Toch zou ik ze ook weer niet te groot willen. Ik zag laatst weer aan elkaar genaaide oorlellen voorbij komen op mijn Facebook feed: *hurlquote:Op donderdag 26 december 2013 00:12 schreef GimmeGore het volgende:
Plugsdaar hadden ze bij mij op stage bij een gemeente zelfs geen problemen mee. Zelfs niet op 22mm
Ik had vandaag candy canes door mijn oren hangen
Oh god.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Toch zou ik ze ook weer niet te groot willen. Ik zag laatst weer aan elkaar genaaide oorlellen voorbij komen op mijn Facebook feed: *hurlHoe zit het met jouwe? Veren die nog terug naar je oude formaat oorlel?
Hoe kun je 'verkeerd' stretchen? Te snel?quote:Op donderdag 26 december 2013 13:20 schreef GimmeGore het volgende:
Mijn oren zijn verziekt. Ik heb echt totaal verkeerd gestretcht namelijk.
Ik zit ook bijna vast op 22mm, voor grotere maten moet het mes er aan te pas komen, maar voor dichte oren net zo goed.
Mocht ik ze ooit dicht willen
https://m.facebook.com/GladixPorcaMiseria?id=100001637472718&_rdr
die van mij ook, ik ging opnieuw stretchen, stopte er 4mm in en die vielen eruit. Toen 5 erin, raakte het achterkantje kwijt dus toen maar door naar 6. Toen maar even 3 maanden gewacht met verder stretchen.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:20 schreef GimmeGore het volgende:
Mijn oren zijn verziekt. Ik heb echt totaal verkeerd gestretcht namelijk.
Ik zit ook bijna vast op 22mm, voor grotere maten moet het mes er aan te pas komen, maar voor dichte oren net zo goed.
Mocht ik ze ooit dicht willen
https://m.facebook.com/GladixPorcaMiseria?id=100001637472718&_rdr
is hij niet te ondiep gezet?quote:Op woensdag 25 december 2013 15:39 schreef kruidkoekje het volgende:
shit he, mijn tepelpiercing groeit uit.. Ik had een controle laten doen en het was goed. Heb er een ringentje in laten zetten met een klein hangertje... Ik had er ook al wel meer last van maar was even spoelen en klaar, maar nu zit hij wel heel erg beneden van mijn tepel.. Betekent het dat ie er straks dus gewoon uit is ? Ik baal er zo van vond hem zo mooi maar ja als mijn lichaam het wilt afstoten!?
Nee het was echt toen ik het ringetje erquote:
Nee het was echt toen ik het ringetje er in had laten zetten dat hij naar onderen toe ging zittenquote:
http://www.piercingforum.(...)g-pijn-en-ervaringen (sowieso een tof forum daar)quote:Op maandag 30 december 2013 18:46 schreef oLexie het volgende:
Horizontal CH laten zetten net!![]()
Ben er errrrrug blij mee, maar ben het nazorg papiertje vergeten![]()
Gewoon alleen met water toch of ook daar beneden zeezout?
Ahja die had ik al wel een paar keer doorgenomen al. Ik hou het gewoon op water, mocht 'ie gaan irriteren dan zeezout erbij maar dat leek me in eerste instantie geen best goedje voor die plaats. Heb weinig zin in zo'n schimmelinfectiequote:Op maandag 30 december 2013 18:58 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
http://www.piercingforum.(...)g-pijn-en-ervaringen (sowieso een tof forum daar)
En dit?quote:Op maandag 30 december 2013 19:23 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ahja die had ik al wel een paar keer doorgenomen al. Ik hou het gewoon op water, mocht 'ie gaan irriteren dan zeezout erbij maar dat leek me in eerste instantie geen best goedje voor die plaats. Heb weinig zin in zo'n schimmelinfectie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
quote:Op maandag 30 december 2013 19:24 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
En dit?Ze zei dat als ik dat sowieso niet gebruik dat ook niet moet gaan doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij zit dat ding hartstikke scheefStraks onder de douche even beter bekijken, anders terug en opnieuw laten prikken als dat kan. 't was al kantje boord met wel of niet kunnen zetten, wellicht een verticale anders maar die vind ik wat minder.
Bay of Plenty
kom wel beoordelenquote:Op maandag 30 december 2013 19:35 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ze zei dat als ik dat sowieso niet gebruik dat ook niet moet gaan doen.
Volgens mij zit dat ding hartstikke scheefStraks onder de douche even beter bekijken, anders terug en opnieuw laten prikken als dat kan. 't was al kantje boord met wel of niet kunnen zetten, wellicht een verticale anders maar die vind ik wat minder.
Ja, alleen water ook gedaan in de ochtend en avond met douchen. Begon gisteren te jeuken alleen als een tierelier dus ik toch maar voorzichtig met wat zout aan de gang gegaan, bedenk ik mij tijdens het schoonmaken dat jeuk goed is bij een verse piercingquote:Op dinsdag 31 december 2013 09:50 schreef GimmeGore het volgende:
Gewoon dagelijks afspoelen met water. HCH's genezen ontzettend snel en je wil de zuurgraad down there niet verstoren met zout, zeep of andere zooi.
maar hij zit nu wel recht?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:43 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ja, alleen water ook gedaan in de ochtend en avond met douchen. Begon gisteren te jeuken alleen als een tierelier dus ik toch maar voorzichtig met wat zout aan de gang gegaan, bedenk ik mij tijdens het schoonmaken dat jeuk goed is bij een verse piercing(was alweer ff geleden dat ik er een heb laten prikken, dus helemaal niet bij stil gestaan).
Dag 4/5, so far so good. Nog maar 10 te gaan
Die lactacyd meuk zorgt juist niet voor verstoring van je zuurgraad, dat doet alleen normale zeep.quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:50 schreef GimmeGore het volgende:
Gewoon dagelijks afspoelen met water. HCH's genezen ontzettend snel en je wil de zuurgraad down there niet verstoren met zout, zeep of andere zooi.
Lactacyd is zelf vrij zuur en wordt daarom door veel gynaecologen afgeraden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:58 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die lactacyd meuk zorgt juist niet voor verstoring van je zuurgraad, dat doet alleen normale zeep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |