Ik vind het knap met twee kindjes. En daarbij had ik nog eerder het idee dat je al langer in het vak zat, vanwege je open houding/ respectvolle communicatie (weet even niet hoe het anders te omschrijven), je uitleg, enz.quote:Op maandag 9 december 2013 22:31 schreef mignonne het volgende:
[..]
de 2e was 6 maanden oud toen de opleiding begon. Ik heb me ingeschreven toen ze 10 weken was ofzo. Ik zit nu halverwege mn 3e jaar.
je moet doen wat voor jou goed voelt! Echt, als jij denkt ik wil puffen op kortjakje dan moet je dat vooral doen. bijna ALLES wat jou door de weeën heen sleept is geoorloofd; het belangrijkste is dat het voor jóu werkt. Als je bij jezelf denkt dat je veel liever gewoon rustig in en uit wilt ademen en dat werkt voor jou, laat je dan vooral niet vertellen dat je 3 keer op een wee móet puffen of dat je op kortjakje moet puffen.quote:Op maandag 9 december 2013 22:38 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Oh echt? Dat noemde de VK juist een tijd terug. Net als de 'deze wee komt nooit meer terug' van Kyara. 7 keer was perfect volgens de VK. Nohhhh, ik neem wel zakjes mee om in te hyperen en dan schreeuw hijg ik dan tegen de VK dat het door haar Kortjakje komt.![]()
Maar Kortjakje is dus serieus niet aan te raden?
quote:Op maandag 9 december 2013 22:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vind het knap met twee kindjes. En daarbij had ik nog eerder het idee dat je al langer in het vak zat, vanwege je open houding/ respectvolle communicatie (weet even niet hoe het anders te omschrijven), je uitleg, enz.
quote:Op maandag 9 december 2013 22:44 schreef mignonne het volgende:
[..]
je moet doen wat voor jou goed voelt! Echt, als jij denkt ik wil puffen op kortjakje dan moet je dat vooral doen. bijna ALLES wat jou door de weeën heen sleept is geoorloofd; het belangrijkste is dat het voor jóu werkt. Als je bij jezelf denkt dat je veel liever gewoon rustig in en uit wilt ademen en dat werkt voor jou, laat je dan vooral niet vertellen dat je 3 keer op een wee móet puffen of dat je op kortjakje moet puffen.
quote:Op maandag 9 december 2013 22:47 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]Visual!
"Mevrouw. Ik moet u hier toch even onderbreken. Ik kan in dit ritme géénszins Kortjakje of welk ander kinderliedje dan ook ontwaren. Je kan hoog of laag springen, we gaan NIET verder tot u op zijn minst Alle eendjes zwemmen in het water heeft gepuft"
[..]Visual!
"Mevrouw. Ik moet u hier toch even onderbreken. Ik kan in dit ritme géénszins Kortjakje of welk ander kinderliedje dan ook ontwaren. Je kan hoog of laag springen, we gaan NIET verder tot u op zijn minst Alle eendjes zwemmen in het water heeft gepuft"
[..]Visual!
Ja hè! Alleen dan wel graag zonder al die familie in de kamerquote:Op maandag 9 december 2013 22:59 schreef Kimpossible het volgende:
Als ik hier op die bevallingen even binnensluip hè, zijn jullie RTL 8 aan het kijken? Doe mij even zo'n relaxte bevalling als die Fleur-in-het-roze-overhemdwauw!
Euh, ja. Die op het moment suprème ook nog ongegeneerd hun hoofd tussen d'r benen stopten. Nooo thanks!quote:Op maandag 9 december 2013 23:04 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ja hè! Alleen dan wel graag zonder al die familie in de kamer
Nee volgens mij was dat een stagiaire. Toch?quote:Op maandag 9 december 2013 23:08 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Euh, ja. Die op het moment suprème ook nog ongegeneerd hun hoofd tussen d'r benen stopten. Nooo thanks!
De bevalling op de baarkruk was ook vrij rustig, vond ik. Al snap ik nu wel wat men bedoelt met dat het dan ineens wel heel snel (te snel qua uitscheurrisico's) kan komen. Van niks (hoofdje stond nog niet volgens mij?) naar compleet mens in een halve perswee![]()
Ik vind t fijn ook eens zulke bevallingen te zien. Al zijn het voor deze mensen nr. 4 en 5. Ik zei net tegen vriendlief, er zijn dagen dat ik meer moeite heb met poepen![]()
Ik zei precies hetzelfde tegen mn manquote:Op maandag 9 december 2013 23:08 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Euh, ja. Die op het moment suprème ook nog ongegeneerd hun hoofd tussen d'r benen stopten. Nooo thanks!
De bevalling op de baarkruk was ook vrij rustig, vond ik. Al snap ik nu wel wat men bedoelt met dat het dan ineens wel heel snel (te snel qua uitscheurrisico's) kan komen. Van niks (hoofdje stond nog niet volgens mij?) naar compleet mens in een halve perswee![]()
Ik vind t fijn ook eens zulke bevallingen te zien. Al zijn het voor deze mensen nr. 4 en 5. Ik zei net tegen vriendlief, er zijn dagen dat ik meer moeite heb met poepen![]()
Ah, ook goed. Dat mag dan welquote:Op maandag 9 december 2013 23:10 schreef Dot. het volgende:
[..]
Nee volgens mij was dat een stagiaire. Toch?
Hoe gaat het me je? En alweer 26 weken! Weer een weekje erbij
Nu middenin de nacht?quote:Op dinsdag 10 december 2013 03:28 schreef Soempie het volgende:
En ja hoor, hier is de eerste 'er is er nog nooit eentje blijven zitten' opmerking gevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |