Jouw moederquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
M'n moeder door de bocht. "Ik vind het zo leuk dat je komt met kerst! We eten spruiten!" okee dat was de laatste keer.
Je weet tenslotte pas 40 jaar dat ik dat het smerigste voer te land, ter zee en in de lucht vind.
Ik moest lachen. Het laatste punt is een pluspunt trouwensquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:53 schreef Natalie het volgende:
Vergeet de goede dingen niet:
• Treinen die niet rijden vanwege de gladheid op het spoor
• Treinen die niet rijden vanwege de sneeuw op het traject
• Treinen die niet rijden vanwege vastgevroren wissels
• Treinen die niet rijden omdat de bovenleidingen zijn beschadigd door ijzel
• Sprinters (dat zijn ook treinen) die niet op komen dagen omdat... tja, het idéé aan winterse omstandigheden alleen al!
• Sprinters die niet rijden omdat er een sneeuwbal tegen de deur is gegooid, en de trein dus niet verder kan vanwege een mechanisch defect
• Sprinters die het perron voorbij schieten door de gladheid (ach jee....)
• Treinen die niet rijden vanwege de winterdienstregeling
• [insert]nog veel meer oorzaken waarom de treinen niet komen opdagenp/insert]
• Je huis niet uit kunnen omdat je bent ingesneeuwd
• Niet op visite kunnen bij je familie tijdens de kerst omdat de autodeur is vastgevroren/de motor niet start/de treinen niet rijden (daar issie weer!)/het te hard sneeuwt/het te glad is buiten
Wie weet er nog meer?
quote:Op zondag 22 december 2013 16:57 schreef douche-eendje het volgende:
Ah hier moet ik zijn. Is het al bijna 27 december?
nog even volhouden. T is weer bijna voorbijquote:Op woensdag 25 december 2013 18:35 schreef Prins_Pils het volgende:
Al die tafels vol vreten ook op fb..
Dat vind ik wel een mooie gedachte.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:09 schreef Luigi het volgende:
Sterkte morgen, mensen. Zelf ben ik dit jaar de dans aardig ontsprongen, maar mijn gedachten gaan uit naar zij die lijden in stilte.
Zet 'm op.
welkom bij de clubquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:58 schreef sararaats het volgende:
ik was ziek tijdens de feestdagen. is dat geen ramp ofwa?
Dat is inderdaad minder. Alle spanning en stress van het jaar kwam er in 1 keer uit?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:58 schreef sararaats het volgende:
ik was ziek tijdens de feestdagen. is dat geen ramp ofwa?
Ik ben echt bijna jaloers.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:57 schreef Iwanius het volgende:
Nou... en weet je wat nu het leuke is. De anti-feestgangers hebben helemaal geen afwisseling meegemaakt en alleen hun eigen monotone leven. Wij - feestvierders - wel.
Dit.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:57 schreef Iwanius het volgende:
Nou... en weet je wat nu het leuke is. De anti-feestgangers hebben helemaal geen afwisseling meegemaakt en alleen hun eigen monotone leven. Wij - feestvierders - wel.
http://www.skyradio.nl/player/skyradio-christmasquote:Op maandag 3 november 2014 11:11 schreef Ticootje het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/3(...)w-its-christmas.html
Ik voel de liefde al.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |