abonnement Unibet Coolblue
pi_134095901


Lees de OP voordat je een vraag stelt, deze is er niet voor niets!

Wat is piercen?

Piercing betekent doorboring. Met een (steriele) naald wordt de huid doorboord waarna naar wens een sieraad in de vorm van een ringetje of een staafje wordt aangebracht. Piercings worden op verschillende delen van het lichaam aangebracht en blijven niet alleen beperkt tot de huid, maar gaan soms ook door kraakbeen.

Ik wil een piercing! Wat nu?

Als je interesse hebt in stretchen, ga naar onderaan deze OP en klik op de tweede spoiler!

Ten eerste; hoe oud ben je? De meeste piercingsshops hanteren een minimale leeftijd van 16 jaar voor een navel- of gezichts- of oorpiercing. Voor genitale piercings is dit meestal 18 jaar. In sommige gemeenten, zoals Amsterdam, is vastgesteld dat je minimaal 18 jaar moet zijn voor een tatoeage of een piercing.

Ben je er van overtuigd dat een bepaalde piercing bij jou past, wees er dan zeker van dat je je piercing laat zetten bij een betrouwbare zaak die hygiënisch werkt. Zie de laatste spoiler in deze OP voor shops waar onze users goede ervaringen mee hebben. Ga nooit alleen maar naar een goedkopere zaak omdat het een tientje in de kosten scheelt & ga ook nooit naar een juwelier. Verder, laat nooit een gaatje in je bovenoor 'schieten' als je een misvormd oor wilt voorkomen. De kans op infecties is een stuk groter bij het 'schieten' van piercings omdat deze apparaatjes niet gesteriliseerd kunnen worden. Tevens kan je gaatje nooit exact geplaatst worden en doet het meer pijn. Bekijk van tevoren hoe de shop te werk gaat en vergaar zelf informatie. Schat ook alvast in hoe jouw omgeving op je nieuwe piercing gaat reageren, dit is nl. niet altijd positief.

Hoeveel kost het?

De prijzen per piercingsshop willen nog wel eens verschillen. De prijzen bedragen gemiddeld tussen de 25 euro (bijv. oorlel) en 70 euro (bijv. intiem). Deze prijzen kunnen dus best lager of hoger liggen in de zaak waar jij heen gaat. Loop gewoon even een shop binnen.

Doet het zeer?

Iedereen is anders, dus iedereen ervaart het anders. Het spreekt voor zich dat je het altijd zult voelen. Let op! Een piercingsshop mag geen (plaatselijke) verdoving toedienen. Geen zalf en ook geen spuitje. Dit is bij de wet verboden.

Hoe moet ik mijn piercing verzorgen?

Een pas aangebrachte piercing is te vergelijken met een diepe vleeswond in je huid. Het is heel belangrijk dat je je piercing goed verzorgt. Je krijgt van je piercer mondelinge en schriftelijke instructie mee hoe je dat moet doen. In de instructie moet o.a. staan hoe de piercing verzorgd moet worden en dat je bij klachten (hevige roodheid, zwellen, pussen, wondvocht) contact moet opnemen met je huisarts. De tijd dat een piercing nodig heeft om te helen of om dicht te groeien is verschillend per persoon. Gebruik nooit producten met alcohol om je piercing tijdens het helen schoon te maken (tenzij aanbevolen door de piercer of arts). Maak je sieraden regelmatig schoon.

Wat mag ik wel en wat mag ik niet?

De wond die door het piercen is ontstaan heeft tijd en zorg nodig om te genezen. Het helen van een piercingswond duurt soms lang (van 4 weken tot 1 jaar). Gedurende de genezingstijd wordt aangeraden om niet te zwemmen in zwembaden, bubbelbaden en natuurlijk open zeewater. Vermijd ook stoombaden gedurende de genezing. Bij sommige mensen ontstaat als gevolg van het aanbrengen van een piercing littekenweefsel. Bovendien kan het gebeuren dat de piercingswond lelijk geneest als het ontstoken is geweest.

Mijn piercing is ontstoken!

Bij (het aanbrengen van) een piercing kunnen complicaties ontstaan, zoals ontstekingen, allergische reacties, abcessen en vormen van littekenweefsel. Als je piercing ontstoken is, schroom dan niet terug te gaan naar de winkel waar je gepierced bent of ga naar je huisarts. Haal je piercing er niet uit! Laat het zitten totdat iemand die er meer verstand van heeft er naar gekeken heeft.



Allerlei verschillende piercings incl. naam onder de spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Info nodig over stretchen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onder deze spoiler enkele links naar shops waar je piercingsieraden kan bestellen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shops per provincie waar users goede ervaringen mee hebben. Let op! Dit blijft natuurlijk subjectief.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door op de topictitel (TT) te klikken, kun je alle voorgaande delen vinden! *O* De OP - belangrijke veranderingen aan de OP moeten ook in de OP op de fok!wiki aangepast worden. De OP is het makkelijkst van de fok!wikipagina te kopiëren als je op de betreffende pagina even op 'bewerken' (links bovenaan) klikt.
pi_134106415
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 11:47 schreef Twinky het volgende:
hoe heb jij dat gedaan met oordopjes? Ik slaap altijd met oordopjes in, en bij mij drukte het balletje ernstig in mijn oorlel. Toen ik op maat gemaakte liet maken zouden ze er rekening mee houden maar hebben ze hem uit eindelijk helemaal gevuld, geen stukje eruit voor de piercing ofzo. Toen heb ik maar een plat achterkantje gekocht en nu geen last meer gelukkig!
Tja, ik slaap niet met oordopjes, maar muziekdopjes vielen bij mij altijd uit doordat mijn gehoorgang zo smal was. Het oor met de tragus zat juist wel goed vast na het zetten ervan. En inmiddels heb ik een segment ring, dus nergens last van; ik klap het ringetje wel altijd even eerst omhoog als ik een doppie in doe.
pi_134107705
Vandaag komen mijn stretchbullets binnen *O*
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  donderdag 12 december 2013 @ 18:00:37 #4
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_134195712
Klaar met stretchen, de 4mm tunnels zitten erin :)

pi_134198714
Aaaah ik ga in de kerstvakantie een vertical labret laten zetten heb ik besloten *O* ik wilde hem al laten zetten, maar ik ga volgende week naar Berlijn en dan vind ik het niet zo'n succes.
  donderdag 12 december 2013 @ 20:34:59 #6
405616 BlueJeans
I'm feelin' eletric
pi_134202038
quote:
10s.gif Op donderdag 12 december 2013 19:31 schreef Heroinjunk het volgende:
Aaaah ik ga in de kerstvakantie een vertical labret laten zetten heb ik besloten *O* ik wilde hem al laten zetten, maar ik ga volgende week naar Berlijn en dan vind ik het niet zo'n succes.
Wauw, mooi mooi! Alvast veel plezier ervan! (Ik wil er stiekem ook eentje :@)
Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
  zaterdag 14 december 2013 @ 14:21:26 #7
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_134259238
Ik had plannen voor de kerstvakantie, maar de shop is dicht tussen kerst en oud en nieuw. Nou kan ik nog langer gaan twijfelen over wat ik zal laten doen :')

Post je een foto Heroinjunk?
  zaterdag 14 december 2013 @ 16:27:53 #8
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_134262068
Als mijn daith genezen is, zou ik best wel graag een anatometal sieraadje erin willen O+


In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zaterdag 14 december 2013 @ 18:37:28 #9
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_134265580
Zijn er mensen die recente ervaring hebben met Magic in Utrecht? Ik zag dat ze vanaf het nieuwe jaar een aanbieding hebben op piercings.
Maar ik lees best wel hele gemengde ervaringen, die niet allemaal recent zijn. Ik dacht altijd dat ze best goed bekend stonden, maar de negatieve verhalen zijn ook vaak wel erg negatief.
  zaterdag 14 december 2013 @ 18:39:41 #10
405616 BlueJeans
I'm feelin' eletric
pi_134265645
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 18:37 schreef GimmeGore het volgende:
Zijn er mensen die recente ervaring hebben met Magic in Utrecht? Ik zag dat ze vanaf het nieuwe jaar een aanbieding hebben op piercings.
Maar ik lees best wel hele gemengde ervaringen, die niet allemaal recent zijn. Ik dacht altijd dat ze best goed bekend stonden, maar de negatieve verhalen zijn ook vaak wel erg negatief.
Hoi, ik heb mijn microdermals (onder mijn sleutelbeen) daar laten zetten. Heb goede ervaringen! Vooral Tom is een aardige gozer. Ken nog een paar mensen die daar ook iets hebben gedaan en hoor alleen maar positieve ervaringen. Dus je kunt er er wel heen hoor! :)
Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
pi_134266275
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 18:37 schreef GimmeGore het volgende:
Zijn er mensen die recente ervaring hebben met Magic in Utrecht? Ik zag dat ze vanaf het nieuwe jaar een aanbieding hebben op piercings.
Maar ik lees best wel hele gemengde ervaringen, die niet allemaal recent zijn. Ik dacht altijd dat ze best goed bekend stonden, maar de negatieve verhalen zijn ook vaak wel erg negatief.
Ik heb hele goede ervaringen :). Het is ondertussen mijn standaardshop geworden. Zorg wel dat je bij Tom terecht komt, hij is de meer ervaren piercer van de twee en ziet beter of iets 'kan' of niet. Mandy dacht dat een dubbele tragus wel zou kunnen, maar dat zij hem niet kon zetten. Toen ik terug kwam meette Tom mijn oor op en weigerde hij het te doen omdat ik dan met een dood stuk weefsel tussen 2 gaatjes zou komen en uiteindelijk een groot tragusgat.

Heb totaal 3 oorpiercings door Tom laten zetten, meest recente is 5 maanden terug. Die stuntprijzen hebben ze al meer dan een jaar geloof ik.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 15 december 2013 @ 01:48:15 #12
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_134280888
Vanaf begin volgend jaar hebben ze een tijdje alle piercings voor 25 euro.
En Utrecht is even lang reizen als Arnhem...
pi_134284117
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 01:48 schreef GimmeGore het volgende:
Vanaf begin volgend jaar hebben ze een tijdje alle piercings voor 25 euro.
En Utrecht is even lang reizen als Arnhem...
Ohja? :o Zou dat op 3 jan ook al zo zijn? (dan wilde ik er langs voor een industrial, en evt een nape als het dan toch zo betaalbaar gaat zijn xD)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_134288458
25 euro is helemaal niet duur :o
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_134289399
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 14:21 schreef GimmeGore het volgende:
Ik had plannen voor de kerstvakantie, maar de shop is dicht tussen kerst en oud en nieuw. Nou kan ik nog langer gaan twijfelen over wat ik zal laten doen :')

Post je een foto Heroinjunk?
Ja, is goed!
pi_134289427
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 18:37 schreef GimmeGore het volgende:
Zijn er mensen die recente ervaring hebben met Magic in Utrecht? Ik zag dat ze vanaf het nieuwe jaar een aanbieding hebben op piercings.
Maar ik lees best wel hele gemengde ervaringen, die niet allemaal recent zijn. Ik dacht altijd dat ze best goed bekend stonden, maar de negatieve verhalen zijn ook vaak wel erg negatief.
Hey, waar staat die aanbieding haha? Dan laat ik daar mijn vertical tragus zetten, want ik studeer in Utrecht.

quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 01:48 schreef GimmeGore het volgende:
Vanaf begin volgend jaar hebben ze een tijdje alle piercings voor 25 euro.
En Utrecht is even lang reizen als Arnhem...
Nice!
  zondag 15 december 2013 @ 18:55:02 #17
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_134299846
quote:
10s.gif Op zondag 15 december 2013 14:34 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Hey, waar staat die aanbieding haha? Dan laat ik daar mijn vertical tragus zetten, want ik studeer in Utrecht.

[..]

Nice!
Tom postte het op een facebookgroep.
  vrijdag 20 december 2013 @ 14:44:27 #18
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_134489740
Ah, ze zijn dus lekker aan het concurreren met elkaar.

Ik ga morgen bij Gaby.
Bay of Plenty
pi_134687402
shit he, mijn tepelpiercing groeit uit.. Ik had een controle laten doen en het was goed. Heb er een ringentje in laten zetten met een klein hangertje... Ik had er ook al wel meer last van maar was even spoelen en klaar, maar nu zit hij wel heel erg beneden van mijn tepel.. Betekent het dat ie er straks dus gewoon uit is ? Ik baal er zo van vond hem zo mooi maar ja als mijn lichaam het wilt afstoten!?
pi_134696414
ik ben mijn gaatje in m'n oren aan t stretchen, t gekke is dat zonder enige problemen van 1.2 mm naar 2.4 mm kon. En een paar dagen later zelfs naar 3.6 mm.

Ondanks dat ik er totaal geen last van heb, zelfs geen druk lijkt dit me toch enigzins vreend/té snel, of heb ik gewoon geluk en toevallig heel elastische oren?
  woensdag 25 december 2013 @ 23:40:20 #21
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_134699926
Waarschijnlijk geluk, hoewel je bij vrouwen wel ziet dat ze al "gestretcht" hebben dmv zware hangers, maar als ik jou was zou ik het nog steeds gewoon rustig aan doen. Beter te voorzichtig dan je oor scheuren.
  woensdag 25 december 2013 @ 23:53:34 #22
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_134700482
Ik heb wat sieraadjes besteld online, ga binnenkort ook mijn magere 1mm gat oprekken naar 2, 2.5 en 3mm. En dan eens kijken hoe werkproof mijn oor eruitziet :+
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  woensdag 25 december 2013 @ 23:54:44 #23
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_134700537
3mm valt amper op.

ik moest er bij 18mm een tunnel insteken voor iemand het door had.
  donderdag 26 december 2013 @ 00:06:55 #24
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_134701088
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 23:54 schreef GimmeGore het volgende:
3mm valt amper op.

ik moest er bij 18mm een tunnel insteken voor iemand het door had.
:D Je kunt ook hele mooie afgedekte sieraadjes kopen waardoor het net een normale oorbel lijkt. Zoiets als hieronder dus:


Dit zou trouwens 3mm zijn:

Hmmm dit is inderdaad wel een schattig maatje :)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 26 december 2013 @ 00:12:41 #25
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_134701326
Plugs ;) daar hadden ze bij mij op stage bij een gemeente zelfs geen problemen mee. Zelfs niet op 22mm

Ik had vandaag candy canes door mijn oren hangen :P
  donderdag 26 december 2013 @ 00:21:48 #26
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_134701701
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 00:12 schreef GimmeGore het volgende:
Plugs ;) daar hadden ze bij mij op stage bij een gemeente zelfs geen problemen mee. Zelfs niet op 22mm

Ik had vandaag candy canes door mijn oren hangen :P
Toch zou ik ze ook weer niet te groot willen. Ik zag laatst weer aan elkaar genaaide oorlellen voorbij komen op mijn Facebook feed: *hurl ;( Hoe zit het met jouwe? Veren die nog terug naar je oude formaat oorlel? ;)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_134710735
quote:
2s.gif Op donderdag 26 december 2013 00:21 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Toch zou ik ze ook weer niet te groot willen. Ik zag laatst weer aan elkaar genaaide oorlellen voorbij komen op mijn Facebook feed: *hurl ;( Hoe zit het met jouwe? Veren die nog terug naar je oude formaat oorlel? ;)
Oh god. :X vriendje moet ook, er was iemand in de moshpit aan zijn tunnel blijven haken. Bijna helemaal uitgescheurd :X
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  donderdag 26 december 2013 @ 13:20:07 #28
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_134712420
Mijn oren zijn verziekt. Ik heb echt totaal verkeerd gestretcht namelijk.
Ik zit ook bijna vast op 22mm, voor grotere maten moet het mes er aan te pas komen, maar voor dichte oren net zo goed.

Mocht ik ze ooit dicht willen
https://m.facebook.com/GladixPorcaMiseria?id=100001637472718&_rdr
  donderdag 26 december 2013 @ 13:27:03 #29
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_134712615
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 13:20 schreef GimmeGore het volgende:
Mijn oren zijn verziekt. Ik heb echt totaal verkeerd gestretcht namelijk.
Ik zit ook bijna vast op 22mm, voor grotere maten moet het mes er aan te pas komen, maar voor dichte oren net zo goed.

Mocht ik ze ooit dicht willen
https://m.facebook.com/GladixPorcaMiseria?id=100001637472718&_rdr
Hoe kun je 'verkeerd' stretchen? Te snel?
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 26 december 2013 @ 13:30:57 #30
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_134712725
Veel te snel in de zin van te grote stappen van 1,6 naar 3, door blijven duwen als het pijn doet, tapers dragen als sieraad.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 26 december 2013 @ 13:38:56 #31
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_134712947
Ik heb, zoals sommigen van jullie misschien wel weten, al best een tijdje een septumpiercing (met retainer). Ik denk zo'n half jaar nu. Toch heb ik nog steeds elke ochtend soort van korstjes (niet van bloed ofzo) bij de 'wond' in mijn septum. Kan dit nog steeds wondvocht zijn? Heb hier weinig ervaring mee. Heb al heel veel piercings gehad (stuk of 10) en nooit problemen gehad maar deze lijkt lang te duren. Voel de piercing niet zitten ed dus dat is goed, ook geen last verder oid. Tenzij ik mijn neus opzij duw of ik de onderkant aanraak/op druk (echt het tussenschot dus). Elke dag maak ik schoon met warm water en wattenstaafjes anders wordt het wel gevoelig. Soms komt er dan wel een beetje bloed, wel echt vers bloed dus niet oud oid, bij het schoonmaken maar ik kan nooit echt de bron daarvan vinden. Zal dus niet echt een groot iets zijn. Naar beneden klappen van de piercing doet verder geen zeer over het algemeen.

Is dit nu nog normaal? :') Moet wel zeggen dat ik wb septumpiercing veel verschillende genezingstijden tegenkom, dus ook wel eens 6-8 maand. Maar andere zeggen iets van 2-3 maand en van alles tussenin eigenlijk.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 26 december 2013 @ 13:39:33 #32
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_134712968
Lang verhaal, sorry :'). Zit mobiel dus kon niet goed zien hoe lang het werd.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_134713351
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 13:20 schreef GimmeGore het volgende:
Mijn oren zijn verziekt. Ik heb echt totaal verkeerd gestretcht namelijk.
Ik zit ook bijna vast op 22mm, voor grotere maten moet het mes er aan te pas komen, maar voor dichte oren net zo goed.

Mocht ik ze ooit dicht willen
https://m.facebook.com/GladixPorcaMiseria?id=100001637472718&_rdr
die van mij ook, ik ging opnieuw stretchen, stopte er 4mm in en die vielen eruit. Toen 5 erin, raakte het achterkantje kwijt dus toen maar door naar 6. Toen maar even 3 maanden gewacht met verder stretchen. :')
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  donderdag 26 december 2013 @ 23:16:30 #34
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_134730691
Ik ben in 4 stappen naar 10mm gegaan :') En het was niet dat mijn oren dat toe lieten ofzo, maar ik had informatie gevraagd bij een piercer en die zei dat dat prima moest kunnen.
  zaterdag 28 december 2013 @ 00:58:18 #35
53151 T42
Pinball Wizard
pi_134773502
six feet under in oss is ook een hele nette en goeie tattoo/piercer(ster)
heb daar mijn tepels laten doen.

een PA had ik al en heb deze bij FU tattoo in helmond laten zetten.

nu eens verzinnen wat de volgende word ;)
  zaterdag 28 december 2013 @ 00:59:29 #36
53151 T42
Pinball Wizard
pi_134773535
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 15:39 schreef kruidkoekje het volgende:
shit he, mijn tepelpiercing groeit uit.. Ik had een controle laten doen en het was goed. Heb er een ringentje in laten zetten met een klein hangertje... Ik had er ook al wel meer last van maar was even spoelen en klaar, maar nu zit hij wel heel erg beneden van mijn tepel.. Betekent het dat ie er straks dus gewoon uit is ? Ik baal er zo van vond hem zo mooi maar ja als mijn lichaam het wilt afstoten!?
is hij niet te ondiep gezet?
pi_134791782
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 00:59 schreef T42 het volgende:

[..]

is hij niet te ondiep gezet?
Nee het was echt toen ik het ringetje er
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 00:59 schreef T42 het volgende:

[..]

is hij niet te ondiep gezet?
Nee het was echt toen ik het ringetje er in had laten zetten dat hij naar onderen toe ging zitten
  maandag 30 december 2013 @ 18:46:07 #38
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_134886553
Horizontal CH laten zetten net! *O*

Ben er errrrrug blij mee, maar ben het nazorg papiertje vergeten :')

Gewoon alleen met water toch of ook daar beneden zeezout?
Bay of Plenty
  maandag 30 december 2013 @ 18:58:38 #39
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_134887168
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 18:46 schreef oLexie het volgende:
Horizontal CH laten zetten net! *O*

Ben er errrrrug blij mee, maar ben het nazorg papiertje vergeten :')

Gewoon alleen met water toch of ook daar beneden zeezout?
http://www.piercingforum.(...)g-pijn-en-ervaringen (sowieso een tof forum daar)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  maandag 30 december 2013 @ 19:22:31 #40
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_134888379
Kijk ik net in mijn brievenbus, ligt daar mijn Crazy factory bestelling O+ meteen uitgeprobeerd: mijn onderste oorgat zit nu op 2mm, het gat erboven op 1mm (die heeft nu de oude van het gat eronder) *O*
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  maandag 30 december 2013 @ 19:23:06 #41
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_134888404
quote:
2s.gif Op maandag 30 december 2013 18:58 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

http://www.piercingforum.(...)g-pijn-en-ervaringen (sowieso een tof forum daar)
Ahja die had ik al wel een paar keer doorgenomen al. Ik hou het gewoon op water, mocht 'ie gaan irriteren dan zeezout erbij maar dat leek me in eerste instantie geen best goedje voor die plaats. Heb weinig zin in zo'n schimmelinfectie :r
Bay of Plenty
  maandag 30 december 2013 @ 19:24:03 #42
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_134888444
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 19:23 schreef oLexie het volgende:

[..]

Ahja die had ik al wel een paar keer doorgenomen al. Ik hou het gewoon op water, mocht 'ie gaan irriteren dan zeezout erbij maar dat leek me in eerste instantie geen best goedje voor die plaats. Heb weinig zin in zo'n schimmelinfectie :r
En dit?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  maandag 30 december 2013 @ 19:35:24 #43
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_134889045
quote:
2s.gif Op maandag 30 december 2013 19:24 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

En dit?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zei dat als ik dat sowieso niet gebruik dat ook niet moet gaan doen.

Volgens mij zit dat ding hartstikke scheef :') Straks onder de douche even beter bekijken, anders terug en opnieuw laten prikken als dat kan. 't was al kantje boord met wel of niet kunnen zetten, wellicht een verticale anders maar die vind ik wat minder.
Bay of Plenty
  dinsdag 31 december 2013 @ 00:42:47 #44
53151 T42
Pinball Wizard
pi_134907811
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 19:35 schreef oLexie het volgende:

[..]

Ze zei dat als ik dat sowieso niet gebruik dat ook niet moet gaan doen.

Volgens mij zit dat ding hartstikke scheef :') Straks onder de douche even beter bekijken, anders terug en opnieuw laten prikken als dat kan. 't was al kantje boord met wel of niet kunnen zetten, wellicht een verticale anders maar die vind ik wat minder.
kom wel beoordelen ;) haha
  dinsdag 31 december 2013 @ 09:50:34 #45
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_134914197
Gewoon dagelijks afspoelen met water. HCH's genezen ontzettend snel en je wil de zuurgraad down there niet verstoren met zout, zeep of andere zooi.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 14:43:10 #46
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_135024416
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 09:50 schreef GimmeGore het volgende:
Gewoon dagelijks afspoelen met water. HCH's genezen ontzettend snel en je wil de zuurgraad down there niet verstoren met zout, zeep of andere zooi.
Ja, alleen water ook gedaan in de ochtend en avond met douchen. Begon gisteren te jeuken alleen als een tierelier dus ik toch maar voorzichtig met wat zout aan de gang gegaan, bedenk ik mij tijdens het schoonmaken dat jeuk goed is bij een verse piercing :|W (was alweer ff geleden dat ik er een heb laten prikken, dus helemaal niet bij stil gestaan).

Dag 4/5, so far so good. Nog maar 10 te gaan *O*
Bay of Plenty
  vrijdag 3 januari 2014 @ 14:53:21 #47
53151 T42
Pinball Wizard
pi_135024895
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:43 schreef oLexie het volgende:

[..]

Ja, alleen water ook gedaan in de ochtend en avond met douchen. Begon gisteren te jeuken alleen als een tierelier dus ik toch maar voorzichtig met wat zout aan de gang gegaan, bedenk ik mij tijdens het schoonmaken dat jeuk goed is bij een verse piercing :|W (was alweer ff geleden dat ik er een heb laten prikken, dus helemaal niet bij stil gestaan).

Dag 4/5, so far so good. Nog maar 10 te gaan *O*
maar hij zit nu wel recht?
  vrijdag 3 januari 2014 @ 14:58:56 #48
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_135025173
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 09:50 schreef GimmeGore het volgende:
Gewoon dagelijks afspoelen met water. HCH's genezen ontzettend snel en je wil de zuurgraad down there niet verstoren met zout, zeep of andere zooi.
Die lactacyd meuk zorgt juist niet voor verstoring van je zuurgraad, dat doet alleen normale zeep.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  vrijdag 3 januari 2014 @ 15:13:16 #49
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_135025824
Nee, dat doen dingen als lactacyd en chilly en al die andere meuk ook. Het is pure commercie dat die producten aan de vrouw worden gebracht. Vraag je huisarts/gyneacoloog maar een keer.
In zowel Lactacyd als Chilly zit/zat bijv SLES, iets wat veel mensen tegenwoordig al niet eens meer in hun haar willen smeren omdat het vrij agressief is, zou jij het dan rond je vagina willen gebruiken?
pi_135025942
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:58 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Die lactacyd meuk zorgt juist niet voor verstoring van je zuurgraad, dat doet alleen normale zeep.
Lactacyd is zelf vrij zuur en wordt daarom door veel gynaecologen afgeraden.

Overigens kun je volgens mij wel veilig met zoutwater spoelen, als het niet goed zou genezen.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  vrijdag 3 januari 2014 @ 15:23:35 #51
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_135026363
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 15:13 schreef GimmeGore het volgende:
Nee, dat doen dingen als lactacyd en chilly en al die andere meuk ook. Het is pure commercie dat die producten aan de vrouw worden gebracht. Vraag je huisarts/gyneacoloog maar een keer.
In zowel Lactacyd als Chilly zit/zat bijv SLES, iets wat veel mensen tegenwoordig al niet eens meer in hun haar willen smeren omdat het vrij agressief is, zou jij het dan rond je vagina willen gebruiken?
Ik kom nooit bij de huisarts/gyneacoloog en dat wil ik graag zo houden :P Laten we dan zeggen dat het voor mij wél werkt :)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_135027158
quote:
2s.gif Op maandag 30 december 2013 19:22 schreef SEMTEX het volgende:
Kijk ik net in mijn brievenbus, ligt daar mijn Crazy factory bestelling O+ meteen uitgeprobeerd: mijn onderste oorgat zit nu op 2mm, het gat erboven op 1mm (die heeft nu de oude van het gat eronder) *O*
[ afbeelding ]
Leuk oortje! :)
Land of the free. Home of the brave.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 17:04:11 #53
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_135030653
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 22:10 schreef Take2 het volgende:
ik ben mijn gaatje in m'n oren aan t stretchen, t gekke is dat zonder enige problemen van 1.2 mm naar 2.4 mm kon. En een paar dagen later zelfs naar 3.6 mm.

Ondanks dat ik er totaal geen last van heb, zelfs geen druk lijkt dit me toch enigzins vreend/té snel, of heb ik gewoon geluk en toevallig heel elastische oren?
Tot 4mm ging bij mij ook heel snel. Zou ze 4mm houden maar besloten tot 6mm te gaan want het was een enorm gepriegel telkens om 4mm tunnels erin te krijgen. Heb er nu 5mm in maar de 5mm plugs gingen er moeilijker in dan 2.5mm, 3mm en 4mm. Kon bij de kleinere na 2 weken al 1mm groter met gemak erin krijgen maar nu duurt het dus langer.
pi_135031841
yay ik wil namelijk ook maar tot vier, was eiglk helemaal niet van plan om te gaan stretchen maar ik had een al n paar keer echt té leuke sieraadjes gezien :+
  vrijdag 3 januari 2014 @ 17:44:13 #55
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_135032373
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 17:31 schreef Take2 het volgende:
yay ik wil namelijk ook maar tot vier, was eiglk helemaal niet van plan om te gaan stretchen maar ik had een al n paar keer echt té leuke sieraadjes gezien :+
Ik had ook al paar setjes tunnels gekocht, hele leuke kleurige erbij van acryl maar kreeg ze er met geen mogelijkheid in. Alleen siliconen tunnels kreeg ik er met heel veel moeite in, enorm gepriegel die kleine dingetjes. Vandaar dat ik besloten heb verder te stretchen tot 6mm.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 14:24:38 #56
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_135063853
Ik maak misschien de klassieke beginnersfout, maar ik ben gaan schuiven met mijn sieraadjes. Ik heb in mijn rechteroorlel 2,5mm gestopt (er zat 2mm), het gat erboven 2mm (er zat 1mm) en mijn linkeroorlel zit nu 1mm. Dat was de meest lastige, want nog een netjes klein gaatje. Mijn rechteroorlel ben ik gaan stretchen omdat er -smakelijk verhaal- een oorbel ingegroeid was en er aan de achterkant al een behoorlijk gat zat. Over een maandje maar eens proberen of de 3mm in het rechtergat wil.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zaterdag 4 januari 2014 @ 18:35:08 #57
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_135074298
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 14:24 schreef SEMTEX het volgende:
Ik maak misschien de klassieke beginnersfout, maar ik ben gaan schuiven met mijn sieraadjes. Ik heb in mijn rechteroorlel 2,5mm gestopt (er zat 2mm), het gat erboven 2mm (er zat 1mm) en mijn linkeroorlel zit nu 1mm. Dat was de meest lastige, want nog een netjes klein gaatje. Mijn rechteroorlel ben ik gaan stretchen omdat er -smakelijk verhaal- een oorbel ingegroeid was en er aan de achterkant al een behoorlijk gat zat. Over een maandje maar eens proberen of de 3mm in het rechtergat wil.
Ik ben zelf van 2mm naar 3mm gegaan, geen 2,5mm erin gedragen. Wel eerst erin gedaan maar dat ging veel te makkelijk, 3mm ging ook makkelijk maar iets stroever. Maar geen last van gehad.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 18:55:46 #58
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_135075204
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 18:35 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

Ik ben zelf van 2mm naar 3mm gegaan, geen 2,5mm erin gedragen. Wel eerst erin gedaan maar dat ging veel te makkelijk, 3mm ging ook makkelijk maar iets stroever. Maar geen last van gehad.
Dit sieraadje kostte amper iets, vandaar dat ik drie maatjes had gekocht. Van 2mm naar 2,5mm is inderdaad peanuts, zo fout ben ik dus niet eens bezig O-)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_135077318
mijn stretchgaatje bloedde vanochtend een beetje doordat ik nogal een wilde slaper ben. Is dat erg?
  zaterdag 4 januari 2014 @ 19:56:52 #60
53151 T42
Pinball Wizard
pi_135077894
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 19:44 schreef Take2 het volgende:
mijn stretchgaatje bloedde vanochtend een beetje doordat ik nogal een wilde slaper ben. Is dat erg?
was het een druppeltje?
pi_135078349
nee gewoon wat opgedroogd bloed rond m'n gaatje
  zaterdag 4 januari 2014 @ 20:25:15 #62
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_135079274
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:05 schreef Take2 het volgende:
nee gewoon wat opgedroogd bloed rond m'n gaatje
Dit klinkt heel fout :@
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_135081013
Daar was ik ook bang voor, ik had hem er absoluut niet te ver ingedaan, maar ik slaap gewoon nogal wild :@
  zaterdag 4 januari 2014 @ 21:14:07 #64
53151 T42
Pinball Wizard
pi_135081414
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:04 schreef Take2 het volgende:
Daar was ik ook bang voor, ik had hem er absoluut niet te ver ingedaan, maar ik slaap gewoon nogal wild :@
dat fout bedoelde om het gaatje ;)

dat korstje zal niet heel erg zijn
pi_135083363
oh :') haha oké thx :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 8 januari 2014 @ 15:48:39 #66
419766 LivingTheLife
Professional body piercer.
pi_135235300
Hoi Hoi,

Ik ben nieuw hier en moet allemaal nog even uitvogelen hoe alles werkt :P
Ik ben al piercer voor 8,5 jaartjes nu en het leek me leuk te kletsen met jullie over piercings :)

Groetjes G.
pi_135244073
quote:
7s.gif Op woensdag 8 januari 2014 15:48 schreef LivingTheLife het volgende:
Hoi Hoi,

Ik ben nieuw hier en moet allemaal nog even uitvogelen hoe alles werkt :P
Ik ben al piercer voor 8,5 jaartjes nu en het leek me leuk te kletsen met jullie over piercings :)

Groetjes G.
Welkom.

Wat is de meest populaire piercing van dit moment?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  woensdag 8 januari 2014 @ 19:35:11 #68
53151 T42
Pinball Wizard
pi_135244526
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 19:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Welkom.

Wat is de meest populaire piercing van dit moment?
gok op tong (als ik oren even weg laat)
pi_135244933
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 19:35 schreef T42 het volgende:

[..]

gok op tong (als ik oren even weg laat)
Ooit overwogen, toch niet gedaan wegens baan
Terwijl het niet eens zo heel zichtbaar is
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_135251459
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 19:35 schreef T42 het volgende:

[..]

gok op tong (als ik oren even weg laat)
Niet lip? Die zie je tegenwoordig overal :P.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_135284698
iemand die ervaring heeft met spiderbites? Ik heb nu een enkele en wil er graag nog eentje bij zodat het dus spiderbites zijn. Twijfel alleen of dat niet gaat irriteren aan de binnenkant van een lip omdat ze vrij dicht tegen elkaar aanzitten?
pi_135284952
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 19:14 schreef rawwwrr het volgende:
iemand die ervaring heeft met spiderbites? Ik heb nu een enkele en wil er graag nog eentje bij zodat het dus spiderbites zijn. Twijfel alleen of dat niet gaat irriteren aan de binnenkant van een lip omdat ze vrij dicht tegen elkaar aanzitten?
Ik zelf niet, maar een vriend wel. Ze irriteren elkaar niet als je het door een goede piercer laat zetten, want die houdt daar rekening mee, maar de genezing ging wel een stuk stroever. Hij heeft ze direct na elkaar laten zetten, en nummer 2 ging dus mooi vol door een bloedvat (was niet duidelijk meer te zien door de zwelling van nummer 1) en heeft nog een maand of 2/3 af en toe flink bloed gespoten. Niet chill als je een borrel hebt en dan een halfuur boven een wasbak moet hangen omdat het maar blijft bloeden. Verder wel een vette piercing, maar zoveel toffer met ringetjes dan met staafjes :P.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_135285183
o wauw :P

Ik heb er dus al eentje en daarbij geen zwellingen tijdens het zetten gelukkig.
Maar het genezen gaat ook veeeeel langzamer dan mijn gewone normale center labret.

Ik heb me trouwens voor 25,- bij Gaby laten piercen :P nadat ik hier over de actie had gelezen en haar portfolio had bekeken. Ze pierced superfijn! en ik vond de shop ook wel erg rustgevend.
pi_135286958
Hmpf, na lang wikken en wegen besloot ik afgelopen week voor een forward helix te gaan. Ging goed, dacht ik, totdat hij er in zat en ik de opmerking kreeg dat ik het staafje wel goed zou blijven zien...Vervolgens kwam er een collega meekijken die heel resoluut zei dat de piercing er beter uit kon omdat hij zo scheef gezet was :') Nice. Wel een gat, geen piercing. Als het niet past zeg dat dan meteen }:| Ik heb wel netjes een waardebon gekregen en hoefde niets te betalen, maar ik geloof dat ik liever ergens anders heen ga. Gelukkig groeit blijkbaar zelfs een kraakbeenpiercing super goed dicht als je er maar geen sierraad in stopt :P

Iemand ervaring met Lady Luck in Weert? :) Die ligt ook aardig in de buurt.
pi_135308326
Ik mis m'n rook piercing, ik heb er 4 jaar lang veel plezier van gehad tot hij er per ongeluk uit werd getrokken. Durf het alleen niet meer te laten re-piercen, er vloog een stukje kraakbeen uit en het heeft redelijk lang geduurd tot dat weer aan elkaar groeide :')
  vrijdag 10 januari 2014 @ 10:55:26 #76
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_135308731
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 19:35 schreef T42 het volgende:

[..]

gok op tong (als ik oren even weg laat)
navel 8-)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_135310300
Mmmhhh ik heb niks met navelpiercings. Voor mij is het een beetje MEH.
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_135311268
quote:
9s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 10:41 schreef MartabakManis het volgende:
Ik mis m'n rook piercing, ik heb er 4 jaar lang veel plezier van gehad tot hij er per ongeluk uit werd getrokken. Durf het alleen niet meer te laten re-piercen, er vloog een stukje kraakbeen uit en het heeft redelijk lang geduurd tot dat weer aan elkaar groeide :')
Dat klinkt pijnlijk ?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 12:18:47 #79
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_135311346
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 11:43 schreef Ordos20 het volgende:
Mmmhhh ik heb niks met navelpiercings. Voor mij is het een beetje MEH.
Voor mij ook. net als het aarsgewei.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_135311489
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 12:18 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Voor mij ook. net als het aarsgewei.
Een leuke tattoo daar beneden kan nog, maar niet de afgezaagde tribals.
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  vrijdag 10 januari 2014 @ 15:50:46 #81
53151 T42
Pinball Wizard
pi_135319236
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 10:55 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

navel 8-)
maar das alleen bij meiden ;) gok niet dat veel jongens die nemen ;)
pi_135320270
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 15:50 schreef T42 het volgende:

[..]

maar das alleen bij meiden ;) gok niet dat veel jongens die nemen ;)
Je weet het niet! Maar liever niet, andere plekken bij dames zijn veel leuker en mooier.

Vraag me af wat nog een leuke plek voor een piercing voor een man is behalve je zaakje en het gezicht (want dat kan echt niet in de bouwwereld -- kantoor)
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  vrijdag 10 januari 2014 @ 18:13:42 #83
53151 T42
Pinball Wizard
pi_135325127
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 16:14 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Je weet het niet! Maar liever niet, andere plekken bij dames zijn veel leuker en mooier.

Vraag me af wat nog een leuke plek voor een piercing voor een man is behalve je zaakje en het gezicht (want dat kan echt niet in de bouwwereld -- kantoor)
ik heb alleen zaakje en tepels ;) wil er nog wel meer maar niet in zicht
pi_135325349
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 18:13 schreef T42 het volgende:

[..]

ik heb alleen zaakje en tepels ;) wil er nog wel meer maar niet in zicht
dermals of oppervlakte piercings dan? pols? hals?

Ooit had ik een madison ;( totdat ik bleef haken aan mijn sjaal
  vrijdag 10 januari 2014 @ 22:49:25 #85
53151 T42
Pinball Wizard
pi_135339675
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 18:21 schreef rawwwrr het volgende:

[..]

dermals of oppervlakte piercings dan? pols? hals?

Ooit had ik een madison ;( totdat ik bleef haken aan mijn sjaal
niet mijn ding ;) moet wel ergns doorheen ;)
  dinsdag 21 januari 2014 @ 14:10:24 #86
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_135758187

Ik vind dit zo'n gaaf oor + sieraadjes. Ben ook echt een beetje verliefd geworden op dat soort glazen plugjes. Ik ben helaas nog niet zover.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_135758326
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 14:10 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit zo'n gaaf oor + sieraadjes. Ben ook echt een beetje verliefd geworden op dat soort glazen plugjes. Ik ben helaas nog niet zover.
Volgens mij is dat conch sieraad van anatometal, die maken zulke mooie dingen _O_
  dinsdag 21 januari 2014 @ 14:15:14 #88
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_135758379
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 14:13 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Volgens mij is dat conch sieraad van anatometal, die maken zulke mooie dingen _O_
Dat vind ik ook, ook voor in een daith heb je supermooie sieraadjes.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_135759117
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 14:10 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit zo'n gaaf oor + sieraadjes. Ben ook echt een beetje verliefd geworden op dat soort glazen plugjes. Ik ben helaas nog niet zover.
Dat is echt een awesome sieraad! Ik zit eraan te denken het ringetje uit mijn conch te halen en er weer 'gewoon' een staafje in te hangen omdat de rook in mijn andere oor loopt te klieren en ik met ring niet op mijn conch kan slapen, maar zoiets is veel vetter! Is niet goedkoop zeker? :+

Edit: google leert mij dat deze custom made is. Duur geintje :P.

[ Bericht 7% gewijzigd door Chicolate op 21-01-2014 14:43:44 ]
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 21 januari 2014 @ 14:45:46 #90
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_135759512
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 14:34 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dat is echt een awesome sieraad! Ik zit eraan te denken het ringetje uit mijn conch te halen en er weer 'gewoon' een staafje in te hangen omdat de rook in mijn andere oor loopt te klieren en ik met ring niet op mijn conch kan slapen, maar zoiets is veel vetter! Is niet goedkoop zeker? :+

Edit: google leert mij dat deze custom made is. Duur geintje :P.
Volgens mij beginnen de prijzen van zoiets vanaf 80/90 euro :+
BodyArtForms heeft er een paar:
http://www.bodyartforms.c(...)orders=&pagenumber=4

Oh ja, de piercing hierboven, maar dan zonder oor :+ :
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  dinsdag 21 januari 2014 @ 14:59:36 #91
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_135760010




[ Bericht 18% gewijzigd door SEMTEX op 21-01-2014 15:06:26 ]
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_135793555
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 14:45 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Volgens mij beginnen de prijzen van zoiets vanaf 80/90 euro :+
BodyArtForms heeft er een paar:
http://www.bodyartforms.c(...)orders=&pagenumber=4

Oh ja, de piercing hierboven, maar dan zonder oor :+ :
[ afbeelding ]
Wow! O+ O+ O+
Kan deze alleen nergens op een webshop vinden? :?
  woensdag 22 januari 2014 @ 11:34:54 #93
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_135794796
Ook niet bij bodyartforms.com ?
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_135794959
Nee, heb alle pagina's doorzocht -O-
Hij zal vast flink aan de prijs zijn :'(
  woensdag 22 januari 2014 @ 11:43:21 #95
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_135795109
Nou je moet ze allemaal custom samenstellen, dus zoals hierboven zie je ze idd niet zomaar. Zal thuis even voor je zoeken.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_135796539
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 11:43 schreef SEMTEX het volgende:
Nou je moet ze allemaal custom samenstellen, dus zoals hierboven zie je ze idd niet zomaar. Zal thuis even voor je zoeken.
^O^ ^O^ ^O^
  woensdag 22 januari 2014 @ 13:29:39 #97
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_135799156
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 12:20 schreef Cyntiaa het volgende:

[..]

^O^ ^O^ ^O^
Volgens mij is dit hem: dit gedeelte schroef je vervolgens op een apart anatometal pinnetje dat in je conch of oor past:
http://www.diablobodyjewe(...)305&products_id=2491
"Starting at: $124.99" :o

[ Bericht 77% gewijzigd door SEMTEX op 22-01-2014 13:39:28 ]
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_135799504
Ik heb uiteindelijk wel wat 'goedkope' varianten gevonden (15 euro), in 1 kleur (niet van anometal) en mindere kwaliteit. Maar dan wel alleen in 1.2mm en mijn oor is 1.6mm :+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_135799768
quote:
2s.gif Op woensdag 22 januari 2014 13:29 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Volgens mij is dit hem: dit gedeelte schroef je vervolgens op een apart anatometal pinnetje dat in je conch of oor past:
http://www.diablobodyjewe(...)305&products_id=2491
"Starting at: $124.99" :o
Als ik eens een geldboompje had O+
  woensdag 22 januari 2014 @ 13:51:20 #100
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_135800030
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 13:44 schreef Cyntiaa het volgende:

[..]

Als ik eens een geldboompje had O+
...dan zou ik wel een stekje willen :D
Ik heb ook een verlanglijstje :9 :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_135800458
Mooie spullen hoor! En ik vind het op zich zijn geld ook wel waard.. Maar je moet het maar even voor neertellen ;)
pi_135826134
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 14:45 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Volgens mij beginnen de prijzen van zoiets vanaf 80/90 euro :+
BodyArtForms heeft er een paar:
http://www.bodyartforms.c(...)orders=&pagenumber=4

Oh ja, de piercing hierboven, maar dan zonder oor :+ :
[ afbeelding ]
Ja die is moooooi!!

mehh ik twijfel ;( wil er nog een lippiercing bij en twijfel dus tussen spider of snakebites.
Ik neig meer naar snakebites (geen idee waarom :+ ) maar spiderbites zijn ook wel heel stoer.
Bedacht me dat ik ze ook beide kon zetten (alle 2 dus) en dan afwisselen :') maar ook dan twijfel ik.
pi_135909836
Telkens als ik n bcr in m'n neus draag krijg ik een bobbeltje aan de buitenkant(onder m'n labret sterretje nu toevallig ook maar dat valt niet op).

Weet iemand hoe ik dat kan voorkomen?
pi_135910229
Ik heb mijn vertical labret nog steeds niet laten zetten omdat ik nog geen tijd heb gehad om langs Magic Piercing te gaan :') volgende week maar ff gaan denk
  vrijdag 24 januari 2014 @ 22:00:46 #105
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_135910769
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 21:49 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb mijn vertical labret nog steeds niet laten zetten omdat ik nog geen tijd heb gehad om langs Magic Piercing te gaan :') volgende week maar ff gaan denk
Ik mis de mijne. :'(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_135910815
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 22:00 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik mis de mijne. :'(
Waarom uit? Ik vind hem zo vet. Ik moet alleen wel ff vragen met het materiaal van het staafje, want anders gaat het bij mij geheid ontsteken ;(
  vrijdag 24 januari 2014 @ 22:07:16 #107
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_135911065
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 22:01 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Waarom uit? Ik vind hem zo vet. Ik moet alleen wel ff vragen met het materiaal van het staafje, want anders gaat het bij mij geheid ontsteken ;(
Teveel mee gespeeld, dus ging etteren en ik ging steeds meer staafje zien. :') Nu "durf" ik 'm niet meer te laten zetten, want baankansen. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 24 januari 2014 @ 22:08:23 #108
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_135911114
En appels afhappen is verdomde omslachtig met ijzer in je bakkes. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_135911263
Oh damn ik heb labret gezegd, ik bedoel tragus my bad :') vertical labret vind ik ook vet, maar die kan ik sowieso niet laten zetten want ik werk in de horeca
pi_135911787
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 21:49 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb mijn vertical labret nog steeds niet laten zetten omdat ik nog geen tijd heb gehad om langs Magic Piercing te gaan :') volgende week maar ff gaan denk
Tom werkt nu voor zichzelf! Zelfde dagen/locatie, maar meer keuze voor sieraden enzo. Die kortingsactie heb ik nog niet voorbij zien komen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 24 januari 2014 @ 22:42:10 #111
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_135912640
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 22:11 schreef Heroinjunk het volgende:
Oh damn ik heb labret gezegd, ik bedoel tragus my bad :') vertical labret vind ik ook vet, maar die kan ik sowieso niet laten zetten want ik werk in de horeca
Mwehehe, da's een heel ander ding ja :D Tragus heb ik nooit gehad, vind mijn oren wel prima zo. (Hoogstens nog een conch erbij op links)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  roze vrijdag 24 januari 2014 @ 22:56:15 #112
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_135913328
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 22:07 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Teveel mee gespeeld, dus ging etteren en ik ging steeds meer staafje zien. :') Nu "durf" ik 'm niet meer te laten zetten, want baankansen. :+
Hier ben ik ook bang voor. Ik speel echt veel met mijn eskimo piercing en had laatst al het idee dat ik meer van het staafje zag dan eerst :+
Your beauty never ever scared me.
  roze vrijdag 24 januari 2014 @ 22:57:27 #113
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_135913389
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 22:08 schreef IJsdraakje het volgende:
En appels afhappen is verdomde omslachtig met ijzer in je bakkes. :')
Ik heb echt nergens last van _O_ Ik kan alles normaal ermee mee eten, ook dag erna gewoon uiteten gegaan enz
Your beauty never ever scared me.
pi_135916386
Iemand vertelde dat hij/zij piercings met trea tea olie behandelde.
Sinds ik dit ook doe is mijn bultje bijna verdwenen.

450x aangeraden.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  zaterdag 25 januari 2014 @ 00:34:14 #115
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_135917598
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 22:57 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ik heb echt nergens last van _O_ Ik kan alles normaal ermee mee eten, ook dag erna gewoon uiteten gegaan enz
Ik kon zo goed als alles, behalve granny smiths comfortabel afhappen (want staaf tegen mijn kin :')) en gebitsverbouwing. Zou ook nog wel eens deels oorzaak kunnen zijn van uitgroei, want heel veel spanning gedurende redelijk lange tijd. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_135917870
quote:
Ohh O+ O+ O+

Wat een gave sieraden!

Ik heb in mijn oren 2x 10mm + daarnaast nog een hele reeks oorbellen (zitten neuspiercings in anders last van die knopjes) echter nu zo met de winter blijft ik last hebben met mijn oren, erger als vorig jaar.. als het mijn rechter oor niet is is het mijn linker wel en dat trekt natuurlijk helemaal door in mijn oorbellen daarnaast -O-
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  maandag 27 januari 2014 @ 10:22:26 #117
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_135997887
Is er eigenlijk een standaard maat waarmee een clithood wordt gezet? Wil nieuwe sieraden bestellen maar heb geen idee welke maat ik eigenlijk moet hebben.
Bay of Plenty
  maandag 27 januari 2014 @ 11:14:14 #118
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_135999370
Nee, want niet iedereen heeft dezelfde anatomie ;)

Tea tree olie droogt wel heel erg uit. Handig voor een vochtbultje, maar wel iets om rekening mee te houden.
Het heeft ook een antiseptische werking.

Ow ja, innerconch gestretcht naar 6mm.
Nu heb ik meer keuze in sieraden :)
pi_136000873
De huid rond mijn neuspiercing is nu al heel erg droog, komen altijd losse velletjes af alsof ik aan t vervellen ben...?
  maandag 27 januari 2014 @ 12:14:36 #120
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_136001445
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 11:14 schreef GimmeGore het volgende:
Nee, want niet iedereen heeft dezelfde anatomie ;)

Tea tree olie droogt wel heel erg uit. Handig voor een vochtbultje, maar wel iets om rekening mee te houden.
Het heeft ook een antiseptische werking.

Ow ja, innerconch gestretcht naar 6mm.
Nu heb ik meer keuze in sieraden :)
Het ringetje was even dik als mijn navelpiercings dus heb maar een 1.6 genomen, mocht 'ie niet passen dan is hij toch maar 1,95 dus maakt niet uit.
Bay of Plenty
  maandag 27 januari 2014 @ 12:15:02 #121
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_136001455
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 11:59 schreef Take2 het volgende:
De huid rond mijn neuspiercing is nu al heel erg droog, komen altijd losse velletjes af alsof ik aan t vervellen ben...?
Net gezet? Dan zou ik het maar even accepteren, het is ook koud buiten. Iig geen dingen op gaan smeren.
Bay of Plenty
pi_136005900
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:15 schreef oLexie het volgende:

[..]

Net gezet? Dan zou ik het maar even accepteren, het is ook koud buiten. Iig geen dingen op gaan smeren.
nee ergens vorig jaar aan het eind van de zomer.
  maandag 27 januari 2014 @ 14:12:13 #123
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_136005936
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:11 schreef Take2 het volgende:

[..]

nee ergens vorig jaar aan het eind van de zomer.
Oh, dan kun je gewoon een dagcreme aanbrengen.
Bay of Plenty
pi_136006047
oké thx, helpt dat ook tegen bultjes dan?
  maandag 27 januari 2014 @ 14:21:26 #125
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_136006277
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:15 schreef Take2 het volgende:
oké thx, helpt dat ook tegen bultjes dan?
Dat weet ik niet, ligt aan de creme lijkt me? Anders even je piercer bellen, heb zelf nooit last van bultjes bij mijn neuspiercing maar heb dat ding dan ook al 12 jaar. In de juwelier met een pistool geschoten _O- :')
Bay of Plenty
pi_136045705
Snel vraagje! Moet je houten plugs nou steeds eruit halen met douchen enzo?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  dinsdag 28 januari 2014 @ 12:50:16 #127
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_136046810
Hoe krijgen jullie in godsnaam die balletjes tussen de ringetjes? :(

Zit al een uur te kutten, is ook niet echt een chille plek maarja. Straks maar kijken of mijn vriend 'm erin krijgt en anders morgen maar even langs een shop.

Heb het sieraad en alles al, alleen dat balletje moet er even tussen, kost niets toch lijkt me? Niet dat het uitmaakt :') maar dan weet ik of ik nog langs de bank moet, pasje is kaput.

[ Bericht 15% gewijzigd door oLexie op 28-01-2014 12:55:57 ]
Bay of Plenty
  dinsdag 28 januari 2014 @ 12:56:14 #128
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_136047058
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:50 schreef oLexie het volgende:
Hoe krijgen jullie in godsnaam die balletjes tussen de ringetjes? :(

Zit al een uur te kutten, is ook niet echt een chille plek maarja. Straks maar kijken of mijn vriend 'm erin krijgt en anders morgen maar even langs een shop.
Met moeite. :+

Hangt ook van de dikte (en dus stugheid) van het ringetje af.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_136047126
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:50 schreef oLexie het volgende:
Hoe krijgen jullie in godsnaam die balletjes tussen de ringetjes? :(

Zit al een uur te kutten, is ook niet echt een chille plek maarja. Straks maar kijken of mijn vriend 'm erin krijgt en anders morgen maar even langs een shop.

Heb het sieraad en alles al, alleen dat balletje moet er even tussen, kost niets toch lijkt me? Niet dat het uitmaakt :') maar dan weet ik of ik nog langs de bank moet, pasje is kaput.
Dat ligt eraan, sommige shops rekenen 5 euro oid voor het plaatsen van een sieraad dat niet bij hen gekocht is. Als je vaste klant bent misschien niet.

En ik heb zo'n tangetje gekocht online, om het balletje vast te houden. Werkt wel alleen bij de wat grotere (geloof vanaf 4 mm) balletjes. En anders met zo'n tangetje het ringetje open duwen, dan gaat het ook makkelijker.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 28 januari 2014 @ 12:58:10 #130
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_136047141
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:56 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Met moeite. :+

Hangt ook van de dikte (en dus stugheid) van het ringetje af.
Gewoon los in mijn handen kreeg ik 'm er al amper in. Ringetje is 1,6 bij 8 mm met een 4 mm balletje. Komt bij Alloverpiercings vandaan en lees dat alles sowieso heel strak zit daar. Kreeg het balletje niet eens los zonder tang, heb alleen geen zin om daar beneden met een tang te kutten. :X

En natuurlijk wil ik ook geen beschadiging op de piercing, had een richeltje op het balletje bij mijn navel en daar ging mijn huid steeds kapot van.
Bay of Plenty
  dinsdag 28 januari 2014 @ 13:00:00 #131
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_136047217
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:57 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dat ligt eraan, sommige shops rekenen 5 euro oid voor het plaatsen van een sieraad dat niet bij hen gekocht is. Als je vaste klant bent misschien niet.

En ik heb zo'n tangetje gekocht online, om het balletje vast te houden. Werkt wel alleen bij de wat grotere (geloof vanaf 4 mm) balletjes. En anders met zo'n tangetje het ringetje open duwen, dan gaat het ook makkelijker.
Okay, en die tang die is gewoon glad neem ik aan? Dus zonder richeltjes die het balletje beschadigen, want daardoor ging mijn huid steeds stuk bij mijn navel, zat een richeltje op de piercing.

Ga even kijken voor zo'n tang. :)
Bay of Plenty
  dinsdag 28 januari 2014 @ 13:08:51 #132
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_136047539
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:58 schreef oLexie het volgende:

[..]

Gewoon los in mijn handen kreeg ik 'm er al amper in. Ringetje is 1,6 bij 8 mm met een 4 mm balletje. Komt bij Alloverpiercings vandaan en lees dat alles sowieso heel strak zit daar. Kreeg het balletje niet eens los zonder tang, heb alleen geen zin om daar beneden met een tang te kutten. :X

En natuurlijk wil ik ook geen beschadiging op de piercing, had een richeltje op het balletje bij mijn navel en daar ging mijn huid steeds kapot van.
1,6 heb ik ook moeite mee ja, de voornaamste reden dat mijn conch er nooit uit gaat. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 28 januari 2014 @ 13:24:53 #133
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_136048140
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 13:08 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

1,6 heb ik ook moeite mee ja, de voornaamste reden dat mijn conch er nooit uit gaat. :')
Heb net nog een hele zooi balletjes besteld in verschillende kleurtjes, en ik ga er gewoon mee oefenen.

Vroeger bij mijn helix lukte het na een tijdje ook zonder moeite, dus dat gaat nu weer lukken. Ben nogal van het afwisselen van piercings omdat ik ze anders zat word en de neiging krijg om nieuwe te prikken maar ik mag niet meer van mezelf.

[ Bericht 1% gewijzigd door oLexie op 28-01-2014 13:31:21 ]
Bay of Plenty
  dinsdag 28 januari 2014 @ 13:48:57 #134
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_136049151
Je zou bij Alloverpiercings een flesje Fix kunnen kopen. (Nee, ik heb geen aandelen AOP :') )
pi_136056463
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 13:48 schreef GimmeGore het volgende:
Je zou bij Alloverpiercings een flesje Fix kunnen kopen. (Nee, ik heb geen aandelen AOP :') )
GG, jij weet dit. Moet je houten plugs er steeds uithalen met douchen enzo, ook als je ze ingeolied hebt?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  dinsdag 28 januari 2014 @ 19:14:46 #136
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_136062958
Dat is een beetje afhankelijk van het soort hout. Cocos zou bijvoorbeeld wel goed tegen water kunnen, waar sommige andere soorten absorberen als een spons.
Daarom leg ik ze voor de zekerheid zelf niet eens in de badkamer neer als ik ga douchen.
pi_136069970
Ik ben echt een piercing n00b en heb gister mijn allereerste piercing laten zetten in mijn wenkbrauw. Maar nu is het echt dik en rood geworden en er komt pus uit als ik erop druk is dit normaal? Durfde me vandaag bijna net op mijn werk te vertonen en make-up is ook geen oplossing
  dinsdag 28 januari 2014 @ 22:25:56 #138
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_136074530
Nee, pus is nooit goed.

Maar weet je zeker dat het pus is en geen wondvocht? Dat zou namelijk wel heel goed kunnen :)
Ow en je moet ook niet op je verse piercing duwen, gewoon zo min mogelijk aankomen en als je er al aankomt, alleen met schone (gewassen dus) handen. Dik en rood kan ook heel goed, zwelling is bij veel piercings heel normaal.

Zo lang je piercing nog niet genezen is, is make up trouwens sowieso een no-go.
pi_136107849
Hoihoi!

Ik wil een clithoodpiercing laten zetten, verticale. Hoe lang duurt het voor je een mooier sieraad er in kan zetten?

Ik ben nog wel wat huiverig voor de pijn, maar wil het al even. Heb een tepel, navel en tongpiercing!
  woensdag 29 januari 2014 @ 20:05:51 #140
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_136108918
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:46 schreef kruidkoekje het volgende:
Hoihoi!

Ik wil een clithoodpiercing laten zetten, verticale. Hoe lang duurt het voor je een mooier sieraad er in kan zetten?

Ik ben nog wel wat huiverig voor de pijn, maar wil het al even. Heb een tepel, navel en tongpiercing!
Dit weet oLexie vast wel.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_136120911
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:14 schreef GimmeGore het volgende:
Dat is een beetje afhankelijk van het soort hout. Cocos zou bijvoorbeeld wel goed tegen water kunnen, waar sommige andere soorten absorberen als een spons.
Daarom leg ik ze voor de zekerheid zelf niet eens in de badkamer neer als ik ga douchen.
Dankje!
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  maandag 3 februari 2014 @ 16:38:10 #142
53151 T42
Pinball Wizard
pi_136289583
gister avond blijven hangen aan de douchedeur met een tepel piercing en stuk uitgescheurd.
wat deed dat pijn.. hopelijk groeit het een beetje dicht en kan ik hem laten zitten...

even onder spoiler voor de mensen die niet zo goed tegen een druppelbloed kunnen ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 56% gewijzigd door T42 op 03-02-2014 16:44:28 ]
  dinsdag 4 februari 2014 @ 18:40:00 #143
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_136331029
Ai! Plaatsvervangende pijn hier.

Ik kan gratis bij een leerling een piercing laten zetten, maar nu weet ik niet wat, omdat ik een leerling toch niet vertrouw met dingen als een ashley.
pi_136331074
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 18:40 schreef GimmeGore het volgende:
Ai! Plaatsvervangende pijn hier.

Ik kan gratis bij een leerling een piercing laten zetten, maar nu weet ik niet wat, omdat ik een leerling toch niet vertrouw met dingen als een ashley.
Iets simpels in je oor? Dan is het ook niet zo erg als het 'mis' gaat als in je gezicht imo :').
  dinsdag 4 februari 2014 @ 19:29:06 #145
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_136333674
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:46 schreef kruidkoekje het volgende:
Hoihoi!

Ik wil een clithoodpiercing laten zetten, verticale. Hoe lang duurt het voor je een mooier sieraad er in kan zetten?

Ik ben nog wel wat huiverig voor de pijn, maar wil het al even. Heb een tepel, navel en tongpiercing!
Hola! Na twee weken mag 'ie vervangen worden. De pijn is echt niets, het is alleen tijdens het zetten even scherp maar daarna ook direct weer zo goed als verdwenen. Ik had alleen heel af en toe dat het ietswat prikte tijdens de treinreis naar huis maar verder voelde ik 'm totaal niet zitten. Je kunt gewoon normaal lopen, fietsen, alles. Het zwelt wel wat, dat was bij mij met een dag of 9-10 helemaal verdwenen.

Bij mijn navel daarentegen liep ik de rest van de dag als een zwangere vrouw. :')

Maar, gewoon doen dus, ben er zelf erg blij mee!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bay of Plenty
  zondag 9 februari 2014 @ 11:20:50 #146
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_136497168
Het is toch een standaard lippiercing geworden. En van wat ik er nu van kan zien, met de zwelling, zittie hartstikke netjes recht. In tegenstelling tot de vorige keer.
Maar damn, het littekenweefsel was wel naar zeg. "Even een korte prik en klaar" was er niet bij.
pi_136499780


Leeeeeuk :D ze hebben weer een hoop nieuwe industrial sieraadjes, waarschijnlijk ook wel veel ander nieuw spul!

Dit heb ik er ook nog bij besteld:





Had deze allemaal al als gewone balletjes, maar nu hebben ze deze ook als disc en dat vind ik toch mooier :). Voor de conch!

Oh en deze nog, had al een roze. Erg leuk sieraadje!
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_136501562
Die discjes zijn moooi, ben alleen niet zo'n fan meer van cf. Raken vaak los, schroefdraad is niet goed ofzo. Jammer want ze hebben wel veruit de meeste keus.
  zondag 9 februari 2014 @ 16:34:30 #149
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_136510277
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 13:40 schreef Take2 het volgende:
Die discjes zijn moooi, ben alleen niet zo'n fan meer van cf. Raken vaak los, schroefdraad is niet goed ofzo. Jammer want ze hebben wel veruit de meeste keus.
Voor tijdelijke stretchers niks mis mee, trouwens 8-)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zondag 9 februari 2014 @ 18:16:22 #150
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_136514717
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:16 schreef DevilsWhore het volgende:
Snel vraagje! Moet je houten plugs nou steeds eruit halen met douchen enzo?
Nee, hoeft niet. Gewoon af en toe eruit halen en dan wassen met water en zeezout.
pi_136515974
quote:
14s.gif Op zondag 9 februari 2014 16:34 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Voor tijdelijke stretchers niks mis mee, trouwens 8-)
true that, ze zijn namelijk wel rete goedkoop.
  zondag 9 februari 2014 @ 19:03:33 #152
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_136516545
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:11 schreef Research_Girl het volgende:
Ik ben echt een piercing n00b en heb gister mijn allereerste piercing laten zetten in mijn wenkbrauw. Maar nu is het echt dik en rood geworden en er komt pus uit als ik erop druk is dit normaal? Durfde me vandaag bijna net op mijn werk te vertonen en make-up is ook geen oplossing
Misschien verkeerd materiaal erin? Ik had het ook met mijn 1e wenkbrauwpiercing. Bleek chirurgisch staal te zijn ingezet wat helemaal niet mag bij een nieuwe piercing. Tweede keer naar een piercer gegaan die er een titanium staafje inzette en toen geen last gehad.
  zondag 9 februari 2014 @ 19:38:53 #153
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_136518202
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 18:16 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

Nee, hoeft niet. Gewoon af en toe eruit halen en dan wassen met water en zeezout.
Daarmee droog je het hout juist ontzettend uit.
  zondag 9 februari 2014 @ 19:57:05 #154
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_136519104
Ik mis mijn piercings :(
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_136543188
Weet iemand waar ik meer van deze piercings kan vinden? Tot nu toe vind ik ze alleen met het staafje in het midden maar dan zit hij mijn andere oorbellen in de weg.

Ik zoek hem met heldere diamanten.

pi_136547469
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 13:40 schreef Take2 het volgende:
Die discjes zijn moooi, ben alleen niet zo'n fan meer van cf. Raken vaak los, schroefdraad is niet goed ofzo. Jammer want ze hebben wel veruit de meeste keus.
Ah ja dat heb ik hier ook wel eens gehad. Ook ringetjes waar het balletje niet in kon etc.. gelukkig nooit bij een duurder sieraadje, alleen bij de goedkope basics. Mocht dat wel gebeuren bij zo'n duurder sieraadje sturen ze maar mooi een nieuwe :P maar het meeste was gelukkig wel goed bij mij.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_136570487
ringetjes buig ik altijd íets open, en dan lukt t meestal wel.

Vanmiddag weer twee gaatjes erbij laten zetten.

Heb nu vier gaatjes aan iedere kant, waarvan één orbitol, één tunnel van 4mm(de max van wat ik mooi vind), en de rest gewone gaatjes.

Nu nog een mooie combi verzinnen :P
pi_136584161
Uhm .. Ik vroeg me dus af of je ook je zelf gekochte sieraad kan mee brengen om te piercen of moet er per se eerst een staafje of ringetje van de shop zelf gebruikt worden?
Vroeger had je van die zweerknopjes bij de juwelier en ik weet niet of dit hetzelfde concept is?

/noob
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_136584582
afhankelijk van t materiaal kan dat idd, de meeste shops vinden het geen probleem om die even voor je in de autoclaaf te doen.

Hou er wel rekening mee dat een staafje in t begin langer moet zijn dan normaal om een eventuele zwelling op te kunnen vangen.
pi_136585244
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 12:27 schreef Take2 het volgende:
Weet iemand waar ik meer van deze piercings kan vinden? Tot nu toe vind ik ze alleen met het staafje in het midden maar dan zit hij mijn andere oorbellen in de weg.

Ik zoek hem met heldere diamanten.

[ afbeelding ]
Mochten er meer mensen zijn met dit probleem, ik heb ze gevonden!

http://www.piercingparadise.com/helix-tragus?page=9
pi_136586433
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 13:30 schreef Take2 het volgende:
afhankelijk van t materiaal kan dat idd, de meeste shops vinden het geen probleem om die even voor je in de autoclaaf te doen.

Hou er wel rekening mee dat een staafje in t begin langer moet zijn dan normaal om een eventuele zwelling op te kunnen vangen.
Thx !
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 22:09:55 #162
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_136606090
Wauw O+ Zoiets zou ik er best nog wel bij willen O+
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_136767201
Ik baal zo mijn tepelpiercing groeit er of uit of er klopt iets niet. Er zat weer een korstje, ging er af, en er zit gewoon een grote open wond aan zijkant en het stukje er boven. Heb een ringetje er in had in het begin een staafje, heb hem nu een half jaar. Heb nog geen tijd om naar piercingstudio te gaan, ik hoop niet dat hij er uit moet of iets dergelijks maar wel jammer want het ziet er nu gewoon niet mooi uit.
Er zitten ook losse velletjes en er komt wat vloeibaar spul uit als ik er in knijp..
pi_136767241
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:29 schreef oLexie het volgende:

[..]

Hola! Na twee weken mag 'ie vervangen worden. De pijn is echt niets, het is alleen tijdens het zetten even scherp maar daarna ook direct weer zo goed als verdwenen. Ik had alleen heel af en toe dat het ietswat prikte tijdens de treinreis naar huis maar verder voelde ik 'm totaal niet zitten. Je kunt gewoon normaal lopen, fietsen, alles. Het zwelt wel wat, dat was bij mij met een dag of 9-10 helemaal verdwenen.

Bij mijn navel daarentegen liep ik de rest van de dag als een zwangere vrouw. :')

Maar, gewoon doen dus, ben er zelf erg blij mee!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel blij met je reactie ik ga hem binnen 3/4 weken laten zetten!
  roze zondag 16 februari 2014 @ 13:44:56 #165
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_136768690
Hmm ik heb mijn 2 neuspiercings eruit gehaald. Zat er de laatste tijd alleen maar mee te spelen en ik haal ze er toch uit als ik over 2 a 3 maand mijn arm verder heb laten tattooëren. Wou ik ze vanochtend wel voor de gein even weer in doen maar ik heb al 1 neusknopje kwijt gemaakt, oeps
Your beauty never ever scared me.
pi_136836422
Piecings hier:
4mm in beide oorlellen (met zwarte tunnel), vorig jaar als gewoon gaatje laten prikken en verder opgerekt;
5mm in beide oorlellen (met zwarte tunnel), twee jaar geleden begonnen met stretchen;
twee tongpiercings (sinds 2008/2009);
een septum, met 'open' ringetje (sinds eind vorig jaar).

Geen directe plannen voor meer, aangezien ik door mijn inspiratie heen ben. :)
Mon 'en!
pi_136836480
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 12:59 schreef kruidkoekje het volgende:
Ik baal zo mijn tepelpiercing groeit er of uit of er klopt iets niet. Er zat weer een korstje, ging er af, en er zit gewoon een grote open wond aan zijkant en het stukje er boven. Heb een ringetje er in had in het begin een staafje, heb hem nu een half jaar. Heb nog geen tijd om naar piercingstudio te gaan, ik hoop niet dat hij er uit moet of iets dergelijks maar wel jammer want het ziet er nu gewoon niet mooi uit.
Er zitten ook losse velletjes en er komt wat vloeibaar spul uit als ik er in knijp..
Met ringetjes had ik zelf veel meer 'problemen' met de tepelpiercings als met staafjes.
Bijvoorbeeld die korstjes die ontstonden op mijn ringetjes }:| AMAI!!! Zeer pijnlijk! Met staafjes nergens last van.
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 18 februari 2014 @ 09:32:28 #168
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_136838654
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 22:09 schreef SEMTEX het volgende:
Wauw O+ Zoiets zou ik er best nog wel bij willen O+
[ afbeelding ]
Moooooi, O+!

Alleen ik zou kraakbeen nooit echt durven, denk ik. Vroeger had ik wel zo'n gaatje in mijn kraakbeen laten schieten maar dat (goh) ging ontsteken.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 18 februari 2014 @ 09:40:53 #169
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_136838854
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:20 schreef GimmeGore het volgende:
Het is toch een standaard lippiercing geworden. En van wat ik er nu van kan zien, met de zwelling, zittie hartstikke netjes recht. In tegenstelling tot de vorige keer.
Maar damn, het littekenweefsel was wel naar zeg. "Even een korte prik en klaar" was er niet bij.
Heb je hem door littekenweefsel heen laten zetten? Was het littekenweefsel van een vorige piercing? Hoe was het dan? Ik heb zelf 2 navelpiercings gehad en eruit gehaald, maar wil ze later eigenlijk weer :').
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_136869702
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 02:02 schreef theKiD het volgende:

[..]

Met ringetjes had ik zelf veel meer 'problemen' met de tepelpiercings als met staafjes.
Bijvoorbeeld die korstjes die ontstonden op mijn ringetjes }:| AMAI!!! Zeer pijnlijk! Met staafjes nergens last van.
Ja korstjes hier ook continue, ik heb nog wel mijn staafje liggen maar ik weet nog de ellende met het ander staafje er in doen toen. Oke toen had ik hem nog maar 1 maand, en nu een half jaar. Maar ben zo bang dat ik het staafje er niet meer in krijg. Het is ook een ringetje met hanger er aan misschien dat dat ook nog scheelt. Ik ben ook een muts die niet van korstjes af kan blijven. Zit nu toch te denken om het ringetje er uit te halen en staafje er terug in proberen te doen..
pi_136870732
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 21:22 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

Ja korstjes hier ook continue, ik heb nog wel mijn staafje liggen maar ik weet nog de ellende met het ander staafje er in doen toen. Oke toen had ik hem nog maar 1 maand, en nu een half jaar. Maar ben zo bang dat ik het staafje er niet meer in krijg. Het is ook een ringetje met hanger er aan misschien dat dat ook nog scheelt. Ik ben ook een muts die niet van korstjes af kan blijven. Zit nu toch te denken om het ringetje er uit te halen en staafje er terug in proberen te doen..
Onder de douche wisselen ^O^ Dan is het lekker week en de korstjes spoelen weg. Win/ win!
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_136877525
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 21:40 schreef theKiD het volgende:

[..]

Onder de douche wisselen ^O^ Dan is het lekker week en de korstjes spoelen weg. Win/ win!
ja? Ik hoop dat het lukt in het begin kwam ik er niet doorheen. Echt jammer t is ring met mooie hanger die heel mooi staat dan een saai staafje. Maar wil een andere oplossing wel even proberen kijken of het minder word.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 23:47:03 #173
92409 Twinky
Little star.
pi_136877962
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 21:40 schreef theKiD het volgende:

[..]

Onder de douche wisselen ^O^ Dan is het lekker week en de korstjes spoelen weg. Win/ win!
brr nee! Als ik mijn navel wisselde viel ik al bijna flauw, onder de douche helemaal!
pi_136878157
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 23:47 schreef Twinky het volgende:

[..]

brr nee! Als ik mijn navel wisselde viel ik al bijna flauw, onder de douche helemaal!
Dan doe je volgens mij toch iets niet goed.. Alles is week, dus zou er gewoon in en uit moeten kunnen. Is het wel compleet genezen bij je?

quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 23:36 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

ja? Ik hoop dat het lukt in het begin kwam ik er niet doorheen. Echt jammer t is ring met mooie hanger die heel mooi staat dan een saai staafje. Maar wil een andere oplossing wel even proberen kijken of het minder word.
Staafjes heb je ook met extra versieringen he? Van die tepelschildjes. Niet mijn ding, maar is maar een idee.
Ik hou het nu gewoon bij mijn staafjes, met 1 afwijkend dobbelsteentje erop. 8-)
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_136878475
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 23:52 schreef theKiD het volgende:

[..]

Dan doe je volgens mij toch iets niet goed.. Alles is week, dus zou er gewoon in en uit moeten kunnen. Is het wel compleet genezen bij je?

[..]

Staafjes heb je ook met extra versieringen he? Van die tepelschildjes. Niet mijn ding, maar is maar een idee.
Ik hou het nu gewoon bij mijn staafjes, met 1 afwijkend dobbelsteentje erop. 8-)
schildjes? Ga ik even zoeken. Bolletjes vind ik zo saai zie je toch alleen maar aan de zijkant haha.

Ik bewaar men ringetje wel wie weet kan ie nog een keer terug erin. Morgen proberen een andere erin te doen. Hopen dat het lukt is namelijk nog niet genezen aangezien ik er af en toe even veel last van heb
pi_136878520
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 23:59 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

schildjes? Ga ik even zoeken. Bolletjes vind ik zo saai zie je toch alleen maar aan de zijkant haha.

Ik bewaar men ringetje wel wie weet kan ie nog een keer terug erin. Morgen proberen een andere erin te doen. Hopen dat het lukt is namelijk nog niet genezen aangezien ik er af en toe even veel last van heb
https://www.google.nl/sea(...)w=1280&bih=933&dpr=1

Enne saai? Een vrouw met tepelpiercing is imo nooit saai :D Maar thats just me :9
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_136878655
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 23:59 schreef theKiD het volgende:

[..]

https://www.google.nl/sea(...)w=1280&bih=933&dpr=1

Enne saai? Een vrouw met tepelpiercing is imo nooit saai :D Maar thats just me :9
Oh dat is nog best mooi. Morgen op de laptop maar is zoeken waar zo iets te bestellen is. Bij mijn piercer had je zulke geeneens.

Ik heb er maar een nu ik toen de pijn wist van de ene ben ik bamg voor de andere haha
  woensdag 19 februari 2014 @ 00:04:07 #178
92409 Twinky
Little star.
pi_136878681
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 23:52 schreef theKiD het volgende:

[..]

Dan doe je volgens mij toch iets niet goed.. Alles is week, dus zou er gewoon in en uit moeten kunnen. Is het wel compleet genezen bij je?
Nee bleef ook maar ontsteken en raar doen. Heb hem een paar jaar geleden gewoon uitgehaald na drie jaar geëmmer. Ik was er klaar mee :P Zelfde met mijn tongpiercing, dat werd hem gewoon niet. Ik houd het dus bij helixen en tragus!
pi_136878847
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 00:03 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

Oh dat is nog best mooi. Morgen op de laptop maar is zoeken waar zo iets te bestellen is. Bij mijn piercer had je zulke geeneens.

Ik heb er maar een nu ik toen de pijn wist van de ene ben ik bamg voor de andere haha
Herkenbaar :') Alhoewel eerlijk is eerlijk, de tweede deed me minder pijn dan de eerste. Lag bij mij aan de manier van zetten. Bij de eerste zat ik rechtop in een stoel, en dat trekt nogal iets meer dan relaxed liggend..

quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 00:04 schreef Twinky het volgende:

[..]

Nee bleef ook maar ontsteken en raar doen. Heb hem een paar jaar geleden gewoon uitgehaald na drie jaar geëmmer. Ik was er klaar mee :P Zelfde met mijn tongpiercing, dat werd hem gewoon niet. Ik houd het dus bij helixen en tragus!
Pffff. Je zit anderen gewoon bang te maken om niks :D :6
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  woensdag 19 februari 2014 @ 00:18:01 #180
92409 Twinky
Little star.
pi_136879083
quote:
0s.gif [b]Op woensdag 19 februari 2014 00:09 schreef theKiD

[..]

Pffff. Je zit anderen gewoon bang te maken om niks :D :6
nou, blijft zo dat je onder de douche al een lagere bloeddruk hebt. Dat in combinatie met de pijn van een niet-geheelde piercing of een die irriteert, kan je bloeddruk nog lager maken en flauwvallen veroorzaken ;)
pi_136879184
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 00:18 schreef Twinky het volgende:

[..]

nou, blijft zo dat je onder de douche al een lagere bloeddruk hebt. Dat in combinatie met de pijn van een niet-geheelde piercing of een die irriteert, kan je bloeddruk nog lager maken en flauwvallen veroorzaken ;)
Feit blijft dus dat je een niet compleet genezen piercing wilt wisselen ;)
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  woensdag 19 februari 2014 @ 10:09:29 #182
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_136883522
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 09:40 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Heb je hem door littekenweefsel heen laten zetten? Was het littekenweefsel van een vorige piercing? Hoe was het dan? Ik heb zelf 2 navelpiercings gehad en eruit gehaald, maar wil ze later eigenlijk weer :').
Hij zit op dezelfde plek als mijn eerste lippiercing.
Het was veel stroever. Ik voelde veel meer weerstand in mijn huid dan de eerste keer. Daardoor ging de naald er veel langzamer doorheen.
Als je geluk hebt kan een navelpiercing onder het littekenweefsel door gezet worden. Dat vermindert de kans op uitgroei ook.
  woensdag 19 februari 2014 @ 19:09:31 #183
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_136901164
Mijn rechteroor momenteel O+

Hulde aan Gorilla Glass sieraadjes / plugjes O+
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_136901424
quote:
2s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:09 schreef SEMTEX het volgende:
Mijn rechteroor momenteel O+
[ afbeelding ]
Hulde aan Gorilla Glass sieraadjes / plugjes O+
Nice! :) Kan je er wel nog een beetje fatsoenlijk op slapen?
Land of the free. Home of the brave.
  woensdag 19 februari 2014 @ 20:18:55 #185
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_136904129
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:16 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Nice! :) Kan je er wel nog een beetje fatsoenlijk op slapen?
Yup. Alleen de spiraal is lastig, door de punten naar buiten toe. Maar zodra ik die in mijn oor draai, heeft mijn oorschelp er geen last van. De rest geeft eigenlijk helemaal geen last meer :)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_136907320
Mijn dermal is eruit ;(

Lichaam stoot het af helaas.
pi_136919262
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 00:23 schreef theKiD het volgende:

[..]

Feit blijft dus dat je een niet compleet genezen piercing wilt wisselen ;)
Maar de mijne is ook niet genezen lijkt me anders is hij niet zo gevoelig. Maakt dat wat uit?
pi_136923738
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 08:12 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

Maar de mijne is ook niet genezen lijkt me anders is hij niet zo gevoelig. Maakt dat wat uit?
In mijn ogen, is het dan zowiezo beter om een recht staafje in een niet genezen wond te hebben. Ivm eventuele extra druk/stress rond de wond, die je van een ringetje zou hebben. Hoe minimaal dit ook zou zijn. Heeft bij mij destijds iig wel geholpen.
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_136924128
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 11:53 schreef theKiD het volgende:

[..]

In mijn ogen, is het dan zowiezo beter om een recht staafje in een niet genezen wond te hebben. Ivm eventuele extra druk/stress rond de wond, die je van een ringetje zou hebben. Hoe minimaal dit ook zou zijn. Heeft bij mij destijds iig wel geholpen.
Daar heb je eigenlijk best gelijk in. Heb een ringetje inclusief hangertje gekregen na 6 weken. Best snel vond ik ook. Ik ga het vanavond proberen onder de douche hem er uit te krijgen en dan tegelijk het staafje er door heen te duwen dat gaat het makkelijkste denk ik.!?
pi_136938444
Kom thuis niet gewisseld nu is de rechterkant van de piercing ook open en een scheurtje, volgens vriend lijkt het dat ie naar beneden is gezakt. Is dat teken van uitgroeien?? :( ik durf er nu dus ook geen staafje in te doen eigenlijk
  donderdag 20 februari 2014 @ 22:56:07 #191
53151 T42
Pinball Wizard
pi_136953585
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 16:38 schreef T42 het volgende:
gister avond blijven hangen aan de douchedeur met een tepel piercing en stuk uitgescheurd.
wat deed dat pijn.. hopelijk groeit het een beetje dicht en kan ik hem laten zitten...

even onder spoiler voor de mensen die niet zo goed tegen een druppelbloed kunnen ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
was redelijk dicht gegroeit blijf ik in me slaap aan de dekens hangen.. heb hem er nu maar uitgehaald en laat hem over paar manden maar opnieuw zetten.
pi_136954483
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 22:09 schreef SEMTEX het volgende:
Wauw O+ Zoiets zou ik er best nog wel bij willen O+
[ afbeelding ]
Die is heel vet!
pi_136986076
En vandaag haalde ik korstje weg was er ineens ook nog een gapend gat... Ik vertrouw het echt niet , ga morgen echt proberen dat ik even langs kan gaan.
pi_136988679
quote:
2s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:09 schreef SEMTEX het volgende:
Mijn rechteroor momenteel O+
[ afbeelding ]
Hulde aan Gorilla Glass sieraadjes / plugjes O+
Ik vind het mooi. Ziet er goed uit. Mijn helix geneest momenteel niet goed. Ik heb aan de voorkant zo'n bultje en aan de achterkant een bult met korstvorming en soms wat pus. Pff echt stom. Heb je nog wat tips zodat het mooi geneest zoals bij jouw?
The secret of getting ahead is getting started
  vrijdag 21 februari 2014 @ 20:31:05 #195
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_136988942
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 20:26 schreef Poison-Ivy het volgende:

[..]

Ik vind het mooi. Ziet er goed uit. Mijn helix geneest momenteel niet goed. Ik heb aan de voorkant zo'n bultje en aan de achterkant een bult met korstvorming en soms wat pus. Pff echt stom. Heb je nog wat tips zodat het mooi geneest zoals bij jouw?
Wassen, wassen en nog eens wassen, denk ik. Mijn daith is ook de meest lastige. Zit er nu bijna een jaar in en blijft bloeden, opzwellen, etteren op zijn tijd. Misschien is het sieraadje een beetje te strak. Hij kalmeert altijd weer als ik hem een aantal dagen achter elkaar goed was. Kan met een zoutoplossing (zelf maken) of antibacteriële zeep.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_136989151
Ik heb een tongpiercing, Btw
Je kan met bij zijn van je ouders al vanaf 12 jaar piercings nemen ongeveer. 18 wordt alleen gehanteerd als je alleen gaat.
pi_136990398
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 20:35 schreef Renzz het volgende:
Ik heb een tongpiercing, Btw
Je kan met bij zijn van je ouders al vanaf 12 jaar piercings nemen ongeveer. 18 wordt alleen gehanteerd als je alleen gaat.
Bedankt.
Land of the free. Home of the brave.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 21:16:18 #198
53151 T42
Pinball Wizard
pi_136991473
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 20:35 schreef Renzz het volgende:
Ik heb een tongpiercing, Btw
Je kan met bij zijn van je ouders al vanaf 12 jaar piercings nemen ongeveer. 18 wordt alleen gehanteerd als je alleen gaat.
of als je wat extremere piercings pakt ;)
  zaterdag 22 februari 2014 @ 16:52:43 #199
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_137018732
Volgende item op wishlist: opalite plugjes:
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_137031380
T is uitverkoop bij sparklingsieraden ^O^
  woensdag 26 februari 2014 @ 09:15:26 #201
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_137151991
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 20:31 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Wassen, wassen en nog eens wassen, denk ik. Mijn daith is ook de meest lastige. Zit er nu bijna een jaar in en blijft bloeden, opzwellen, etteren op zijn tijd. Misschien is het sieraadje een beetje te strak. Hij kalmeert altijd weer als ik hem een aantal dagen achter elkaar goed was. Kan met een zoutoplossing (zelf maken) of antibacteriële zeep.
Je kan ook te veel schoonmaken. Want zeker met antibacteriële zeep haal je ook alle goede bacteriën weg.
  zondag 2 maart 2014 @ 23:47:48 #202
119225 Poison-Ivy
Poison-Ivy
pi_137332711
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 20:31 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Wassen, wassen en nog eens wassen, denk ik. Mijn daith is ook de meest lastige. Zit er nu bijna een jaar in en blijft bloeden, opzwellen, etteren op zijn tijd. Misschien is het sieraadje een beetje te strak. Hij kalmeert altijd weer als ik hem een aantal dagen achter elkaar goed was. Kan met een zoutoplossing (zelf maken) of antibacteriële zeep.
Thanks! Ik heb inmiddels fucidin zalf van de huisarts om erop te smeren en de bobbels zijn verminderd. Als het rustig is geworden ga ik er een andere in laten zetten. Eentje die plat is van achter want nu heb ik gewoon knopje en dat irriteert met slapen.
The secret of getting ahead is getting started
  roze donderdag 6 maart 2014 @ 15:44:51 #203
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_137449417
Ik heb nu 2 weken mijn neuspiercings eruit en nog geen spijt gelukkig. Ik wil wel graag mijn eskimo piercings eens vervangen voor een leuker balletje maar ik durf hem niet los te maken :') Ook omdat het zo'n 1,2 mm balletje is
Your beauty never ever scared me.
pi_137469864
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 18:16 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

Nee, hoeft niet. Gewoon af en toe eruit halen en dan wassen met water en zeezout.
Bam, tunnel verneukt. :{
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 19:38 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Daarmee droog je het hout juist ontzettend uit.
:Y
Morgen de tunnel van de vent er maar even uitslaan om in te oliën, hij vergeet dat.
(soms ben ik zo'n goede vriendin. :'))
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  vrijdag 7 maart 2014 @ 11:19:34 #205
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_137477513
quote:
2s.gif Op donderdag 6 maart 2014 15:44 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb nu 2 weken mijn neuspiercings eruit en nog geen spijt gelukkig. Ik wil wel graag mijn eskimo piercings eens vervangen voor een leuker balletje maar ik durf hem niet los te maken :') Ook omdat het zo'n 1,2 mm balletje is
Ik heb ook een 1.2 en het is best wel een klein ja.
Moet echt de achterkant van de piercing heel ver naar voren duwen zodat ik ruimte heb om te draaien :D
  vrijdag 7 maart 2014 @ 11:22:28 #206
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_137477613
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 20:35 schreef Renzz het volgende:
Ik heb een tongpiercing, Btw
Je kan met bij zijn van je ouders al vanaf 12 jaar piercings nemen ongeveer. 18 wordt alleen gehanteerd als je alleen gaat.
Is dat nieuw? Ik ging vanaf mijn 16de alleen & daarvoor ging inderdaad altijd iemand mee.

Maar er is sowieso wel veranderd. Afgelopen keer voor het eerst een papier in moeten vullen voor de ggd? had me aan de hand van post van iemand hier laten piercen bij Gaby :P en nu wil ik er dus nog eentje.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 11:26:38 #207
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_137477756
Nee, dat verschilt per piercer, maar ook per piercing. Intiem is bijna altijd pas vanaf 18, sommige shops rekenen dan tepels ook weer als intiem andere shops niet.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 11:27:45 #208
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_137477784
Klopt, queen of rings pierced gewoon tepels onder de 16 (mits toezicht dan)
En na 16 mag alles en alleen.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 16:25:58 #209
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_137487154
quote:
2s.gif Op donderdag 6 maart 2014 23:39 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Bam, tunnel verneukt. :{

[..]

:Y
Morgen de tunnel van de vent er maar even uitslaan om in te oliën, hij vergeet dat.
(soms ben ik zo'n goede vriendin. :'))
Wat heb je verkeerd gedaan dan? Ik maakte ze 2x per week heel voorzichtig schoon met gekookt water en zeezout, waren heel snel genezen.
pi_137487481
Aaaah, ik wil heel graag een rook O+ maar ik ben nog steeds niet langs de shop geweest, want ik ben lui :')
pi_137487789
Heb mijn plugs er even uit gehaald. Ik zat al een tijd op 16mm beide oren. Na een week zonder plugs zijn ze beide weer terug gekrompen naar een normaal oorbel gaatje. Hier sta ik echt van te kijken, had dit niet verwacht. Ik had er rekening mee gehouden dat ik toch wel permanent grote gaten zou blijven houden.

Zodra het mogelijk is begin ik weer met oprekken, maar wel een fijne gedachte dat het blijkbaar nog gewoon vrij ver dicht groeit op een redelijk groot formaat. Ik ga er van uit dat 16mm eigenlijk wel een beetje de max is, ik wilde oorspronkelijk tot 22mm gaan en denk dat je dan wel blijvend hangende oorlellen krijgt, we shall see.
Land of the free. Home of the brave.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 16:49:13 #212
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_137487986
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:34 schreef Heroinjunk het volgende:
Aaaah, ik wil heel graag een rook O+ maar ik ben nog steeds niet langs de shop geweest, want ik ben lui :')
Geen idee waar je woont maar anders langs timeless in Den Haag, is nu een tientje.
Ik word van zulke prijzen al minder lui :D
pi_137488008
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:49 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Geen idee waar je woont maar anders langs timeless in Den Haag, is nu een tientje.
Ik word van zulke prijzen al minder lui :D
Ik woon vlakbij Eindhoven en studeer in Utrecht en mijn OV is vorige week afgelopen, anders was ik wel naar Den Haag gegaan. ;(
  vrijdag 7 maart 2014 @ 16:52:10 #214
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_137488093
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:49 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Ik woon vlakbij Eindhoven en studeer in Utrecht en mijn OV is vorige week afgelopen, anders was ik wel naar Den Haag gegaan. ;(
Wil je er nog meer? Dan gewoon alles in 1 keertje laten doen :+ heb je het er zo weer uit
pi_137488110
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:52 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Wil je er nog meer? Dan gewoon alles in 1 keertje laten doen :+ heb je het er zo weer uit
Haha ja, zit nu wel te twijfelen, heb wel 40% kortingssss. Zit ie in de buurt van het station?
  vrijdag 7 maart 2014 @ 16:54:43 #216
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_137488205
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:52 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Haha ja, zit nu wel te twijfelen, heb wel 40% kortingssss. Zit ie in de buurt van het station?
Ik was in de war :D
Timeless is nog steeds 25,- & Bodyart is 10,-.

Maar je moet bij beide alsnog de tram nemen vanaf CS.
pi_137488248
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:54 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ik was in de war :D
Timeless is nog steeds 25,- & Bodyart is 10,-.

Maar je moet bij beide alsnog de tram nemen vanaf CS.
Oh, als het niet al te ver is, ga ik wel ff iemand charteren die volgende week meegaat met me. Ik krijg hem van mijn ouders en 10 euro is natuurlijk nice nice voor mijn ouders haha. :') Aaah en het is tot 30 juni!! Nice.
pi_137491817
Ik wil me innerconch vervangen, krijg hem gewoon niet uit _O-

Hoe doen jullie dat :D
  vrijdag 7 maart 2014 @ 20:47:20 #219
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_137496176
Punchen! Plugjes zijn veeeeeel makkelijker te verwisselen :P

Krijg je bij BodyArt nog steeds korting als je een ADO Den Haag tattoo laat zetten? :P
pi_137496502
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:43 schreef Scarface88 het volgende:
Heb mijn plugs er even uit gehaald. Ik zat al een tijd op 16mm beide oren. Na een week zonder plugs zijn ze beide weer terug gekrompen naar een normaal oorbel gaatje. Hier sta ik echt van te kijken, had dit niet verwacht. Ik had er rekening mee gehouden dat ik toch wel permanent grote gaten zou blijven houden.

Zodra het mogelijk is begin ik weer met oprekken, maar wel een fijne gedachte dat het blijkbaar nog gewoon vrij ver dicht groeit op een redelijk groot formaat. Ik ga er van uit dat 16mm eigenlijk wel een beetje de max is, ik wilde oorspronkelijk tot 22mm gaan en denk dat je dan wel blijvend hangende oorlellen krijgt, we shall see.
Serieus?! Toen ik ging stretchen had ik vrij uitgebreid gegooglet tot hoeveel mm ze nog dichtgroeien en daar zeiden ze overal rond de 6mm.

Maar wel beter, dan hoef ik me met mijn 5mm zéker geen zorgen te maken :D
  vrijdag 7 maart 2014 @ 20:56:57 #221
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_137496653
Dat verschilt wel een heel klein beetje heel erg per persoon he? Ik ken ook iemand bij wie zelfs 6mm niet meer dichtgroeide. En die had wel netjes in hele kleine stapjes gestretcht...
pi_137499505
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 20:53 schreef Take2 het volgende:

[..]

Serieus?! Toen ik ging stretchen had ik vrij uitgebreid gegooglet tot hoeveel mm ze nog dichtgroeien en daar zeiden ze overal rond de 6mm.

Maar wel beter, dan hoef ik me met mijn 5mm zéker geen zorgen te maken :D
Yup :) Ik was ook in die veronderstelling dat boven de 6mm het permanent zou zijn, vandaar ook dat ik zo enorm verbaasd ben. Zoals GimmeGore zegt verschilt het enorm per individu, misschien dat ik heel flexibele oorlellen heb ofzo, heb ook nooit echt problemen gehad met stretchen.

Al groeit het niet helemaal dicht waarschijnlijk, het is wel het formaat van een normaal oorbel gaatje. Het valt dus niet op, ideaal.
Land of the free. Home of the brave.
pi_137500011
Staat ook goed op je cv: flexibele oorlellen ;)
pi_137520957
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:25 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

Wat heb je verkeerd gedaan dan? Ik maakte ze 2x per week heel voorzichtig schoon met gekookt water en zeezout, waren heel snel genezen.
Ik heb niks verkeerd gedaan, maar hout en water is geen goede combinatie.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  zaterdag 8 maart 2014 @ 19:27:32 #225
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_137521072
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 19:24 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Ik heb niks verkeerd gedaan, maar hout en water is geen goede combinatie.
Dat klopt. Ik gebruikte Acryl. Had die dingen besteld bij crazy factory.
  maandag 10 maart 2014 @ 15:16:26 #226
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_137582822
Er kan nog een shop bij het rijtje actie :P
Tattoo studio west tot eind maart 25,- voor elke piercing (zit in Rotterdam)

Volgende week even langs dus :D
  maandag 10 maart 2014 @ 20:45:03 #227
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_137594553
10 euro als je het door de leerling laat doen :P

Jammer dat ik in Twente woon :')
pi_137669506
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 19:27 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

Dat klopt. Ik gebruikte Acryl. Had die dingen besteld bij crazy factory.
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:16 schreef DevilsWhore het volgende:
Snel vraagje! Moet je houten plugs nou steeds eruit halen met douchen enzo?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  woensdag 12 maart 2014 @ 20:26:28 #229
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_137669832
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:43 schreef Scarface88 het volgende:
Heb mijn plugs er even uit gehaald. Ik zat al een tijd op 16mm beide oren. Na een week zonder plugs zijn ze beide weer terug gekrompen naar een normaal oorbel gaatje. Hier sta ik echt van te kijken, had dit niet verwacht. Ik had er rekening mee gehouden dat ik toch wel permanent grote gaten zou blijven houden.

Zodra het mogelijk is begin ik weer met oprekken, maar wel een fijne gedachte dat het blijkbaar nog gewoon vrij ver dicht groeit op een redelijk groot formaat. Ik ga er van uit dat 16mm eigenlijk wel een beetje de max is, ik wilde oorspronkelijk tot 22mm gaan en denk dat je dan wel blijvend hangende oorlellen krijgt, we shall see.
Je hebt blijkbaar helemaal goed gestrecht :)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  woensdag 12 maart 2014 @ 20:27:41 #230
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_137669893
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 19:27 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

Dat klopt. Ik gebruikte Acryl. Had die dingen besteld bij crazy factory.
Ik mijd alle plugs die niet van chirurgisch staal, steen of glas zijn :P Hoor horrorverhalen over acryl :o
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  woensdag 12 maart 2014 @ 21:13:25 #231
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_137672461
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 20:56 schreef GimmeGore het volgende:
Dat verschilt wel een heel klein beetje heel erg per persoon he? Ik ken ook iemand bij wie zelfs 6mm niet meer dichtgroeide. En die had wel netjes in hele kleine stapjes gestretcht...
Jaar of 7-8 geleden had ik mijn oren tot 5mm opgerekt, heel rustig aan gedaan. Na een jaar of 2 eruit gehaald. Duurde even maar ik kon weer gewone oorbellen in. Laatste half jaar mis ik mijn opgerekte oorlellen wel.. Net geprobeerd met wat oude sieraden wat nog zou passen (gaten zijn altijd groter gebleven als normale gaatjes)... Kon een van mijn 3mm sieraden er net niet helemaal in :o


Zit dus nu weer op 2,5mm :D
  woensdag 12 maart 2014 @ 21:38:26 #232
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_137674027
quote:
2s.gif Op woensdag 12 maart 2014 20:27 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik mijd alle plugs die niet van chirurgisch staal, steen of glas zijn :P Hoor horrorverhalen over acryl :o
Heb alleen maar acryl gebruikt, mijn vriend ook. Beiden hebben we er totaal geen problemen mee gehad.
pi_137721032
Wat denken jullie over navelpiercings? Of is dat passé?
pi_137722578
Gaat er toch om wat jij ervan vind, niet of het "hip" is.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 14:51:35 #235
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_137732266
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 21:38 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

Heb alleen maar acryl gebruikt, mijn vriend ook. Beiden hebben we er totaal geen problemen mee gehad.
Mijn opa heeft 60 jaar gerookt en is 91, dat maakt roken nog niet goed.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 17:07:53 #236
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_137736849
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_137911197
Een van mijn leerlingen heeft een offside labret laten zetten, dat ding zit zo scheef, het is echt pijnlijk om naar te kijken.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  woensdag 19 maart 2014 @ 12:53:26 #238
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_137920591
quote:
Ik werd met 12mm (zo schattig!) tunnels gewoon aangenomen bij de Luchtmacht, tuurlijk ze moesten wel uit, maar dat er dan nog een gat in mijn oor zat was vooral mijn probleem. En afhankelijk van waar je uiteindelijk terecht komt mag je ook gewoon tunnels dragen. Ik heb een tijdje in een hangar gewerkt waar een monteur liep met toen 16mm tunnels.

Met dat stukje over materialen ben ik het absoluut niet eens. Acryl is gewoon giftig, dat wil je niet in een verse stretch (en ook niet te lang in een genezen stretch). Je kan het niet eens steriel krijgen, want dan smelt het.
Voor chirurgisch staal kan je allergisch zijn.Ik zou glas aanraden, daar kan je niet allergisch voor zijn (nou ja, er zal vast ergens ter wereld wel iemand zijn die het wel is, maar veel minder dan chirurgisch staal)
Er is een reden dat CS niet gebruikt wordt in verse piercings...

Ik draag tunnels wanneer ik dat wil, de eerste de beste mongool die er aan wil trekken kan een stomp krijgen.

Slapen met tunnels of plugs is misschien leuk als je ergens onder de 16mm zit, maar lig verdomd onprettig als ik 22mm stenen plugs in mijn oor heb (ook op de kant waar ik geen vertical industrial er achter heb eindigen)
Plus dat je juist je oren rust geeft en je huid tijd om te ademen.

Ik kan juist niet tegen hout. als ik ergens uitgedroogde oren van krijg is het van een dagje met houten plugs in mijn oor lopen.
Oorkaas kan je gewoon van je plug af wassen/halen. Als je dan toch elke dag bezig bent met je oren masseren, kan die 2 minuten werk er toch ook nog wel bij.

Ik verspil mijn geld wel waaraan ik dat wil. Niet dat ik veel plugs heb, want ik had een verzameling hout, maar daar reageer ik tegenwoordig dus slecht op. Misschien binnenkort eens kokoshout proberen, dat ging vroeger wel goed.

Ik kan bij alloverpiercings ongeopende verpakkingen gewoon terugsturen hoor (kan bij andere websites waar ik bestel ook vast wel, maar die zitten in het buitenland, de kosten wegen dan vaak niet op tegen wat het je kan opleveren bij verkoop)

wat een belabberd stukje zeg...
pi_138052652
Hey guys, heb 6 weken geleden mijn oren laten piercen (had geen gaatjes) en meteen laten stretchen naar 2,5mm. Nu zeiden ze daar dat ik na 3 maanden door mocht stretchen en na 4 maanden pas een ander sieraad in mocht doen. Vond dit nogal lang klinken maarja gewoon naar luisteren dacht ik, nu na 6 weken kriebelt het toch wel om door te stretchen/ander sieraad in te doen.

Iemand hier tips of ervaring in? Anders wacht ik gewoon maar haha.
pi_138053520
Normaal moet je rekening houden met 1 maat per 4 weken, maar aangezien het een nieuw gat is, zit je ook nog met de helingstijd daarvan, dus 3 maanden is wel een goede tijd om aan te houden. Ik zou zelf langer wachten, maar dat is aan jou.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  zaterdag 22 maart 2014 @ 21:23:02 #241
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_138055490
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:34 schreef Heroinjunk het volgende:
Aaaah, ik wil heel graag een rook O+ maar ik ben nog steeds niet langs de shop geweest, want ik ben lui :')
Hier nog een.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zaterdag 22 maart 2014 @ 21:24:34 #242
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_138055561
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 12:53 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Ik werd met 12mm (zo schattig!) tunnels gewoon aangenomen bij de Luchtmacht, tuurlijk ze moesten wel uit, maar dat er dan nog een gat in mijn oor zat was vooral mijn probleem. En afhankelijk van waar je uiteindelijk terecht komt mag je ook gewoon tunnels dragen. Ik heb een tijdje in een hangar gewerkt waar een monteur liep met toen 16mm tunnels.

Met dat stukje over materialen ben ik het absoluut niet eens. Acryl is gewoon giftig, dat wil je niet in een verse stretch (en ook niet te lang in een genezen stretch). Je kan het niet eens steriel krijgen, want dan smelt het.
Voor chirurgisch staal kan je allergisch zijn.Ik zou glas aanraden, daar kan je niet allergisch voor zijn (nou ja, er zal vast ergens ter wereld wel iemand zijn die het wel is, maar veel minder dan chirurgisch staal)
Er is een reden dat CS niet gebruikt wordt in verse piercings...

Ik draag tunnels wanneer ik dat wil, de eerste de beste mongool die er aan wil trekken kan een stomp krijgen.

Slapen met tunnels of plugs is misschien leuk als je ergens onder de 16mm zit, maar lig verdomd onprettig als ik 22mm stenen plugs in mijn oor heb (ook op de kant waar ik geen vertical industrial er achter heb eindigen)
Plus dat je juist je oren rust geeft en je huid tijd om te ademen.

Ik kan juist niet tegen hout. als ik ergens uitgedroogde oren van krijg is het van een dagje met houten plugs in mijn oor lopen.
Oorkaas kan je gewoon van je plug af wassen/halen. Als je dan toch elke dag bezig bent met je oren masseren, kan die 2 minuten werk er toch ook nog wel bij.

Ik verspil mijn geld wel waaraan ik dat wil. Niet dat ik veel plugs heb, want ik had een verzameling hout, maar daar reageer ik tegenwoordig dus slecht op. Misschien binnenkort eens kokoshout proberen, dat ging vroeger wel goed.

Ik kan bij alloverpiercings ongeopende verpakkingen gewoon terugsturen hoor (kan bij andere websites waar ik bestel ook vast wel, maar die zitten in het buitenland, de kosten wegen dan vaak niet op tegen wat het je kan opleveren bij verkoop)

wat een belabberd stukje zeg...
Hmm ben het wel helemaal met je eens eigenlijk, heb het stukje niet zo grondig gelezen als jij :7
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_138056257
Ik lees op het internet dat zeezout oplossing beter is dan milde zeep. Waarom is dat eigenlijk zo. Ik heb met mijn piercing zeep van de piercer gekregen en dat werkte naar mijn mening wel oke
pi_138058697
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 20:31 schreef DevilsWhore het volgende:
Normaal moet je rekening houden met 1 maat per 4 weken, maar aangezien het een nieuw gat is, zit je ook nog met de helingstijd daarvan, dus 3 maanden is wel een goede tijd om aan te houden. Ik zou zelf langer wachten, maar dat is aan jou.
Alright, toch maar wachten dan. Wil niet dat het fout kan gaan haha. Maar ik wil zo graag door en een ander sieraad in (die titanium tunnels zijn niet echt je van het) :D
pi_138060253
Ik heb een ringetje gezien voor m'n conch. Moet ik 8 of 10mm doorsnee nemen? Hij moet een beetje strak zitten om de oorschelp heen.
pi_138095318
Ik wil een tepelpiercing, of 2. :)
pi_138097291
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 22:21 schreef Solo14 het volgende:
Ik wil een tepelpiercing, of 2. :)
Door dezelfde tepel?
Je raekt an de dinge geweun.
pi_138098658
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 22:51 schreef Messina het volgende:

[..]

Door dezelfde tepel?
Nee gewoon 1 in beide tepels.
pi_138105265
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 23:26 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik heb een ringetje gezien voor m'n conch. Moet ik 8 of 10mm doorsnee nemen? Hij moet een beetje strak zitten om de oorschelp heen.
Ik heb er zelf 8 mm in zitten en dat zit strak, maar dat ligt er echt helemaal aan hoe de jouwe gezet is (mijne wat meer naar buiten ivm bril) en hoe groot je oor is :P. Indien goedkoop: allebei kopen en zelf rommelen. Indien duur: advies bij piercer vragen en daar kopen?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 24 maart 2014 @ 15:25:05 #250
424777 MrsGreen
Idealistisch
pi_138116211
Ik houd ook van piercings en vind het ontzettend verslavend.

Het begon op mijn 13e met een neusknopje en her en der wat extra oorgaatjes en op mijn 16e kwam tongpiercing. Toen ging ik los en nu op mijn 19e zijn er ook piercings in mijn andere neusvleugel, septum, tepels en labret bijgekomen. Ben ook begonnen met oorstretchen. Zit nu op 16 mm in beide oortjes.

Heb het op zichniet van een vreemde want ook mijn moeder heeft een neuspiercing en een grote hoeveelheid oorbellen. Maar ik ben net even wat grensverleggender. :P
pi_138127419
https://m.facebook.com/Pi(...)564824399008/?type=1

Iemand ooit gezien waar je deze kan halen?!
Ik wil morgen avond eigenlijk clithoodpiercing laten zetten. En twijfel met een industrial piercing heel mooi maar moet 2 keer door je oren auw.. en mijn werk zal het vast niet waarderen. Maar ik werk er nog maar tot november, geen vast contract. :p

Zijn er nog plekken met goede aanbiedingen en goede piercingstudios? Zag hier aantal voorbij komen van tien euro. Ik kom zelf vanaf breda.
  maandag 24 maart 2014 @ 20:06:59 #252
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_138129162
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 19:36 schreef kruidkoekje het volgende:
https://m.facebook.com/Pi(...)564824399008/?type=1

Iemand ooit gezien waar je deze kan halen?!
Ik wil morgen avond eigenlijk clithoodpiercing laten zetten. En twijfel met een industrial piercing heel mooi maar moet 2 keer door je oren auw.. en mijn werk zal het vast niet waarderen. Maar ik werk er nog maar tot november, geen vast contract. :p

Zijn er nog plekken met goede aanbiedingen en goede piercingstudios? Zag hier aantal voorbij komen van tien euro. Ik kom zelf vanaf breda.
Die foto ziet eruit als een twister.
https://www.alloverpierci(...)den-op-type/twisters
Of zoals zij ze noemen spiralen.
http://www.crazy-factory.com/product_listing_ng.php?cat_id=428#
  dinsdag 25 maart 2014 @ 00:33:55 #253
53151 T42
Pinball Wizard
pi_138143594
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 22:21 schreef Solo14 het volgende:
Ik wil een tepelpiercing, of 2. :)
wat houd je tegen? ik had alle 2 nu nog 1 ivm aan de douche deur blijven hangen maar die komt straks wel terug ;) alleen auto gordels zijn wat vervelender en dingen tillen ;)

tong staat nu op lijstje ik ga van extreem naar steeds normalere haha
pi_138178923
Ik heb vijf weken geleden mijn eerste oorlelgaatjes laten schieten. Goddomme wat een pijn, voortaan laat ik gewoon alles piercen. :') Maar afgezien daarvan, weet ik niet of ze allebei goed helen. De rechter was eerst wat geirriteerd en rood, maar nadat ik de oorlel iets meer speling gaf (zweerknopje iets losser), was dat zo over. Nu doet mijn linkeroor een beetje vreemd. Aan de achterkant lijkt het wat rood, en hoewel ik overal in mijn oorlel kan knijpen/whatever zonder dat het pijn doet, voel ik het wel als ik het knopje per ongeluk zijwaarts beweeg. Dat heb ik rechts niet.

Over een week zou ik ze eruit moeten halen en schoon moeten maken, maar ik twijfel of ik links er wel uit wil halen op deze manier. Ik ben bang dat ik die er niet weer in krijg. Iemand suggesties? Anders ga ik gewoon naar de winkel om ze daar eruit te halen, schoon te maken en weer in te zetten, dan kunnen ze me helpen als het me zelf niet lukt. Er zit verder geen vuil/korstjes rond de piercings.
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 26 maart 2014 @ 08:39:30 #255
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_138182963
waarom moet je ze eruit halen en schoonmaken? Dat is bij mij nog nooit geadviseerd na het schieten.
Ik zou het laten zitten als het geen pijn doet of korstjes heeft en schoonmaken op de manier hoe je het nu doet en goed droog houden na het douchen.
  woensdag 26 maart 2014 @ 08:51:50 #256
424777 MrsGreen
Idealistisch
pi_138183087
Dit weekend weer een maatje erbij stretchen. Van 16 mm naar 18 mm. De 20 is mijn doel.
pi_138183107
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 08:39 schreef SacreCoeur het volgende:
waarom moet je ze eruit halen en schoonmaken? Dat is bij mij nog nooit geadviseerd na het schieten.
Ik zou het laten zitten als het geen pijn doet of korstjes heeft en schoonmaken op de manier hoe je het nu doet en goed droog houden na het douchen.
Na zes weken moet ik ze eruit halen, schoonmaken en mag ik andere stekers erin doen. Maar het kan dus niet kwaad daarmee te wachten tot ik er echt zeker van ben dat ze allebei goed genezen zijn?
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 26 maart 2014 @ 08:55:43 #258
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_138183138
Ik mocht ze ook na 6 weken eruit halen (over dat schoonmaken is niets gezegd verder) maar heb ze veel langer laten zitten en nu zijn ze helemaal genezen.

Soms heeft het gewoon wat langer nodig denk ik.
Mijn lip piercing heeft er ook langer dan de normale 2 weken ingezeten voor het verwisselen.
pi_138199065
Een vriend van mij wilt zijn eikel laten piercen, er eigenlijk dwars door heen. Maar gaat dan het gevoel in je eikel niet weg en kun je die zomaar laten zetten?? Doet zeker ook grandioos veel zeer, haha.
pi_138243634
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 18:20 schreef kruidkoekje het volgende:
Een vriend van mij wilt zijn eikel laten piercen, er eigenlijk dwars door heen. Maar gaat dan het gevoel in je eikel niet weg en kun je die zomaar laten zetten?? Doet zeker ook grandioos veel zeer, haha.
Als hij onbesneden is, niet doen. Vraag luciferist maar waarom niet. :p
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  vrijdag 28 maart 2014 @ 05:19:45 #261
53151 T42
Pinball Wizard
pi_138252476
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 21:59 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Als hij onbesneden is, niet doen. Vraag luciferist maar waarom niet. :p
ik ben onbesneden en heb daar een pa nergens last van ;)
maar als ze zo'n horizontale bedoeld dan weet ik dat niet.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 05:20:58 #262
53151 T42
Pinball Wizard
pi_138252478
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 18:20 schreef kruidkoekje het volgende:
Een vriend van mij wilt zijn eikel laten piercen, er eigenlijk dwars door heen. Maar gaat dan het gevoel in je eikel niet weg en kun je die zomaar laten zetten?? Doet zeker ook grandioos veel zeer, haha.
je bedoeld horizontaal? die kan wel eens pijn doen jah. een pa viel mee tepels zijn pijnlijker.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ga morgen informeren voor meerdere tong piercings ;)

[ Bericht 15% gewijzigd door T42 op 28-03-2014 05:29:19 ]
  vrijdag 28 maart 2014 @ 05:25:44 #263
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_138252486
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 05:20 schreef T42 het volgende:

[..]

je bedoeld horizontaal? die kan wel eens pijn doen jah. een pa viel mee tepels zijn pijnlijker.

ga morgen informeren voor meerdere tong piercings ;)
Wat zou je daar over willen weten dan? Of wat wil je je erover laten informeren?
Of je tong lang genoeg is daarvoor?
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  vrijdag 28 maart 2014 @ 05:30:09 #264
53151 T42
Pinball Wizard
pi_138252490
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 05:25 schreef theKiD het volgende:

[..]

Wat zou je daar over willen weten dan? Of wat wil je je erover laten informeren?
Of je tong lang genoeg is daarvoor?
of het kan wat ik wil? de prijs? of ze tijd hebben? ;)
wil er 3 in de vorm van een 3 hoek

en moet toch even laten kijken waneer mijn tepelpiercing terug kan laten zetten. (na dat die aan de douchedeur bleef hangen)
  vrijdag 28 maart 2014 @ 05:55:11 #265
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_138252514
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 05:30 schreef T42 het volgende:

[..]

of het kan wat ik wil? de prijs? of ze tijd hebben? ;)
wil er 3 in de vorm van een 3 hoek

en moet toch even laten kijken waneer mijn tepelpiercing terug kan laten zetten. (na dat die aan de douchedeur bleef hangen)
Dus 2 alsin soort van venoms? (Zo heet dat toch? :@ ) Volgende stap is in mijn ogen dan tongsplitting :D
(Wat mij trouwens erg erg gaaf lijkt, alleen daar heb ik het lef dan weer niet voor :@ :') )
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_138252518
Piercings zijn dom :')
  vrijdag 28 maart 2014 @ 06:49:24 #267
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_138252668
quote:
13s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 05:56 schreef Joezi het volgende:
Piercings zijn dom :')
Troll. Kssht.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_138252691
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 06:49 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Troll. Kssht.
Sorry maar laatst bewezen door het SCP, piercings slaan helemaal nergens op, heeft geen enkel nut, en veroorzaken vele vreselijke ziektes. Succes ermee!
  vrijdag 28 maart 2014 @ 07:42:20 #269
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_138252946
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 06:56 schreef Joezi het volgende:

[..]

Sorry maar laatst bewezen door het SCP, piercings slaan helemaal nergens op, heeft geen enkel nut, en veroorzaken vele vreselijke ziektes. Succes ermee!
Domme man, blijft dom :D :*
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_138262634
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 06:56 schreef Joezi het volgende:

[..]

Sorry maar laatst bewezen door het SCP, piercings slaan helemaal nergens op, heeft geen enkel nut, en veroorzaken vele vreselijke ziektes. Succes ermee!
Natuurlijk heeft het geen nut. Het is een lichaamsversiering. Of dacht jij dat een piercing speciale krachten geeft?
Land of the free. Home of the brave.
pi_138267588
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 14:33 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Natuurlijk heeft het geen nut. Het is een lichaamsversiering. Of dacht jij dat een piercing speciale krachten geeft?
Ik kan er van vliegen, kan jij dat niet?
pi_138267774
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 17:06 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Ik kan er van vliegen, kan jij dat niet?
Toen ik dikke plugs in had wel ja :9
Land of the free. Home of the brave.
pi_138268658
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 05:30 schreef T42 het volgende:

[..]

of het kan wat ik wil? de prijs? of ze tijd hebben? ;)
wil er 3 in de vorm van een 3 hoek

en moet toch even laten kijken waneer mijn tepelpiercing terug kan laten zetten. (na dat die aan de douchedeur bleef hangen)
Ik heb er twee, ongeveer zoals op dit plaatje (maar dan niet zo netjes recht: een van de twee is gezet door een apprentice).



Niet heel spannend ofzo. :)
Mon 'en!
pi_138289659
Moet je bij bodyart in den haag perse een afspraak maken?!
pi_138290832
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 17:36 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Ik heb er twee, ongeveer zoals op dit plaatje (maar dan niet zo netjes recht: een van de twee is gezet door een apprentice).

[ afbeelding ]

Niet heel spannend ofzo. :)
mijn nichtje heeft dit ook, ik vind het leuker dan een enkele tongpiercing
pi_138291185
Ik had er ook 2 in mijn tong nu nog 1. Niet iedere piercer wil dat doen btw, 1 piercer wilde niet eens mijn eerste zetten toen :')
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  zaterdag 29 maart 2014 @ 10:24:17 #277
53151 T42
Pinball Wizard
pi_138291685
Joezi heb toch geen klachten over die ik nu heb. Zijn niet voor de sier maar hebben een doel of dat nu mij plezieren is of de ander
pi_138300528
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 05:19 schreef T42 het volgende:

[..]

ik ben onbesneden en heb daar een pa nergens last van ;)
maar als ze zo'n horizontale bedoeld dan weet ik dat niet.
PA is ook niet recht erdoorheen. ;)

Ik heb eindelijk een conch laten zetten vandaag O+ en mijn vriend vast zijn verjaardagscadeau, 2 tepelpiercings.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_138302011
Pics! :D

Ik heb voor volgende week de 2e tragus op de planning staan en dan ben ik er waarschijnlijk wel klaar mee :P heb eigenlijk niets meer dat ik nog graag zou willen en ik vind het totaalplaatje wel goed dan zo. Op andere plekken dan de oren vind ik verder al sowieso niet interessant :P
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_138306295
Ik weet niet of ik heel kippig ben maar is er een piercingstudio open morgen waar ik mijn vch kan laten zetten?! Mijn mobiel geeft tot nu toe alleen paginas weer die op zondag dicht zijn.
pi_138306641
Op de eerste pagina sowieso al 5

http://www.google.com/m?q(...)-android&channel=new
pi_138309693
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 18:01 schreef VixenFromHell het volgende:
Pics! :D

Ik heb voor volgende week de 2e tragus op de planning staan en dan ben ik er waarschijnlijk wel klaar mee :P heb eigenlijk niets meer dat ik nog graag zou willen en ik vind het totaalplaatje wel goed dan zo. Op andere plekken dan de oren vind ik verder al sowieso niet interessant :P


Ik wil er stiekem nog een naast.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  zaterdag 29 maart 2014 @ 21:45:52 #283
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_138310102
Mooi is-ie *O* Tweede kan altijd nog :)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_138311584
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 20:24 schreef Take2 het volgende:
Op de eerste pagina sowieso al 5

http://www.google.com/m?q(...)-android&channel=new
Enkele als ik er op klil blijk piercen niet te zijn op zondag of intiempiercings staan nergens aangegeven.
pi_138319538
Gister in een opwelling een piercing gezet, forward helix.
Ben er erg blij mee, dat zeker :+ ben benieuwd hoe het geneest etc. Gister avond was ik alweer vergeten dat ik er een had, voel er niets van en het is ook niet dik/rood etc nog
Worry is a misuse of imagination
  zondag 30 maart 2014 @ 14:07:13 #286
424777 MrsGreen
Idealistisch
pi_138325791
Gisteren mijn oortjes naar 18 mm gestretched. Ging erg gemakkelijk. Volgende maand naar 20 en dan ben ik tevreden.

Daarna zijn er andere gaatjes aan de beurt om onder handen genomen te worden.
  zondag 30 maart 2014 @ 14:26:11 #287
53151 T42
Pinball Wizard
pi_138326264
gister laten zetten ;) geen 3 maar 2


[ Bericht 2% gewijzigd door T42 op 30-03-2014 23:23:48 ]
  zondag 30 maart 2014 @ 15:02:17 #288
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_138327315
Waar is je nr 3?
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  zondag 30 maart 2014 @ 23:23:35 #289
53151 T42
Pinball Wizard
pi_138347368
quote:
5s.gif Op zondag 30 maart 2014 15:02 schreef theKiD het volgende:
Waar is je nr 3?
niet gedaan kan nog in de toekomst ;)
pi_138388778
Mensen hier die een septum hebben? Zo ja, hoe pijn deed het in vergelijking met andere piercings?

Ik heb nu m'n tragus en tepel gepierced en mn lip gehad. Doet het meer of minder pijn?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 1 april 2014 @ 08:59:56 #291
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_138390013
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 april 2014 03:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mensen hier die een septum hebben? Zo ja, hoe pijn deed het in vergelijking met andere piercings?

Ik heb nu m'n tragus en tepel gepierced en mn lip gehad. Doet het meer of minder pijn?
Ja, ik heb er eentje. Maargoed, pijn is toch afhankelijk van meerdere factoren en uiteindelijk persoonlijk.
Zelf vond ik het wel meevallen, al denk ik dat ik de lip minder pijnlijk vond.

Ik moest wel dik hard niezen en dus werd het een gore boel, maar soit.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_138397676
quote:
2s.gif Op maandag 30 december 2013 19:22 schreef SEMTEX het volgende:
Kijk ik net in mijn brievenbus, ligt daar mijn Crazy factory bestelling O+ meteen uitgeprobeerd: mijn onderste oorgat zit nu op 2mm, het gat erboven op 1mm (die heeft nu de oude van het gat eronder) *O*
[ afbeelding ]
Wauw, jouw oor!
Ik vind een industrial ook zo mooi, maar te aanwezig voor mijn werk. En dat wokkelding! <3

Ik zal binnenkort ook even een foto maken van mijn oren!
  dinsdag 1 april 2014 @ 17:42:14 #293
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_138403746
Weet iemand waar ik losse onderdelen van oorbellen kan vinden? Ik zoek van die steekdingetjes waar je wat aan kan hangen, zeg maar het bovenste stukje van zulke oorbellen:



Ik heb al gekeken op alloverpiercings maar daar kan ik het zo snel niet vinden.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  dinsdag 1 april 2014 @ 17:46:24 #294
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_138403891
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 17:42 schreef Njosnavelin het volgende:
Weet iemand waar ik losse onderdelen van oorbellen kan vinden? Ik zoek van die steekdingetjes waar je wat aan kan hangen, zeg maar het bovenste stukje van zulke oorbellen:

[ afbeelding ]

Ik heb al gekeken op alloverpiercings maar daar kan ik het zo snel niet vinden.
Google eens op "oorbel onderdelen" of "oorbelhaakje" Veel mensen maken oorbellen dus zo moeilijk zou het niet moeten zijn.
  dinsdag 1 april 2014 @ 17:53:13 #295
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_138404120
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 17:46 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Google eens op "oorbel onderdelen" of "oorbelhaakje" Veel mensen maken oorbellen dus zo moeilijk zou het niet moeten zijn.
Ehm ja dat is ook de reden dat ik het hier vraag, ik dacht misschien maakt er hier iemand oorbellen en weet die een goede site. Heb ook geen idee hoe dat onderdeel heet.
Thanks for nothing.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_138404205
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 17:53 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ehm ja dat is ook de reden dat ik het hier vraag, ik dacht misschien maakt er hier iemand oorbellen en weet die een goede site. Heb ook geen idee hoe dat onderdeel heet.
Thanks for nothing.
Op ShinyStuff heb ik ze gezien, verder weet ik het niet.

Edit: http://www.shinystuff.nl/?p=217
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 1 april 2014 @ 18:00:10 #297
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_138404342
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 17:53 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ehm ja dat is ook de reden dat ik het hier vraag, ik dacht misschien maakt er hier iemand oorbellen en weet die een goede site. Heb ook geen idee hoe dat onderdeel heet.
Thanks for nothing.
Dat heet dus een oorbelhaakje }:| en er zijn honderden sites die die dingen verkopen. Zal nog eens wat zeggen. -O-
  dinsdag 1 april 2014 @ 18:00:37 #298
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_138404358
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 17:56 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Op ShinyStuff heb ik ze gezien, verder weet ik het niet.

Edit: http://www.shinystuff.nl/?p=217
Precies wat ik zoek, zilver! Dankjewel.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_138404378
Goede ervaringen ook met die site. :Y
Your opinion of me is none of my business.
pi_138404461
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 08:59 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ja, ik heb er eentje. Maargoed, pijn is toch afhankelijk van meerdere factoren en uiteindelijk persoonlijk.
Zelf vond ik het wel meevallen, al denk ik dat ik de lip minder pijnlijk vond.

Ik moest wel dik hard niezen en dus werd het een gore boel, maar soit.
Oei! :D Ja tuurlijk hangt het daar van af, ik wou even een indicatie van hoe pijn het ongeveer doet.
  dinsdag 1 april 2014 @ 18:47:22 #301
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_138405597
quote:
18s.gif Op dinsdag 1 april 2014 18:00 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Dat heet dus een oorbelhaakje }:| en er zijn honderden sites die die dingen verkopen. Zal nog eens wat zeggen. -O-
Oh, had niet in de gaten dat het zo heette :+
Bedankt dan alsnog!
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')