op 1km
Valt best mee toch?
Overigens staat de meter dan nog niet op 'warm'
Vaag hoor, dan zou die wel goed zijn.quote:Op maandag 9 december 2013 22:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm ja maar toen ik vanmiddag van huis naar de Jysk reed (3km ofzo), was ie wel warm...
En inderdaad, daar word je niet vrolijk van.
heat of the moment weg en dan krijg je de kans niet meerquote:
Zelfs ik kom maar 2 verkeerslichten tegen.quote:Op maandag 9 december 2013 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Voordeel van in een dorp wonen. Geen fucking stoplicht in deze omgeving te bekennen.
oke.. Mijn ex was niet zo heel groot geschapen. Ik weet hetquote:
Whehequote:Op maandag 9 december 2013 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Voordeel van in een dorp wonen. Geen fucking stoplicht in deze omgeving te bekennen.
Ja behoorlijk vaag...'quote:Op maandag 9 december 2013 22:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vaag hoor, dan zou die wel goed zijn.
Over Jysk gesproken, hoe is het daar mee afgelopen dan?
Ik kan wel via de A1, dan kom ik maar 3 stoplichten tegen naar m'n werk. Maar dan rij ik 10km omquote:Op maandag 9 december 2013 22:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zelfs ik kom maar 2 verkeerslichten tegen.
Trouwens, hij woont ook in een dorp
Mijn dorp is kleiner.quote:Op maandag 9 december 2013 22:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zelfs ik kom maar 2 verkeerslichten tegen.
Trouwens, hij woont ook in een dorp
Defineer grootquote:Op maandag 9 december 2013 22:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oke.. Mijn ex was niet zo heel groot geschapen. Ik weet het
Zoals hans het al heeft gezegd;quote:Op maandag 9 december 2013 22:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja behoorlijk vaag...'
Niks meer van gehoord
quote:Op maandag 9 december 2013 22:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whehe
Ik kan wel zonder een stoplicht tegen te komen naar de supermarkt rijden
[..]
Ja behoorlijk vaag...'
Niks meer van gehoord
wtf? Stomme kut.quote:Op maandag 9 december 2013 22:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja behoorlijk vaag...'
Niks meer van gehoord
quote:
Dit dusquote:Op maandag 9 december 2013 22:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Defineer groot
Het gemiddelde is 14/15 geloof ik?
[..]
Zoals hans het al heeft gezegd;
Hehe.quote:Op maandag 9 december 2013 22:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan wel via de A1, dan kom ik maar 3 stoplichten tegen naar m'n werk. Maar dan rij ik 10km om
Ongetwijfeld. Ben je ook zo'n dorps meisje?quote:
11cm denk ikquote:Op maandag 9 december 2013 22:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Defineer groot
Het gemiddelde is 14/15 geloof ik?
[..]
Zoals hans het al heeft gezegd;
Jouw dorpquote:Op maandag 9 december 2013 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Lekker handigquote:Op maandag 9 december 2013 22:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heat of the moment weg en dan krijg je de kans niet meer![]()
Het lukt alleen wanneer ik vergeet dat ik lek ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |