Maar de mijne is ook niet genezen lijkt me anders is hij niet zo gevoelig. Maakt dat wat uit?quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:23 schreef theKiD het volgende:
[..]
Feit blijft dus dat je een niet compleet genezen piercing wilt wisselen
In mijn ogen, is het dan zowiezo beter om een recht staafje in een niet genezen wond te hebben. Ivm eventuele extra druk/stress rond de wond, die je van een ringetje zou hebben. Hoe minimaal dit ook zou zijn. Heeft bij mij destijds iig wel geholpen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 08:12 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Maar de mijne is ook niet genezen lijkt me anders is hij niet zo gevoelig. Maakt dat wat uit?
Daar heb je eigenlijk best gelijk in. Heb een ringetje inclusief hangertje gekregen na 6 weken. Best snel vond ik ook. Ik ga het vanavond proberen onder de douche hem er uit te krijgen en dan tegelijk het staafje er door heen te duwen dat gaat het makkelijkste denk ik.!?quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:53 schreef theKiD het volgende:
[..]
In mijn ogen, is het dan zowiezo beter om een recht staafje in een niet genezen wond te hebben. Ivm eventuele extra druk/stress rond de wond, die je van een ringetje zou hebben. Hoe minimaal dit ook zou zijn. Heeft bij mij destijds iig wel geholpen.
quote:Op maandag 3 februari 2014 16:38 schreef T42 het volgende:
gister avond blijven hangen aan de douchedeur met een tepel piercing en stuk uitgescheurd.
wat deed dat pijn.. hopelijk groeit het een beetje dicht en kan ik hem laten zitten...
even onder spoiler voor de mensen die niet zo goed tegen een druppelbloed kunnenwas redelijk dicht gegroeit blijf ik in me slaap aan de dekens hangen.. heb hem er nu maar uitgehaald en laat hem over paar manden maar opnieuw zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is heel vet!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:09 schreef SEMTEX het volgende:
WauwZoiets zou ik er best nog wel bij willen
[ afbeelding ]
Ik vind het mooi. Ziet er goed uit. Mijn helix geneest momenteel niet goed. Ik heb aan de voorkant zo'n bultje en aan de achterkant een bult met korstvorming en soms wat pus. Pff echt stom. Heb je nog wat tips zodat het mooi geneest zoals bij jouw?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:09 schreef SEMTEX het volgende:
Mijn rechteroor momenteel
[ afbeelding ]
Hulde aan Gorilla Glass sieraadjes / plugjes
Wassen, wassen en nog eens wassen, denk ik. Mijn daith is ook de meest lastige. Zit er nu bijna een jaar in en blijft bloeden, opzwellen, etteren op zijn tijd. Misschien is het sieraadje een beetje te strak. Hij kalmeert altijd weer als ik hem een aantal dagen achter elkaar goed was. Kan met een zoutoplossing (zelf maken) of antibacteriële zeep.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:26 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik vind het mooi. Ziet er goed uit. Mijn helix geneest momenteel niet goed. Ik heb aan de voorkant zo'n bultje en aan de achterkant een bult met korstvorming en soms wat pus. Pff echt stom. Heb je nog wat tips zodat het mooi geneest zoals bij jouw?
Bedankt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:35 schreef Renzz het volgende:
Ik heb een tongpiercing, Btw
Je kan met bij zijn van je ouders al vanaf 12 jaar piercings nemen ongeveer. 18 wordt alleen gehanteerd als je alleen gaat.
of als je wat extremere piercings paktquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:35 schreef Renzz het volgende:
Je kan met bij zijn van je ouders al vanaf 12 jaar piercings nemen ongeveer. 18 wordt alleen gehanteerd als je alleen gaat.
Je kan ook te veel schoonmaken. Want zeker met antibacteriële zeep haal je ook alle goede bacteriën weg.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:31 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wassen, wassen en nog eens wassen, denk ik. Mijn daith is ook de meest lastige. Zit er nu bijna een jaar in en blijft bloeden, opzwellen, etteren op zijn tijd. Misschien is het sieraadje een beetje te strak. Hij kalmeert altijd weer als ik hem een aantal dagen achter elkaar goed was. Kan met een zoutoplossing (zelf maken) of antibacteriële zeep.
Thanks! Ik heb inmiddels fucidin zalf van de huisarts om erop te smeren en de bobbels zijn verminderd. Als het rustig is geworden ga ik er een andere in laten zetten. Eentje die plat is van achter want nu heb ik gewoon knopje en dat irriteert met slapen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:31 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wassen, wassen en nog eens wassen, denk ik. Mijn daith is ook de meest lastige. Zit er nu bijna een jaar in en blijft bloeden, opzwellen, etteren op zijn tijd. Misschien is het sieraadje een beetje te strak. Hij kalmeert altijd weer als ik hem een aantal dagen achter elkaar goed was. Kan met een zoutoplossing (zelf maken) of antibacteriële zeep.
Bam, tunnel verneukt.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:16 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Nee, hoeft niet. Gewoon af en toe eruit halen en dan wassen met water en zeezout.
quote:Op zondag 9 februari 2014 19:38 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Daarmee droog je het hout juist ontzettend uit.
Ik heb ook een 1.2 en het is best wel een klein ja.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:44 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb nu 2 weken mijn neuspiercings eruit en nog geen spijt gelukkig. Ik wil wel graag mijn eskimo piercings eens vervangen voor een leuker balletje maar ik durf hem niet los te makenOok omdat het zo'n 1,2 mm balletje is
Is dat nieuw? Ik ging vanaf mijn 16de alleen & daarvoor ging inderdaad altijd iemand mee.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:35 schreef Renzz het volgende:
Wat heb je verkeerd gedaan dan? Ik maakte ze 2x per week heel voorzichtig schoon met gekookt water en zeezout, waren heel snel genezen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bam, tunnel verneukt.
[..]
Morgen de tunnel van de vent er maar even uitslaan om in te oliën, hij vergeet dat.
(soms ben ik zo'n goede vriendin.)
Geen idee waar je woont maar anders langs timeless in Den Haag, is nu een tientje.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:34 schreef Heroinjunk het volgende:
Aaaah, ik wil heel graag een rookmaar ik ben nog steeds niet langs de shop geweest, want ik ben lui
Ik woon vlakbij Eindhoven en studeer in Utrecht en mijn OV is vorige week afgelopen, anders was ik wel naar Den Haag gegaan.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:49 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Geen idee waar je woont maar anders langs timeless in Den Haag, is nu een tientje.
Ik word van zulke prijzen al minder lui
Wil je er nog meer? Dan gewoon alles in 1 keertje laten doenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij Eindhoven en studeer in Utrecht en mijn OV is vorige week afgelopen, anders was ik wel naar Den Haag gegaan.
Haha ja, zit nu wel te twijfelen, heb wel 40% kortingssss. Zit ie in de buurt van het station?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:52 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Wil je er nog meer? Dan gewoon alles in 1 keertje laten doenheb je het er zo weer uit
Ik was in de warquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Haha ja, zit nu wel te twijfelen, heb wel 40% kortingssss. Zit ie in de buurt van het station?
Oh, als het niet al te ver is, ga ik wel ff iemand charteren die volgende week meegaat met me. Ik krijg hem van mijn ouders en 10 euro is natuurlijk nice nice voor mijn ouders haha.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:54 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik was in de war![]()
Timeless is nog steeds 25,- & Bodyart is 10,-.
Maar je moet bij beide alsnog de tram nemen vanaf CS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |