Met moeite.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:50 schreef oLexie het volgende:
Hoe krijgen jullie in godsnaam die balletjes tussen de ringetjes?![]()
Zit al een uur te kutten, is ook niet echt een chille plek maarja. Straks maar kijken of mijn vriend 'm erin krijgt en anders morgen maar even langs een shop.
Dat ligt eraan, sommige shops rekenen 5 euro oid voor het plaatsen van een sieraad dat niet bij hen gekocht is. Als je vaste klant bent misschien niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:50 schreef oLexie het volgende:
Hoe krijgen jullie in godsnaam die balletjes tussen de ringetjes?![]()
Zit al een uur te kutten, is ook niet echt een chille plek maarja. Straks maar kijken of mijn vriend 'm erin krijgt en anders morgen maar even langs een shop.
Heb het sieraad en alles al, alleen dat balletje moet er even tussen, kost niets toch lijkt me? Niet dat het uitmaaktmaar dan weet ik of ik nog langs de bank moet, pasje is kaput.
Gewoon los in mijn handen kreeg ik 'm er al amper in. Ringetje is 1,6 bij 8 mm met een 4 mm balletje. Komt bij Alloverpiercings vandaan en lees dat alles sowieso heel strak zit daar. Kreeg het balletje niet eens los zonder tang, heb alleen geen zin om daar beneden met een tang te kutten.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met moeite.
Hangt ook van de dikte (en dus stugheid) van het ringetje af.
Okay, en die tang die is gewoon glad neem ik aan? Dus zonder richeltjes die het balletje beschadigen, want daardoor ging mijn huid steeds stuk bij mijn navel, zat een richeltje op de piercing.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, sommige shops rekenen 5 euro oid voor het plaatsen van een sieraad dat niet bij hen gekocht is. Als je vaste klant bent misschien niet.
En ik heb zo'n tangetje gekocht online, om het balletje vast te houden. Werkt wel alleen bij de wat grotere (geloof vanaf 4 mm) balletjes. En anders met zo'n tangetje het ringetje open duwen, dan gaat het ook makkelijker.
1,6 heb ik ook moeite mee ja, de voornaamste reden dat mijn conch er nooit uit gaat.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:58 schreef oLexie het volgende:
[..]
Gewoon los in mijn handen kreeg ik 'm er al amper in. Ringetje is 1,6 bij 8 mm met een 4 mm balletje. Komt bij Alloverpiercings vandaan en lees dat alles sowieso heel strak zit daar. Kreeg het balletje niet eens los zonder tang, heb alleen geen zin om daar beneden met een tang te kutten.![]()
En natuurlijk wil ik ook geen beschadiging op de piercing, had een richeltje op het balletje bij mijn navel en daar ging mijn huid steeds kapot van.
Heb net nog een hele zooi balletjes besteld in verschillende kleurtjes, en ik ga er gewoon mee oefenen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
1,6 heb ik ook moeite mee ja, de voornaamste reden dat mijn conch er nooit uit gaat.
GG, jij weet dit. Moet je houten plugs er steeds uithalen met douchen enzo, ook als je ze ingeolied hebt?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:48 schreef GimmeGore het volgende:
Je zou bij Alloverpiercings een flesje Fix kunnen kopen. (Nee, ik heb geen aandelen AOP)
Dit weet oLexie vast wel.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:46 schreef kruidkoekje het volgende:
Hoihoi!
Ik wil een clithoodpiercing laten zetten, verticale. Hoe lang duurt het voor je een mooier sieraad er in kan zetten?
Ik ben nog wel wat huiverig voor de pijn, maar wil het al even. Heb een tepel, navel en tongpiercing!
Dankje!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:14 schreef GimmeGore het volgende:
Dat is een beetje afhankelijk van het soort hout. Cocos zou bijvoorbeeld wel goed tegen water kunnen, waar sommige andere soorten absorberen als een spons.
Daarom leg ik ze voor de zekerheid zelf niet eens in de badkamer neer als ik ga douchen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 56% gewijzigd door T42 op 03-02-2014 16:44:28 ]
Iets simpels in je oor? Dan is het ook niet zo erg als het 'mis' gaat als in je gezicht imoquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:40 schreef GimmeGore het volgende:
Ai! Plaatsvervangende pijn hier.
Ik kan gratis bij een leerling een piercing laten zetten, maar nu weet ik niet wat, omdat ik een leerling toch niet vertrouw met dingen als een ashley.
Hola! Na twee weken mag 'ie vervangen worden. De pijn is echt niets, het is alleen tijdens het zetten even scherp maar daarna ook direct weer zo goed als verdwenen. Ik had alleen heel af en toe dat het ietswat prikte tijdens de treinreis naar huis maar verder voelde ik 'm totaal niet zitten. Je kunt gewoon normaal lopen, fietsen, alles. Het zwelt wel wat, dat was bij mij met een dag of 9-10 helemaal verdwenen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:46 schreef kruidkoekje het volgende:
Hoihoi!
Ik wil een clithoodpiercing laten zetten, verticale. Hoe lang duurt het voor je een mooier sieraad er in kan zetten?
Ik ben nog wel wat huiverig voor de pijn, maar wil het al even. Heb een tepel, navel en tongpiercing!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bay of Plenty
Voor tijdelijke stretchers niks mis mee, trouwensquote:Op zondag 9 februari 2014 13:40 schreef Take2 het volgende:
Die discjes zijn moooi, ben alleen niet zo'n fan meer van cf. Raken vaak los, schroefdraad is niet goed ofzo. Jammer want ze hebben wel veruit de meeste keus.
Nee, hoeft niet. Gewoon af en toe eruit halen en dan wassen met water en zeezout.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:16 schreef DevilsWhore het volgende:
Snel vraagje! Moet je houten plugs nou steeds eruit halen met douchen enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |